ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Листопад 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Архів новин
Листопад 2020 (38)
Жовтень 2020 (75)
Вересень 2020 (34)
Серпень 2020 (90)
Липень 2020 (72)
Червень 2020 (66)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » » Інформація про виконання плану роботи районної державної адміністрації за липень 2020 року

13-10-2020, 09:23
Інформація про виконання плану роботи районної державної адміністрації за липень 2020 року
Рейтинг:

Голові районної державної адміністрації

Олександру ГУЗИЧУ
Інформація

про виконання плану роботи районної

державної адміністрації за липень 2020 року

Згідно інформацій, поданих управліннями, відділами, секторами райдержадміністрації, повідомляю, що протягомлипня 2020 року, більшість запланованих заходів (враховуючи роботу в умовах карантину) в районі проведено.

01, 03, 08, 14, 15, 27, 30 липня 2020 року – голова райдержадміністрації провів засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій району. Питаннями, які розглядалися на засіданнях є карантинні заходи щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом на території Дубровицького району; про виділення паливно-мастильних матеріалів на запобігання підтоплення житлових та господарчих будівель на території району; про надання дозволів суб’єктам господарської діяльності на надання послуг громадського харчування, зокрема приймання відвідувачів у приміщеннях; про надання дозволу щодо діяльності комунальної установи «Дубровицький інклюзивно-ресурсний центр; про продовження на території Дубровицького району карантинних заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення комісії.

2 липня 2020 року – відбувся робочий візит голови Рівненської облдержадміністрації Віталія КОВАЛЯ до Дубровицького району. В програмі візиту проведено нараду з керівниками правоохоронних, контролюючих органів та окремими установами територіальних органів центральних органів виконавчої влади, ознайомлено з ходом будівництва спортивно-оздоровчого комплексу та обговорено перспективи щодо закінчення будівельних робіт, ознайомлено з діяльністю Дубровицького навчально-виховного комплексу «Ліцей-школа», ходом реконструкції та ремонту приміщень закладу, проведено спілкування з будівельниками та педагогічним колективом. В заходах щодо робочого візиту голови ОДА прийняли участь: голова райдержадміністрації Олександр ГУЗИЧ, заступник голови райдержадміністрації Оксана КОНДРАТЮК, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та окремих комунальних установ, закладів освіти району. За наслідками візиту видано протокольні доручення голови ОДА.

16 липня 2020 року - голова Дубровицької райдержадміністрації Олександр ГУЗИЧ провів урочисте вручення державних нагород згідно Указу Президента України 893/2019, а саме вручив присвоєні почесні звання «Мати героїня» п’ятьом багатодітним матерям. Нагороди отримали БАБЕНКО Марія Олександрівна (мати семи дітей), ГУРАНЕЦЬ Ольга Григорівна (мати п’яти дітей), ВИШНЕВСЬКА Єва Іванівна (мати семи дітей), ЧМУНЕВИЧ Галина Іванівна (мати п’яти дітей), ЯНКОВСЬКА Ольга Григорівна (мати п’яти дітей).

 

21 липня 2020 року – в приміщенні райдержадміністрації відбулося засідання районного конкурсного комітету з проведення конкурсів на перевезення пасажирівавтомобільним транспортомзагального користування.

В засіданні також взяли участь: Кондратюк Оксана Василівна – заступник голови райдержадміністрації; Степанець Микола Петрович – заступник начальника Філії «Рівненський державний обласний навчально-курсовий комбінат» Українського державного підприємства «Укрінтеравтосервіс»; Тимчишин Зіновій Констянтинович – начальник відділу з організації проведення конкурсів на перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування.

Розглянуто заяви 8-ми претендентів, які подали документи на участь у конкурсі з перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування. За результатами конкурсу рекомендовано організатору конкурсу заключити договори на перевезення з 7-мома перевізниками.

22 липня 2020 року в приміщенні районного будинку культури відбувся консультаційний семінар за участю представників регіонального представництва Всеукраїнської асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та окремих керівників органів місцевого самоврядування району з питань об’єднання громад в умовах адмінреформи.

Від Рівненського регіонального представництва «Асоціація міст України» були присутні Грещук Т.Є. – виконавчий директор Рівненського регіонального представництва; Курилас В.В. - юрисконсульт регіонального представництва; Кушнер Л.В. – консультант з питань бюджету.

Основними питаннями при обговоренні були: характеристика діяльності утворених територіальних об’єднаних громад в Рівненській області, законодавчі аспекти при об’єднанні громади, утворення територіальних громад в умовах об’єднання районів, розподіл майна в утворених громадах, формування бюджету та про місцеві вибори до громад.

В семінарі прийняла участь заступник голови РДА Кондратюк О.В.

24 липня 2020 року – з робочим візитом в районі перебував заступник голови Рівненської облдержадміністрації Сергій ГЕМБЕРГ. В залі засідань райдержадміністрації проведено нараду з керівниками правоохоронних, контролюючих органів та окремих установ територіальних органів центральних органів виконавчої влади Дубровицького району по виконанню протокольних доручень голови ОДА від 02.07.2020 року № дор.118/01-60/20 та інших робочих питань. На засіданні були присутні заступник голови райдержадміністрації Оксана КОНДРАТЮК, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації та окремих комунальних установ, закладів освіти району.В рамках робочого візиту заступник голови облдержадміністрації Сергій ГЕМБЕРГ відвідав будівництво спортивно-оздоровчого комплексу та обговорено перспективи щодо закінчення будівельних робіт. За результатами засідання видано протокольні доручення.

28 липня 2020 року – в приміщенні райдержадміністрації проведено засідання комісії з питань захисту прав дитини. В засіданні прийняла участь Кондратюк Оксана Василівна – заступникголови райдержадміністрації. На комісії розглянуто 7 питань. Зокрема, про розгляд постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року №586 «Деякі питання захисту дітей в умовах боротьби з наслідками гострої респіраторної хвороби COVID-19; про доцільність встановлення опіки над 4-ма дітьми; про надання дозволу на укладання договору від імені малолітньої дитини та інші. За наслідками розгляду питань, прийняті відповідні документи реагування.
29 липня 2020 року – в приміщенні райдержадміністрації відбулося засідання конкурсної комісії на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради. Головувала на засіданні Оксана КОНДРАТЮК – заступник голови райдержадміністрації. В ході засідання відпрацьовано текст оголошення про проведення конкурсу, вимоги до кандидатів на зайняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» та визначено строки подачі документів претендентами.

Працівниками відділу організаційної, інформаційної, юридичної роботи, управління персоналом та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації проводився постійний аналіз протоколів засідань виконкомів міської та сільських рад;

щопонеділка та щоп’ятниці було підготовлено інформацію на виконання листів обласної державної адміністрації: від 25.11.2010 № вих.-9658/0/01-48/10 «Про системний моніторинг виконання плану основних заходів місцевих державних адміністрацій», від 07.11.07 № 6776/1-01/7 «Про виконання плану основних заходів районноїдержавної адміністрації за минулий тиждень», проведена робота щодо планування роботи райдержадміністрації;

Підготовлено ряд розпорядчих документів щодо продовження карантинних заходів, підготовлено інформаційні матеріали та здійснено протоколювання візитів керівництва області в Дубровицький район 4 та 24 липня 2020 року;

виконувалась відповідна робота з кадрових питань: робота з особовими справами; трудовими книжками; перегляд рангів; підготовка наказів керівника апарату; вислуги років державних службовців; контроль за графіком курсів підвищення кваліфікації державних службовців; виконувалась відповідна робота щодо інформування облдержадміністрації про виконання контрольних документів на виконання законодавчих актів з кадрових питань та місячної звітності.

виконувалася відповідна робота з питань внутрішньої політики та інформаційної роботи: було вивчено та проаналізовано розвиток суспільно-політичних та соціально-економічних процесів у міській та сільських радах району. Ситуація у суспільно-політичній сфері району протягом липня місяця була стабільною та контрольованою;

щоденно проводився збір експрес-інформацій про становище у суспільно-політичному житті Дубровицького району, оперативно висвітлювалася інформація про ситуацію із захворюванням на COVID-19;

щоденно та щочетверга до облдержадміністрації надсилався перелік прогнозованих подій та запланованих заходів на наступний тиждень.

забезпечення юридичної роботи:

- систематично перевірялись на відповідність чинному законодавству

проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, накази керівника апарату райдержадміністрації;

- постійно велась правова робота, яка була спрямована на правильне і неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів керівниками та працівниками управлінь, відділів під час виконання покладених на них завдань та обов’язків, розглядались звернення, що потребують правової оцінки, забезпечено представлення райдержадміністрації в судах.

 

Головним спеціалістом з мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації, зокрема, організовано відправку призовників до обласного центру комплектування в с.Здовбиця (Здолбунівського району Рівненської області), забезпечено проведення наради у режимі відеоконференції «Виконання заходів, пов’язаних з призовом громадян на строкову службу у травні – липні 2020 року», проведено квартальну перевірку документів з мобділоводства, відпрацьовано перелік посад, які дають право посадовим особам працювати з мобілізаційними документами та документами ДСК.

 

Працівниками сектору документообігу та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації забезпечувалася:

-перевірка (по мірі надходження) всіх проектів розпорядчих документів, які розроблялися, на дотримання інструкції з діловодства та регламенту роботи райдержадміністрації;

- реєстрація вхідної та вихідної документації;

- своєчасне розмноження і доведення до виконавців документів органів влади вищого рівня та документів, прийнятих райдержадміністрацію;

- проведено аналіз виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», стану виконавської дисципліни щодо роботи з документами за І півріччя 2020 року.

Забезпечувався контроль за виконанням розгляду заяв, звернень від громадян. Необхідно зазначити, що за липень надійшло до розгляду 39 письмових звернень.

 

Працівниками відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністраціїпротягом липня місяця опрацьовано відомості періодичного поновлення Реєстру у кількості 55 подань, щодо упорядкування виборчих адрес, уточнення місця народження виборців, кратних записів у базі даних та інших. По результатах опрацювання відомостей було сформовано 2 запити до РСУДМС, а також опрацьовувались запити від розпорядника Реєстру. Проведено роботи щодо комплексної системи захисту інформації.

 

Відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації протягом липня 2020 року зосереджував свою роботу на веденні банківських операцій та фінансово-господарській діяльності. Так, щоденно проводилося подання розрахунків з кредиторами, подавались щомісячні звіти про суми нарахованої заробітної плати, доходу, грошового забезпечення, допомоги надбавки, компенсації застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Також проводилися розрахунки по відпускних, лікарняних, заробітної плати.

 

Архівним відділом райдержадміністрації протягом липня місяця готувались та опрацьовувались документи Бережницької сільської ради та її виконавчого комітету за 2001 – 2015 роки (близько 134 одиниць зберігання), виконувалась відповідна робота із архівними запитами (опрацьовано 21 запит з позитивним результатом). Надавалась методична допомога сільським радам по складанню описів справ, актів на знищення документів складань номенклатури справ (Туменська, Мочулищенська, Трипутнянська сільські ради).

 

Працівниками служби у справах дітей райдержадміністрації упродовж липня місяця з метою покращенняроботи щодо соціально-правового захисту дітей та профілактики правопорушень, бездоглядності, бродяжництва серед неповнолітніх було проведено профілактичні заходи (рейди) на території м. Дубровиця, в селах Біла, Миляч та інших населених пунктах, в ході яких було обстежено умови проживання та виховання дітей, які усиновлені громадянами району, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в сім’ях опікунів, піклувальників, дітей, які проживають у сім’ях, де батьки ухиляються від виконання батьківських обов’язків. Проведено профілактичні бесіди з батьками, дітьми.

- здійснено наповнення банків даних ЄІАС «Діти» (банку даних про дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і сім᾽ї потенційнихусиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів), поновлено фотографії дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, проведено аналіз документів в особових справах дітей;

28 липня 2020 року організовано засідання комісії з питань захисту прав дитини. На комісії розглянуто 7 питань. Зокрема, про розгляд постанови Кабінету Міністрів України від 01 червня 2020 року №586 «Деякі питання захисту дітей в умовах боротьби з наслідками гострої респіраторної хвороби COVID-19; про доцільність встановлення опіки над 4-ма дітьми; про надання дозволу на укладання договору від імені малолітньої дитини та інші.

Відділ культури, молоді та спорту райдержадміністрації, через введення карантинних обмежень, протягом місяця здійснював свою роботу в обмеженому режимі.

Працівниками відділу здійснено виїзди у 6 населених пунктів: села Нивецьк, Осова, Грицьки, Залішани, Кривиця, Літвиця, Трипутні з метою надання методичної та консультаційної допомоги клубним та бібліотечним працівникам. Здійснено обстеження пам’яток культурної спадщини, які розташовані на вказаних територіях сіл.

По формуванню і використанню бібліотечних ресурсів було поповнено бази електронного каталогу на книги, які розподілені по бібліотекам системи в кількості 120 примірників.

До Міжнародного дня сім΄ї підготовлено інформаційний огляд літератури «Міцна сім’я, як хліб і вода». З метою популяризації книг та читання в соцмережах публічно-шкільними бібліотеками сіл: Бережки, Берестя, В.Озера. Колки, Лісове, Нивецьк, Селецьпредставлено інформаційні матеріали: «Творчі канікули», Дивовижний світ бібліотеки», «У книжок немає канікул», «Сторінки улюблених книг розповідають», «Читати – це модно».

До дня міста 19 липня центральною районною бібліотекою підготовлено інформаційний коктейль «Краю мій поліський – рідна сторона», виставка інформаційних матеріалів «Благословенна будь в віках, свята Дубровицька земля», у мережі Фейсбук представлено віртуально-туристичну екскурсію «Вулицями Дубровиці».

Берестівська, Бережківська, Городищенська, Залузька, Колківська, Лісівська, Орв΄яницька, Сварицевицька, Туменська та районна бібліотека для дітей взяли участь у Всеукраїнському соціологічному дослідженні «Сучасна книжка в читаннідітей».

9 липня бібліотекарі ЦРБ та РДБ взяли участь в онлайн-круглому столі«Промоція читання та реалізація кроссекторальних літературних проєктів у бібліотеках області».

14 липня бібліотекарірайону взяли участь у професійному заході - вебінарі «Виклики сучасності: професійна комунікація та організація бібліотечного обслуговування користувачів бібліотеки в умовах карантину», який проводила обласна бібліотека.

З 01 по 07 липня комунальний заклад «Дубровицький районний будинок культури» проводив онлайн-конкурс на кращий купальський вінок «Купальський вінок – доля дівоча», у якому взяли участь більше 40 учасниць. Зарезультатами конкурсу, переможцями стали Марія Яцута та Аніта Жакун –учасниці художньої самодіяльності Колківського СБК та були нагороджені подарунками.

12 липня працівники районного будинку культури привітали з 80-літнім ювілеєм керівника народного аматорського ансамблю автентичного співу с. Кураш Корнійчук М.О.

28 липня працівниками районного будинку культури, здійснено виїзд по клубним закладам району сільської місцевості (Крупівський СБК, Нивецький СБК, Грицьківський СК, Осівський СБК, Трипутнянський СБК, Кривицький СК та Літвицький СК, Залішанський СК) з метою вивчення стану роботи закладів та надання консультативно-методичної допомоги клубним працівникам. За результатами виїзду підготовлена інформаційна довідка.

В котельню для опалення приміщення РБК завезено 28,5 тон торфобрикету на загальну суму 49 012,87 грн.

Діяльністькомунального закладу «Дубровицький історико-етнографічний музей» упродовж липня була спрямована на проведення інвентаризації музейних експонатів закладу.

 

Працівниками управління соціального захисту населення райдержадміністраціїпротягом липня місяця були проведені наступні заходи:

- проведено роботу щодо реалізації заходів спрямованих на удосконалення системи надання соціальних послуг вразливим верствам населення та забезпечення соціального захисту населення району;

- прийнято 685 письмових звернення громадян з різних питань, в тому числі за призначенням різних видів державних допомог, компенсацій та субсидій. За призначенням субсидій звернулося 81 господарство;

- за липень нараховано та профінансовано державних допомог на суму 9145,6 тис.грн.;

- проведено звірку ЄДАРП по таких видах послуг: електроенергія, водопостачання та водовідведення, квартплата та вивезення побутових відходів, природний газ, та розподіл природного газу. В результаті нараховано пільг за липень 2020 року на житлово-комунальні послуги 3277 пільговикам на суму 355,00 тис.грн.;

- прийнято 14 нових особових справ громадян пільгової категорії, внесено зміни відповідно до даних про померлих громадян району /58 чол./;

19 сімей отримують грошову допомогу, як переміщеним особам з тимчасово окупованої території та районів проведення АТО, ООС;

- перевірено правильність призначення та виплати пенсій в органах Пенсійного фонду, за результатами якої перевірено 139 перерахунків, 48 новопризначених справ та 95 допомог на поховання. Порушень не виявлено;

- оброблено 128 справ із виплат згідно ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

- видано 129 посвідчень та 84 довідки, які підтверджують статус постраждалого внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС;

- по Програмі «Пільги на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» протягом липня 2020 року в районі забезпечено безкоштовними ліками за рецептами лікарів – 59 осіб;

- виплачена компенсація сім’ям з дітьми та видатки на безоплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у сумі 2240,7 тис.грн.;

- видано 26 направлень особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, також видано 8 направлень для забезпечення протезно-ортопедичними виробами;

- опрацьовано 106 списків від органів місцевого самоврядування для нарахування компенсації на тверде паливо та скраплений газ.

 

Працівниками сектору державної реєстрації райдержадміністраціїпротягом липня місяця проводилась державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень. Формувались реєстраційні справи юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстраційні справищодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, видавались витягиз Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

 

Робота працівників відділу з питань оборонної роботи, цивільного захисту та охорони навколишнього природного середовища райдержадміністрації протягом липня місяцябула спрямована на реалізацію державної політики у сфері охорони праці, цивільного захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, запобігання цим ситуаціям і реагування на них, ліквідації їх наслідків, координацію діяльності територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту, здійснення державного контролю за дотриманням природоохоронного законодавства.

Відділом організовано та проведено 7 засідань районної комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Питаннями, які розглядалися на засіданнях є карантинні заходи щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом на території Дубровицького району; про виділення паливно-мастильних матеріалів на запобігання підтоплення житлових та господарчих будівель на території району; про надання дозволів суб’єктам господарської діяльності на надання послуг громадського харчування, зокрема приймання відвідувачів у приміщеннях; про надання дозволу щодо діяльності комунальної установи «Дубровицький інклюзивно-ресурсний центр; про продовження на території Дубровицького району карантинних заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом. А такожздійснювались заходи щодо охорони родовищ бурштину на території району та недопущення його незаконного видобування.

 

Центром адміністративних послуг райдержадміністрації впродовж липня місяця було прийнято на розгляд, опрацьовано та за допомогою програмного забезпечення зареєстровано 1180 заяв, надано 380 адміністративних послуг відділу у Дубровицькому районі Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області, окрім цього – 42 адміністративних послуг відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, 250 адміністративних послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Протягом місяця видано заявникам 43 пакети документів із зазначених питань, відділу у Дубровицькому районі головного управління держгеокадастру – 31 пакет документів.

Працівниками відділу містобудування, архітектури, інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації протягом липня місяця проводилась наступна робота:

- підготовлено та видано замовникам будівельних паспортів на забудову індивідуальних житлових будинків – 4 шт. та виданий 1 паспорт прив’язки тимчасової споруди;

- надано висновків про погодження проектів землеустрою – 41 шт;

- видано містобудівних умов та обмежень – 2 шт.

- надано консультацій у сфері проведення підготовчих робіт, початку та завершення будівництва об’єктів на територіях населених пунктів району;

- проведено ряд аналітичних робіт щодо аналізу функціонування сфер економічного розвитку району (торгівля, промисловість, розвиток інфраструктури, транспортних перевезень та ін.). Зокрема, проведено аналіз по своєчасності обов’язкових платежів до бюджету, по обсягах промислового виробництва, організовано конкурс по здійсненню перевезень пасажирів, проведено аналіз про стан розрахунків за використані енергоносії та інші питання.

 

Фінансове управління райдержадміністрації здійснювало свою діяльність в напрямку фінансування установ районного підпорядкування відповідно до затвердженого розпису доходів та видатків районного бюджету, проаналізовано виконання районного сільських і міського бюджетів.

Протягом місяця винесено на розгляд позачергової сесії районної ради ряд нагальних питань, проведено попередній контроль за дотриманням бюджетного законодавства органами місцевого самоврядування.

 

Упродовж місяця відділом освіти райдержадміністрації забезпечено

підготовку аналітичних матеріалів до інформаційного збірника «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти Дубровиччини у 2019-2020 навчальному році та пріоритетні завдання на 2020-2021 навчальний рік».

З 2 по 17 липня забезпечено організаційну роботу з проведення основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання, а саме 02 липня – фізика, 06 липня - німецька мова, 07 липня - англійська мова, 09 липня - історія України, 13 липня – біологія, 15 липня - географія, 17 липня - хімія.

Дубровицький центр позашкільної освіти взяв активну участь у обласному конкурсі декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край», на який було представлено 14 робіт, 8 з яких – це переможці та призери ІІ етапу обласного конкурсу.

Впродовж липня відділом освіти забезпечено видачу бланків свідоцтв про базову середню освіту, про повну загальну середню освіту, 21 золоту медаль, 4 срібні медалі.

Начальник відділу організаційної, інформаційної, юридичної роботи, управління персоналом та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації

Дмитро ТАРАНЬКО

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 107
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


ОГОЛОШЕННЯ

Про проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради

 

Дубровицька районна державна адміністрація Рівненської області оголошує проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Правові підстави

Конкурс проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017р. №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», розпорядження голови Дубровицької районної державної адміністрації від 11 листопада 2020 року № 267 «Про затвердження складу конкурсної комісії».

Комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради створено відповідно до рішення 26 сесії 7 скликання Дубровицької районної ради від 31 жовтня 2018 року №334 «Про створення комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Найменування закладу:

Повне найменування українською мовою: комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Скорочене найменування українською мовою: КНП «Дубровицька стоматполіклініка».

Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу:

34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Шевченка, будинок 60.

Основні напрями діяльності підприємства, визначені Статутом комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради :

-надання населенню згідно з вимогами відповідних нормативно- правових актів стоматологічної допомоги та стоматологічних медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я населення;

-здійснення іншої діяльності, необхідної для належного забезпечення профілактики, діагностики та лікування захворювань зубо-щелепової системи.

(ознайомитись зі Статутом можна на веб-сайті Дубровицької районної ради за адресою: http://dubrrada.gov.ua/rshermya-radi/rshennya-26-sesyi/N2334)

 

Структура закладу:

1)адміністративно-управлінський підрозділ;

2)допоміжні підрозділи, в тому числі господарчі;

3)лікувально-профілактичні підрозділи.

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності КНП «Дубровицька стоматполіклініка» Дубровицької районної ради на 2020 рік складають 360000.00 грн.

Дата початку прийому документів для участі у конкурсі – 25 листопада 2020року.

Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі - до

17 год.15 хв. 09 грудня 2020 року.

Адреса приймання документів для участі у конкурсі - 34100,

Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська, 16 (конкурсна комісія).

Електронна адреса для довідок: yursektor1@ukr.net

Телефон для довідок: (03658) 2-00-00, 2-03-24

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою з повідомленням конкурсній комісії:

1)копію паспорта громадянина України;

2)письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3)резюме у довільній формі;

4)автобіографію;

5)копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6)згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7)конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі. Шрифт Times New Roman, розмір 14, інтервал - одинарний;

8)довідку МВС про відсутність судимості;

9)медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10)попередженнястосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11)заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12)підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік

(відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

Вимоги до претендентів:

- вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров'я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров'я".

- стаж роботи за фахом - не менше 5 років.

- громадянство України;

-вільне володіння державною мовою;

- достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти);

- знання порядку розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності);

- знання порядку укладення і виконання господарських та фінансових договорів, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин

-здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;

- володіння сучасними засобами комунікацій та зв’язку;

- високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності;

- достатній рівень знань трудового законодавства, форм та методів роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету;

- знання специфікименеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.

Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту: посадовий оклад за тарифікаційним розрядом керівнику визначений за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки, відповідно до спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05 жовтня 2005 року №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2005 року за №1209/11489 (зі змінами та доповненнями) та іншими нормативно-правовими актами.

За рішенням органу управління - Дубровицької районної державної адміністрації встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.

З керівником укладається контрактза типовою формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 № 792 «Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типових форм контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я».

Дата і місце проведення конкурсу:

Конкурс проводиться:

Розгляд заяв претендентів і доданих до них документів – 14 грудня 2020 року в 11 год.00 хв.

Співбесіда з претендентами – 17 грудня 2020 року в 11.00 год.

Місце проведення конкурсу: 34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська,16, великий зал засідань Дубровицької райдержадміністрації, 3-й поверх.

За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

-неподання ним необхідних документів;

-його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

-наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

-наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

4) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

 

Конкурсна комісія

statut-knp-stomatpolklnka-2019.doc [88 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-1.doc [27.5 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-2.doc [28 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-3.doc [25 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-4.doc [43.5 Kb] (cкачувань: 0)

 


Переглядів: 2
Коментарів: 0

На Рівненщині зафіксовано 308 нових хворих з COVID-19

 

Переглядів: 125
Коментарів: 0
Переглядів: 172
Коментарів: 0
13-11-2020, 15:37
Засідання районної комісії по ТЕБ та НС
Рейтинг:
Категорія: Новини РДА

Засідання районної комісії по ТЕБ та НС

 

Переглядів: 473
Коментарів: 0

Новий антирекорд на Рівненщині: 550 нових хворих з короновірусом

 

Переглядів: 176
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 214