ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Листопад 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Архів новин
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (75)
Вересень 2020 (34)
Серпень 2020 (90)
Липень 2020 (72)
Червень 2020 (66)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » » Охорона праці на підприємстві: що потрібно знати?

16-03-2020, 12:14
Охорона праці на підприємстві: що потрібно знати?
Рейтинг:

Охорона праці на підприємстві: що потрібно знати?

 

1.Служба охорони праці.
Згідно зі ст. 15 Закону «Про охорону праці» така служба обов’язково повинна бути створена на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб у відповідності з Типовим положенням про службу охорони праці. Також має бути розроблено Положення про службу охорони праці цього підприємства, визначено структуру такої служби, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників.
На підприємствах з кількістю працівників менше 50 чоловік функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва (суміщення) особи, які мають відповідну підготовку. А на підприємствах з кількістю працівників менше 20 для виконання функцій служби охорони праці можуть на договірних засадах залучатися сторонні фахівці, які мають не менше трьох років виробничого стажу і пройшли навчання з охорони праці.

2.Положення, інструкції та інші акти з охорони праці.
Обов’язок роботодавця – затвердити документи, які передбачені ст. 13 Закону «Про охорону праці». Вони повинні встановлювати правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках і робочих місцях. Інструкції та інша документація з охорони праці розробляються на підставі положень законодавства з охорони праці, типових інструкцій та технологічної документації підприємства з урахуванням виду діяльності підприємства і конкретних умов праці на ньому, керівниками структурних підрозділів.

3.Інструктажі з питань охорони праці.
Перед початком роботи нового працівника роботодавець згідно зі ст. 29 КЗпП зобов’язаний проінформувати його під розписку про умови праці, наявні на його робочому місці. У тому числі, про всі небезпечні чи шкідливі виробничі фактори, які ще не усунуто, та про можливі наслідки їх впливу на здоров’я працівника, а також про можливі пільги та компенсації за роботу в таких умовах.
Крім того, при прийнятті на роботу всі працівники повинні за рахунок роботодавця пройти вступний інструктаж, навчання, перевірку знань, первинний інструктаж на робочому місці, стажування і набуття навичок безпечних методів праці. Тільки після цього працівники допускаються до самостійної роботи. Вступний інструктаж проводить спеціаліст з охорони праці, а первинний – безпосередній керівник працівника. Надалі з працівниками повинні проводитися повторні інструктажі (раз на квартал при виконанні робіт підвищеної небезпеки або раз на півріччя), решту позапланові (при зміні правил охорони праці, зміни в обладнанні або при порушенні працівником правил охорони праці) та цільові інструктажі (зокрема, при разових роботах, не пов’язаних зі спеціальністю). Інформація про проведення інструктажів має вноситися до відповідного журналу, завірені підписом як того, кого інструктували, так і того, хто інструктував.

4.Навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
Згідно зі ст. 18 Закону «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці. Навчання з питань охорони праці таких працівників може проводитися як безпосередньо на підприємстві, так і іншим суб’єктом господарювання, що займаються таким навчанням. Перевірка знань працівників з питань охорони праці повинна здійснюватися відповідною комісією підприємства, склад якої затверджується керівником підприємства.

5.Проведення медичних оглядів.
Згідно зі ст. 169 КЗпП роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медоглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі. Також він зобов’язаний проводити щорічний обов’язковий медогляд осіб віком до 21 року.
Результати профмедогляду працівників у вигляді заключення фахівців про можливість допуску працівника до роботи заносяться в їх медичні довідки, які повинні зберігатися у роботодавця.

6.Засобами індивідуального захисту.
На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці, а також на роботах, пов’язаних із забрудненням або несприятливими температурними умовами, працівникам згідно зі ст. 164 КЗпП має безкоштовно видаватися спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту (ЗІЗ).

7.Атестація робочих місць.
На підприємствах, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та / або матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, які можуть негативно впливати на стан здоров’я працюючих, повинна проводитись атестація робочих місць за умовами праці. Така атестація повинна проводитися атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству в строки, передбачені колективним договором, але не рідше одного разу на 5 років. Порядок проведення такої атестації передбачений постановою КМУ від 01.08.1992 р. № 442. Відомості про результати атестації заносяться в картку умов праці.

8.Нещасні випадки.
Згідно зі ст. 22 Закону «Про охорону праці» роботодавець зобов’язаний організувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій у порядку, встановленому постановою КМУ від 17.04.2019 року № 337. За результатами такого розслідування роботодавець повинен затвердити акт за формою Н-1 (якщо він визнаний пов’язаним з виробництвом).

 

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 161
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


Дубровицький районний сектор філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області запрошує волонтерів до співпраці!

Уповноважені органи з питань пробації працюють з такими категоріями громадян, як:

·обвинувачені, стосовно яких органом пробації готується досудова доповідь;

·особи, засуджені до покарання у виді позбавлення права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю, громадських робіт, виправних робіт;

·особи, яким покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк замінено покаранням у виді громадських робіт або виправних робіт;

·особи, звільнені від відбування покарання з випробуванням;

·звільнені від відбування покарання вагітні жінки та жінки, які мають дітей віком до трьох років;

·особи, які засуджені до покарання у виді обмеження волі, які направляються для відбування покарання до виправних центрів;

·особи, які відбувають покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, стосовно яких вживаються заходи з підготовки їх до звільнення.

Одним з головних чинників, які можуть забезпечити виконання повноваженими органами пробації покладених на них завдань і функцій, є налагодження тісної співпраці з громадянським суспільством, спільна робота у напрямі соціалізації правопорушників.

З цією метою законодавцем передбачена можливість залучення до виконання функцій, покладених на пробацію, волонтерів пробації.

Волонтером пробації може стати фізична особа, яка досягла вісімнадцятирічного віку, уповноважена органом пробації та волонтерською організацією на виконання окремих завдань, пов’язаних із пробацією, на добровільній та безоплатній основі. До волонтерської діяльності, пов’язаної із пробацією, не залучаються особи, які мають не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість, а також особи, які раніше були виключені уповноваженим органом з питань пробації зі складу волонтерів пробації через допущення дій і вчинків, які негативно вплинули на репутацію волонтера пробації, уповноваженого органу з питань пробації, порушили права суб’єктів пробації.

Волонтерська діяльність, пов’язана з пробацією, здійснюється волонтерами пробації за такими напрямами: сприяння уповноваженим органам з питань пробації у здійсненні наглядових заходів за місцем проживання, роботи та навчання суб’єктів пробації; участь у складанні та реалізації виховної роботи із суб’єктами пробації; участь у складанні та реалізації індивідуальних планів роботи із суб’єктами пробації; участь у проведенні індивідуально-профілактичної роботи із суб’єктами пробації; надання консультативної, психологічної та інших видів допомоги суб’єктам пробації; сприяння у працевлаштуванні суб’єктів пробації, залучення їх до навчання, виховних заходів та соціально-корисної діяльності; сприяння у реалізації пробаційних програм стосовно суб’єктів пробації, звільнених від відбування покарання з випробуванням; участь у реалізації інших заходів, спрямованих на виправлення суб’єктів пробації та запобігання вчиненню ними повторних кримінальних правопорушень.

Просимо врахувати, що в сучасних умовах уповноважені органи з питань пробації не наділяються ресурсами для забезпечення роботи волонтерів та компенсації їх витрат. Так само відсутні й програми компенсації шкоди, що може бути спричинена при виконанні волонтерської діяльності.

З урахуванням викладеного, запрошуємо всіх бажаючих для співпраці з Дубровицьким районним сектором філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області в якості волонтерів.

Для отримання більш детальної інформації пропонуємо звертатися за такими контактами:м. Дубровиця, провулок Макарівський 1,Рівненська область

 

Переглядів: 0
Коментарів: 0

ОГОЛОШЕННЯ

Про проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради

 

Дубровицька районна державна адміністрація Рівненської області оголошує проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Правові підстави

Конкурс проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017р. №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», розпорядження голови Дубровицької районної державної адміністрації від 11 листопада 2020 року № 267 «Про затвердження складу конкурсної комісії».

Комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради створено відповідно до рішення 26 сесії 7 скликання Дубровицької районної ради від 31 жовтня 2018 року №334 «Про створення комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Найменування закладу:

Повне найменування українською мовою: комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Скорочене найменування українською мовою: КНП «Дубровицька стоматполіклініка».

Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу:

34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Шевченка, будинок 60.

Основні напрями діяльності підприємства, визначені Статутом комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради :

-надання населенню згідно з вимогами відповідних нормативно- правових актів стоматологічної допомоги та стоматологічних медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я населення;

-здійснення іншої діяльності, необхідної для належного забезпечення профілактики, діагностики та лікування захворювань зубо-щелепової системи.

(ознайомитись зі Статутом можна на веб-сайті Дубровицької районної ради за адресою: http://dubrrada.gov.ua/rshermya-radi/rshennya-26-sesyi/N2334)

 

Структура закладу:

1)адміністративно-управлінський підрозділ;

2)допоміжні підрозділи, в тому числі господарчі;

3)лікувально-профілактичні підрозділи.

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності КНП «Дубровицька стоматполіклініка» Дубровицької районної ради на 2020 рік складають 360000.00 грн.

Дата початку прийому документів для участі у конкурсі – 25 листопада 2020року.

Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі - до

17 год.15 хв. 09 грудня 2020 року.

Адреса приймання документів для участі у конкурсі - 34100,

Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська, 16 (конкурсна комісія).

Електронна адреса для довідок: yursektor1@ukr.net

Телефон для довідок: (03658) 2-00-00, 2-03-24

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою з повідомленням конкурсній комісії:

1)копію паспорта громадянина України;

2)письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3)резюме у довільній формі;

4)автобіографію;

5)копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6)згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7)конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі. Шрифт Times New Roman, розмір 14, інтервал - одинарний;

8)довідку МВС про відсутність судимості;

9)медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10)попередженнястосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11)заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12)підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік

(відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

Вимоги до претендентів:

- вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров'я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров'я".

- стаж роботи за фахом - не менше 5 років.

- громадянство України;

-вільне володіння державною мовою;

- достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти);

- знання порядку розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності);

- знання порядку укладення і виконання господарських та фінансових договорів, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин

-здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;

- володіння сучасними засобами комунікацій та зв’язку;

- високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності;

- достатній рівень знань трудового законодавства, форм та методів роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету;

- знання специфікименеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.

Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту: посадовий оклад за тарифікаційним розрядом керівнику визначений за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки, відповідно до спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05 жовтня 2005 року №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2005 року за №1209/11489 (зі змінами та доповненнями) та іншими нормативно-правовими актами.

За рішенням органу управління - Дубровицької районної державної адміністрації встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.

З керівником укладається контрактза типовою формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 № 792 «Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типових форм контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я».

Дата і місце проведення конкурсу:

Конкурс проводиться:

Розгляд заяв претендентів і доданих до них документів – 14 грудня 2020 року в 11 год.00 хв.

Співбесіда з претендентами – 17 грудня 2020 року в 11.00 год.

Місце проведення конкурсу: 34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська,16, великий зал засідань Дубровицької райдержадміністрації, 3-й поверх.

За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

-неподання ним необхідних документів;

-його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

-наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

-наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

4) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

 

Конкурсна комісія

statut-knp-stomatpolklnka-2019.doc [88 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-1.doc [27.5 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-2.doc [28 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-3.doc [25 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-4.doc [43.5 Kb] (cкачувань: 1)

 


Переглядів: 36
Коментарів: 0

На Рівненщині зафіксовано 308 нових хворих з COVID-19

 

Переглядів: 142
Коментарів: 0
Переглядів: 189
Коментарів: 0
13-11-2020, 15:37
Засідання районної комісії по ТЕБ та НС
Рейтинг:
Категорія: Новини РДА

Засідання районної комісії по ТЕБ та НС

 

Переглядів: 480
Коментарів: 0

Новий антирекорд на Рівненщині: 550 нових хворих з короновірусом

 

Переглядів: 182
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 214