ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Липень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Архів новин
Липень 2020 (11)
Червень 2020 (62)
Травень 2020 (107)
Квітень 2020 (93)
Березень 2020 (93)
Лютий 2020 (102)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » » КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Р.И.Т.М.» НА 2020-2021 РІК

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Р.И.Т.М.» НА 2020-2021 РІК
 
 
 
 
 
КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР
між адміністрацією
 товариства з обмеженою відповідальністю  «Р.И.Т.М.»
і первинною профспілковою
організацією  дочірнього підприємства  «РИТМ»
на 2020-2021 рік
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Схвалено зборами  трудового колективу
Протокол № 12 від 25 лютого  2020 року
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1.Цей колективний договір укладено на 2020-2021 роки.
1.2. Мета колективного договору — забезпечення трудових, соціально-економічних прав та інтересів працівників, створення сприятливих умов  функціонування ТОВ "Р.И.Т.М.»,  підвищення соціальної захищеності працівників, забезпечення стабільності та ефективності праці, підвищення взаємної відповідальності сторін.
1.3. Колективний договір схвалений загальними зборами трудового колективу, протокол №12 від  25 лютого 2020р., і набуває чинності з дня його підписання.
1.4. Цей колективний договір діє до прийняття нового.
1.5. Сторонами колективного договору є:
адміністрація ТОВ «Р.И.Т.М.»  в особі генерального директора Юрка Семена Адамовича,  який представляє інтереси засновника і має відповідні повноваження;
профспілковий комітет, який відповідно до ст. 247 КЗпП України представляє інтереси працівників підприємства в галузі виробництва, праці, побуту, культури.
1.6. Сторони визнають повноваження одна одної і зобов’язуються дотримуватися принципів соціального партнерства: паритетності представництва, рівноправності сторін, взаємної відпові-дальності, конструктивності та аргументованості при проведенні переговорів (консультацій) щодо укладення договору, внесення змін і доповнень до нього, вирішення всіх питань, що є предметом договору.
1.7. Сторони визнають договір нормативним актом, його норми і положення діють безпосередньо і є обов’язковими для виконання адміністрацією, працівниками та профспілковим комітетом.
1.8. Зміни і доповнення до договору  вносяться в разі потреби тільки  за взаємною згодою сторін та в обов’язковому порядку при зміні  чинного законодавства, з питань що є предметом колек-тивного договору.
1.9. Якщо внесення змін чи доповнень до договору зумовлено зміною законодавства і  вони поліп-шують раніше діючі норми та положення договору, рішення про запровадження цих змін  чи доповнень приймається спільно адміністрацією та профспілковим комітетом.
В усіх інших випадках рішення про внесення змін чи доповнень до договору приймається після проведення попередніх консультацій і переговорів та досягнення взаємної згоди та  схвалення зборами трудового колективу.
1.10. Жодна з сторін протягом дії договору не може в односторонньому порядку приймати рішення про зміну діючих положень, обов’язків за договором, або призупиняти їх виконання.
1.11.ТОВ «Р.И.Т.М.» у триденний термін з дня підписання Договору(або змін та доповнень до нього) подає його на реєстрацію в управління праці та соціального захисту населення.
1.12.Укладений договір та зміни до нього після реєстрації в місцевих органах виконавчої влади в місячний термін надсилаються по одному примірнику в обласне управління лісового господарства  та обласні організації профспілки.
2. СПРИЯННЯ  РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА
 Зобов’язання адміністрації:
2.1. Забезпечити виконання виробничої програми шляхом прискорення структурних змін у виробництві та перегляд перспектив його розвитку, освоєння нових видів продукції та технологій, виходячи із стану ринку споживчих товарів і на основі підвищення конкурентноздатності виробленої продукції, удосконалення кооперації праці.
2.2. Забезпечити трудовий колектив підприємства необхідними матеріальними і енергетичними ресурсами для виконання виробничих програм і одержання прибутку.
2.3. Організувати професійну підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації працівників.
2.4. Забезпечити повну зайнятість і використання працівників підприємства у відповідності з їх фахом та кваліфікацією.
2.5. Контролювати і сприяти додержанню на підприємстві трудового законодавства, дисципліни праці.
2.6. Використовувати всі законодавчо дозволені засоби захисту, в тому числі право на звернення в суд з позовними заявами для відстоювання законних прав працівників підприємства.
2.7. При розгляді будь-яких питань дисциплінарної відповідальності, доказ вини покладається на власника, а будь-яке відхилення від  встановленої процедури і строків винесення дисциплінарних стягнень з боку власника, дає підстави трудовому колективу вважати його таким, що не має сили.
2.8. Забезпечити виконання виробничих програм, прийнятих у відповідності з укладеним договором.
2.9. Забезпечити правильну експлуатацію збереження та раціональне використання обладнання, інструментів, техніки і матеріалів.
2.10.Включати профспілкових представників, у встановленому законодавством порядку, до складу комісій та робочих груп:
-з приватизації;
-з продажу майна;
-щодо списання майна;
-з передачі об’єктів в оренду.
2.11.Залучати представників первинної профспілкової організації :
-до розробки фінансових планів в частині соціально-економічного розвитку підприємства;
-до прийняття рішень з розподілу прибутку, який залишився у розпорядженні підприємства, на соціально-економічний  розвиток, визначений колективним договором.
Сторони домовились:
2.12.Здійснювати постійний обмін інформацією про перспективи розвитку галузі лісового господарства, фінансово-економічний та соціальний стан на підприємстві.
2.13.Впроваджувати практику проведення аналізу соціально-економічної діяльності підприємства при розгляді стану виконання цього Договору.
2.14.Направляти свою діяльність на створення умов стабільного та ефективного процесу виробництва. Вживати заходів щодо усунення передумов виникнення  колективних трудових спорів (конфліктів), а у разі їх виникнення прагнути до розв’язання ситуації без зупинки виробництва.
Профспілка зобов’язується:
2.15.Організувати збір та узагальнення пропозицій профспілкових організацій та працівників з питань поліпшення роботи підприємства, своєчасно доводити їх до підприємства, вживати заходів щодо їх реалізації.
2.16.Сприяти забезпеченню додержання трудової дисципліни на підприємстві.
2.17.Надавати допомогу членам трудового колективу за їх зверненням щодо вирішення проблемних питань.
2.18.Брати участь у розробці комісій та робочих груп з продажу, приватизації, списання майна, тощо.
 
 
3.ГАРАНТІЇ ПРАЦІВНИКАМ У РАЗІ ЗМІНИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА, ФОРМИ ВЛАСНОСТІ, БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВА.
Зобов’язання адміністрації:
3.1.Доводити до профспілки та трудового колективу своєчасну і повну інформацію щодо можливості проведення на підприємстві: реструктуризації, приватизації, передачі об’єктів до іншого власника, загрози банкрутства, часткової зупинки виробництва, ліквідації підприємства, що тягнуть за собою звільнення працівників чи погіршення умов їх праці.
Проводити попередні консультації з профспілковою стороною з метою опрацювання заходів щодо пом’якшення негативних наслідків цих процесів.
3.2.Узгоджувати з профспілкою проекти програм реструктуризації підприємства та переліки майна, яке підлягає списанню, продажу, консервації, а також майна, на базі якого будуть створені нові юридичні особи, філії тощо.
Передбачати в цих програмах окремі розділи  з вирішення соціальних питань , зокрема, проблем зайнятості, забезпечення  та створення робочих місць, працевлаштування працівників, які вивільняються.
3.3.У разі виникнення ознак погіршення фінансового стану підприємства розробляти і вживати заходів щодо упередження банкрутства. Розглядати пропозиції профспілкової сторони щодо поліпшення ситуації.
У першочерговому порядку запроваджувати заходи  виробничого та організаційного  характеру і лише у випадку, коли вони не призвели до позитивних змін-вживати заходів, що зачіпають соціально-економічні права та  інтереси працівників.
Профспілковий комітет зобов'язується:
3.4.Представляти права та інтереси працівників у відносинах з власником у разі зміни організації виробництва або форми власності, банкрутства. Надавати консультації працівникам щодо передбачених законодавством можливостей.
4.ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОЇ ЗАЙНЯТОСТІ ПРАЦІВНИКІВ.
Зобов'язання адміністрації:
4.1. Забезпечити повну зайнятість працюючих відповідно до посадових обов’язків, вживати заходи до зменшення плинності кадрів.
4.2. Забезпечити збереження робочих місць, у разі скорочення штатів – шляхом першочергового скорочення вакантних місць.
4.3. Попереджувати працівників про їх можливе вивільнення не пізніше як за два місяці до дня звільнення відповідно до ст. 49-2 КЗпП України.
4.4. Після попередження про звільнення щотижня протягом останнього місяця роботи надавати працівнику 1 вільний день для пошуку роботи зі збереженням заробітної плати, але з  оплатою його не менше двох третин тарифної ставки чи окладу.
4.5. У період, коли з’явилися передумови скорочення штатів, не приймати на вакантні посади нових працівників. 
4.6. В останній день роботи звільнюваного працівника провести з ним остаточний розрахунок.
4.7. Організувати взаємодію з центром зайнятості з питань працевлаштування і інформувати працівників відносно вакансій в інших установах, підприємствах.
4.8. Рішення про зміну організації роботи, реорганізацію,  або скорочення штату, приймати тільки після попереднього, не пізніше, ніж за 3 місяці до здійснення цих заходів, інформування профкому.
 
Профспілковий комітет зобов'язується:
4.9.Здійснювати контроль за дотриманням законодавчих та нормативних актів з питань праці і зайнятості.
4.10. Згідно з законодавством аналізувати стан роботи з питань зайнятості на підприємстві, вносити роботодавцям пропозиції щодо поліпшення цієї роботи.
4.11.Проводити навчання профспілкового активу  з питань зайнятості, дотримання законодавства  при скороченні чисельності найманих працівників.
4.12.Вести роз’яснювальну роботу  серед працівників щодо їх трудових прав та правового захисту у разі вивільнення.
4.13.Надавати членам профспілки правову допомогу, консультації і при необхідності відстоювати їх права у державних органах зайнятості та судах. 
 
5.  ОПЛАТА  ПРАЦІ
 Зобов'язання адміністрації:
5.1.Установити на Підприємстві мінімальну тарифну ставку робітників на ручних роботах у розмірі 100 відсотків розміру мінімальної заробітної плати,  встановленої законом, при наявності коштів збільшувати розмір згідно додатку відрядних тарифних сіток.
5.2. Виплачувати винагороду за виконану роботу працівникам підприємства за такими формами і системами оплати праці:
-        відрядна;
-        відрядно-преміальна;
-        погодинна;
-        погодинно-преміальна.
Здійснювати оплату праці на основі тарифної системи:
-        погодинних тарифних ставок;
-        відрядних розцінок для робітників;
-        місячних посадових окладів для керівників, службовців ІТП.
5.3. Заробітна плата та аванс виплачується працівникам регулярно в робочі дні  за місцем роботи у грошовій одиниці України до 7 (сьомого)числа-зарплата, та 22 (двадцять другого)числа-аванс, кожного місяця.
У випадку якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні (ч. 2 ст. 115 КЗпП України).
Заробітна плата працівнику за весь час щорічної відпустки виплачується не пізніше ніж за три дні до початку відпустки (ч. 3 ст. 115 КЗпП України).
5.4. Встановити мінімальну тарифну ставку (оклад) для робітників, які виконують просту не кваліфікованову роботу на основі затвердженої мінімальної заробітної плати.
5.5. Мінімальна заробітна плата не може бути нижче мінімального рівня, встановленого чинним законодавством України.
5.6. Відомості про оплату праці працівника надаються будь-яким органам чи особам лише у випадках, передбачених чинним законодавством України, або за згодою чи на вимогу працівника (ст. 31 Закону України "Про оплату праці" №108/95-ВР від 24.03.1995 р.).
5.7. При укладанні трудового договору (контракту), адміністрація підприємства доводить до відома працівника розмір, порядок і терміни виплати заробітної плати, умови, згідно з якими можуть здійснюватися утримання із заробітної плати.
5.8.Оплата праці здійснюється у вигляді нарахування й виплати працівникам заробітної плати та інших додаткових виплат, передбачених чинним законодавством України, Колективним договором.
5.9. Розмір заробітної плати працівника підприємства залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та результатів діяльності підприємства за звітний період (місяць) (ч.2 ст.94 КЗпП України).
5.10. Заробітна плата встановлюється з такого розрахунку, що вона не може бути нижче за встановлений державою мінімальний розмір (ч.1 ст.95 КЗпП України) при виконаній працівником місячній, погодинній нормі праці (виконаному обсязі робіт).
5.11. В разі підвищення законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати адміністрація підприємства повинна відновити міжкваліфікаційні (міжпосадові) співвідношення розмірів тарифних ставок (посадових окладів).
5.12. Заробітна плата працівників ІТП складається з посадового окладу й інших заохочувальних та компенсаційних виплат.
5.13. Посадовий оклад встановлюється працівникам ІТП відповідно до затвердженого штатного розкладу, що діє у звітному періоді;
5.14. Інші заохочувальні та компенсаційні виплати у формі винагород за виконання разових робіт першорядної важливості працівникам підприємства, що приймають активну участь у розробці та реалізації проектів, виконанні термінових робіт, у формі матеріальної допомоги й інших компенсаційних виплат призначаються відповідно до чинного законодавства.
5.15. Працівники підприємства, що працюють за сумісництвом, одержують заробітну плату за фактично виконану роботу (ч.1 ст.1021 КЗпП України).
5.16. Працівникам підприємства, які виконують поряд зі своєю основною роботою додаткову роботу за іншою професією (посадою) чи обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника (ч.1 ст.105 КЗпП України).
5.17. Підставою для нарахування бухгалтерією заробітної плати працівникам за підсумками роботи за місяць є:
·         Штатний розпис підприємства;
·          Табель обліку робочого часу;
·          Акт виконаних робіт по трудовій угоді;
·          Наказ про нарахування інших заохочувальних та компенсаційних виплат.
·          Наряд на виконання відрядних робіт
5.18. Робота у святкові, неробочі та вихідні дні, якщо вона не компенсується іншим часом відпочинку, а також у надурочний час, оплачується у подвійному розмірі.
5.19. Оплата відпусток і відряджень проводиться відповідно до чинного законодавства України.
5.20. Час простою не з вини працівника оплачується з розрахунку не нижче двох третин тарифної ставки (окладу) працівника.
5.21. При фінансових можливостях та наявності прибутку, підприємство надає працівникам наступні заохочувальні та компенсаційні виплати:
- надбавки та доплати, які не передбачені актами чинного законодавства України або які провадяться понад встановлені зазначеними актами норми;
- матеріальна допомога (оздоровчі, екологічні та інші виплати);
- премії та компенсації за спеціальними системами, положеннями .(Додаток 1);
- одноразові заохочення або подарунки (наприклад, заохочення деяких працівників за виконання особливо важливих завдань);
- оплата додатково наданих (понад передбачених законодавством) відпусток: триденної оплачуваної відпустки у зв'язку з одруженням працівника або смертю членів його родини чи близьких родичів (дружини, чоловіка, батьків, дітей).
 Вказані заохочувальні та компенсаційні виплати проводити  при наявності прибутку та виконанні виробничих  програм  у відповідності до Положення про преміювання працівників (Додаток 1) .
5.22. Переглядати чинні та запроваджувати нові форми праці ( виробітку) за результатами проведення атестації і раціоналізації робочих місць, впровадження нової техніки, технологій та організаційно-технічних заходів, що забезпечують реальне зростання  продуктивності праці.
 Профспілковий комітет зобов'язується:
5.23. Здійснювати контроль за дотриманням законодавства з питань оплати праці, нарахуванням премій, доплат та відрахувань з них, за своєчасною виплатою заробітної плати.
5.24. Всіляко сприяти адміністрації у питанні дотримання трудової дисципліни працівників.
 
6.      РЕЖИМ РОБОТИ, ТРИВАЛІСТЬ РОБОЧОГО ЧАСУ І ВІДПОЧИНКУ
 
 Робочий час та час відпочинку працівників регулюються положеннями чинного законодавства, даного колективного  договору, правилами внутрішнього розпорядку.
6.1. На підприємстві встановлюється наступний режим роботи, що зобов'язуються дотримуватись всі працівники:
Для працівників адміністрації: 
- початок роботи                                                 - 8.00,
- закінчення роботи                                             - 17.00,
- перерва для відпочинку і харчування             - з 12.00 до 13.00,
- субота і неділя                                                    - вихідні дні
Для працівників, що пов’язані з виробничим процесом ( в т.ч. майстри зміни):
встановити шестиденний робочий тиждень з вихідним днем неділя та скороченим робочим днем у суботу та передсвяткові дні.
6.2. Норма робочого часу тривалістю 40 годин на тиждень поширюється на всіх керівників, фахівців і працівників підприємства, крім тих, для кого чинним законодавством України передбачена скорочена тривалість робочого часу.
6.3. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи працівників скорочується на одну годину (ст. 53 КЗпП України).
6.4. Окремим працівникам підприємства за узгодженням з адміністрацією підприємства може бути встановлений гнучкий графік роботи.
6.5. Час початку та закінчення роботи, час перерви, умови приймання на роботу та звільнення передбачаються у Правилах внутрішнього трудового розпорядку. ( Додаток 2).
6.6. Тривалість основної відпустки для працівників підприємства становить - 37 календарних днів, при чому 13 календарних днів за рахунок коштів направлених на ліквідацію наслідків аварії на ЧАЕС ( Додаток 3).
6.7. За сімейними обставинами та з інших причин працівнику підприємства може бути надана відпустка без збереження заробітної плати на термін, обумовлений угодою між працівником та адміністрацією підприємства, але не більше 15 календарних днів на рік (ч.2 ст.84 КЗпП України).
6.8.Жінці,  яка  працює  і  має  двох  або  більше дітей віком до 15  років, або дитину-інваліда, або яка усиновила дитину, одинокій матері,  батьку,  який виховує дитину без матері (у тому числі й у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі,  яка  взяла  дитину  під опіку, надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових  і  неробочих  днів. (стаття 73 Кодексу законів про працю України (322-08 ). { Частина перша статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законами N  2128-IV  (  2128-15 ) від 22.10.2004, N 1343-VI ( 1343-17 ) від 19.05.2009 }
6.9. Для працівників із ненормованим робочим днем встановити додаткову оплачувальну відпустку тривалістю  7 календарних днів відповідно переліку, наведеному у додатку.( Додаток 3).
6.10. Графік щорічних оплачуваних відпусток затверджувати за погодженням з профспілковим комітетом не пізніше 12 лютого  і доводити до відома працівників.
6.11. Повідомляти працівника про дату початку відпустки не пізніше ніж за два тижні до встановленого графіком терміну (ст. 10 Закону України «Про відпустки”).
6.12. Заробітну плату за період відпустки виплачувати  не пізніше як за три дні до початку відпустки.
6.13.  На вимогу працівника переносити щорічну відпустку на інший, ніж це передбачено графіком, період у випадках:
порушення терміну повідомлення працівника про час надання відпустки;
несвоєчасної виплати заробітної плати за період відпустки, тобто не пізніше ніж за три дні до початку відпустки (ст.ст. 10, 21 Закону України «Про відпустки”).
6.14. У випадку поділу відпустки на частини за бажанням працівника основну безперервну частину відпустки надавати у розмірі не менше 14 календарних днів.
6.15. Трудові відносини між адміністрацією та працівниками підприємства будуються на підставі чинного законодавства України та цього договору.
6.16. Кожен новоприйнятий працівник зобов'язаний ознайомитися з умовами цього договору і Правилами внутрішнього трудового розпорядку.
6.17. Працевлаштування інвалідів здійснюється у відповідності до чинного законодавства України.
 Профспілковий комітет зобов'язується:
6.18. Здійснювати контроль за додержанням на підприємстві законодавства з питань робочого часу  і часу відпочинку. У разі виявлення порушень вносити власникам підприємств подання про їх усунення.
6.19.Надавати працівникам практичну допомогу та консультації  з чинного законодавства.
7. ОХОРОНА ПРАЦІ І ЗДОРОВ’Я ПРАЦІВНИКІВ.
Зобов'язання адміністрації:
7.1. Забезпечення безпеки умов праці , що організує умови праці на робочому місці, безпеку технологічних процесів, механізмів, машин, устаткування, інших засобів виробництва, наявність засобів захисту у суворій відповідності до вимог правил з охорони праці, комплексних заходів з охорони праці до даного колективного договору. Додаток №4, №5.
7.2.Забезпечити фінансування витрат на охорону праці на підприємстві у розмірі не менш ніж 0,5 відсотка від щомісячного фонду оплати праці за минулий рік.
7.3. Проводити навчання і інструктажі з охорони праці усіх працюючих відповідно до вимог чинного законодавства.
7.4. Відшкодування шкоди, заподіяної працівнику внаслідок ушкодження його здоров'я або у разі його смерті, що сталися внаслідок нещасного випадку на виробництві чи професійного захворювання, здійснюється Фондом соціального страхування від нещасних випадків на умовах та у порядку, передбаченому Законом України № 1105-XIV від 23.09.1999 р. "Про загальнообо-в'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності", з наступними змінами та доповненнями.
7.5. Допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною, дитиною-інвалідом, хворим членом сім'ї), вагітності та пологах, при народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, на поховання виплачується Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності на умовах та у порядку, передбаченому Законом України № 2240-ІІІ від 18.11.2001р. "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" з наступними змінами та доповненнями.
7.6. Якщо комісією з розслідування нещасного випадку встановлено, що ушкодження здоров'я настало не тільки з вини адміністрації підприємства, а також унаслідок порушення потерпілим вимог нормативних актів з охорони праці, розмір одноразової допомоги підлягає зменшенню на підставі висновку цієї комісії, але не більш як на 50 відсотків.
7.7. Не допускати до роботи новоприйнятих працівників, в тому числі тимчасових, без поперед-нього інструктажу з охорони праці і пожежної безпеки, безпосередньо на робочому місці.
7.8.Проводити атестацію робочих місць за умовами праці один раз на 5 років. Результати атестації використовувати для надання додаткової відпустки та доплати за роботу на роботах зі шкідливими та небезпечними умовами праці.
7.9. Забезпечувати працівників безкоштовно спецодягом, рукавицями  та іншими засобами індивідуального захисту згідно з діючими нормативами відповідно до переліку,  наведеному у додатку  до цього договору. Додаток 4
7.10. За власний рахунок проводити медичні огляди працівників, які передбачені чинним законодавством.
7.11.Працівник має право:
- відмовитися від дорученої роботи, при якій створюється ситуація, небезпечна для їх життя і здоров'я, а також для життя і здоров'я інших людей та навколишнього середовища, чи якщо такі умови прямо не передбачені трудовими договорами (контрактами) або посадовими обов'язками.
7.12.Працівник зобовязаний:
- піклуватися про особисту безпеку і здоров’я, а також безпеку і здоров’я оточуючих людей у процесі виконання будь-яких робіт під час перебування на території установи;
- знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів по охороні праці;
- брати активну участь у поліпшенні виробничо-побутових умов праці.
 Профспілковий комітет зобов’язується:
7.14. Здійснювати контроль за дотриманням законодавства про охорону праці, створення безпечних умов праці, належних санітарно-побутових умов.
7.15. У разі загрози життю або здоров’ю працівників вимагати від адміністрації негайного припинення робіт на час, необхідний для усунення загрози життю або здоров’ю працівників.
7.16. Брати участь в розробці комплексних заходів з питань охорони праці, оцінюванні умов праці на робочих місцях.
7.17.Брати участь у визначенні напрямків використання коштів фонду охорони праці, розслідування нещасних випадків, профзахворювань, аварій на виробництві, а також у визначенні розміру виплат для відшкодування шкоди потерпілим та їх сім’ям при нещасних випадках і надавати, при необхідності, свої висновки.
 
 
8.СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА ЗАДОВОЛЕННЯ ДУХОВНИХ ПОТРЕБ.
Сторони домовились:
8.1.Спільно формувати та використовувати кошти на соціально-побутові пільги і культурно-оздоровчі заходи виходячи з фінансових можливостей підприємства.
 8.2.Створювати відповідні умови для проведення культурно-масових, спортивних заходів , фізкультурно-оздоровчої роботи, сприяти працівникам, які беруть участь у міських, обласних спортивних змаганнях, Галузевих спартакіадах, конкурсах, оглядах, фестивалях.
8.3.Забезпечити працівників підприємства( з врахуванням фінансових можливостей):
-надання безвідсоткових позик (матеріальної допомоги) працівникам на будівництво чи придбання житла, навчання працівників, або їхніх дітей у вищих чи середніх спеціальних закладах, довготривалого стаціонарного лікування та необхідності проведення операції працівнику або його дитині та інші цілі;
-одноразове заохочення працівників у звязку з днем народження з ювілейними датами 20,25,30,35,40,45,50,55,60,65,70 років, професійними та державними святами, розмір якого встановлювати виходячи з фінансових можливостей;
8.4.Для  святкування професійних свят виділяти кошти за рахунок прибутку підприємства для надання премій, придбання сувенірів, живих квітів.
8.5.Надавати
- матеріальну допомогу працівникам, які потребують медичного лікування та лікування їх дітей;
-одноразову матеріальну допомогу працівникам, які втратилипрацездатність(повністю або частково) з вини підприємства;
-одноразову матеріальну допомогу сімї працівника, загиблого на виробництві з вини  підприємства;
-матеріальну допомогу у звязку зі смертю працівників або їхніх близьких родичів та працівникам,, які постраждали внаслідок непередбачуваних обставин (стихійного лиха, пожежі);
-часткову, або повну компенсацію витрат  та матеріальну допомогу працівникам на оздоровлення,  санаторно-курортне лікування, довготривале лікування працівників та їхніх дітей.
Умови надання матеріальної допомоги  та її розміри встановлюються спільним рішенням власника та профспілкового  комітету по кожному окремому випадку.
8.6. Щомісячно відраховувата кошти профспілковому комітету  на фізкультурну і спортивну роботу, в т.ч.на оренду приміщень і спортивних споруд, придбання спортінвентаря та інше в розмірі від 0,3% до 3% фонду оплати праці.
Зобов'язання адміністрації:
8.7.Контролювати та здійснювати в повному обсязі відрахування коштів первинній профспілковій організації на культурно-масову, фізкультурну і оздоровчу роботу у розмірі не менше 0,3%   фонду оплати праці з віднесенням цих сум на валові витрати. Перерахування коштів на поточний рахунок первинної профспілкової організації проводити щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати  при остаточному розрахунку.
8.8.Здійснювати за участю профспілкової сторони аналіз стану тимчасової непрацездатності  на підприємстві та причини захворювання. Вживати заходів, спрямованих  на зменшення захворювання працівників і втрат робочого часу через хвороби.
8.9.Здійснювати своєчасне оформлення документів  та представлення осіб до призначення пенсій.
На вимогу первинної профспілкової організації надавати інформацію щодо відомостей про юридичну особу, ідентичну інформацію, яку юридична особа щороку подає державному реєстратору.
Профспілковий комітет зобов’язується:
8.10.Сприяти проведенню оздоровлення , сімейного відпочинку та лікування працівників, організовувати разом з роботодавцями оздоровлення дітей у дитячих таборах.
8.11.Контролювати цільове використання коштів на виплату соціальних пільг та проведення культурно-оздоровчих заходів, доводити інформацію до членів трудового колективу.
8.12.Здійснювати громадський контроль за додержанням законодавства про загальнообовязкове державне соціальне та пенсійне страхування.
8.13.Постійно вивчати потреби працівників у соціальному захисті , узагальнювати та розповсюджувати галузевий досвід, надавати методичну допомогу з цих питань.
8.14.Організовувати проведення культурно-масових та фізкультурних заходів для працівників та членів їхніх сімей.
 8.15. Здійснювати  контроль за роботою та утриманням соціальної сфери. Результати перевірок доводити до відома власникаі, за необхідності, вимагати усунення виявлених недоліків.
9. ГАРАНТІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФСПІЛОК.
Зобов'язання адміністрації:
9.1. Створити необхідні умови для нормальної діяльності профспілкової організації.
9.2.Забезпечити реалізацію прав і гарантій діяльності профспілки, визначених законодавством, зокрема, Законом України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», Генеральною і Галузевою угодами та цим договором.
9.3.Надавати профспілковому комітету  безкоштовно необхідні для їх діяльності приміщення з обладнанням, опаленням, освітленням, прибиранням для роботи самих комітетів і для проведенням зборів працівників підприємства, засобів зв'язку для постійного користування і, в разі необхідності, транспорту.
9.4. Відраховувати профспілкові внески з зарплати працівників  і перераховувати їх в 3-денний термін після виплати заробітної плати на розрахунковий рахунок профкому.
9.5.Надавати членам профспілкових виборних органів, які не звільнені від своїх виробничих обов’язків, вільний від роботи час для виконання ними повноважень та громадських обов’язків в інтересах  трудового колективу із збереженням заробітної плати.
Якщо виконання громадських обов’язків в інтересах  трудового колективу пов’язане з виїздом у відрядження, то витрати , пов’язані з цим, здійснювати за рахунок коштів підприємства.
9.6.Притягнення до дисциплінарної відповідальності та звільнення працівників , які є керівниками або членами виборних профспілкових органів, здійснювати (крім додержання загального порядку) згідно із Законом України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності».
9.7. Профспілковий комітет в особі його членів має право:                                                                        а) безперешкодно відвідувати і оглядати виробничі дільниці на підприємстві;                                   б) перевіряти роботу цехів та служб заводу, соціально-побутової сфери і при виявленні порушень вимагати їх усунення;                                                                                                                                  в) проводити перевірку дотримання на підприємстві трудового законодавства, умов охорони праці та інше;                                                                                                                                                               г) перевіряти правильність ведення трудових книжок і використання відпусток.
Сторони домовилися:
9.8.Проекти законів, що розробляються представниками власника і стосуються соціально-економічних відносин, а також власні нормативно-правові акти стосовно трудових відносин або соціального захисту  працівників, розглядати з урахуванням пропозицій профспілок, розгляд пропозицій профспілок здійснювати за обов’язковою їх участю.
10.  КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ УГОДИ
Сторони домовилися:
10.1.Оперативно і безпосередньо співпрацювати в разі будь-якого конфлікту або порушення умов Договору для вирішення проблем, які виникають.
10.2.Щоквартально надавати одна одній на безоплатній основі  наявну інформацію з питань, які є предметом цього Договору.
10.3.Виконання Договору розглядати двічі на рік: за перше півріччя-у липні-серпні поточного, за рік –у лютому-березні наступного року.
10.4.Забезпечувати на всіх рівнях участь представників Профспілки у засіданнях колегій, технічних нарадах тощо з питань, що стосується соціально-трудових і економічних інтересів працівників.
10.5.Для визначення стану виконання положень Договору терміни оцінок тлумачити так:
«виконано»-ця оцінка застосовується до положень з фіксованим терміном виконання або сформульованих як завершена дія при умові їх виконання у повному обсязі на час підведення підсумків комісією;                                                                                                                    «виконується»- ця оцінка застосовується до положень, які сформульвані як правило або принцип поведінки Сторін чи їх суб’єктів протягом всього строку дії Угоди, колективного договору за умови здійснення протягом звітного періоду відповідних заходів з реалізації цих положень;       «не виконано»- ця оцінка застосовується до положень, які виконані не в повному обсязі або з яких не проводилася робота на час підведення підсумків комісією з зазначенням причин їх невиконання.
 10.6. У випадку невиконання чи неналежного виконання зобов'язань, передбачених цим Колективним договором, терміново аналізувати причини невиконання і вживати заходи із забезпечення їх реалізації.
10.7.Договір підписаний у трьох примірниках, які зберігаються у кожної із Сторін та в органі, який проводить реєстрацію, і мають однакову юридичну силу.
ДОГОВІР ПІДПИСАЛИ:
 
Від сторони адміністрації                                                     Від сторони профспілкової організації
Генеральний директор ТОВ «Р.И.Т.М.»                                Голова профкому ДП «РИТМ»
 
 
М.П.                                               С.А.Юрко                       М.П.                                      Т.М.Лясковець
 
                                28 лютого 2020р.                                                                 28 лютого 2020р.
 
 
 все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 28
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


Будівництво дитячого садочку в селі Переброди

 

Переглядів: 34
Коментарів: 0

Рівненщина COVID-19: важливе станом на 7 липня

 

Переглядів: 15
Коментарів: 0
На Рівненщині послаблюють карантинні заходи у зв’язку з покращенням епідеміологічної ситуації. Так в області дозволили роботу закладів фізкультури, спортивних залів, фітнес-центрів для проведення тренувань. Також можуть працювати творчі студії та відкриті майданчики музеїв.

Відкриття дитсадків, творчих студій та спортивних залів – на Рівненщині послаблюють карантинні заходи

 


 
Переглядів: 15
Коментарів: 0

В нас у місті Дубровиця реконструюють ліцей та зводять сучасний спорткомплекс. Роботи відбуваються у рамках Національної програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». З ходом робіт ознайомився голова Рівненської ОДА Віталій Коваль.

В місті Дубровиця триває «Велике будівництво»

 


 

Переглядів: 47
Коментарів: 0
Вікі любить Землю
Рейтінг:
Категорія: Новини РДА


Вікі любить Землю Вікі любить Землю

 

 

 

Переглядів: 20
Коментарів: 0

З метою належної та своєчасної підготовки джерел теплової енергії, теплових мереж і теплових пунктів до роботи в опалювальному періоді 2020–2021років, а також попередження технологічних порушень на енергетичному обладнанні та мережах під час проходження опалювального періоду Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Рівненській області (далі-Управління) нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (далі – ППТГ до ОП), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378, а саме:

- затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних за їх виконання осіб;

- розробити та затвердити графіки проведення профілактичних робіт, ремонтів і заміни устаткування;

- забезпечити укладення на наступний опалювальний період договорів на постачання палива, електричної енергії та водопостачання;

- розробити та затвердити графіки обмеження відпуску тепла та теплоносія у разі обмеження постачання паливно-енергетичних ресурсів, в умовах надзвичайних ситуацій та при ліквідації технологічних порушень в системах теплопостачання;

- уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності), провести контроль відповідності розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв у споживачів теплової енергії, їх пломбування;

- забезпечити розробку температурного графіка центрального регулювання відпуску теплової енергії, режимних карт роботи теплового обладнання і мереж;

- провести ремонтні та профілактичні роботи на теплових, тепловикористальних установках і мережах у необхідних обсягах;

- провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплопостачання;

- виконати гідравлічні випробування котлоагрегатів, тепловикористальних установок, теплових мереж, систем опалення та ГВП власних об’єктів на щільність та міцність, провести їх промивку;

- виконати шурфування теплових мереж або застосувати інші методи контролю їх стану з метою з’ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;

- відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;

- привести у справний технічний стан обладнання теплових пунктів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації технологічних порушень у системах теплопостачання;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- забезпечити накопичення палива відповідно до технологічних потреб;

-провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду в установлені терміни згідно вимогами розділу Х ППТГ до ОП.

Копію розроблених заходів та розпорядчого документa, яким ці заходи вводяться в дію, необхідно надати до Управління у термін до 01.07.2020. Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документа щодо затвердження складу комісії. Рекомендуємо, у разі потреби, звернутися до Управліннящодо залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.

За підсумками проведеної роботи на підприємстві, установі та організації створюється комісія, яка складає акт готовності енергетичного господарства до опалювального сезону. Копія акта після затвердження надається Управлінню до 01 жовтня поточного року.

Про всі випадки порушення енергопостачання, які виникли на Вашому підприємстві, установі просимо повідомляти до Управління за адресою: 33003, м. Рівне, вул. Ак. Грушевського, 2-а (електронна адреса Rivnenska@sies.gov.ua).

 

Переглядів: 33
Коментарів: 0
Згідно рішення районної комісії з питань ТЕБ та НС від 26 червня 2020 року з 1 липня відновлюються внутрішньорайонні пасажирські перевезення. 
Світлина від Дубровицька районна державна адміністрація.
Переглядів: 47
Коментарів: 0

rozporyadzh-prodovzhennya-karantin.pdf [89.6 Kb] (cкачувань: 6)

 

Переглядів: 58
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 196