ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Липень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Архів новин
Липень 2020 (11)
Червень 2020 (62)
Травень 2020 (107)
Квітень 2020 (93)
Березень 2020 (93)
Лютий 2020 (102)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » » КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР ДП "ДУБРОВИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НА 2020 РІК

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР ДП "ДУБРОВИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НА 2020 РІК
 

 
КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР
 
МІЖ АДМІНІСТРАЦІЄЮ  І  ПРОФСПІЛКОВИМ КОМІТЕТОМ
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ДУБРОВИЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
на  2020  рік
 
 
 
 
 
Реєстраційний номер ______  від ______________ 2020  року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Колективний договір між адміністрацією і профспілковим комітетом ДП «Дубровицький лісгосп» на 2020  рік схвалено зборами (Конференцією) трудового колективу 10 лютого 2020 року  протоколом №1.
 
 
 
 
 
 
Розділ І
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Колективний договір (далі – Договір) укладений між адміністрацією державного підприємства «Дубровицьке лісове господарство» (далі – Підприємство) в особі  директора Петренка Віталія Анатолійовича, з однієї сторони і профспілковим комітетом первинної профспілкової організації державного підприємства «Дубровицьке лісове господарство» (далі - Профспілка), в особі голови  Осецької Катерини Іванівни, що виступає від імені трудового колективу Підприємства, з другої сторони .
Повноваження представників власника та працівників підтверджені їх установчими документами.
1.2. Договір є нормативним актом, який регулює  виробничі, трудові та соціально-економічні відносини, узгоджує інтереси працівників і власника з питань, що є предметом цього Договору.
1.3. Договір укладено на основі Законів України "Про колективні договори і угоди”, "Про оплату праці”, "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”, КЗпП України, діючої Генеральної і Галузевої угоди про регулювання основних принціпів  і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні та інших нормативно-правових актів.
1.4. Договір поширюється на всіх працівників Підприємства, а також на виборних та штатних працівників  профспілкових органів.
Окремі положення Договору стосовно соціально-побутових компенсацій і пільг, поширюються на пенсіонерів, які оформили пенсію на цьому Підприємстві, інвалідів праці та сім’ї працівників, загиблих на виробництві.
1.5. Прийняті за цим Договором зобов’язання та домовленості є обов’язковими для виконання Сторонами у межах їх компетенції. Зміни і доповнення до Договору можуть вноситися тільки за взаємною згодою Сторін.
1.6. Сторони здійснюють контроль за виконанням норм і положень Договору, які є обов¢язковими, як гарантії на Підприємстві відповідно до Галузевої угоди та чинного законодавства.
1.7. Укладення нового колективного договору, пролонгація діючого або внесення до нього відповідних змін і доповнень проводиться, як правило, до початку нового фінансового року, але не пізніше  березня поточного року.
1.8. Нові законодавчі та акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та норми Генеральної і Галузевої угод, що забезпечують гарантії вищі від передбачених цим Договором, мають пріоритет перед  положеннями Договору.
Зміни та доповнення до колективного договору, що зумовлені зміною чинного законодавства та угод вищого рівня, а також ті, що спрямовані на поліпшення положень чинного колдоговору, приймаються спільним рішенням власника та профспілкового комітету.
У всіх інших випадках пропозиції Сторін про внесення змін чи доповнень до колективного договору, після проведення попередніх консультацій і переговорів, виносяться на схвалення конференції (зборів) трудового колективу з метою узгодження позиції, досягнення згоди для прийняття остаточного рішення.
1.9. Договір набуває чинності з дня підписання і діє до укладення нового або перегляду цього Договору.
1.10. ДП «Дубровицький лісгосп» у триденний термін з дня підписання Договору  (або змін та доповнень до нього) подає до управління соціального захисту населення Дубровицької РДА.
1.11. Укладений Договір та зміни до нього після реєстрації в місцевих органах виконавчої влади в місячний термін надсилається по одному примірнику в  Рівненське обласне управління лісового та мисливського господарства та обласну організацію Профспілки.
 
Розділ ІІ
СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА
 
Підприємство зобов’язується:
2.1. Забезпечувати формування стратегії та розвитку виробництва з метою найбільш ефективного ведення лісового господарства, збільшення обсягів виробництва, поліпшення фінансово-економічного  стану Підприємства та недопущення його збитковості.
2.2. Проводити послідовну  і цілеспрямовану діяльність щодо розробки та реалізації програм технічного переобладнання та технологічної реконструкції виробництва.
2.3. Сприяти пріоритетності взаєморозрахунків між Підприємствами, науково-дослідними  та проектними організаціями галузі за поставлену продукцію, виконані роботи та послуги.
2.4. Включати профспілкових представників, у встановленому законодавством порядку, до складу комісій та робочих груп:
-  з приватизації, реструктуризації, реорганізації та ліквідації суб¢єктів господарювання;
-  з продажу майна;
-  щодо списання та відчуження майна державного Підприємства;
-  з передачі об¢єктів в оренду, з державної власності в комунальну тощо.
- до прийняття рішень з розподілу прибутку, який залишився у розпорядженні Підприємства на соціально-економічний розвиток, визначений колективним договором.
- до прийняття рішень щодо виділення коштів, при наявності, для розвитку лісової інфраструктури, зокрема для будівництва чи ремонту лісогосподарських доріг.
Сторони домовилися:
2.5. Сприяти реалізації регіональних та Державної цільової програми розвитку лісового господарства.
2.6. Здійснювати постійний обмін інформацією про перспективи розвитку галузі,  фінансово-економічний і соціальний стан на Підприємстві.
2.7. Впроваджувати практику проведення аналізу соціально-економічної діяльності Підприємства при розгляді стану виконання цього Договору.
2.8. Направляти свою діяльність на створення умов стабільного та ефективного процесу виробництва. Вживати заходів щодо усунення передумов виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), а у разі їх виникнення прагнути до розв¢язання ситуації без зупинки виробництва.
 
Профспілка зобов'язується:
2.9. Організовувати збір та узагальнення пропозицій працівників з питань поліпшення роботи Підприємства, своєчасно доводити їх до Підприємства, вживати заходів щодо їх реалізації.
2.10. Сприяти забезпеченню додержання трудової дисципліни на Підприємстві.
2.11. Надавати допомогу трудовому колективу за його зверненням щодо вирішення проблемних питань.
2.12. Брати участь у роботі комісій та робочих груп з реструктуризації, приватизації, передачі об’єктів у комунальну власність, продажу, списання та відчуження майна тощо.
 
Розділ ІІІ
Гарантії працівникам  у разі зміни організації виробництва, форми власності, банкрутства підприємства
Підприємство зобов’язуються:
3.1. Доводити до Профспілки та трудового колективу своєчасну і повну інформацію щодо можливості проведення на Підприємстві: реструктуризації, приватизації, передачі об’єктів до комунальної власності, загрози банкрутства, часткової зупинки виробництва, ліквідації підприємства, що тягнуть за собою звільнення працівників чи погіршення умов їх праці.
Проводити попередні консультації з профспілковою стороною з метою опрацювання заходів щодо пом’якшення негативних наслідків цих процесів.
3.2. Узгоджувати з Профспілкою проекти програм реструктуризації Підприємства та переліки майна, яке підлягає списанню, продажу, консервації, передачі в оренду, комунальну власність, а також майна, на базі якого будуть створені нові юридичні особи, філії тощо.
Передбачати в цих програмах окремі розділи з вирішення соціальних питань, зокрема, проблем зайнятості, забезпечення та створення нових робочих місць, працевлаштування працівників, які вивільняються.
3.3. У разі виникнення ознак погіршення фінансового стану Підприємства розробляти і вживати заходів щодо упередження банкрутства. Розглядати пропозиції профспілкової сторони щодо поліпшення ситуації.
У першочерговому порядку запроваджувати заходи виробничого та організаційного характеру і лише у випадку, коли вони не призвели до позитивних змін - вживати заходів, що зачіпають соціально-економічні права та інтереси працівників.
 
Профспілка  зобов’язується:
3.4. Представляти права та інтереси працівників у відносинах з власником у разі зміни організації виробництва або форми власності, банкрутства. Надавати консультації працівникам щодо передбачених законодавством можливостей.
 
 
Розділ IV
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОЇ ЗАЙНЯТОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
Підприємство зобов’язуються:
4.1. Вживати заходів до зменшення плинності кадрів та скорочення непродуктивних втрат робочого часу.
4.2. Не допускати необґрунтованого скорочення робочих місць.
У разі виникнення об¢єктивних причин, через які неминучі звільнення працівників, забезпечити  проведення звільнень за умови попереднього (не пізніше ніж за два місяці) письмового повідомлення первинної профспілкової організації про причини, строки їх проведення, кількість і категорії працівників, яких це може стосуватися, а також про заходи, які спрямовані на працевлаштування працівників, що підлягають вивільненню. Вишукувати додаткові види робіт, послуг, які б забезпечили збільшення фінансових надходжень та кількості робочих місць.
Розглядати та враховувати пропозиції профспілкової сторони про перенесення термінів,  тимчасове  припинення  чи відміну заходів, пов¢язаних із вивільненням працівників.
Якщо на Підприємстві виникає обґрунтована необхідність скоротити більше 10 відсотків чисельності працівників (одноразово або протягом року), то рішення про це приймається роботодавцем спільно з профспілковим комітетом після погодження з Держлісагентством і ЦК профспілки.
За рахунок та в межах наявних фінансових ресурсів Підприємство за згодою працівника проводить навчання новій професії чи перекваліфікацію працівників, що вивільняються, з метою їх подальшого працевлаштування.
З питань працевлаштування постійно співпрацювати з центром зайнятості населення.
4.3. Працівникам, попередженим у встановленому порядку про звільнення на підставі п.1 ст.40 КЗпП, протягом останнього місяця перед звільненням надавати на їх прохання для пошуку нового місця роботи вільний час на умовах, встановлених колдоговором, але з оплатою його не менше двох третин тарифної ставки чи окладу.
4.4. У випадках прихованого безробіття (роботи на умовах неповного робочого часу і т.п.) зберігати за працівниками Підприємства права, пільги та гарантії, передбачені Колективним  договором.
4.5. В останній день роботи працівника, який звільняється, провести з ним остаточний розрахунок.
У випадку повторного прийняття на роботу працівника,  у стаж роботи враховувати весь час роботи його на даному підприємстві.
4.6. Визначати обсяги професійного навчання працівників та підвищення їхньої кваліфікації, а також загальні витрати коштів на ці цілі відповідно до потреб виробництва та вимог законодавства у цій сфері.
Забезпечити  періодичність підвищення кваліфікації працівників -  не рідше  одного разу на 5 років згідно планів-графіків.
4.7. Гарантувати випускникам навчальних закладів усіх рівнів, які навчалися за заявками і направленнями підприємства, працевлаштування згідно з договорами, які було укладено між Підприємством, навчальними закладами і випускниками та забезпечувати  їх найманим житлом із відшкодуванням вартості проживання в залежності від фінансових можливостей.
Профспілка зобов’язується:
4.8. Здійснювати контроль за дотриманням законодавчих та нормативних актів з питань праці і зайнятості.
4.9. Згідно із законодавством аналізувати  стан роботи з питань зайнятості на Підприємстві, вносити  роботодавцю пропозиції щодо поліпшення цієї роботи.
4.10. Проводити навчання профспілкового активу з питань зайнятості, дотримання законодавства при скороченні чисельності найманих працівників.
4.11. Вести роз¢яснювальну роботу серед працівників щодо їх трудових прав та правового захисту у разі вивільнення.
4.12. Надавати членам профспілки правову допомогу, консультації і при необхідності відстоювати їх права у державних органах зайнятості та судах.
 


Розділ V
Оплата І НОРМУВАННЯ ПРАЦІ
ОПЛАТА ПРАЦІ
Сторони домовилися:
5.1. Установити на Підприємстві мінімальну тарифну ставку робітника І розряду на лісокультурних (лісогосподарських) роботах у розмірі 180 відсотків розміру прожиткового мінімуму, встановленої Законом.
5.2. У випадку, коли Підприємство з об’єктивних фінансово-економічних причин не може виконати цю норму Договору то спільно з Профспілкою може  прийматися рішення про встановлення на період не більше ніж шість місяців, нижчого розміру тарифної ставки робітника І розряду, при умові дотримання державних норм і гарантій в оплаті праці.
5.3. Гарантувати, що місячний оклад або тарифна ставка  працівників, які виконують просту роботу, що не вимагає кваліфікації (прибиральник службових приміщень, сторож, двірник тощо), не може бути меншим законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати (за умови повного виконання місячної, годинної норми праці (обсягу робіт).
5.4. Установити:
5.4.1. Міжрозрядні тарифні коефіцієнти для визначення тарифних ставок робітників лісогосподарського підприємства згідно з додатком 1.
5.4.2. Коефіцієнти співвідношень місячних тарифних ставок робітників лісогосподарського підприємства до місячної тарифної ставки робітника І розряду на лісокультурних (лісогосподарських) роботах згідно з додатком 2.
5.4.3. Коефіцієнти співвідношень посадових окладів керівників, професіоналів та фахівців лісогосподарського підприємства до місячної тарифної ставки робітника І розряду на лісокультурних (лісогосподарських) роботах згідно з додатком 3.
5.4.4. Коефіцієнти співвідношень місячних тарифних ставок (окладів, посадових окладів) працівників наскрізних професій до місячної тарифної ставки робітника І розряду на лісокультурних (лісогосподарських) роботах згідно з додатком 4.
5.4.5. Заступникам керівників структурних підрозділів, посади яких не передбачені Договором, установлювати посадові оклади на 5-15 відсотків нижче посадового окладу відповідного керівника. Посадовий оклад помічника лісничого установлювати на 5 – 20 відсотків нижче посадового окладу лісничого.
Посадові оклади окремим працівникам, посади яких не передбачені Договором, визначаються підприємством самостійно на рівні посадових окладів відповідних категорій професіоналів, фахівців та технічних службовців.
5.5. Перелік та розміри доплат і надбавок до тарифних ставок і посадових окладів (окладів) працівників з дотриманням гарантій і норм відповідно до чинного законодавства, встановлені у додатку 5 до цього Договору.
5.6. Для оплати праці на Підприємстві застосовувати відрядну, відрядно-преміальну, почасову, почасово-преміальну та ін. форми і системи оплати праці.
5.7.   З метою посилення матеріальної зацікавленості працівників підприємства щодо підвищення ефективності лісогосподарського виробництва та якості робіт на лісогосподарському підприємстві застосовувати системи преміювання.
 Умови, розміри та порядок нарахування поточних премій, премії по підсумках роботи за рік, винагороди за вислугу років та інших заохочувальних виплат проводити на основі положень колективного договору, викладених в  додатках 6-12.
5.8. Тарифну сітку та схему посадових окладів Підприємство формує на основі тарифної ставки робітника І розряду та міжрозрядних, міжпосадових (міжкваліфікаційних) співвідношень. При формуванні схеми посадових окладів максимальні коефіцієнти співвідношень не повинні перевищувати мінімальні більше ніж на 15 відсотків.
Окремим висококваліфікованим робітникам, які зайняті на особливо важливих, відповідальних роботах, замість тарифних ставок можуть встановлюватись місячні оклади – вищі від місячної тарифної ставки відповідного кваліфікаційного розряду.
Робота працівників за час ліквідації лісових пожеж оплачується у подвійному розмірі: відрядникам – за подвійними відрядними розцінками;
працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної денної ставки;
працівникам, які одержують місячний оклад, - у розмірі одинарної годинної або денної ставки зверх окладу. Оплата праці працівників, зайнятих на ліквідації наслідків стихійного лиха або виконанні інших особливо важливих завдань, проводиться за підвищеними тарифними ставками (окладами), посадовими окладами на період їх виконання на умовах, визначених у колективному договорі, якщо інше не передбачене чинним законодавством.
Затвердження штатного розпису проводиться відповідно до типової форми, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 28 січня 2002 року № 57  "Про затвердження документів, що застосовуються в процесі бюджету” (із змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 1 лютого 2002  року   № 86/6374. Професії робітників з відрядною оплатою праці до штатного розпису не включається, так як це не передбачено чинним законодавством.
5.9. При наявності фінансової можливості за виконання особливо важливих завдань та особливих виробничих завдань (ліквідація наслідків стихійного лиха, пожежі та ін.) преміювати одноразовими винагородами робітників, інженерно-технічних працівників і службовців  в розмірі до одного посадового окладу (тарифної ставки).
5.10. При визначенні тарифних ставок і посадових окладів Підприємство здійснює заходи щодо удосконалення структури заробітної плати та збільшення частки основної (тарифної) заробітної плати у середній. 
5.11. Лісничим та помічникам лісничим присвоюється класність відповідно до Положення про присвоєння класності (звання) лісничим та помічникам лісничих державних підприємств, установ та  організацій, що належать до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України. Водіям та трактористам присвоюється класність відповідно до Положення про присвоєння класності. (додатки 13-14).
5.12. Не допускати зниження загального рівня оплати праці порівняно з раніше прийнятим.  У разі зміни умов оплати праці, з об’єктивних причин, в бік погіршення повідомляти працівників  не пізніш, як за два місяці до їх запровадження.
5.13. Посадові оклади керівника державного підприємства встановлюються Держлісагентством при укладенні контракту згідно з постановою Кабінету Міністрів від 19.05.99 р.  № 859 "Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств”, з урахуванням змін та доповнень, в залежності від  розміру  тарифної ставки робітника І розряду, визначеного  колективним договором, та групи з оплати праці Підприємства.
5.14. Виплату заробітної плати  здійснювати регулярно в робочі дні, два рази на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів та не пізніше  семи днів після закінчення періоду, за який проводиться виплата. Перша половина –  до 22 числа, друга половина –  до 7 числа місяця наступного за звітним.
5.15. Не допускати затримки та виникнення заборгованості з заробітної плати. Дотримуватись норм щодо першочерговості її виплати перед іншими платежами згідно з Законом України від 21 жовтня 2004 року № 2103 ”Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати". У разі затримки виплати заробітної плати надавати профспілковій стороні інформацію про наявність коштів на рахунках підприємства.
Дотримуватись діючих норм законодавства щодо форм виплати заробітної плати.
5.16. Проводити індексацію заробітної плати у зв’язку з ростом індексу споживчих цін.
5.17. У разі підвищення тарифних ставок і посадових окладів відповідно до законодавчих актів, заробітну плату за проміжок часу до підвищення коригувати на коефіцієнт (коефіцієнти) її підвищення. Коригування проводити у всіх випадках збереження середнього заробітку, передбачених законодавством (крім виплат за час  тимчасової непрацездатності). Виплату заробітної плати за час щорічної відпустки проводити не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку відпустки.
5.18. Працівникам підприємства, мобілізованим у зону проведення ООС (операції Об’єднаних сил), гарантувати збереження робочого місця та середньомісячного заробітку.
 
НОРМУВАННЯ  ПРАЦІ
Сторони домовилися:
5.19. Для нормування праці робітників застосовувати галузеві, міжгалузеві  норми і нормативи з праці, а також розроблені у встановленому законом порядку самим підприємством.
Перелік збірників норм виробітку, часу, обслуговування, які рекомендуються для застосування, та Класифікаторів професій і випусків ДКХП,  приводиться в додатку 23.
5.20. Роботодавець забезпечує впровадження технічно-обґрунтованих норм і нормативів з праці для всіх категорій працівників. Якщо на окремих нових видах робіт вони відсутні або умови технології чи організації праці не відповідають умовам, передбаченим у нормативних збірниках, Підприємство у встановленому порядку організовує розробку відповідних нормативів і затверджує їх за погодженням з профспілковим комітетом.
Про  запровадження нових або зміну чинних нормативів праці працівники повідомляються не пізніше ніж за один місяць.
Дотримуватись законодавчих норм з інших питань, що стосуються нормування праці.
5.21. Присвоєння, підвищення та перегляд кваліфікаційних розрядів робітникам та  кваліфікаційних категорій професіоналам і фахівцям здійснюють комісії з проведення кваліфікаційної атестації згідно з Довідниками кваліфікаційних характеристик професій працівників.
Профспілка зобов¢язується:
5.22. Здійснювати громадський  контроль за додержанням на Підприємстві законодавства з оплати праці та зобов¢язань за Договором.
5.23. Надавати консультативну та правову допомогу з питань оплати праці працівникам – членам профспілки, представляти їхні інтереси у комісіях по трудових спорах та судових організаціях.
5.24. Проводити навчання профспілкового активу з питань організації, оплати та нормування праці.
 
Розділ VI
 РЕЖИМ ПРАЦІ ТА ВІДПОЧИНКУ
Сторони доручають керівнику Підприємства:
6.1. Трудові відносини у сфері праці та відпочинку будувати на засадах дотримання законодавства України про працю, державних гарантій і договірного регулювання.
6.2. Забезпечувати  встановлену законодавством нормальну тривалість робочого часу  40 годин на тиждень. Для окремих категорій працівників, визначених чинним законодавством, або за результатами атестації робочих місць за умовами праці, встановлювати скорочену тривалість робочого часу.
6.3. Тривалість денної роботи (зміни), перерви для відпочинку і харчування установлювати з урахуванням специфіки виробництва згідно з Правилами внутрішнього трудового розпорядку,  затвердженими в установленому порядку.
6.4. Враховуючи сезонний характер та терміновість виконання лісокультурних, протипожежних, захисних та інших заходів в лісовому господарстві в окремих випадках допускати збільшення тривалості робочої зміни до 12 годин. Компенсувати години понадпланових робіт у цих випадках наданнях додаткових безоплатних годин відпочинку в інший період облікового часу.
Для водіїв автотранспортних засобів (водіїв пожежних автомобілів)  тривалість щоденної роботи (зміни) може бути збільшена до 10 годин. В окремих випадках, тривалість робочого дня може бути збільшена  до 12 годин у тому разі, коли час безпосереднього керування автотранспортними засобами протягом робочої зміни не перевищує 9 годин.
Окремим категоріям працівників (сторожам, опалювачам (кочегарам) встановити збільшену тривалість робочого дня, облік робочого часу вести позмінно, загальну тривалість їх роботи визначати  за підсумованим обліком робочого часу вкінці року. Всі ці умови застосовувати  за погодженням з профспілковою стороною.
6.5.  При тимчасовому переведенні працівників на виконання робіт нижчої кваліфікації чи різної спеціальності оплата праці проводиться відповідно до ст.104 КЗпП.
6.6. Не вилучати з робочого часу працівників час приймання їжі, якщо за умовами виробництва працівник не має права відлучатися з робочого місця та використати час обідньої перерви на свій розсуд. Перелік таких робіт, порядок і місце приймання їжі  встановлювати за погодженням з профспілковим  комітетом.
6.7. Встановлювати додаткові оплачувані перерви, що включаються до робочого часу (ст. 168 КЗпП), для обігрівання працюючих в холодну пору року на відкритому повітрі або в неопалюваних приміщеннях.
6.8. Встановити на Підприємстві  п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями. Шестиденний робочий тиждень з одним вихідним днем встановлювати спільно з профспілковою стороною на роботах по заготівлі лісу, трелюванні та вивезенні деревини в осінньо-зимовий період у зв’язку з коротким світловим днем та в інших випадках з урахуванням специфіки роботи.
6.9. Встановити для працівників нижнього складу (майстри на нижньоскладських роботах,  машиністи крана, стропальники, лісоруби 5 розряду, навальники-штабелювальники) двохзмінний графік роботи, при 40-годинному робочому тижні, з одним вихідним днем та режимом роботи змін згідно правил трудового розпорядку та у відповідності до КЗпПУ.
6.10. Змінювати режим робочого часу на Підприємстві тільки у встановленому законодавством порядку з обов¢язковим попереднім погодженням з профспілковим комітетом.
6.11. Дотримуватись вимог законодавства при залученні працівників до надурочних робіт, роботи в нічний час, поділу робочого часу на частини, роботи у вихідні, святкові і неробочі дні, введенні підсумованого обліку робочого часу та в інших випадках.
6.12. Надавати працівникам основні і додаткові відпустки в порядку та тривалістю, встановленими чинним законодавством (додаток 15):
- щорічні оплачувані основні відпустки тривалістю не менш як 24 календарних дні або подовжені щорічні основні відпустки не менш як 28 календарних днів працівникам, включеним до ”Списку робіт, професій і посад працівників лісової промисловості та лісового господарства, державних заповідників, національних парків, що мають лісові площі, лісомисливських господарств…”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 1997 року №570. Зберігати за працівниками раніше встановлені відпустки більшої тривалості, дотримуючись умов, визначених відповідними нормативними актами;
- щорічні додаткові  відпустки:
а) працівникам з ненормованим робочим днем - до 7 календарних днів за Списком посад та професій, визначених колективним договором згідно з Орієнтовним переліком посад та професій працівників на Підприємствах і в організаціях Держлісагентства України .
б) працівникам, зайнятим на роботах із шкідливими і важкими умовами праці – відповідно до «Списку виробництв, цехів, професій і посад із шкідливими і важкими умовами праці, зайнятість працівників на роботах в яких дає право на щорічну додаткову відпустку» залежно від результатів атестації робочих місць за умовами праці та часу зайнятості працівника в цих умовах (додаток 16).
Відпустки у зв’язку з навчанням, творчі, соціальні та інші відпустки надавати у порядку і на умовах, передбачених чинним законодавством.
6.13. Надавати щорічні додаткові оплачувані відпустки жінкам, які працюють і мають двох і більше дітей віком до 15 років, або дитину інваліда, чи які усиновили дитину, одиноким матерям, батькам, які виховують дитину без матері ( у тому числі у разі тривалого перебування матері у лікувальному закладі), а також особам, які взяли дитину під опіку тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів, а за наявності декількох підстав для надання цієї відпустки – 17 календарних днів.
6.14. Затверджувати графіки надання відпусток за погодженням з профспілковою стороною до 1 січня поточного року та доводити його до відома працівників.
6.15. Відкликати працівників з щорічної відпустки лише за їх згодою та у випадках визначених законодавством.
Надавати працівникам за сімейними обставинами та з інших причин, за їх бажанням і погодженням з керівником структурного підрозділу, відпустку без збереження заробітної плати до 15 календарних днів на рік.
6.16. Надавати працівникам основні, додаткові чи соціальні оплачувані відпустки більшої тривалості порівняно з чинним законодавством з оплатою у розмірі середнього заробітку, зокрема:
1) Додаткові відпустки тривалістю у випадках:
 - народження дітей (батькові) – 1 день;
 - шлюбу працівників або їх дітей – 3 дні;
 - проводів на військову службу дітей (батькам) – 1 день;
 - у разі смерті рідних – 3 дні.
6.17. Чергування працівників у вихідні та святкові дні погоджувати з профспілковим комітетом та надавати дні відпочинку у інші дні зі збереженням заробітної плати.
Профспілка зобов’язується:
6.18. Здійснювати контроль за додержанням на Підприємств законодавства з питань робочого часу і часу відпочинку. У разі виявлення порушень вносити власникам підприємств подання про їх усунення.
6.19. Надавати працівникам практичну допомогу та консультації з чинного законодавства.
Розділ VII
ОХОРОНА ПРАЦІ І ЗДОРОВ’Я ПРАЦІВНИКІВ
З метою створення здорових та безпечних умов праці на підприємстві адміністрація зобов'язується:
7.1. Здійснювати свої повноваження з охорони праці відповідно до Закону України "Про охорону праці” та інших відповідних нормативно-правових актів.
7.2. Забезпечити виконання Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого    травматизму,    професійних    захворювань    і    аварій    (додаток  17).
7.3. При прийомі на роботу знайомити під розписку працівника з умовами праці та наявністю на робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, їх можливим впливом на здоров'я, а також правами та пільгами за роботу в таких умовах.
7.4. Забезпечити фінансування витрат на охорону праці підприємства у розмірі не менш ніж 0,5 відсотка від фонду оплати праці за попередній рік.
7.5. Сприяти впровадженню на Підприємстві більш безпечної техніки і технології, ефективних технічних засобів охорони праці, а також повному забезпеченню працівників засобами індивідуального та колективного захисту відповідно до галузевих норм, а також миючими, знешкоджуючими засобами (додатки 18-19).
Організувати заміну або ремонт спеціального одягу і спеціального взуття, що стали непридатними до закінчення встановленого строку носіння з незалежних від працівника причин. Компенсувати працівнику витрати на придбання спецодягу та інших засобів індивідуального захисту, якщо встановлений нормами строк їх видачі порушено і працівник був змушений придбати їх за власні кошти (при наявності підтверджуючих документів).
7.6. Забезпечити своєчасне проведення на Підприємстві атестації робочих місць з метою розроблення та реалізації організаційних і технічних заходів щодо поліпшення умов праці працівників, а також для визначення їх права на пільги і компенсації за роботу з шкідливими та важкими умовами праці.
7.7. Забезпечити безоплатно працівників, зайнятих на роботах із шкідливими умовами праці, молоком згідно переліку  (додаток 20).
7.8. Забезпечити на підприємстві належний питний режим. Забезпечити безкоштовне проведення попередніх і періодичних медичних оглядів працівників, зайнятих на шкідливих і небезпечних роботах, працівників віком до 21 року, а також виконання рекомендацій висновків медичної комісії за результатами огляду працівників. Забезпечити страхування працівників від нещасних випадків на виробництві. Не допускати працівників підприємства (в тому числі за їх згодою) до роботи, яка їм протипоказана за результатами медичного огляду.
7.9.  Не допускати до праці на важких роботах і на роботах із шкідливими або небезпечними умовами праці та в нічні зміни жінок, не залучати жінок до підіймання і переміщення вантажів, вага яких перевищує встановлені для жінок граничні норми відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я та Держнаглядохоронпраці України.
7.10. Не залучати підлітків (віком від 14 до 18 років) до підіймання і переміщення вантажів, вага яких перевищує встановлені для підлітків граничні норми, затверджені  наказом Міністерства охорони здоров'я України та Держнагляд охоронпраці від 22.03.96 № 59. Підлітків не призначати на роботи, які пов'язані виключно з підніманням, триманням або переміщенням важких речей вручну.
7.11. Відшкодовувати працівникам шкоду, в залежності від тяжкості ушкодження здоров'я, заподіяну їм каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним з виконанням трудових обов'язків, у повному розмірі втраченого заробітку відповідно до законодавства України, а також сплатити потерпілому (членам сім'ї та утриманцям померлого) одноразову допомогу.
 Якщо комісією з розслідування нещасного випадку встановлено, що нещасний випадок трапився внаслідок невиконання потерпілим вимог нормативних актів про охорону праці, розмір одноразової допомоги за поданням адміністрації та профспілкового комітету може бути зменшено не більше як на 50% (додаток  21 ).
7.12. Проводити перерахунок розміру відшкодування шкоди, заподіяної працівникові за ушкодження здоров'я, пов'язаного з нещасним випадком або професійним захворюванням, одночасно з підвищенням на підприємстві тарифних ставок і посадових окладів на коефіцієнт фактичного підвищення заробітної плати за даною професією.
7.13. Здійснювати відомчий контроль за станом охорони праці, профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань. Надавати Профспілці  облікову та звітну документацію щодо стану охорони праці, виробничого травматизму та професійних захворювань.
7.14. Сприяти Профспілці у здійсненні громадського контролю за виконанням власниками вимог законодавства з охорони праці та забезпеченням на Підприємстві безпечних і нешкідливих умов праці, виробничої санітарії, а також виконувати вимоги Профспілки по усуненню виявлених недоліків.
7.15. За рахунок коштів підприємства проводити навчання представників профспілки з питань охорони праці, громадських інспекторів з охорони праці, надавати їм вільний від основної роботи час (до 4 годин на місяць) із збереженням заробітної плати для залучення до перевірок стану безпеки, умов та охорони праці, розслідування нещасних випадків.
7.16. Щоквартально, за участю представників профспілки, розглядати стан охорони праці на виробничих нарадах  із прийняттям необхідних заходів щодо його поліпшення.
7.17. Організувати роботу кабінету з охорони праці Підприємства згідно з Типовим положенням про кабінет охорони праці.
7.18. За участю профспілкової сторони щопіврічно аналізувати стан тимчасової непрацездатності працівників та причини захворювань. Вживати заходів до зниження захворюваності і втрат робочого часу через хворобу.
7.19. Організовувати навчання, підвищення кваліфікації та перевірку знань з охорони праці керівних працівників та спеціалістів.
7.20. Проводити навчання і перевірку знань працівників, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою.
7.21. Щорічно 28 квітня організовувати проведення Дня охорони праці. Виділяти кошти для матеріального заохочення працівників (колективів), визнаних кращими  в організації охорони праці і техніки безпеки з врахуванням фінансових можливостей підприємства (додаток 22).
Профспілковий комітет  зобов'язується:
7.22. Здійснювати громадський контроль за станом охорони праці на Підприємстві, виконанням відповідних програм та зобов¢язань за колективним договором з цих питань, належним фінансуванням заходів з охорони праці та ефективним використанням коштів, виділених на охорону праці.
7.23. Проявляти принциповість представників профспілки – членів комісій при розслідуванні нещасних випадків стосовно захисту прав потерпілих. Продовжити роботу щодо недопущення приховування нещасних випадків від розслідування та безпідставної кваліфікації виробничих травм як травм невиробничого характеру.
7.24. Брати участь у проведенні навчань з охорони праці та у роботі комісії  з перевірки знань. Забезпечити навчання голів профкомів та представників профспілки з питань контролю за станом безпеки і охорони праці на робочих місцях.
7.25. Надавати консультації та правову допомогу працівникам, які отримали травми на виробництві, сім'ям загиблих у вирішенні питань щодо відшкодування їм шкоди, заподіяної смертю, каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним із виконанням трудових обов'язків.
7.26. Здійснювати контроль за дотриманням власником законодавства про охорону праці, створенням безпечних і нешкідливих умов праці, належних виробничих та санітарно-побутових умов, забезпеченням працівників спецодягом, спецвзуттям, іншими засобами індивідуального та колективного захисту.
7.27.   Приймати активну участь у проведенні Дня охорони праці.
7.28.  
 
 
Розділ VІІІ
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА ЗАДОВОЛЕННЯ ДУХОВНИХ ПОТРЕБ
 
Сторони домовились:
8.1. Спільно формувати та використовувати кошти на соціально-побутові пільги і культурно-оздоровчі заходи виходячи з пріоритетів і фінансових можливостей підприємства.
8.2. Дотримуватись норм і вимог, передбачених законом України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії”.
8.3. Фінансувати витрати на розвиток та належне утримання об¢єктів соціальної інфраструктури, які перебувають на балансі Підприємства, а також на утримання і заохочення працівників культури, спорту, побуту та інше.
8.4. Підприємству не допускати зміни форм власності, передачі іншим юридичним або фізичним особам, здачі в оренду, перепрофілювання та ліквідації об’єктів соціально-культурного і побутового призначення без згоди профспілкового комітету.
8.5. Для підвищення соціального захисту ветеранів праці та людей похилого віку, з метою підвищення престижності роботи в галузі, для отримання статусу пенсіонера підприємства та додаткових соціальних гарантій встановити стаж роботи на підприємстві – 15 років.
8.6. Створювати відповідні умови для проведення культурно-масових, спортивних заходів та фізкультурно-оздоровчої роботи, сприяти працівникам, які беруть участь у міських, обласних, Всеукраїнських спортивних змаганнях, Галузевих спартакіадах, конкурсах, оглядах, фестивалях.
8.7. Забезпечувати працівників підприємства за погодженням з Профспілкою:
           - виділення палива працівникам і пенсіонерам лісгоспу для опалення приватних будинків;
- наданням безвідсоткових позик працівникам на будівництво, ремонт чи придбання житла, навчання працівників або їхніх дітей у вищих та середніх спеціальних закладах, довготривалого стаціонарного лікування, необхідності проведення операції працівнику або його дитині, одруження працівника та його дітей та  інші цілі;
- виділення коштів повністю або частково за рахунок підприємства на оплату за навчання працівників або їх дітей у вищих та середніх спеціальних навчальних закладах незалежно від форми навчання, за наявності фінансової можливості;
- виділення коштів на одноразове страхування працівників від нещасних випадків.
- одноразове заохочення у зв'язку з ювілейними датами  40, 50, 55, 60, 65 років – в розмірі 2500 гривень за рахунок коштів профспілки;
- в зв'язку з професійними  (День працівника лісу) та державними святами в розмірі до одного посадового окладу (тарифної ставки), виходячи з фінансових можливостей підприємства;
- одноразове заохочення працівників після повернення на підприємство із служби у збройних силах в розмірі одного посадового окладу;  
- одноразову допомогу працівникам при звільненні працівника в зв’язку з виходом на пенсію, в тому числі на пільгових умовах, у розмірі відповідно від безперервного стажу роботи на підприємстві:
 від 10 до 15 років – один посадовий оклад або місячна тарифна ставка;
від  15 до 20 років – два посадових оклади або місячні тарифні ставки;
від 20 до 30 років – три посадових оклади або місячні тарифні ставки;
більше 30 років – чотири посадових оклади або місячні тарифні ставки.
8.8. Матеріальну допомогу працівникам на оздоровлення в сумі 1000 грн. кожному працівнику одночасно з нарахування оплати  основної відпустки.
8.9. При приведенні нарад, семінарів, навчань, виїздних засідань, конференцій організовувати безкоштовне харчування всіх його учасників за рахунок коштів підприємства.
8.10. Надавати за рахунок коштів профспілки:
 - матеріальну допомогу  для медичного лікування працівників та їх дітей. Розмір матеріальної допомоги залежить від складності захворювання та витрат на лікування;
- одноразову матеріальну допомогу працівникам, які втратили працездатність (повністю або частково) з вини Підприємства;
- одноразову матеріальну допомогу сім¢ї працівника, загиблого на виробництві з вини Підприємства;
- матеріальну допомогу у зв’язку зі смертю працівників, членів їх сімей або близьких родичів ( батьки, діти, брати, сестри), пенсіонерів лісгоспу та членів сім’ї -  учасників  ООС  в сумі  2000 грн.;
- матеріальну допомогу працівникам, які постраждали внаслідок непередбачуваних обставин (стихійного лиха, пожежі) розмір якої встановлювати по кожному окремому випадку;
- матеріальну допомогу з нагоди одруження працівників в розмірі 2000 грн.;
- матеріальну допомогу з нагоди народження дитини працівника підприємства в сумі 2000 грн.;
- матеріальну допомогу ветеранам війни та  праці, вдовам, інвалідам  до Дня Перемоги та  учасникам бойових дій;
- матеріальну допомогу для вирішення побутових потреб в зв’язку з тяжким матеріальним становищем працівників;
- часткову або повну компенсацію витрат працівникам на санаторно-курортне лікування, довготривале лікування, оздоровлення дітей в дитячих оздоровчих закладах;
- часткову або повну компенсацію витрат на житлово-комунальні послуги молодим спеціалістам лісгоспу, за наявності укладеного договору з квартироздавачем.
Умови надання матеріальної допомоги встановлюються по кожному окремому випадку і при наявності фінансової можливості.
8.11. Працівникам підприємства та членам їх сімей, мобілізованим в зону ООС виділяти кошти на придбання військової амуніції. У випадку поранення - на лікування та реабілітацію.
8.12. Для об’єктивного висвітлення діяльності лісогосподарського підприємства, його соціально-економічного розвитку налагодити співпрацю із обласними та районними періодичними виданнями.
 
Підприємство  зобов¢язується:
8.13. Контролювати та здійснювати в повному обсязі відрахування коштів первинній профспілковій організації на культурно-масову, фізкультурну і оздоровчу роботу у розмірі що не перевищує 3 але не менше 0,3 відсотки фонду оплати праці з віднесенням цих сум на валові витрати. Перерахування коштів на поточні рахунки первинної профспілкової організації проводити щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати при остаточному розрахунку (за другу половину місяця).
8.14. Забезпечити своєчасну та в повному обсязі атестацію робочих місць за умовами праці з метою виявлення небезпечних і шкідливих факторів, розроблення заходів щодо їх усунення та своєчасного оформлення працівникам пенсій на пільгових умовах.
Забезпечити систематичне підвищення рівня обізнаності працівників з проблемами, пов’язаними з ВІЛ\СНІДОМ, з його впливом на здоров’я.
8.15. Здійснювати оформлення документів та представлення осіб до призначення пенсій.
На вимогу первинної профспілкової організації надавати інформацію щодо відомостей про юридичну особу, ідентичну інформації, яку юридична особа щороку подає державному реєстратору.
 
Профспілка зобов’язується:
8.16. Сприяти проведенню оздоровлення, сімейного відпочинку та лікування працівників, організовувати разом з роботодавцями оздоровлення дітей у дитячих таборах.
8.17. Контролювати цільове використання коштів на виплату соціальних пільг та проведення культурно-оздоровчих заходів, доводити інформацію до членів трудового колективу.
8.18. Здійснювати громадський контроль за додержанням законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне та пенсійне страхування.
8.19. Постійно вивчати потреби працівників у соціальному захисті, узагальнювати і  розповсюджувати галузевий досвід, надавати консультативну і методичну допомогу з цих питань.
8.20. Організовувати проведення культурно-масових та фізкультурних заходів для працівників та членів їхніх сімей.
8.21. Здійснювати контроль за роботою та утриманням соціальної сфери. Результати перевірок доводити до відома власника і, за необхідності, вимагати усунення виявлених недоліків.
 
Розділ ІХ
Гарантії діяльності профспілки
Підприємство зобов’язується:
9.1. Сприяти створенню належних умов діяльності профспілкових організацій на Підприємстві, для чого :
9.1.1. Забезпечити реалізацію прав і гарантій діяльності Профспілки, визначених законодавством, зокрема, Законом України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”, Генеральною і Галузевою угодами та цим Договором.
9.1.2. Органам Профспілки та посадовим особам надавати право контролю за дотриманням на Підприємстві виконання даного Договору. Забезпечити членам виборних профспілкових органів Підприємства та представникам профспілкових органів вищого рівня можливість безперешкодно відвідувати та оглядати місця роботи на Підприємстві.
9.1.3. На вимогу профспілкової сторони надавати інформацію, що стосується додержання законодавства про працю, умов праці, виконання колективного договору, соціально-економічних прав працівників та розвитку Підприємства.
9.1.4. Розглядати протягом 7 днів вимоги і подання профспілкових органів щодо усунення порушень законодавства про працю та колективного договору, невідкладно вживати заходів до їх усунення.
9.1.5. Брати участь в заходах профспілкової сторони щодо захисту трудових та соціально-економічних прав на їх запрошення.
9.1.6. Надавати профспілковим комітетам безкоштовно необхідні для їх діяльності приміщення з обладнанням, опаленням, освітленням, прибиранням, охороною для роботи самих комітетів і для проведення зборів працівників Підприємства, засобів зв'язку для постійного користування і, в разі необхідності, транспорту.
9.1.7. Щомісячно і безоплатно утримувати із заробітної плати та перераховувати на рахунки Профспілки профспілкові внески працівників /за наявності письмових заяв членів Профспілки/ одночасно з  виплатою заробітної плати у будь-якій формі.
9.1.8. За працівниками, обраними до складу виборного органу профспілкової організації, зберегти преміювання, виплату винагород, інші заохочення, а також компенсації і соціально-побутові пільги, встановлені Договором для працівників Підприємства, в тому числі і звільнених голів профспілкових комітетів.
9.1.9. Надавати членам виборних профспілкових органів, які не звільнені від своїх виробничих обов¢язків,  вільний від роботи час для виконання ними повноважень та громадських обов'язків в інтересах трудового колективу із збереженням заробітної плати.
Якщо виконання громадських обов¢язків в інтересах трудового колективу пов¢язане з виїздом у відрядження, то витрати, пов¢язані з цим, здійснювати за рахунок коштів підприємств.
9.1.10. На час профспілкового навчання працівникам, обраним до складу виборних профспілкових органів, надавати додаткову відпустку тривалістю до 6 календарних днів із збереженням середньої заробітної плати за рахунок коштів підприємства.
9.1.11. Притягнення до дисциплінарної відповідальності та звільнення працівників, які є керівниками або членами виборних профспілкових органів, здійснювати (крім додержання загального порядку) згідно із Законом України  "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності”.
9.1.12. Надавати виборним профспілковим працівникам після закінчення терміну їх повноважень попередньої роботи (посади) або за згодою працівника іншої рівноцінної роботи (посади) і не допускати їх звільнення з ініціативи роботодавця протягом року,  крім випадків повної ліквідації підприємства чи вчинення працівником дій, за які законодавством передбачена можливість звільнення працівника з роботи.
Сторони домовилися:
9.2. Проекти законів, що розробляються представниками власника і стосуються соціально-економічних відносин, а також власні нормативно-правові акти стосовно трудових відносин або соціального захисту працівників, розглядати з урахуванням пропозицій Профспілки; розгляд пропозицій Профспілки здійснювати за обов’язковою їх участю.
9.3. Співпрацювати з профспілковими організаціями лісозаготівельних приватних структур, що мають фінансово-господарські відносини з ДП «Дубровицький лісгосп».
9.4. Часткову оплату праці, а саме нарахування поточних та одноразових премій, винагород та інших заохочувальних виплат, голови профкому здійснювати за рахунок коштів лісгоспу у відповідності до Положень даного колективного договору.
 
Розділ  Х
контроль за виконанням  Угоди
Сторони домовилися:
10.1. Оперативно і безпосередньо співпрацювати в разі будь-якого конфлікту або порушення умов Договору для вирішення проблем, які виникають.
10.2. Щоквартально надавати одна одній на безоплатній основі наявну інформацію з питань, які є предметом цього Договору.
10.3. Виконання Договору  розглядати двічі на рік:  за перше півріччя - у липні-серпні поточного, за рік - у лютому-березні наступного року.
10.4. Забезпечувати на всіх рівнях участь представників Профспілки у засіданнях колегій, технічних нарадах тощо з питань, що стосуються соціально-трудових і економічних інтересів працівників
10.5. Для визначення стану виконання положень  Договору  терміни оцінок тлумачити так:
"виконано” – ця оцінка застосовується до положень з фіксованим терміном виконання або сформульованих як завершена  дія при умові їх виконання у повному обсязі на час підведення підсумків комісією;
"виконується” –  ця оцінка застосовується до положень, які сформульовані як правило або принцип поведінки Сторін чи їх суб’єктів протягом всього строку дії Угоди, колективного договору за умови здійснення протягом звітного періоду відповідних заходів з реалізації цих положень;
"не виконано” – ця оцінка застосовується до положень, які виконані не в повному обсязі або з яких не проводилася робота на час підведення підсумків комісією з зазначенням причин їх невиконання.
10.6. Договір підписаний у трьох примірниках, які зберігаються у кожної із Сторін та в органі, який проводить реєстрацію, і мають однакову юридичну силу.
 
 
ДОГОВІР  ПІДПИСАЛИ:
 


Від сторони Підприємства
Директор державного підприємства «Дубровицьке лісове господарство»         
                                     В.А. Петренко
 
Від Профспілкової сторони
Голова  ППО «Дубровицьке лісове господарство»         
                                        К.І.Осецька                                                                               
 
М.П.                 "10” лютого 2020  р.
 
 
М.П.              "10”  лютого 2020 р.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 27
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


Будівництво дитячого садочку в селі Переброди

 

Переглядів: 34
Коментарів: 0

Рівненщина COVID-19: важливе станом на 7 липня

 

Переглядів: 15
Коментарів: 0
На Рівненщині послаблюють карантинні заходи у зв’язку з покращенням епідеміологічної ситуації. Так в області дозволили роботу закладів фізкультури, спортивних залів, фітнес-центрів для проведення тренувань. Також можуть працювати творчі студії та відкриті майданчики музеїв.

Відкриття дитсадків, творчих студій та спортивних залів – на Рівненщині послаблюють карантинні заходи

 


 
Переглядів: 15
Коментарів: 0

В нас у місті Дубровиця реконструюють ліцей та зводять сучасний спорткомплекс. Роботи відбуваються у рамках Національної програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». З ходом робіт ознайомився голова Рівненської ОДА Віталій Коваль.

В місті Дубровиця триває «Велике будівництво»

 


 

Переглядів: 47
Коментарів: 0
Вікі любить Землю
Рейтінг:
Категорія: Новини РДА


Вікі любить Землю Вікі любить Землю

 

 

 

Переглядів: 20
Коментарів: 0

З метою належної та своєчасної підготовки джерел теплової енергії, теплових мереж і теплових пунктів до роботи в опалювальному періоді 2020–2021років, а також попередження технологічних порушень на енергетичному обладнанні та мережах під час проходження опалювального періоду Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Рівненській області (далі-Управління) нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (далі – ППТГ до ОП), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378, а саме:

- затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних за їх виконання осіб;

- розробити та затвердити графіки проведення профілактичних робіт, ремонтів і заміни устаткування;

- забезпечити укладення на наступний опалювальний період договорів на постачання палива, електричної енергії та водопостачання;

- розробити та затвердити графіки обмеження відпуску тепла та теплоносія у разі обмеження постачання паливно-енергетичних ресурсів, в умовах надзвичайних ситуацій та при ліквідації технологічних порушень в системах теплопостачання;

- уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності), провести контроль відповідності розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв у споживачів теплової енергії, їх пломбування;

- забезпечити розробку температурного графіка центрального регулювання відпуску теплової енергії, режимних карт роботи теплового обладнання і мереж;

- провести ремонтні та профілактичні роботи на теплових, тепловикористальних установках і мережах у необхідних обсягах;

- провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплопостачання;

- виконати гідравлічні випробування котлоагрегатів, тепловикористальних установок, теплових мереж, систем опалення та ГВП власних об’єктів на щільність та міцність, провести їх промивку;

- виконати шурфування теплових мереж або застосувати інші методи контролю їх стану з метою з’ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;

- відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;

- привести у справний технічний стан обладнання теплових пунктів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації технологічних порушень у системах теплопостачання;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- забезпечити накопичення палива відповідно до технологічних потреб;

-провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду в установлені терміни згідно вимогами розділу Х ППТГ до ОП.

Копію розроблених заходів та розпорядчого документa, яким ці заходи вводяться в дію, необхідно надати до Управління у термін до 01.07.2020. Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документа щодо затвердження складу комісії. Рекомендуємо, у разі потреби, звернутися до Управліннящодо залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.

За підсумками проведеної роботи на підприємстві, установі та організації створюється комісія, яка складає акт готовності енергетичного господарства до опалювального сезону. Копія акта після затвердження надається Управлінню до 01 жовтня поточного року.

Про всі випадки порушення енергопостачання, які виникли на Вашому підприємстві, установі просимо повідомляти до Управління за адресою: 33003, м. Рівне, вул. Ак. Грушевського, 2-а (електронна адреса Rivnenska@sies.gov.ua).

 

Переглядів: 33
Коментарів: 0
Згідно рішення районної комісії з питань ТЕБ та НС від 26 червня 2020 року з 1 липня відновлюються внутрішньорайонні пасажирські перевезення. 
Світлина від Дубровицька районна державна адміністрація.
Переглядів: 47
Коментарів: 0

rozporyadzh-prodovzhennya-karantin.pdf [89.6 Kb] (cкачувань: 6)

 

Переглядів: 58
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 196