1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Січень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
» » ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В РАЙДЕРЖАДМІНІСТАЦІЇ ЗА 2019 РІК

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В РАЙДЕРЖАДМІНІСТАЦІЇ ЗА 2019 РІК

Написав admin
//
14 січня 2020
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В РАЙДЕРЖАДМІНІСТАЦІЇ ЗА 2019 РІК

 

З метою виконання законодавства України щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи в Дубровицькій райдержадміністрації за 2019 рік було сплановано та проведено ряд заходів.

Протягом звітного періоду проводились семінар-наради із секретарями міськсільвиконкомів, міським та сільськими головами з різних питань, в тому числі і про роботу із зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування, де надавались рекомендації по усуненню недоліків, які були виявлені під час проведення перевірок по роботі із зверненнями громадян згідно графіку на 2019 рік.

Разом із тим у райдержадміністрації протягом 2019 року забезпечено:

контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня та звернулися до керівництва райдержадміністрації під час проведення особистого чи виїзного прийомів громадян;

проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації. Всього проведено тринадцять засідань, на яких було розглянуто 13 питань. За результатами засідань комісії підготовлені протоколи засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, рішення постійно діючої комісії та відповідні доручення чи розпорядження.

роботу громадської приймальні з наданням первинної безоплатної правової допомоги населенню району. Надана юридична консультативна допомога 60 громадянам. Серед питань, з якими звертались громадяни до громадської приймальні, були: оформлення права власності на землю; земельні спори; щодо примусового виконання рішень судів (виплата коштів по ЧАЕС), щодо виконання власних повноважень органами місцевого самоврядування, про стягнення аліментів від тата на дитину, щодо виплати соціальної допомоги як малозабезпеченій родині, оформлення спадщини на землю та питання оформлення заяв до органів Пенсійного фонду по виплаті коштів по ЧАЕС.

Відповідно до затвердженого графіку проводяться перевірки по виконанню Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 20 08 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями громадян. За 2019 рік проведено 10 перевірок: Лютинської, Велюнської, Нивецької, Залузької, Миляцької, Колківської, Селецької та Осівської сільських рад, управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та районного центру соціальних служб для сім’ї та молоді. За результатами проведення перевірок підготовлені відповідні довідки, які направлені сільським головам та керівникам для ознайомлення і усунення недоліків, виявлених під час перевірок.

В рамках проведення «днів контролю» по виконанню Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008» за 2019 рік проведено вісім «днів контролю» (в Лютинській, Велюнській, Нивецькій, Залузькій, Миляцькій, Колківській, Селецькій та Осівській сільських радах). За результатами проведення складені протокольні доручення, які направлені для ознайомлення та врахування в роботі сільським головам. Проведено також дві перевірки стану фактичного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008: в управлінні освіти, молоді та спорту райдержадміністрації та районному центрі соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді. За результатами перевірки підготовлені інформації з аналізом проведених перевірок для голови райдержадміністрації.

Аналітична робота та контроль роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації проводиться постійно. Інформація по результатах роботи щоквартально подається до обласної державної адміністрації та голові райдержадміністрації. Найбільш актуальні теми та конфліктні ситуації, які порушуються у зверненнях, розглядаються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації, нарадах у голови райдержадміністрації. Також практикується виїзд робочих груп для розгляду звернень безпосередньо на місці. Протягом звітного періоду здійснено виїзд робочої групи в с. Бережки для розгляду повторного звернення жительки села щодо неправомірних, на думку заявниці, дій сусіда, який перешкоджає під'їзду до дороги загального користування. В результаті роботи було підготовлено об’єктивну відповідь заявниці після обстеження та вивчення всіх обставин.

Слід зазначити, що за 2019 рік, відповідно до районної Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2016-2020 роки виділена матеріальна допомога на суму 230 000,00 грн. (допомогу згідно з поданими заявами отримали 167 громадян).

Всього за2019 рік до райдержадміністрації надійшло 384 звернення громадян (крім урядової «гарячої», «гарячих» ліній ОДА та РДА)/2018р. – 400/, з них письмових звернень – 323 ( в т.ч. 1 електронне звернення) /2018р – 266(в т.ч. 1 електронне звернення)/, на особистому прийомі – 61 звернення громадян /2018р - 134/. Основні питання, які порушують у своїх зверненнях громадяни району: надання матеріальної допомоги для - вирішення соціальних проблем сімей, члени яких проходять (проходили) військову службу на сході України в зоні проведення антитерористичної операції, на лікування, охорони здоров’я; встановлення опіки над дітьми, позбавленими батьківського піклування, виділення житла для особи із числа дітей-сиріт; комунального господарства; житлової політики; релігії та міжконфесійних відносин; діяльності органів місцевого самоврядування, підтоплення прибудинкових територій, огородини, с/г культур та інше.

Відповідно до статистичних даних за 2019 рік зареєстровано 45 звернень, які надійшли до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня /2018р - 27/. Питання, які порушуються в таких зверненнях: надання матеріальної допомоги на лікування та ремонту житла після буревію; покращення житла; аграрної політики та земельних відносин.

Колективних звернень від жителів району за 2019 рік до райдержадміністрації надійшло 25 /2018р - 37/, повторних – 29 /2018р – 29/. В таких зверненнях порушувались питання: щодо надання матеріальної допомоги; релігії та міжконфесійних відносин; транспортного зв’язку; освіти та земельних відносин.

В райдержадміністрації створено всі умови для забезпечення об’єктивного і невідкладного розгляду звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» та телефонні «гарячі лінії» голів обласної та районної державних адміністрацій. Так, за 2019 рік в райдержадміністрації від жителів району зареєстровано:

- 183 звернення громадян, які надійшли на урядову «гарячу лінію» (2018р. – 162).

- 31 звернення громадян, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації (2018р.– 29).

- 7 звернень,що надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови райдержадміністрації (2018р – 7).

В цих зверненнях в основному порушувались питання: призначення субсидій та соціальних виплат, комунального господарства, освіти, охорони здоров’я, аграрної політики і земельних відносин, транспорту і зв’язку, житлової політики, праці та працевлаштування, щодо виплати коштів на харчування, щодо проведення передвиборчої агітації та інше.

Відповідно до затвердженого графіку проводяться прийоми громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації. Всього за 2019 рік проведено 35 прийомів громадян (2018р. – 79), на яких побували 81 громадянин (з урахуванням 8 кол.) (2018р. – 208 (з урахуванням 18 кол.) та розглянуто 61 питання (2018. – 134). Основні питання, з якими звертаються на особистий прийом громадяни: соціальна політика та соціальний захист громадян, охорона здоров’я, комунального господарства, житлова політика, аграрна політика та земельні відносини, релігії та міжконфесійних відносин; підтоплення прибудинкових територій, огородини, с/г культур, робота дошкільних закладів району.

Особливу увагу в райдержадміністрації приділяють розгляду звернень від родин військовослужбовців, які приймали або приймають участь у проведенні операції об’єднаних сил на сході України, від самих військовослужбовців, які поранені, чи знаходяться на реабілітації, чи є демобілізованими, членів сімей загиблих військовослужбовців. Всі питання, порушені у зверненнях такої категорії громадян, вирішуються в найкоротші терміни. Відповідно до Програми соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей на 2017-2020 роки райдержадміністрацією протягом 2019 року було виділено матеріальної допомоги на суму 150 000,00 грн. (допомогу згідно з поданими заявами отримали 77 громадян).

Узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян щокварталу розміщуються для оприлюднення на веб-сайті Дубровицької районної державної адміністрації.

 

 

 

 

Керівник апарату райдержадміністраціїОлександр ЛИСАК

 

 

 

 

 

 

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!