ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Липень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Архів новин
Липень 2020 (11)
Червень 2020 (62)
Травень 2020 (107)
Квітень 2020 (93)
Березень 2020 (93)
Лютий 2020 (102)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » » КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР ДП "ВИСОЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НА 2020 РІК

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР ДП "ВИСОЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" НА 2020 РІК
 
 
 
 
 
КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР
 
 
 
МІЖ АДМІНІСТРАЦІЄЮ  І  ПРОФСПІЛКОВИМ КОМІТЕТОМ
ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА
«ВИСОЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
НА  2020  РІК
 
 
 
 
 
Реєстраційний номер ______  від ______________ 2020  року
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Колективний договір
між адміністрацією і профспілковим комітетом ДП «Висоцький лісгосп» на 2020  рік схвалено конференцією трудового коллективу
 21 лютого 2020 року  протоколом №2
 
 
 
 
 
 
 
 
РОЗДІЛ І
 
ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Колективний договір (далі - договір) укладено між адміністрацією ДП „Висоцький лісгосп” в особі керівника, який представляє роботодавця і має відповідні повноваження, з однієї сторони, та профспілковим комітетом первинної організації профспілки ДП„Висоцький лісгосп”, який уповноважений трудовим колективом на укладення договору, з другої сторони (далі Сторони).
 
1.2.  Договір укладено з метою регулювання соціально-трудових відносин, посилення соціального захисту працівників та створення умов для підвищення ефективності роботи підприємства, реалізації на цій основі професійних, трудових і соціально-економічних прав та інтересів працівників.
 
1.3. Договір укладено на 2020 рік  і діє до укладення нового договору.
       Договір набуває чинності з дня його прийняття конференцією трудового колективу   21 лютого  2020 року, протокол № 2 .
       Договір укладено на основі  чинного законодавства, Генеральною і Галузевою угодами і є правовим актом, який регулює виробничі, трудові та соціально - економічні відносини між роботодавцем і найманими працівниками на основі взаємного узгодження інтересів сторін.
 
1.4. Дія договору поширюється на всіх працівників, незалежно від членства
у профспілці, а також на звільнених працівників профспілкових органів,
які працюють на виборних та штатних посадах у профспілковій організації
підприємства.
Окремі положення договору стосовно соціально-побутових питань, компенсацій і пільг  поширюються на пенсіонерів лісгоспу , інвалідів праці та сім'ї загиблих на виробництві працівників, а також на жінок, які перебувають у відпустках по догляду за дітьми.
 
1.5. Прийняті   за   цим   договором   зобов'язання   та   домовленості   є
обов'язковими для виконання Сторонами у межах їх компетенції.
Зміни і доповнення до договору протягом терміну його дії можуть вноситися тільки за взаємною згодою Сторін і в обов'язковому порядку у зв'язку зі змінами чинного законодавства, Генеральної І Галузевої угод з питань, які є предметом колективного договору.
Якщо внесення змін чи доповнень до договору обумовлено зміною чинного законодавства, колективних угод вищого рівня або вони покращують раніше діючі норми та положення договору, рішення про запровадження цих змін чи доповнень приймається спільним рішенням адміністрації підприємства та профспілкового комітету.
У всіх інших випадках рішення про внесення змін чи доповнень до договору, після проведення попередніх консультацій і переговорів та досягнення взаємної згоди про це, схвалюється зборами (конференцією) трудового колективу.
 
1.6 З дня підписання договору (або змін до нього) в 10 денний термін адміністрація:
доводить зміст договору до відома всіх працівників підприємства та забезпе
чує протягом всього терміну дії договору ознайомлення з ним щойно прийнятих працівників.
 
1.7 Адміністрація подає договір, а також  зміни і доповнення до нього на реєстрацію до місцевого органу державної  виконавчої  влади протягом 30 днів з дня підписання.
 
 
 
 
 
 
 
 
РОЗДІЛ  ІІ
 
 
СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ВИРОБНИЦТВА
 
 
 Адміністрація зобов'язується :
 
2.1  Забезпечити за участю профспілкового комітету розробку стратегії підвищення ефективності виробництва та розвитку підприємства. Щорічно розробляти і приймати за погодженням з профкомом заходи по соціально-економічному розвитку підприємства.
 
2.2.  Забезпечити найбільш ефективне ведення лісового господарства , вивчення кон'юнктури ринку, удосконалення ціноутворення і складання на їх основі щорічного виробничого плану.
 
2.3. Забезпечити трудовий    колектив своєчасно та у повному обсязі матеріально-технічними та енергетичними ресурсами, необхідними для виконання виробничих програм, норм праці та створення належних умов праці.
 
2.4. Щоквартально інформувати трудовий колектив про фінансово-економічну діяльність підприємства і його найближчі перспективи, а також про прийняті заходи у разі погіршення фінансово-економічного стану.
 
 
Профспілковий комітет зобов'язується:
 
2.5.   Сприяти зміцненню виробничої та трудової дисципліни у трудових колективах.
 
2.6. Сприяти поліпшенню умов роботи, соціально-побутового обслуговування та оздоровлення працівників і їх дітей.
 
2.7. Утримуватись від організації і проведення страйків та інших акцій масового протесту за умови виконання адміністрацією зобов'язань та положень договору, а також під час проведення попередніх переговорів та примирних процедур щодо врегулювання спірних питань.
 
2.8. Організовувати збір, узагальнення пропозицій працівників по поліпшенню роботи підприємства, своєчасно доводити їх до адміністрації, добиватися реалізації, інформувати працівників про прийняті заходи.
 
 
   Сторони домовилися:
 
Оперативно вживати заходів щодо усунення передумов виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), а в разі їх виникнення прагнути до врегулювання спору без зупинки виробництва шляхом примирних процедур у порядку, визначеному чинним законодавством.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
РОЗДІЛ ІІІ
 
 
ГАРАНТІЇ   ПРАЦІВНИКАМ  У  РАЗІ  ЗМІНИ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА,
ФОРМИ ВЛАСНОСТІ, БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВ.
 
 
 
Адміністрація зобов'язується:
 
3.1. При зміні форми власності, порушенні справи про банкрутство підприємства надавати профкому повну інформацію.
 
3.2 Доводити до профкому та трудового колективу своєчасну і повну інформацію щодо можливості проведення на підприємстві: реструктуризації, приватизації, передачі об’єктів до комунальної власності, загрози банкрутства, часткової зупинки виробництва, ліквідації підприємства, що тягнуть за собою звільнення працівників чи погіршення умов їх праці.
Проводити  попередні консультації з профкомом з метою опрацювання заходів щодо пом’якшення негативних наслідків цих процесів.
 
3.3   Розглядати план приватизації підприємства за участю профкому.
 
3.4  Узгоджувати з профспілковим комітетом проекти програм реструктуризації підприємства та переліки майна, яку підлягає списанню, продажу, консервації, передачі в оренду,комунальну власність, а також майна, на базі якого будуть створені нові юридичні особи, філії тощо.
Передбачати в цих програмах окремі розділи з вирішення соціальних питань, зокрема, проблем зайнятості, забезпечення та створення нових робочих місць, працевлаштування працівників, які вивільняються.
 
3.5.  У разі виникнення ознак погіршення фінансового стану підприємства розробляти і вживати заходів щодо упередження банкрутства. Розглядати пропозиції профспілкової сторони щодо поліпшення ситуації.
У першочерговому порядку запроваджувати заходи виробничого та організаційного характеру і лише у випадку, коли вони призвели до позитивних змін — вжити заходів, що зачіпають соціально-економічні права та інтереси працівників.
 
Профспілковий комітет зобов'язується:
 
3.6. Представляти права та інтереси працівників у відносинах з власником у разі зміни організації виробництва або форми власності, банкрудства. Надавати консультації працівникам щодо передбачених законодавством можливостей.
 
3.7.  У випадку порушення процедури банкрутства при проведенні санації боржника:
Вносити пропозиції, спрямовані на упередження скорочення працівників та соціальний захист вивільнених працівників.
При продажі майна боржника як цілісного майнового комплексу здійснювати контроль щодо збереження трудових договорів з працівниками, що були укладені до дати продажу майна.
 
3.8   Приймати участь у роботі з передачі об'єктів соціальної інфраструктури із державної до комунальної власності.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
РОЗДІЛ IУ
 
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОЇ ЗАЙНЯТОСТІ ПРАЦІВНИКІВ.
 
 Адміністрація зобов'язується:
4.1 Забезпечити виконання заходів Програми соціально-економічного розвитку підприємства, спрямованих на забезпечення продуктивної зайнятості працівників.
 
4.2.  Узгоджувати з профспілковим комітетом рішення про зміни в організації виробництва і праці, в тому числі про реорганізацію, перепрофілювання,   ліквідацію підприємств, скорочення чисельності працівників не пізніше, ніж за 3 місяці до намічених дій з їх економічним обґрунтуванням.
Тримісячний період адміністрація і профком використовують для проведення переговорів, обміну інформацією та іншої роботи, що направлена на зменшення кількості звільнень або пом'якшення несприятливих наслідків будь-якого звільнення.
Якщо на підприємстві виникне обгрунтована необхідність масових звільнень (більше 10% працівників), то рішення про це приймається адміністрацією спільно з профспілковим комітетом після проведення консультацій з Держагенством лісових ресурсів і Центральним комітетом профспілки. При цьому розробляється і впроваджується узгоджена з профкомом програма працевлаштування і соціальної підтримки таких працівників.
 
4.3  Забезпечити працівникам, звільненим на підставі п.1 ст.40 КЗпП України, протягом 1 року переважне право на укладення трудового договору в разі виникнення потреби прийняття на роботу працівників аналогічної кваліфікації.
         Працівникам попередженим у встановленому порядку про звільнення , протягом останього місяця перед звільненням  надавати на їх прохання для пошуку нового місця  працевлаштування  вільний від роботи час  ( в зручний для обох сторін час ) не більше двох годин на тиждень з оплатою  двох третин тарифної ставки чи окладу.
 
4.4  Виділяти кошти  на професійне навчання і перекваліфікацію кадрів. Конкретні обсяги і строки навчання встановлюються адміністрацією за узгодженням з профкомом.
 
4.5  Забезпечення молодим працівникам можливостей для підвищення своєї кваліфікації, просування по службі та здобуття освіти, в тому числі без відриву від виробництва.
 
4.6 Закріплювати за молодими працівниками наставників, проводити молодіжні конкурси професійної майстерності та присвоювати звання „ Кращий наставник”, „ Кращий за професією”.
 
4.7 Рішення щодо використання на підприємствах робочої сили інших підприємств чи організацій України приймати після погодження умов їх праці з профспілковим комітетом.
 
Профспілковий комітет зобов'язується:
 
4.8  Здійснювати контроль за виконанням законодавчих і нормативних актів з питань праці та зайнятості, використанням і завантаженням робочих місць.
При необхідності відстоювати права трудящих у державних органах і судах.
 
4.9  Організовувати для молоді навчання про роль профспілок у суспільно –політичному житті та на виробництві, з питань трудового законодавства та охорони праці, здорового способу життя.
 
4.10 Проводити для молоді семінари з роз’яснення  Законів України та інших нормативно правових актів з питань соціального захисту молоді.
 
 
 
 
 
 
РОЗДІЛ    V
 
ОПЛАТА І НОРМУВАННЯ ПРАЦІ.
 
Оплата праці.
 
5.1.  Оплата праці на підприємствах галузі здійснюється у відповідності із Законом України "Про оплату праці", Кодексом законів про працю України, іншими законодавчими та нормативними актами, Генеральною і Галузевою угодами та цим колективним договором.
 
Сторони домовилися:
5.2.  Винагорода за виконану роботу працівникам підприємства здійснюється за такими формами і системами оплати праці:
- відрядна; -відрядно-преміальна;
-  почасова;
- почасово-преміальна;
 Перелік виробничих підрозділів за формами і системами оплати праці визначено у додатку №1.
 
5.3  Установити на підприємстві мінімальну тарифну ставку робітника І розряду на лісокультурних (лісогосподарських) роботах у розмірі 200 відсотків розміру вартісної величини прожиткового мінімуму для працездатної особи, встановленої законодавством.
 
5.4    Гарантувати, що місячний розмір оплати праці працівників, які виконують просту роботу, що не вимагає кваліфікації (прибиральник службових приміщень, сторож, двірник тощо), не може бути меншим законодавчо встановленого розміру мінімальної заробітної плати ( за умови повного виконання місячної, годинної норми праці (обсягу робіт).
 
5.5 У разі наявності фінансових труднощів підприємство може тимчасово встановлювати норми оплати праці нижчі за визначені цим Договором, але не нижчі від державних норм і гарантій в оплаті праці, лише на період подолання фінансових труднощів, терміном не більше шести місяців.
 
5.6   УСТАНОВИТИ:
5.6.1 Мінімальні міжрозрядні тарифні коефіцієнти для визначення тарифних ставок робітників лісогосподарських підприємств  (додаток № 2).
 
5.6.2 Мінімальні коефіцієнти співвідношень місячних тарифних ставок робітників лісогосподарських підприємств до місячної тарифної ставки робітника І розряду на лісокультурних (лісогосподарських) роботах (додаток №3).
 
5.6.3   Коефіцієнти співвідношень посадових окладів керівників, професіоналів, фахівців та працівників наскрізних професій лісогосподарських підприємств до місячної тарифної ставки робітника І розряду на лісокультурних (лісогосподарських) роботах (додаток № 4).
 
5.6.4 Посадовий оклад помічника лісничого установити на 5-20 відсотків нижче посадового окладу лісничого.
 
5.6.5 Окремим висококваліфікованим робітникам, які зайняті на особливо важливих, відповідальних роботах, замість тарифних ставок можуть встановлюватись місячні оклади — вищі від місячної тарифної ставки відповідного кваліфікаційного розряду.
 
5.6.6   Місячні оклади замість тарифних ставок працівникам обслуговуючого персоналу та працівникам наскрізних професій, а саме: сторож, прибиральник, водія легкових автомобілів, опалювач, токар, слюсар, електромонтер  з ремонту та обслуговування електроустаткування, електрозварювальник ручного зварювання, маркувальник, електрогазозварник.
 
 
 
5.6.7  За роботу в надурочний час проводити доплату у розмірі 100 відсотків тарифної ставки.
 
5.6.8    За час простою з вини працівника не  оплачувати.
 
5.6.9  При невиконанні норм виробітку не з вини працівника оплата проводиться за фактично виконану роботу, але не нижче двох третин тарифної ставки в розрахунку на місяць.
 
5.6.10    При невиконанні норм виробітку з вини працівника оплата проводиться відповідно до обсягу виконаних робіт.
 
5.6.11   Час знаходження у дорозі до місця роботи і назад для виконання лісо­господарських, лісозаготівельних та інших робіт у лісі, оплачується працівникам у розмірі тарифної ставки робітника III розряду на відповідних роботах.
 
5.7   Робота працівників за час ліквідації лісових пожеж оплачується у подвійному розмірі:
        - відрядникам  - за подвійними відрядними розцінками;
        - працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі
          подвійної годинної денної ставки;
        - працівникам , які одержують місячний оклад, - у розмірі одинарної годинної або
          денної ставки зверху окладу.
 
5.8   Установити Перелік розмірів доплат,  надбавок до тарифних ставок і посадових окладів та одноразових грошових винагород (виплачуються під час нагородження) згідно з додатком № 5   до договору.
        Затвердження штатного розпису проводити відповідно до типової форми, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 28 січня 2002 року №57 "про затвердження документів, що застосовуються в процесі бюджету”(із змінами), зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 1 лютого 2002 року №86/6374. Професії робітників з відрядною та почасовою тарифною оплатою праці до штатного розпису не включаються, так як це передбачено чинним законодавством.
 
5.9    Лісничим та помічникам лісничих присвоювати класність відповідно до Положення про присвоєння класності(звання) лісничим та помічникам лісничих державних підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Державного агенства лісових ресурсів України.
 
5.10  Посадовий оклад директора встановлюється Держлісагенством при укладанні контракту згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.05.1999р №859 "Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності та об’єднань державних підприємств” з урахуванням змін та доповнень, в залежності від розміру тарифної ставки робітника І розряду, визначеного колективним договором, та групи з оплати праці підприємства, що встановлюються Держлісагенством залежно від середньооблікової чисельності працівників за рік, вартості активів підприємства або чистого доходу від реалізації товарів(робіт,послуг) за даними останньої річної фінансової звітності, у кратності до мінімального посадового окладу( ставки працівника І розряду). Періодичність перегляду груп підприємства визначається Держлісагенством.
 
5.11  З метою посилення матеріальної зацікавленості працівників підприємства щодо підвищення ефективності лісогосподарського виробництва та якості робіт на підприємстві застосовуються системи преміювання.
Матеріальне стимулювання передбачає наявність відповідних базових показників та критеріїв для визначення розміру премій.
Конкретні умови, розміри і порядок нарахування премій встановлені у відповідних положеннях (додатки №№ 6,7,8,9,10,11).
 
5.12  Винагороди за вислугу років та за підсумками роботи за рік здійснювати відповідно до Положень ( додатки №12,13).
 
 
 
 
5.13  У разі запровадження нових або зміни чинних умов оплати праці в бік їх погіршення підприємство повідомляє працівників не пізніше ніж за 2 місяці. Усі зміни в умовах оплати і нормування праці проводяться лише за погодженням з профспілковим комітетом.
 
5.14  Щомісячно здійснювати аналіз рівня і структури заробітної плати за категоріями працівників та видами виробництв і при наявності значних необгрунтованих співвідношень приймати своєчасні заходи щодо виправлення ситуації.
 
5.15    Виплату заробітної плати здійснювати регулярно в робочі дні , але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу , що не перевищує 16 календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.
 В день остаточної виплати заробітної плати працівникам видаються розрахункові листки про суми нарахованої та утриманої заробітної плати.
 
5.16    Виплата заробітної плати працівникам здійснюється у гривнях.
За  заявою працівника здійснювати безготівкові платежі в рахунок заробітної плати на оплату комунальних послуг, навчання, лікування тощо.
 
5.17    Проводити індексацію заробітної плати у зв'язку з ростом індексу споживчих цін у відповідності з Законом України "Про індексацію грошових доходів населення".
 
5.18   У разі підвищення тарифних ставок і посадових окладів на підприємстві відповідно до законодавчих актів, а також за нормами колективного договору заробітну плату за проміжок часу до підвищення коригування на коефіцієнт (коефіціенти) її підвищення. Коригування проводити в усіх випадках збереження середньоденного заробітку, передбачених законодавством (крім виплат за час тимчасової непрацездатності).
 
5.19  За працівниками, які  мобілізовані та перебувають у зоні Операції об’єднаних сил (ООС) зберігається середньоденний заробіток  згідно діючого Законодавства.
 
     Адміністрація зобов'язується:
 
5.20  Не допускати затримки та виникнення заборгованості з заробітної плати.
        Дотримуватись норм щодо першочерговості її виплати перед іншими платежами згідно з Законом України № 2103 від 21.10.2004р "про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо своєчасності виплати заробітної плати”.
У випадку виникнення  заборгованості надавати на запит профкому інформацію про надходження та використання коштів на рахунку підприємства, напрями використання цих коштів визначати за участю профспілок. Погашення заборгованості проводити згідно з графіком, узгодженим з профспілковою стороною.
 
5.21  З метою впорядкування оплати періоду перебування працівника у службовому відряджені прийнято Закон України від 19.04.2011р. №3231”Про внесення змін до статті 121 Кодексу законів про працю України”,який набрав чинності 13.05.2011р.
 Враховуючи вищезазначені зміни необхідно при нарахуванні заробітної плати за дні перебування у відрядженні порівняти середньоденний заробіток працівника, розрахований за відпрацьований робочий день згідно з трудовою угодою з середньоденним заробітком працівника, розрахованим за попередні два календарні місяці відповідно до Порядку обчислення середньої заробітної плати, затвердженому постановою КМУ від 08.02.1995 р.№100 і взяти до рорахунку більший.
   При цьому слід врахувати, що премія за результатами роботи у попередньому місяці за дні перебування у відрядженні, оплачені згідно з вищезгаданою постановою КМУ, не нараховується.
 
Нормування праці.
Сторони домовилися:
5.22  Для нормування праці робітників застосовувати галузеві, міжгалузеві  норми  і нормативи з праці приведені в додатку № 14  до договору.
 
 
 
 
5.23  Роботодавець забезпечує впровадження технічно-обгрунтованих норм і нормативів з праці для всіх категорій працівників. Якщо  на окремих нових видах робіт вони відсутні або умови технології чи організації праці не відповідають умовам, передбаченим у нормативних збірниках, то адміністрація  у встановленому порядку організовує розробку відповідних нормативів і затверджує їх за погодженням із профспілковим комітетом.
        Про  запровадження нових або зміну чинних нормативів праці працівники повідомляються не пізніше ніж за один місяць.
        Запровадження, заміна та перегляд норм праці (виробітку) проводиться адміністрацією за погодженням з профспілковим комітетом. Адміністрація повинна аргументувати необхідність запровадження таких змін та роз'яснити працівникам необхідність цього.
  Встановлювати понижені норми виробітку для - інвалідів, вагітних жінок - на 20 відсотків.
 
5.24  Присвоєння , підвищення та перегляд кваліфікаційних розрядів робітникам та кваліфікаційних категорій професіоналам і фахівцям здійснюють комісії з проведення кваліфікаційної атестації згідно з Довідниками кваліфікаційних характеристик професій працівників.
 
 Профспілковий комітет зобов'язується:
5.25   Представляти і захищати на всіх рівнях управління інтереси працівників підприємства у сфері оплати праці.
 
5.26  Регулярно контролювати розподіл та використання коштів фонду оплати праці, вносити пропозиції і вживати заходів щодо найбільш раціонального використання його для потреб колективу.
 
5.27  Здійснювати контроль за дотриманням на  підприємстві законодавства з питань оплати праці, своєчасною виплатою заробітної плати.
 
5.28  Аналізувати рівень середньої заробітної плати на підприємстві, у галузі,  готувати пропозиції щодо удосконалення оплати праці.
 
5.29  Контролювати виконання графіку погашення заборгованості із заробітної плати, використання коштів, які надійшли на рахунки підприємства, вносити свої пропозиції адміністрації та інформувати про це працівників.
 
 
РОЗДІЛ  УІ
 
РЕЖИМ ПРАЦІ ТА ВІДПОЧИНКУ.
 
Адміністрація зобов'язується :
6.1  Знайомити працівників при прийомі на роботу з колективним договором, Статутом підприємства, їх посадовими інструкціями та трудовими обов'язками, правилами внутрішнього розпорядку, умовами оплати праці,  проводити інструктажі  з питань охорони праці.
 
6.2  Не вимагати від працівника виконання роботи, яка не обумовлена трудовим договором та посадовою інструкцією .
При укладанні трудових договорів з робітниками при їх письмовій згоді і з врахуванням їхніх кваліфікації (наявності суміжної або іншої професії) може бути вказаний додатковий перелік робіт, які він буде виконувати протягом року, якщо за умовами виробництва відсутня можливість виконання робіт по основній професії.
Кваліфіковані робітники не залучаються для виконання додаткових робіт, які тарифікуються нижче 3-го розряду.
 
6.3  Не звільняти працівників з ініціативи керівника без достатніх підстав і без погодження з профспілковим комітетом крім випадків, передбачених чинним законодавством.
 
 
 
 
6.4  Забезпечити працівникам, звільненим на підставі п.1 ст.40 КЗпП України, протягом 1 року переважне право на укладення трудового договору у разі виникнення потреби прийняття на роботу працівників аналогічної кваліфікації.
 
6.5 Забезпечити дотримання встановленої законодавством тривалості робочого тижня , нормальна тривалість робочого часу - не більше 40 годин на тиждень.  Максимальна тривалість робочої зміни не може перевищувати 12 годин при роботі в нормальних умовах праці.
 
6.6  Для водіїв автотранспортних засобів тривалість щоденної роботи (зміни)  може бути збільшена до 10 годин. В окремих випадках, тривалість робочого дня може бути збільшена до 12 годин у тому разі, коли час безпосереднього керування автотранспортними засобами протягом робочої зміни не перевищуватиме 9 годин.
 
6.7 За взаємною згодою з працівником( вагітних жінок, жінок, які мають дитину до 3-х років або дитину інваліда, працівників, які здійснюють догляд за хворим членом сім”ї відповідно до медичного висновку) встановлювати для нього неповний робочий час(день, тиждень), гнучкий графік роботи на умовах і в порядку, визначених законодавством.
 
6.8  Час початку і закінчення щоденної роботи  та перерви для харчування і відпочинку установити згідно із Правилами внутрішнього трудового розпорядку    змінності, затвердженими   адміністрацією за погодженням   із   профкомом (додаток №15 до договору).
 
6.9  Запровадити: підсумований облік робочого часу для таких категорій   працівників  (кочегару, сторожу, робітнику зайнятому на переробці шишок сосни), яким за умовами праці не може бути додержана встановлена щоденна або щотижнева тривалість робочого часу, з тим  щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин, гранична тривалість роботи протягом дня 10-12 годин . 
Встановити для них обліковий період 6 місяців.
 
6.10  З метою забезпечення дієздатності підприємства, за згодою профспілкового комітету , адміністрація може організовувати чергування працівників після закінчення робочого дня та у неробочі дні.
 
6.11  Організовувати роботу надурочно або у неробочі дні тільки у виключних випадках за попереднім узгодженням з профспілковим комітетом.
Повідомляти працівників про такі роботи не менш як за добу до їх початку.
Час надурочної роботи не може перевищувати для кожного працівника чотирьох годин протягом двох днів підряд і 120 годин на рік.
 
6.12  Компенсація за роботу надурочно, у неробочі дні   здійснюється  відповідно до чинного законодавства.
 
6.13  Вносити зміни або запроваджувати нові режими роботи на підприємстві,
в окремих підрозділах, для категорій або окремих працівників тільки після погодження
з профспілковим комітетом.
 Відпустки:
 
6.14   Щорічна основна відпустка для працівників лісгоспу становить 37 календарних днів: 28 календарних  днів  за Списком робіт, професій і посад, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.1997 р. № 570 або 24 календарних дні, якщо посади чи професії нема у Списку; та 9 або 13 календарних днів згідно ст. 47 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» (додаток №16 ). Щорічна основна відпустка надається за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору.
 
 
 
 
 
 
 
6.15  Щорічна додаткова відпустка за роботу з шкідливими і важкими умовами праці
надається працівникам, зайнятим на роботах, пов’язаних із негативним впливом на здоров’я виробничих факторів за результатами атестації робочих місць (якщо робітник 50% повного робочого часу працює з шкідливими умовами праці) тривалістю від 4 до 7 календарних днів  (додаток №16 ).
 
6.16  Щорічна додаткова відпустка працівникам з ненормованим робочим днем –
тривалістю до 7 календарних днів (додаток №16 ).
 
6.17  Працівникам, які навчаються без відриву від виробництва, надаються додаткові
оплачувані відпустки у зв’язку з навчанням згідно статті 13,14,15 Закону України «Про
відпустки».
 
6.18   Додаткова відпустка із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік надається учасникам бойових дій згідно статті 16 п.2  Закону України «Про
відпустки».
 
6.19 Додаткова оплачувана відпустка тривалістю 28 календарних днів за трьохрічну безперервну роботу  згідно Постанови Державного комітету СРСР по праці і соціальних питаннях і Президії ВЦРПС від 17.05.1988 року  № 300/П-5 (додаток №17 ). Але право на отримання цієї відпустки мають   лише ті працівники, які були прийняті на роботу на підприємство до 01.01.1997 року. У разі зміни працівником посади, професії, роботи, право на цю відпустку працівник втрачає.
 
6.20 Додаткова відпустка із збереженням заробітної плати тривалістю 16 календпрних днів на рік надається працівникам лісгоспу, які віднесені до категорії 1 і 2 потерпілих від Чорнобильської катастрофи.  Ця відпустка не продовжується на кількість святкових днів та дні тимчасової непрацездатності, не ділиться, не переноситься на наступний рік, за неї не виплачується компенсація.
 
6.21   Жінці, яка працює та має двох і більше дітей віком до 15 років або дитину-інваліда, або яка усиновила дитину, батьку, який виховує дитину без матері( у тому числі у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі, яка взяла дитину під опіку, чи одному із прийомних батьків  надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування св’яткових неробочих днів. Одиноким матерям (батькам) така відпустка надається до досягнення дитиною 18 років, а також, якщо мати виховує дитину-інваліда, теж до досягнення нею 18 років. Ця відпустка становить 17 календарних  днів, якщо одинока мати (батько) виховує двох і більше дітей, а також якщо одинока мати (батько) виховує дитину-інваліда.
       За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів.
 
6.22  За сімейними обставинами та з інших причин працівнику може надаватися відпустка без збереження заробітної плати на термін не більше 15 календарних днів на рік.
 
6.23  Надавати вільний від роботи день з приводу 1-вересня — одному з батьків  діти яких навчаються в 1-4 класах, якщо ці дні припадають на робочий день.
 
6.24   Щорічні додаткові відпустки за бажанням працівника можуть надаватись одночасно з щорічною основною відпусткою або окремо від неї. Право працівника на щорічні основну та додаткові відпустки повної тривалості у перший рік роботи настає після закінчення шести місяців безперервної роботи на підприємстві.
   Черговість надання відпусток визначається графіками, які затверджуються директором
підприємства за погодженням з профспілковим комітетом, і доводиться до відома всіх працівників.
    Щорічну відпустку на прохання працівника може бути поділено на частини будь-якої
 тривалості за умови, що основна безперервна її частина становить не менше 14 днів.   
 
 
 
 
 
Профспілковий комітет зобов'язується:
6.25.  Здійснювати контроль за виконанням положень цього розділу, своєчасністю внесення записів до трудових книжок, виданням наказів про прийом, звільнення, переводи на іншу роботу, змінами режиму праці і відпо­чинку та ознайомлення з ними працівників.
 
6.26. Надавати членам профспілки безкоштовну правову допомогу та консультації з чинного законодавства. Представляти та відстоювати їх права у відносинах з власником, судових органах.
 
 
РОЗДІЛ VІІ
 
ОХОРОНА ПРАЦІ І ЗДОРОВ'Я ПРАЦІВНИКІВ.
 
З метою створення здорових та безпечних умов праці на підприємстві    адміністрація зобов'язується:
 
7.1  Забезпечити виконання Комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого    травматизму,    професійних    захворювань    і    аварій    (додаток  №18). На реалізацію комплексних заходів виділити 180,0 тисяч гривень.
 
7.2  При прийомі на роботу знайомити під розписку працівника з умовами праці та наявністю на робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, їх можливим впливом на здоров'я, а також правами та пільгами за роботу в таких умовах.
 
7.3  Забезпечувати безоплатно працюючих спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту  відповідно до галузевих норм, а також миючими, знешкоджуючими засобами (додатки №19, №20).
Організувати заміну або ремонт спеціального одягу і спеціального взуття, що стали непридатними до закінчення встановленого строку носіння з незалежних від працівника причин.
Компенсувати працівнику витрати на придбання спецодягу та інших засобів індивідуального захисту, якщо встановлений нормами строк їх видачі порушено і працівник був змушений придбати їх за власні кошти (при наявності підтверджуючих документів).
 
7.4  Своєчасно та безоплатно забезпечувати працюючих у шкідливих умовах праці молоком або рівноцінними йому харчовими продуктами, відповідно до медичних показників (додаток № 21  ).
 
7.5   Забезпечити на підприємстві належний питний режим.
   Забезпечити безкоштовне проведення попередніх і періодичних медичних оглядів працівників, зайнятих на шкідливих і небезпечних роботах, працівників віком до 21 року, а також виконання рекомендацій висновків медичної комісії за результатами огляду працівників.
     Не допускати працівників підприємства ( в тому числі за їх згодою) до роботи, яка їм протипоказана за результатами медичного огляду.
 
7.6  Не допускати до праці на важких роботах і на роботах із шкідливими або небезпечними умовами праці та в нічні зміни жінок, не залучати жінок до підіймання і переміщення вантажів, вага яких перевищує встановлені для жінок граничні норми відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я та Держнаглядохоронпраці України.
 
7.7  Не залучати підлітків (віком від 14 до 18 років) до підіймання і переміщення вантажів, вага яких перевищує встановлені для підлітків граничні норми,  затверджені  наказом Міністерства охорони здоров'я  України     та Держнаглядохоронпраці від 22.03.96 № 59  .
Підлітків не призначати на роботи, які пов'язані виключно з підніманням, триманням або переміщенням важких речей вручну.
 
 
7.8 Забезпечити належне утримання та фінансування відповідно до кошторису пункту охорони здоров'я працівників підприємства. Не рідше одного разу на квартал забезпечувати комплектування цехових аптечок необхідними медикаментами.
       Сприяти впровадженню більш безпечної техніки і технології, ефективних технічних засобів охорони праці, а також повному забезпеченню працівників засобами індивідуального та колективного захисту відповідно до встановлених норм.
 
7.9  Відшкодовувати працівникам шкоду, в залежності від тяжкості ушкодження здоров'я, заподіяну їм каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, пов'язаним з виконанням трудових обов'язків, у повному розмірі втраченого заробітку відповідно до законодавства України, а також сплатити потерпілому (членам сім'ї та утриманцям померлого) одноразову допомогу.
 Якщо комісією з розслідування нещасного випадку встановлено, що нещасний випадок трапився внаслідок невиконання потерпілим вимог нормативних актів про охорону праці, розмір одноразової допомоги за поданням адміністрації та профспілкового комітету може бути зменшено не більше як на 50% (додаток   № 22 ).
 
7.10  Проводити перерахунок розміру відшкодування шкоди, заподіяної працівникові за ушкодження здоров'я, пов'язаного з нещасним випадком або професійним захворюванням, одночасно з підвищенням на підприємстві тарифних ставок і посадових окладів на коефіцієнт фактичного підвищення заробітної плати за даною професією.
 
7.11  Відраховувати кошти до фонду охорони праці у розмірі не менше 0,5% від фонду оплати праці. Ці кошти використовуються за погодженням з профспілковим комітетом тільки на виконання комплексних заходів, що забезпечують досягнення встановлених нормативів з охорони праці.
 
7.12  Забезпечити своєчасне проведення на підприємстві атестації робочих місць з метою розроблення та реалізації організаційних і технічних заходів щодо поліпшення умов праці працівників, а також для визначення їх прав на пільги і компенсації за роботу з шкідливими та важкими умовами праці.
 
7.13  За рахунок коштів підприємства проводити навчання представників профспілки з питань охорони праці, громадських інспекторів з охорони праці, надавати їм вільний від основної роботи час (до 4 годин на місяць) із збереженням заробітної плати для залучення до перевірок стану безпеки, умов та охорони праці, розслідування нещасних випадків.
 
7.14 Створити комісію з питань охорони праці у рівній кількості осіб від адміністрації і трудового колективу. Сприяти її роботі відповідно до Положення про неї.
 
7.15 Проводити один раз у квартал за участю представників профспілкового комітету аналіз причин виникнення нещасних випадків, аварій та профзахворювань на виробництві. Відповідно до висновків розробляти заходи.
 
7.16  За участю профкому  щопіврічно аналізувати стан тимчасової непрацездатності працівників та причини захворювань. Вживати заходів до зниження захворюваності і втрат робочого часу через хворобу.
 
7.17 Організовувати навчання, підвищення кваліфікації та перевірку знань з охорони праці керівних працівників та спеціалістів.
 
7.18 Проводити навчання і перевірку знань працівників, які зайняті на роботах з підвищеною небезпекою (додаток № 23). Проводити атестацію робочих місць за умовами праці .
 
7.19  Щорічно, 28 квітня організовувати проведення Дня охорони праці відповідно до Указу Президента України від 18.06.2006 року №685.
 
Профспілковий комітет зобов'язується:
7.20  Організувати роботу громадських інспекторів праці, комісії з питань охорони праці, спільно з адміністрацією проводити їх навчання.
 
 
7.21  Здійснювати контроль за дотриманням власником законодавства про охорону праці, створенням безпечних і нешкідливих умов праці, належних виробничих та санітарно-побутових умов, забезпеченням працівників спецодягом, спецвзуттям, іншими засобами індивідуального та колективного захисту.
 
7.22  У разі загрози життю або здоров'ю працівників вимагати від адміністрації негайного припинення робіт на робочих місцях, дільницях, цехах на час, необхідний для усунення загрози життю або здоров'ю працівників.
 
7.23  Брати участь у розробці комплексних заходів з питань охорони праці, оцінки умов праці на робочих місцях, опрацюванні та прийнятті локальних нормативних актів про охорону праці.
 
7.24 Брати участь у визначенні напрямів використання коштів фонду охорони праці, розслідуванні нещасних випадків, профзахворювань, аварій на виробництві, а також у визначенні розміру виплат для відшкодування шкоди потерпілим та їх сім'ям при нещасних випадках і надавати при необхідності свої висновки.
 
7.25.  Згідно  Указу Президента України від 18.08.2006р.№685 "Про День охорони праці” приймати активну участь в проведенні  заходів до Всесвітнього Дня охорони праці .
 
 
 
 
РОЗДІЛ VIІІ
 
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА ЗАДОВОЛЕННЯ ДУХОВНИХ ПОТРЕБ.
 
 
 
 
        Сторони домовились:                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                                             
8.1  Спільно формувати, розподіляти кошти на соціально-побутові і культурно-оздоровчі   заходи та використовувати їх, виходячи з пріоритетів і реальних фінансових можливостей підприємства відповідно до затвердженого кошторису  .
 
8.2  Дотримуватися норм і вимог, передбачених Законом України "Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії".
 
         Власник зобов'язується:

8.3  Створювати відповідні умови для проведення культурно-масових, спортивних заходів та фізкультурно-оздоровчої роботи, сприяти працівникам, які   беруть  участь  у   міських,   обласних      спортивних змаганнях , Галузевих спартакіадах, конкурсах, оглядах, фестивалях.  Надавати відповідний транспорт для організації цих заходів.  
   Звільняти працівників - членів збірних команд та учасників творчих колективів художньої самодіяльності від роботи із збереженням заробітної плати (або виплатою коштів на відрядження) за основним місцем роботи для участі в спортивних змаганнях та культурно-освітніх заходах згідно з планами, затвердженими власником і профспілковим комітетом.
 
8.4 Для підвищення соціального захисту ветеранів праці та людей похилого віку, з метою підвищення престижності роботи в галузі та для отримання статусу пенсіонера лісгоспу і отримання додаткових соціальних гарантій  необхідно пропрацювати у лісгоспі  до виходу на пенсію не менше 15 років або стаж роботи в  галузі лісового господарства повинна складати не менше 30 років.
  
8.5 Для опалення приватних будинків забезпечувати всіх працюючих та пенсіонерів лісгоспу  паливною нормою по 7 м3 по ціні верхнього складу.
    Виписку і відпуск паливної норми проводити відповідно до потреби працюючих та пенсіонерів по підрозділах.
 
 
 
8.6  Для працівників та пенсіонерів лісгоспу для будівництва і ремонту житла та господарських приміщень надавати лісоматеріали круглі  по цінах верхнього складу.
 

























Відповідність ГОСТ  продукція
 
Діаметр
Клас якості
Ціна з в.с. , грн   з ПДВ
 
 
 
 
 
 
 
Лісоматеріали круглі хвойні (сосна) L2
D1a
10-14
C
753,00
D
676,00
D1b
15-19
B
869,00
C
802,00
D
715,00
D2a
20-24
B
966,00
C
831,00
D
734,00
D2b
25-29
A
1265,00
B
985,00
C
850,00
D
753,00
D3a
30-34
A
1304,00
B
1034,00
C
869,00
D
792,00
D3b
35-39
A
1343,00
B
1043,00
C
889,00
D
811,00
D4
40-49
A
1381,00
B
1072,00
C
1034,00
D
985,00
         
     При зміні вартості 1м3   лісоматеріалів круглих нижнього складу ,  ціна  на лісоматеріали круглі  верхнього складу також буде переглянута.
 
8.7 Взяти шефство над Шкільним лісництвом та в залежності від фінансового стану підприємства надавати їм допомогу.
 
8.8  Виходячи з фінансових можливостей підприємства , робити підписку періодичних видань для  працівників лісгоспу за рахунок коштів підприємства, з віднесенням витрат на валові витрати.
 
8.9  Оформляти , згідно чинних норм і правил, типові договори з  надання та оплати житлово-комунальних послуг із працівниками підприємства, які даними послугами користуються.
 
8.10  Організовувати лікування, оздоровлення та відпочинок працівників і членів їхніх сімей з залучанням коштів підприємства .
 
8.11   Виділяти кошти на оздоровлення  та відпочинок працівників та членів їхніх сімей , в т.ч. на оздоровлення дітей  працівників.
 
8.12 Путівки на оздоровлення та санаторно-курортне лікування за рахунок коштів підприємства працівникам, членам їхніх сімей та пенсіонерам підприємства, видавати з
частковою оплатою чи безкоштовно .
 
 
  
8.13  Проводити повністю або частково (в залежності від фінансового стану підприємства та матеріального становища сім’ї студента) оплату за навчання працюючих або дітей працюючих  в учбових закладах лісогосподарського профілю та інших учбових закладах. Оплата буде припинена, якщо особа, яка подала заяву на  оплату, порушує трудову дисципліну і правила внутрішнього трудового розпорядку.
Молодий спеціаліст, після закінчення навчання, повинен відпрацювати на підприємстві не менш трьох років. При звільненні з роботи до закінчення строку навчання , або встановленого терміну для відпрацювання витрачені на його кошти підприємства повинні бути поверненні в касу лісгоспу.
 
8.14  Для працівників  лісгоспу надавати безвідсоткові позики  в  залежності  від фінансового стану  підприємства.
 
8.15  Для працівників  лісгоспу окремих професій проводити страхування від несчасних випадків  за рахунок коштів підприємства , виходячи з фінансових можливостей лісгоспу.
 
8.16   З метою підвищення ефективності роботи лісгоспу, збільшення обсягів реалізації, підвищення продуктивності праці проводиться трудове суперництво серед лісгоспів РОУЛМГ.Преміювавання апарату управління, цехового персоналу лісгоспу здійснюється згідно Положення про преміювання (Додаток №24).
 
8.17  З  нагоди Всесвітнього дня охорони праці, огляду культури виробництва та готовності роботи в осінньо-зимовий період проводити преміювання підрозділів за результатами огляду.Встановити преміювання працівникам в номінації "Кращий за професією” та "За безпечну працю” з врученням Грамоти (Додаток № 25).
         Проводити оцінку стану охорони праці підрозділів згідно розрахунку коефіцієнта рівня охорони праці (Додаток №26).
 
8.18  Надавати одноразове заохочення (грошову виплату) працівникам у зв'язку з такими  обставинами:
•      з нагоди ювілейних дат працівників ( 20,30,40,50,60 років)    -  1500  грн;
 
•     з нагоди державних , професійних  та релігійних св’ят  ;
 
•       у зв'язку з виходом працівника на пенсію, у тому числі на пільгових умовах            в залежності від безперервного стажу роботи на підприємстві виплачувати в розмірі :
      -  10 років – посадовий оклад , або місячну тарифну ставку;
      -  20 років – два  посадових оклада , або дві місячні тарифні ставки;
     -  30 років – три  посадові оклади , або три  місячні тарифні ставки.
 
8.19   Надавати матеріальну допомогу:
 
        . малозабезпеченим родинам та одиноким матерям, сім'ям, що мають
          дитину-інваліда;
 
•     дітям-сиротам, напівсиротам(до досягнення  повноліття або закінчення навчання);
 
•     пенсіонерам, ветеранам праці підприємства, які не працюють і потребують соціальної допомоги та на лікування;
 
•     у зв'язку із смертю працівника або їхніх близьких родичів;
 
·    працівникам, які постраждали внаслідок непередбачуваних обставин (стихійного лиха, крадіжки , пожежі тощо);
 
·    на лікування працівника або їхніх близьких родичів;
 
·     у зв”язку з важким матеріальним становищем сім"ї   працівника;
 
·    при народженні однієї дитини в працівників лісгоспу — 2000,00 грн.;
 
·    при одруженні працівника — 2000,00 грн.
 
           Порядок  про  умови  надання матеріальної допомоги  та  іі  розміри встановлюється спільним рішенням власника і профспілкового комітету.
 
 
 
8.20 Поширювати за рахунок коштів підприємства окремі пільги, що надаються працівникам підприємства: на непрацюючих інвалідів праці і осіб, які отримали інвалідність у зв’язку  з травмою чи профзахворюванням на підприємстві .
 
8.21   Сім’ї працівника, загиблого під час бойових дій в зоні проведення ООС, виплачувати середню заробітну плату за посадою на утримання дітей до досягнення ними 18 років.
 
8.22    Створювати належні умови для діяльності комісії з соціального страхування.
 
8.23    Співпрацювати з періодичними виданнями обласного та районного підпорядкування.
 
8.24   Щомісячно   відраховувати   профспілковому   комітету   кошти на культурно-масову, фізкультурну і оздоровчу роботу в розмірі   4%  фонду оплати праці підприємства  .
 Профспілкова сторона зобов'язується:                                                                     8.25    Контролювати використання коштів на виплату соціально-побутових
пільг,   проведення   культурно-оздоровчих  заходів,   доводити інформацію до членів трудового колективу.
8.26  Представляти інтереси працівників у комісії з соціального страхування.
Щорічно (перед початком  року) проводити облік працівників, які потребують лікування у санаторіях і пансіонатах України, сприяти забезпеченню їх путівками.
 
8.27 Контролювати  відрахування  профкому  на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу в розмірах, установлених колдоговором.
 Вести облік та звітувати власнику та трудовому колективу про витрачання цих коштів.
 
8.28 Сприяти проведенню оздоровлення, сімейного відпочинку та лікування працівників, організовувати разом з роботодавцем оздоровлення дітей у дитячих таборах.
 
8.29 Організовувати  проведення  культурно-масових,  фізкультурних і оздоровчих заходів для працівників підприємства та членів їх сімей.
 
8.30 Здійснювати контроль за роботою та утриманням  соціальної сфери .  Результати перевірок доводити до відома власника і за необхідності, вимагати усунення виявлених недоліків.
 
8.31  Ознайомлювати членів трудового колективу з новими нормативними актами з питань житлового законодавства, соціального страхування та пенсійного забезпечення;  надавати консультативну й  методичну допомогу з питань соціального захисту.
 
8.32  Проводити роз’яснювальну роботу з працівниками щодо чинних норм і правил з надання житлово-комунальних послуг, житлових субсидій, оформлення договорів з їх надання , а також з питань захисту прав споживачів у разі порушення надавачами послуг правил нормативно-правових актів та договорів зі споживачем.
 
 
 
 
РОЗДІЛ ІХ
 
 
ГАРАНТІЇ  ДІЯЛЬНОСТІ  ПРОФСПІЛКИ.
 
         Адміністрація:
9.1.  Визнає цим договором  профком  повноважним представником інтересів працівників, на яких поширюється дія договору і погоджує з ним накази та інші локальні нормативно-правові акти з питань, що є предметом даного договору (умов та охорони праці, оплати праці та інших).
 
Адміністрація зобов'язується:
9.2.  Забезпечувати реалізацію прав і гарантій  діяльності профспілок, визначених законодавством , зокрема ,  Законом  України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності", Генеральної угоди про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні.
 
 
 
9.3. Для забезпечення роботи профкому і проведення зборів працівників підприємства надавати безкоштовно приміщення з необхідним обладнанням, опаленням, освітленням, прибиранням, охороною, а також у постійне користування засоби зв'язку і, при необхідності, транспорт.
 
9.4.  Надавати вільний від роботи час із збереженням середньої заробітної плати членам виборних профспілкових органів, які не звільнені від своїх виробничих чи службових обов'язків для виконання їх повноважень та громадських обов'язків в інтересах трудового колективу, а також профспілкового навчання:
         - голові профкому   - 3 години на тиждень;
- голові цехового комітету профспілки  -  2 годин на тиждень;
- членам профкому та цехових комітетів -  до 2 годин на тиждень;
- членам комісій профкому  - до 2 годин на тиждень.
Вільний від роботи час надається на підставі звернення відповідного профспілкового органу: рішення профспілкового комітету, службової записки голови профспілкового комітету.
Вільний від роботи час представникам профспілок для участі в переговорах і консультаціях визначається спільно сторонами, виходячи з регламенту проведення відповідних заходів.
Вільний від роботи час для проведення профспілкового навчання надається керівником структурного підрозділу згідно з затвердженим профспілковим комітетом планом навчання.
Якщо виконання громадських обов'язків в інтересах трудового колективу пов'язане з виїздом у відрядження, то витрати, пов'язані з цим, компенсуються власником.
 
9.5 За працівниками , обраними до складу виборного органу профспілкової організації зберігаються соціальні пільги і заохочення, що діють на підприємстві, встановлені для інших працівників за місцем роботи відповідно до законодавства. Зберегти преміювання, виплату винагород інші заохочення, а також компенсації і  соціально-побутові пільги встановлені цим колективним договором для працівників лісгоспу.
 
9.6  Забезпечити організацію безготівкового утримання із заробітної плати за письмовими заявами працівників, які є членами профспілки, членських профспілкових внесків через бухгалтерію підприємства з перерахуванням зібраних внесків на рахунок профкому не пізніше 3-х банківських днів після виплати заробітної плати працівникам у будь-якій формі. Не допускати утворення заборгованості з перерахування профспілкових внесків.
 
9.7 Гарантувати участь профспілкового комітету в підготовці проекту Статуту підприємства, змін та доповнень до нього, обов'язковий  розгляд пропозицій профкому до Статуту.
 
9.8 На принципах соціального партнерства проводити зустрічі, консультації, інформувати профком про плани і напрямки розвитку підприємства, забезпечувати участь представників профкому у нарадах, засіданнях органів управління підприємства.
 
9.9 Надавати виборним профспілковим працівникам після закінчення терміну їх повноважень попередньої роботи(посади) або за згодою працівника іншої рівноцінної роботи(посади)  і не допускати їх звільнення з ініціативи роботодавця протягом року, крім випадків повної ліквідації підприємства чи вчинення працівником дій, за які законодавством передбачена можливість звільнення працівника з роботи.
 
9.10  В зв’язку з наданням послуг приватними структурами в проведені лісосічних  та інших лісогосподарських робіт, сприяти утворенню профспілкових організацій та згідно Статуту профспілки працівників лісового господарства України включити їх  до складу первинної профспілкової організації ДП”Висоцький лісгосп” на правах цехових організацій .
 
 
 
 
 
 
РОЗДІЛ  X
 
КОНТРОЛЬ  ЗА ВИКОНАННЯМ УГОДИ.
 
Сторони домовились:
10.1  Визначити осіб, відповідальних за виконання положень договору та встановити термін їх виконання (додаток № 27).
 
10.2  Контроль за виконанням договору здійснює спільна   комісія представників сторін, яка вела переговори щодо його укладення. Склад комісії додається (додаток №28).
Результати перевірки оформляються актом.
При здійсненні контролю надавати необхідну для цього інформацію.
 
10.3 Самостійно визначати механізм здійснення контролю за виконанням положень і норм договору.
При виявленні порушень виконання договору зацікавлена сторона письмово інформує іншу сторону про порушення. У тижневий термін мають бути проведені взаємні консультації і прийняте рішення комісії.
 
10.4 Контроль за виконанням договору здійснюють також трудові колективи, які можуть безпосередньо, або через виборні органи, керівників звернутися по суті питання до комісії.
 
10.5  Хід виконання договору розглядати  на  зборах по підрозділах та спільних засіданнях представників адміністрації і профкому, підсумки підводити  двічі на рік ( за перше півріччя та за рік) на профспілковій конференції .
 
10.6  Кожна із сторін безпосередньо несе відповідальність за виконання взятих зобов'язань.
У разі порушення зобов'язань з вини конкретного керівника, він несе відповідальність згідно з чинним законодавством, Статутом підприємства та профспілки. Дане порушення є також підставою для депреміювання.
 
10.7  Для визначення стану виконання положень колективного договору терміни оцінок тлумачити так:
           "виконано” - ця оцінка застосовується до положень з фіксованим терміном виконання  аба сформульованих  як завершена дія при умові їх виконання у повному обсязі на час підведення підсумків комісією;
           "виконується” - ця оцінка застосовується до положень, які сформульовані як правило  або принцип поведінки Сторін чи їх суб’єктів протягом всього строку дії колективного договору за умови здійснення протягом звітного періоду відповідних заходів з реалізації цих положень;
             " не виконано” - ця оцінка застосовується до положень, які виконані не а вовному обсязі або з яких не проводилася робота на час підведення підсумків комісією з зазначенням причин їх невиконання. 
 
 
 
Договір підписали:
 
 
 
Від сторони адміністрації:                                                 Від профспілкової сторони:
 
Директор  ДП „ Висоцький лісгосп”                                Голова профкому
 
 
__________________ В.Ф.Торчило                      ________________ А.Ф.Деревенко
                                                                 
м.п.                                                                               м.пвсе для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 25
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


Будівництво дитячого садочку в селі Переброди

 

Переглядів: 34
Коментарів: 0

Рівненщина COVID-19: важливе станом на 7 липня

 

Переглядів: 15
Коментарів: 0
На Рівненщині послаблюють карантинні заходи у зв’язку з покращенням епідеміологічної ситуації. Так в області дозволили роботу закладів фізкультури, спортивних залів, фітнес-центрів для проведення тренувань. Також можуть працювати творчі студії та відкриті майданчики музеїв.

Відкриття дитсадків, творчих студій та спортивних залів – на Рівненщині послаблюють карантинні заходи

 


 
Переглядів: 15
Коментарів: 0

В нас у місті Дубровиця реконструюють ліцей та зводять сучасний спорткомплекс. Роботи відбуваються у рамках Національної програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво». З ходом робіт ознайомився голова Рівненської ОДА Віталій Коваль.

В місті Дубровиця триває «Велике будівництво»

 


 

Переглядів: 47
Коментарів: 0
Вікі любить Землю
Рейтінг:
Категорія: Новини РДА


Вікі любить Землю Вікі любить Землю

 

 

 

Переглядів: 20
Коментарів: 0

З метою належної та своєчасної підготовки джерел теплової енергії, теплових мереж і теплових пунктів до роботи в опалювальному періоді 2020–2021років, а також попередження технологічних порушень на енергетичному обладнанні та мережах під час проходження опалювального періоду Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Рівненській області (далі-Управління) нагадує про необхідність виконання заходів згідно з вимогами Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду (далі – ППТГ до ОП), затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378, а саме:

- затвердити розпорядчим документом плани організаційно-технічних заходів з підготовки теплових господарств, що знаходяться у власності або господарському віданні (за договором), до роботи в опалювальному періоді з призначенням відповідальних за їх виконання осіб;

- розробити та затвердити графіки проведення профілактичних робіт, ремонтів і заміни устаткування;

- забезпечити укладення на наступний опалювальний період договорів на постачання палива, електричної енергії та водопостачання;

- розробити та затвердити графіки обмеження відпуску тепла та теплоносія у разі обмеження постачання паливно-енергетичних ресурсів, в умовах надзвичайних ситуацій та при ліквідації технологічних порушень в системах теплопостачання;

- уточнити приєднані теплові навантаження, виконати перерахунок гідравлічного режиму (за необхідності), провести контроль відповідності розмірів встановлених розрахункових лімітних звужувальних пристроїв у споживачів теплової енергії, їх пломбування;

- забезпечити розробку температурного графіка центрального регулювання відпуску теплової енергії, режимних карт роботи теплового обладнання і мереж;

- провести ремонтні та профілактичні роботи на теплових, тепловикористальних установках і мережах у необхідних обсягах;

- провести налагоджувальні роботи з усунення порушень, виявлених у теплових та гідравлічних режимах роботи систем теплопостачання;

- виконати гідравлічні випробування котлоагрегатів, тепловикористальних установок, теплових мереж, систем опалення та ГВП власних об’єктів на щільність та міцність, провести їх промивку;

- виконати шурфування теплових мереж або застосувати інші методи контролю їх стану з метою з’ясування ступеню корозійного пошкодження трубопроводів;

- відновити антикорозійне покриття та теплову ізоляцію на трубопроводах теплових мереж;

- привести у справний технічний стан обладнання теплових пунктів, вузлів обліку теплової енергії, контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики;

- укомплектувати відповідні підрозділи обслуговувальним персоналом, провести його навчання та перевірку знань, протиаварійні тренування персоналу щодо ліквідації технологічних порушень у системах теплопостачання;

- укомплектувати робочі місця виробничого персоналу оперативною та технічною документацією;

- забезпечити накопичення палива відповідно до технологічних потреб;

-провести перевірку готовності теплових господарств до роботи в опалювальний період за участю представників Держенергонагляду в установлені терміни згідно вимогами розділу Х ППТГ до ОП.

Копію розроблених заходів та розпорядчого документa, яким ці заходи вводяться в дію, необхідно надати до Управління у термін до 01.07.2020. Заздалегідь письмово повідомити Управління щодо термінів роботи комісії з визначення стану готовності підпорядкованих теплових господарств до роботи в опалювальний період з наданням розпорядчого документа щодо затвердження складу комісії. Рекомендуємо, у разі потреби, звернутися до Управліннящодо залучення державних інспекторів до огляду (оцінки) технічного стану енергетичного устаткування з метою надання рекомендацій щодо визначення оптимальних обсягів ремонтних та профілактичних робіт.

За підсумками проведеної роботи на підприємстві, установі та організації створюється комісія, яка складає акт готовності енергетичного господарства до опалювального сезону. Копія акта після затвердження надається Управлінню до 01 жовтня поточного року.

Про всі випадки порушення енергопостачання, які виникли на Вашому підприємстві, установі просимо повідомляти до Управління за адресою: 33003, м. Рівне, вул. Ак. Грушевського, 2-а (електронна адреса Rivnenska@sies.gov.ua).

 

Переглядів: 33
Коментарів: 0
Згідно рішення районної комісії з питань ТЕБ та НС від 26 червня 2020 року з 1 липня відновлюються внутрішньорайонні пасажирські перевезення. 
Світлина від Дубровицька районна державна адміністрація.
Переглядів: 47
Коментарів: 0

rozporyadzh-prodovzhennya-karantin.pdf [89.6 Kb] (cкачувань: 6)

 

Переглядів: 58
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 196