ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Липень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Архів новин
Липень 2020 (11)
Червень 2020 (62)
Травень 2020 (107)
Квітень 2020 (93)
Березень 2020 (93)
Лютий 2020 (102)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » » КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ НА 2020-2025 РОКИ

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ НА 2020-2025 РОКИ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР
між адміністрацією та профспілковим комітетом управління  соціального захисту населення
Дубровицької райдержадміністрації
на 2020 – 2025 роки
 
 
 
 
 
Реєстраційний № 31 від « 02» квітня 2020року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Колективний договір схвалено на      загальних зборах трудового колективу 30 березня 2020 року,
 
 
КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР
між адміністрацією та  профспілковим комітетом  управління
соціального захисту населення  Дубровицької райдержадміністрації
 
РОЗДІЛ  І.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Колективний договір укладений відповідно до Закону України «Про колективні договори і  угоди» та інших нормативно-правових актів України в сфері трудових відносин і визначає трудові, соціально-економічні відносини між адміністрацією та трудовим колективом управління соціального захисту населення Дубровицької райдержадміністрації.
1.2. Метою колективного договору є забезпечення сприятливих умов для ефективної діяльності працівників управління соціального захисту населення Дубровицької райдержадміністрації  далі – УПРАВЛІННЯ), створення соціального і матеріального добробуту, а також захисту прав та інтересів працівників, забезпечення безпечних умов праці, належного виробничого побуту працюючих, регулювання питань праці і заробітної плати в межах, передбачених діючим законодавством України.
1.3. Сторонами даного колективного договору є адміністрація управління  соціального захисту населення Дубровицької райдержадміністрації в особі начальника управління, який має відповідні повноваження, і трудовий колектив Управління, інтереси якого представляє повноважений  профспілковий комітет, вибраний загальними зборами трудового колективу.
1.4. Сторони визнають повноваження одна одної і зобов’язуються дотримуватися принципів соціального партнерства: паритетності представництва, рівноправності сторін, взаємної відповідальності, конструктивності і аргументованості при проведенні переговорів (консультацій) щодо укладання колективного договору, внесення змін і доповнень до нього, вирішення усіх питань соціально-економічних і трудових відносин.
1.5. Сторони визнають колективний договір нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально-економічних і трудових відносин між адміністрацією та трудовим колективом УПРАВЛІННЯ протягом періоду дії колективного договору.
1.6. Дія колективного договору поширюються на всіх працівників УПРАВЛІННЯ, незалежно від їх членства в профспілці і є обов’язковими для дотримання адміністрацією та працівниками УПРАВЛІННЯ.
1.7. Колективний договір укладено на період 2020-2025 роки і набуває чинності з  дня його підписання представниками сторін.
Після закінчення терміну дії колективний договір продовжує діяти до того часу, поки сторони не укладуть новий або не продовжать дію чинного колективного договору.
1.8. Зміни і доповнення до колективного договору в період дії вносяться в обов’язковому порядку в зв’язку зі змінами законодавства України, Генеральної, регіональної, галузевої  угод з питань, що є предметом колективного договору та за ініціативою однієї із сторін після проведення переговорів (консультацій) та досягнення згоди і набувають чинності після схвалення їх на спільному засіданні адміністрації УПРАВЛІННЯ та профспілкового комітету УПРАВЛІННЯ.
1.9. Пропозиції кожної із сторін щодо внесення змін і доповнень до колективного договору сторони розглядають спільно і приймають рішення у 10-денний строк з дня їх отримання іншою стороною.
1.10. Жодна із сторін, що уклали колективний договір, не може протягом усього строку його дії в односторонньому порядку приймати рішення, що змінюють норми, положення, зобов’язання по колективному договору або припиняють їх виконання.
1.11. Сторони забезпечують виконання положень колективного договору і несуть відповідальність за порушення і невиконання умов колективного договору у відповідності з вимогами ст.18 Закону України «Про колективні договори і угоди».
1.12. Колективний договір підлягає повідомній реєстрації згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 115 від від 13 лютого 2013 р., із внесеними змінами постановою КМУ від 21.08.2019 року №768.  
 
РОЗДІЛ ІІ.
ЗОБОВ’ЯЗАННЯ В СФЕРІ ДІЯЛЬНОСТІ УПРАВЛІННЯ
 З метою виконання основних завдань, покладених на Управління соціального захисту населення Дубровицької райдержадміністрації згідно затвердженого Положення про управління, забезпечення дотримання  вимог законодавства з питань служби в державних органах та боротьби з корупцією, а також єдиних вимог щодо професійної відповідності кандидатів на зайняття вакантної посади, участі у проведенні адміністративної реформи, координації здійснення підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації державних службовців та службовців.
 
                                   Адміністрація зобов’язується:
 
2.1.   Забезпечити належні умови праці всіх працівників УПРАВЛІННЯ.
2.2. Забезпечити своєчасне і якісне виконання покладених на УПРАВЛІННЯ  завдань згідно затвердженого Положення про УПРАВЛІННЯ та планів роботи.
2.3. Вдосконалювати умови праці працівників УПРАВЛІННЯ шляхом запровадження  передового досвіду та використання сучасної техніки.
2.4. Забезпечити працівників матеріально-технічними ресурсами, необхідними для виконання покладених на них завдань в трудовій професійній діяльності.
2.5. За необхідністю направляти на підвищення кваліфікації працівників УПРАВЛІННЯ у відповідні учбові заклади.
2.6. Забезпечувати працівників УПРАВЛІННЯ необхідними нормативно-правовими документами з метою своєчасного володіння вимогами діючого законодавства України з питань, що відносяться до компетенції УПРАВЛІННЯ.
Профспілковий комітет зобов’язується:
 
2.9. Сприяти дотриманню трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку в УПРАВЛІННІ.
2.10. Вносити пропозиції адміністрації щодо поліпшення умов праці працівників.
2.11. Захищати права та інтереси працівників при розгляді трудових суперечок.
 
Працівники УПРАВЛІННЯ зобов’язуються:
 
2.12. Добросовісно і своєчасно виконувати свої трудові професійні обов’язки, не допускати вчинків, які дискредитують звання посадової особи державного органу і УПРАВЛІННЯ.
2.13. Нести персональну відповідальність за виконання посадових обов’язків і поставлених завдань.
 2.14. Удосконалювати організацію своєї трудової діяльності і підвищувати професійний рівень.
2.15. Утримувати в порядку своє робоче місце, дбайливо ставитися до майна установи.
2.16. Дотримуватися трудової дисципліни та правил внутрішнього трудового розпорядку в УПРАВЛІННІ.
2.17. Додержуватися загальних правил поведінки відповідно до Закону України «Про правила етичної поведінки».
 
РОЗДІЛ ІІІ.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЙНЯТОСТІ ПРАЦЮЮЧИХ
Адміністрація зобов’язується:
 
3.1. Прийняття на роботу та звільнення з роботи здійснювати відповідно до вимог КЗпП України, Закону України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», інших нормативних документів, що регламентують порядок  прийняття на державну  службу.
3.2.   Здійснювати  прийом на роботу, просування по службі працівників УПРАВЛІННЯ  у  відповідності  з  Порядком  проведення  конкурсу  на  заміщення  вакантних посад в органах державної влади.
3.3. Надавати  переважне  право  при  просування  по  службі спеціалістів більш високої кваліфікації та  професійного рівня.
3.4. При зміні структури УПРАВЛІННЯ повідомляти профспілковий комітет про майбутнє скорочення штату працівників не менш, як за три місяці. Про звільнення на цій підставі попереджувати державного службовця не менш, як за один місяць (праціника – за два місяці).
3.5. Скорочення чисельності або штату працівників проводити тільки після використання всіх наявних і додатково створених можливостей для забезпечення зайнятості в УПРАВЛІННІ (заповнення всіх вакансій).
3.6. Змінювати чи запроваджувати новий режим роботи в УПРАВЛІННІ  після погодження з профспілковим комітетом.
3.7.   Встановити норму тривалості робочого часу 40 годин на тиждень (в окремих випадках – іншу, дозволену чинним законодавством України).
 
РОЗДІЛ IV.
 
РОБОЧИЙ ЧАС І ЧАС ВІДПОЧИНКУ
 
4.1. Тривалість робочого часу державного службовця  та інших працівників становить 40 годин на тиждень.     
 4.2. В управлінні соціального захисту населення встановлюється п’ятиденний робочий тиждень із тривалістю роботи по днях:
- понеділок, вівторок, середа, четвер – по 8 годин 15 хвилин;
- п’ятниця – 7 годин;
- вихідні дні – субота неділя.
4.3 Відповідно до діючого режиму роботу, в УПРАВЛІННІ встановлено такий трудовий розпорядок:
- початок роботи з 9.00 протягом робочого тижня;
- перерва на обід з 13.00 до 13.45 – протягом робочого тижня;
- кінець робочого дня в понеділок, вівторок, середу та четвер – о  18.00;
- п’ятниця – о 16.45 год.
4.4. Початок та кінець робочого часу, перерва, що надається для відпочинку і харчування, встановлюються з урахуванням режиму роботи УПРАВЛІННЯ.
4.5. Тривалість перерви для відпочинку і харчування становить 45 хвилин.
4.6. Перерва не включається в робочий час, і державний службовець, а також інші працівники, можуть використовувати її на свій розсуд. На цей час працівники УПРАВЛІННЯ можуть відлучатися з місця роботи.
4.7. Напередодні святкових днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину.
4.8. Працівникам забороняється відволікати державного службовця від виконання його посадових обов’язків.
4.9. Облік робочого часу працівників в УПРАВЛІННІ здійснюється у відповідному табелі робочого часу, який веде відділ організаційно-кадрової роботи та розгляду звернень громадян УПРАВЛІННЯ.
4.10. Щорічні відпустки працівникам УПРАВЛІННЯ надаються згідно з графіком, який затверджує начальник управління за поданням безпосереднього керівника та погоджується з виборним органом профспілкового комітету.
4.11. За рішенням керівника та за згодою працівника, а в окремих випадках без згоди працівника, державні службовці, інші працівники можуть бути відкликані з щорічної відпустки. Невикористана частина щорічної відпустки надається у інший зручний для роботи час або приєднується до щорічної відпустки у наступному році.
4.12. Переглядати режим роботи працівників УПРАВЛІННЯ у випадку відсутності оплати їх праці, приводити його у відповідність до стану фінансування, не допускаючи при цьому зниження якості обслуговування населення.
4.13. Надавати працюючим жінкам, які мають двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину-інваліда, або яка усиновила дитину, одинокій матері, батьку, який виховує дитину без матері (у тому числі й у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі, яка взяла дитину під опіку, надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 7 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів (стаття 73 цього КЗпПУ).
За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 14 календарних днів. (ст. 182-1 КЗпПУ).
4.14. Надавати працівникам УПРАВЛІННЯ спеціальні оплачувані відпустки у зв’язку з народженням дитини – один день, весіллям у сім’ї – три дні, смертю близьких родичів – три дні (без врахування часу проїзду).
4.15. Надавати працівникам УПРАВЛІННЯ, діти яких ідуть в школу, відвідують дитячий садок, вільний оплачуваний час (до 3 годин) для участі з дітьми в шкільних та дошкільних заходах.
4.16. Надавати працівникам УПРАВЛІННЯ відгули за чергування в приміщенні райдержалдміністрації у вихідні та святкові дні.
4.17. Державні службовці, інші працівники УПРАВЛІННЯ з дозволу свого безпосереднього керівника  та начальника управління можуть бути відсутніми на робочому місці з поважних причин. Про свою відсутність на роботі можуть повідомити керівника (в тому числі і за перебування у відрядженнях зі службових питань) у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку або іншим доступним способом напередодні відсутності, а у вийняткових випадках – за годину до відсутності.
4.17. Якщо працівник не повідомив начальника свого відділу чи начальника управління про відсутність його на робочому місці то складається акт про його відсутність.
4.18. У разі ненадання державним службовцем та іншими працівниками доказів поважності причини своєї відсутності на роботі він повинен подати письмові пояснення на ім’я начальника управління щодо причин своєї відсутності.
4.19. Вихід державних службовців, інших працівників УПРАВЛІННЯ за межі адміністративної будівлі у робочий час відбувається з відома його безпосереднього керівника. Начальники відділів повинні ставити до відома працівників приймальні УПРАВЛІННЯ про своє перебування поза межами адміністративного приміщення.
 
РОЗДІЛ V.
 
ФОРМУВАННЯ, РЕГУЛЮВАННЯ І ЗАХИСТ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
 
5.1. Джерелом оплати та матеріального стимулювання праці працівників УПРАВЛІННЯ є фонд оплати праці, який формується за рахунок коштів державного бюджету. 
 
Адміністрація зобов’язується:
 
5.2. Оплату праці всіх категорій працюючих в УПРАВЛІННІ проводити згідно штатного розпису посадових окладів  працівників УПРАВЛІННЯ,  затвердженого головою Дубровицької райдержадміністрації
5.3. Преміювання працівників УПРАВЛІННЯ та надання їм матеріальної допомоги, інших одноразових виплат здійснюється відповідно до розробленого «Положення про преміювання та надбавки» в межах фонду оплати праці.
5.4. Своєчасно переглядати розміри посадових окладів і надбавок до них в зв’язку із збільшенням стажу державної служби, підвищенням рангу державного службовця, зміною виробничої категорії відповідно до Закону України "Про державну службу”.
5.5. Виплачувати заробітну плату працівникам УПРАВЛІННЯ не рідше двох разів на місяць:
- за   першу   половину місяця –  до 22  числа поточного місяця;
-  за другу половину місяця –  не пізніше 7  числа поточного місяця.
Примітка: строки виплати заробітної плати встановлюються  колективним договором  не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує 16 календарних днів (ст.115 КЗпП України, Закон України «Про оплату праці»).
5.6. При остаточному розрахунку за місяць надавати працівникам інформацію про нараховану суму за всіма видами виплат.
5.7. Здійснювати індексацію та компенсацію заробітної плати відповідно до законів України «Про індексацію грошових доходів населення» та «Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв’язку з порушенням строків їх виплати».
5.8. Забезпечити в УПРАВЛІННІ гласність умов оплати праці, порядку нарахування та виплати доплат, надбавок,  матеріальної допомоги, інших заохочувальних і компенсаційних виплат.
5.9. Забезпечувати рівні можливості для чоловіків і жінок та однакову винагороду за однакову працю.
5.10. Здійснювати рівну оплату праці жінок і чоловіків при однаковій кваліфікації та однакових умовах праці.
 
Працівники зобов’язуються:
5.11. Не використовувати проблеми з оплатою праці для здійснення заходів, які викликають погіршення обслуговування підопічного контингенту громадян, порушення встановлених термінів призначення і перерахування допомог та компенсацій, житлових субсидій і пільг.
                            
РОЗДІЛ VІ.
 
ОХОРОНА ПРАЦІ.
6.1. Охорона праці в УПРАВЛІННІ регулюється виконанням адміністрацією та всіма без винятку працівниками законодавства з охорони праці, цивільного захисту населення, інструкцій з охорони праці та пожежної безпеки, діючих в УПРАВЛІННІ.
 
Адміністрація зобов’язується:
 
6.2. Неухильно виконувати вимоги законодавства з охорони праці та  цивільного захисту населення. Передбачати  кошти на заходи з охорони праці  з урахуванням фінансових можливостей, в межах кошторисних призначень на ці цілі.
6.3. Здійснювати навчання працівників з питань охорони праці та проводити  відповідні інструктажі з охорони праці, з протипожежної безпеки та  з  надзвичайних ситуацій.
6.4. Розробити і опрацювати з членами колективу порядок дій на випадок стихійного лиха, не передбачуваних випадків (пожежі, повені, землетрусу, ін.). Ознайомлювати працівників  з планом евакуації в разі надзвичайних ситуацій.
6.5. Ознайомлювати з умовами праці, технікою безпеки осіб, які оформляються на роботу в управління.
6.6. Не залучати жінок до важкої праці та жінок з дітьми до роботи в нічний час.
6.7. Проводити спільно з профспілковою стороною своєчасне розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві.
6.8. Забезпечити  виконання комплексних заходів з безпеки праці та виробничого середовища, створення безпечних і нешкідливих умов праці       
6.9. Сприяти проходженню медичних оглядів працівниками УПРАВЛІННЯ.
6.10. Вживати заходів щодо створення безпечних для життя і здоров’я умов праці.
 
Профспілковий комітет зобов’язується:
 
6.11. Здійснювати контроль за дотриманням керівником законодавства про охорону праці, створенням безпечних і нешкідливих умов праці, належних виробничих та санітарно-побутових умов. У разі виявлення порушень вимагати їх усунення.
6.12. Представляти інтереси працівників у вирішенні питань охорони праці, у випадках, визначених чинним законодавством, вносити керівнику відповідні подання.
6.13. Брати участь у розслідуванні нещасних випадків, пов’язаних з виконанням службових обов’язків і розробці заходів по їх попередженню.
 
Працівники управління зобов’язуються:
 
6.14. Вивчати та виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці.
6.15. Досконало освоїти інструкції по техніці безпеки на своїх робочих місцях, не допускати їх порушення.
6.16. Оперативно і якісно реагувати на зауваження і пропозиції уповноважених осіб та керівника щодо техніки безпеки праці.
6.17. Своєчасно інформувати відповідну посадову особу про виникнення небезпечних та аварійних ситуацій на робочому місці, в структурному підрозділі. Особисто вживати посильних заходів щодо їх запобігання та усунення.
6.18. Виконувати  правила та локальні  інструкції з охорони праці.
6.19. Застосовувати в разі необхідності засоби індивідуального захисту.
6.20. Проходити в установленому порядку медичні огляди.
 
РОЗДІЛ VII.
 
СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВІ УМОВИ ПРАЦІ
 
Враховуючи важливість для діяльності трудового колективу поліпшення умов праці і побуту працівників, сторони зобов’язуються:
 
Адміністрація зобов’язується:
 
7.1. Раціонально використовувати для поліпшення виробничих і соціально-побутових умов членів колективу кошти, виділені з державного бюджету на ці цілі, погоджувати важливість і першочерговість витрат з профспілковою стороною, а при необхідності – з усім колективом.
7.2. Домогтися приведення до рівня вимог санітарії і гігієни робочих місць працівників перш за все освітлення, опалення, провітрювання робочих кабінетів, забезпечення питною водою, меблями.
7.3. Нараховувати і виплачувати усім працівникам УПРАВЛІННЯ при наданні чергової відпустки одноразову грошову допомогу в розмірі середньомісячної заробітної плати.
7.4. Надавати працівникам УПРАВЛІННЯ матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань в розмірі середньомісячної заробітної плати.
7.5. Здійснювати преміювання працівників, відповідно до їх особистого вкладу в загальні результати роботи УПРАВЛІННЯ згідно положення про преміювання.
7.6. Надавати працівникам УПРАВЛІННЯ додаткові відпустки терміном до 15 днів на рік без збереження заробітної плати за згодою сторін за сімейними обставинами та з інших причин.
7.7. Сприяти членам колективу в проходженні медичних профілактичних оглядів, лікування, одержанні путівок на санаторно-курортне лікування та оздоровлення, в тому числі сім’ям з дітьми.
 
Профспілковий комітет зобов’язується:
 
7.8. Постійно аналізувати стан соціально-побутових умов працівників УПРАВЛІННЯ, входити з вимогами до адміністрації щодо їх поліпшення.
7.9. Вивчати матеріально-побутові умови працівників УПРАВЛІННЯ вдома і допомагати вирішувати їх проблеми.
7.10. По можливості надавати грошову допомогу членам профспілки у надзвичайних і особливих випадках (смерть родичів, придбання ліків, одруження, народження, державних і професійних свят, інше).
7.11. Організовувати заходи для колективного відпочинку працівників УПРАВЛІННЯ в неробочий час, спортивні змагання, відзначення святкових дат.
7.12. Дозволити начальнику управління за згодою з трудовим колективом використовувати профспілкові кошти для виробничих потреб на покращення умов праці.
 
Працівники управління зобов’язуються:
 
7.12. Підтримувати належну чистоту і порядок в робочих кабінетах, усіх приміщеннях управління, виконувати вимоги санітарного і гігієнічного режиму.
7.13. Забезпечувати бережливе і економне використання соціально-побутових засобів, обладнання, електроприладів.
 
РОЗДІЛ VIII.
 
ГАРАНТІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
 
Враховуючи позитивну роль профорганізації в захисті прав та інтересів членів колективу, в піднесенні його трудової активності, зміцненні дисципліни і порядку,
Адміністрація зобов’язується:
 
8.1. Сприяти створенню належних умов для діяльності профспілкової організації.
8.2. Безкоштовно надавати голові профспілкової організації Управління  обладнання, приміщення, засоби зв’язку для забезпечення їх діяльності, проведення зборів, засідань тощо.
8.3. Утримувати через бухгалтерію і перераховувати одночасно з виплатою зарплати профспілкові внески.
8.4. Надавати членам профспілкового комітету, не звільненим від своїх службових обов’язків,  вільний від роботи час із збереженням середньої заробітної плати для виконання ними своїх профспілкових обов’язків не менше ніж дві години на тиждень.
8.5. Включати членів профспілкового комітету до складу атестаційної, конкурсної та інших комісій Управління.
8.6. Надавати профспілковому комітету всю необхідну інформацію з питань, що є предметом цього колективного договору.
 
РОЗДІЛ ІХ.
 
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ КОЛЕКТИВНОГО ДОГОВОРУ.
 9.1. Контроль за виконанням колективного договору проводиться  сторонами, які його уклали.
9.2. Сторони, що підписали колективний договір, щорічно до 25 грудня звітують про його виконання.
 
РОЗДІЛ Х.
 
ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
10.1. Керівник і профорганізатор, кожен в межах своїх повноважень, зобов’язуються забезпечити регулярний контроль за виконанням цього договору, оперативно вживати заходів впливу до тих, хто допускає невиконання взятих зобов’язань, розглядати стан його дотримання на зборах колективу.
10.2. Сторони, а також уповноважені ними особи, за невиконання зобов’язань по колективному договору при відсутності об’єктивних причин несуть відповідальність у порядку, встановленому законодавством.
10.3. Колективний договір укладено в трьох примірниках, що зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу.
 
 
Колективний договір підписали:
 
Від адміністрації    :                                         Від профспілкового комітету:
 
 


Начальник управління соціального
захисту населення  Дубровицької райдержадміністрації
 
 
      ______________В.А.БУТКЕВИЧ
 
Голова профспілкового комітету    
управління соціального захисту
населення Дубровицької
райдежадміністрації
 
_____________С.В.РОМАНУШКО
 
«30» березня 2020р.
 
 
«30» березня 2020р.
 все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 27
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


Будівництво дитячого садочку в селі Переброди

 

Переглядів: 34
Коментарів: 0

Рівненщина COVID-19: важливе станом на 7 липня

 

Переглядів: 15
Коментарів: 0
На Рівненщині послаблюють карантинні заходи у зв’язку з покращенням епідеміологічної ситуації. Так в області дозволили роботу закладів фізкультури, спортивних залів, фітнес-центрів для проведення тренувань. Також можуть працювати творчі студії та відкриті майданчики музеїв.

Відкриття дитсадків, творчих студій та спортивних залів – на Рівненщині послаблюють карантинні заходи

 


 
Переглядів: 15
Коментарів: 0

В нас у місті Дубровиця реконструюють ліцей та зводять сучасний спорткомплекс. Роботи відбуваються у рамках Національної програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». З ходом робіт ознайомився голова Рівненської ОДА Віталій Коваль.

В місті Дубровиця триває «Велике будівництво»

 


 

Переглядів: 47
Коментарів: 0
Вікі любить Землю
Рейтінг:
Категорія: Новини РДА


Вікі любить Землю Вікі любить Землю

 

 

 

Переглядів: 20
Коментарів: 0

З метою належної та своєчасної підготовки джерел теплової енергії, теплових мереж і теплових пунктів до роботи в опалювальному періоді 2020–2021років, а також попередження технологічних порушень на енергетичному обладнанні та мережах під час проходження опалювального періоду Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Рівненській області (далі-Управління) нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (далі – ППТГ до ОП), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378, а саме:

- затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних за їх виконання осіб;

- розробити та затвердити графіки проведення профілактичних робіт, ремонтів і заміни устаткування;

- забезпечити укладення на наступний опалювальний період договорів на постачання палива, електричної енергії та водопостачання;

- розробити та затвердити графіки обмеження відпуску тепла та теплоносія у разі обмеження постачання паливно-енергетичних ресурсів, в умовах надзвичайних ситуацій та при ліквідації технологічних порушень в системах теплопостачання;

- уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності), провести контроль відповідності розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв у споживачів теплової енергії, їх пломбування;

- забезпечити розробку температурного графіка центрального регулювання відпуску теплової енергії, режимних карт роботи теплового обладнання і мереж;

- провести ремонтні та профілактичні роботи на теплових, тепловикористальних установках і мережах у необхідних обсягах;

- провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплопостачання;

- виконати гідравлічні випробування котлоагрегатів, тепловикористальних установок, теплових мереж, систем опалення та ГВП власних об’єктів на щільність та міцність, провести їх промивку;

- виконати шурфування теплових мереж або застосувати інші методи контролю їх стану з метою з’ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;

- відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;

- привести у справний технічний стан обладнання теплових пунктів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації технологічних порушень у системах теплопостачання;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- забезпечити накопичення палива відповідно до технологічних потреб;

-провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду в установлені терміни згідно вимогами розділу Х ППТГ до ОП.

Копію розроблених заходів та розпорядчого документa, яким ці заходи вводяться в дію, необхідно надати до Управління у термін до 01.07.2020. Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документа щодо затвердження складу комісії. Рекомендуємо, у разі потреби, звернутися до Управліннящодо залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.

За підсумками проведеної роботи на підприємстві, установі та організації створюється комісія, яка складає акт готовності енергетичного господарства до опалювального сезону. Копія акта після затвердження надається Управлінню до 01 жовтня поточного року.

Про всі випадки порушення енергопостачання, які виникли на Вашому підприємстві, установі просимо повідомляти до Управління за адресою: 33003, м. Рівне, вул. Ак. Грушевського, 2-а (електронна адреса Rivnenska@sies.gov.ua).

 

Переглядів: 33
Коментарів: 0
Згідно рішення районної комісії з питань ТЕБ та НС від 26 червня 2020 року з 1 липня відновлюються внутрішньорайонні пасажирські перевезення. 
Світлина від Дубровицька районна державна адміністрація.
Переглядів: 47
Коментарів: 0

rozporyadzh-prodovzhennya-karantin.pdf [89.6 Kb] (cкачувань: 6)

 

Переглядів: 58
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 196