1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Квітень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

183

Написав admin
//
16 жовтня 2013
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

У К Р А Ї Н А

ДУБРОВИЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Рівненської області

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови районної державної адміністрації

 

10 червня 2011 року № 183

 

Про забезпечення доступу до публічної інформації

 

Керуючись статтею 25 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Законом України "Про доступ до публічної інформації", Указом Президента України від 5 травня 2011 року № 547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації", на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 24 травня 2011 року №243 "Про забезпечення доступу до публічної інформації в облдержадміністрації" та з метою забезпечення безумовного виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації", реалізації конституційного права особи вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію, що знаходиться у володінні Дубровицької районної державної адміністрації:

1. Визначити посадових осіб, які організовуватимуть доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Дубровицької районної державної адміністрації, та завдання посадових осіб згідно з додатком 1.

2. Затвердити:

заходи щодо забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" Дубровицькою районною державною адміністрацією згідно з додатком 2;

порядок складання, подання, опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації, що знаходиться у володінні Дубровицької районної державної адміністрації, що додається;

форму запиту на інформацію, що додається.

3. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів органів виконавчої влади, органам місцевого самоврядування вжити відповідних заходів щодо забезпечення безумовного виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації".

4. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Голова адміністрації А.Придюк


 

Додаток 1

до розпорядження

голови райдержадміністрації

10.06.2011№ 183

/ в редакції розпорядження

голови райдержадміністрації

22.04.2013 № ­­110

 

Посадові особи, які організовуватимуть доступ до публічної інформації,

що знаходиться у володінні Дубровицької районної державної адміністрації

 

№ п/п

Прізвище, ім'я, по батькові

Посада

Завдання

1.

Руско Людмила Андріївна

Начальник загального відділу апарату райдержадміністрації, головний уповноважений з питань забезпечення доступу до публічної інформації райдержадміністрації

організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, розпорядником якої є райдержадміністрація. Контролює роботу щодо надходження, розгляду, опрацювання, обліку, систематизації, аналізування, надання відповідей на запити, що надходять до Дубровицької районної державної адміністрації, дотримання законодавства України про доступ до публічної інформації, а також надає консультації під час оформлення таких запитів та роз'яснює порядок застосування законодавства України про доступ до публічної інформації. Організовує інформування населення про права громадян, передбачені Законом України "Про доступ до публічної інформації"

2.

Кравчук

Валентина Володимирівна

Головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації, заступник головного уповноваженого з питань забезпечення доступу до публічної інформації райдержадміністрації

координує роботу щодо надходження, розгляду, опрацювання, обліку, систематизації, аналізування та надання відповідей на запити, що надходять до Дубровицької районної державної адміністрації, надає консультації під час оформлення таких запитів, відповідає за облік запитів, що надходять до Дубровицької районної державної адміністрації в телефонному режимі

3.

Яцута

Альона Іванівна

Завідувач юридичного сектору апарату райдержадміністрації

відповідає за надання правової допомоги в ідентифікації документа як запиту, що підпадає під дію Закону України "Про доступ до публічної інформації"

4.

Воробйов Сергій Володимирович

Завідувач сектору інформаційно-комп'ютерного забезпечення апарату

райдержадміністрації

відповідає за отримання запитів, що надходять до Дубровицької районної державної адміністрації за допомогою електронної пошти, та за надсилання запитувачам відповідей на запити електронною поштою

5.

Самсонович Оксана Михайлівна

Головний спеціаліст з питань інформаційної діяльності апарату райдержадміністрації

відповідає за оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайті райдержадміністрації інформації, зазначеної у статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації"

 

 

Керівник апарату адміністраціїО.Лисак

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження

голови райдержадміністрації

від10 червня 2011 року №183

 

Заходи щодо забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації"

Дубровицькою районною державною адміністрацією

 

№ п/п

Завдання

Відповідальні за виконання

Терміни виконання

1

Запровадити облік запитів на інформацію

Загальний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

до 10 червня 2011 року

2

Визначити (утворити) спеціальні структурні підрозділи або визначити посадових осіб, які організовуватимуть доступ до публічної інформації, та завдання таких структурних підрозділів або осіб. Внести зміни до посадових інструкцій осіб, які організовуватимуть доступ до публічної інформації

Керівники структурних підрозділів райдержадміністрації

до 10 червня 2011 року

3

Визначити спеціальні місця для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію, їх копіями, обладнати такі місця відповідною оргтехнікою

Керівник апарату райдержадміністрації, відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації, загальний відділ апарату райдержадміністрації, відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

до 10 червня 2011 року

4

Створити умови для подання письмових запитів громадянами з обмеженими фізичними можливостями

Керівник апарату райдержадміністрації, відділ фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації, загальний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

до 10 червня 2011 року

5

Створити з метою доступу до публічної інформації та її збереження систему обліку документів, що знаходяться у відповідних розпорядників інформації і містять публічну інформацію, забезпечити обов'язкову реєстрацію в цій системі таких документів та надання доступу до них за запитами, оприлюднення зазначеної інформації на офіційних веб-сайтах (а в разі їх відсутності - в інший прийнятний для громадян спосіб)

Загальний відділ апарату райдержадміністрації, відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

до 15 червня 2011 року

6

Забезпечувати своєчасне оприлюднення проектів рішень, що підлягають обговоренню, а також систематичне і оперативне оприлюднення та оновлення інформації про свою діяльність

Загальний відділ апарату райдержадміністрації, юридичний сектор апарату райдержадміністрації, сектор з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації, відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

постійно

7

Забезпечити оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайтах, інформаційних стендах, в інший прийнятний для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації", форм запитів на інформацію

Сектор з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації, відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

до 10 червня 2011 року, в подальшому постійно

8

Розробити переліки відомостей, що становлять службову інформацію, та затвердити і оприлюднити їх в установленому порядку

Загальний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

до 10 червня 2011 року

9

Розробити та затвердити в установленому порядку інструкції з питань обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв, які містять відомості, що становлять службову інформацію

Загальний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

до 1 липня 2011 року

10

Вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до наявної інформації про особу інших осіб

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

постійно

11

Організовувати інформування населення про права громадян, передбачені Законом України "Про доступ до публічної інформації"

Сектор з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації, загальний відділ апарату райдержадміністрації, структурні підрозділи райдержадміністрації

постійно

12

Забезпечити проведення навчання і підвищення кваліфікації з питань забезпечення доступу до публічної інформації

Юридичний сектор апарату райдержадміністрації

за окремим графіком

13

Сприяти депутатам місцевих рад, громадським організаціям, громадським радам, громадянам у здійсненні громадського контролю за забезпеченням органами виконавчої влади доступу до публічної інформації шляхом проведення громадських слухань, громадської експертизи тощо

Структурні підрозділи райдержадміністрації та її апарату

постійно

Керівник апарату адміністраціїО.Лисак

 

 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

10 червня 2011 року № 183

 

ПОРЯДОК

складання, подання, опрацювання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації, що знаходиться у володінні Дубровицької районної державної адміністрації

 

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблено на виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації" та з метою систематизації роботи із запитувачами інформації в частині їх доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Дубровицька районна державна адміністрація (далі – райдержадміністрація).

1.2. Публічна інформація, розпорядником якої є райдержадміністрація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання райдержадміністрацією своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні райдержадміністрації та її структурних підрозділів відповідно до їх повноважень.

1.3. Запити щодо надання публічної інформації можуть бути подані до райдержадміністрації або до її структурних підрозділів в усній формі, в письмовій формі, по телефону, факсом, електронною поштою за вибором запитувача.

1.4. У разі подання запиту до райдержадміністрації інформація надається згідно з положеннями цього Порядку. У випадку подання запиту на одержання публічної інформації до структурних підрозділів райдержадміністрації, її надання здійснюється згідно з порядками (положеннями), затвердженими відповідними структурними підрозділами з урахуванням вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" та Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547/2011 "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації".

Персональна відповідальність за забезпечення належного виконання вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" покладається на керівників відповідних органів (розпорядників інформації).

1.5. Письмові запити щодо надання публічної інформації та запити, що надсилаються електронною поштою або факсом, складаються у довільній формі, але обов’язково мають містити: прізвище, ім'я, по батькові (найменування - для юридичної особи) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі. У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити заступник головного уповноваженого з питань забезпечення доступу до публічної інформації райдержадміністрації, обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

1.6. Відсутність у запиті або наявність у неповному обсязі інформації про запитувача, зазначеної у пункті 1.5 цього Порядку, відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" є підставою для відмови в задоволенні запиту, про що запитувачу письмово повідомляється у встановлений зазначеним Законом термін.

1.7. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідної форми запиту на інформацію, яку можна отримати у заступника головного уповноваженого з питань забезпечення доступу до публічної інформації райдержадміністрації (далі – заступник головного уповноваженого) - спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації, та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

1.8. Головним уповноваженим з питань забезпечення доступу до публічної інформації райдержадміністрації (далі – головний уповноважений) за запитами, адресованими голові районної державної адміністрації, першому заступнику, заступникам голови, керівнику апарату райдержадміністрації, райдержадміністрації в цілому без зазначення конкретного адресата, є начальник загального відділу апарату райдержадміністрації.

1.9. У разі надходження запиту на отримання інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь на який має бути надана не пізніше 48 годин з дня його отримання, головний уповноважений перевіряє наявність обґрунтованого клопотання запитувача про опрацювання свого запиту як термінового згідно з положеннями Закону України "Про доступ до публічної інформації". У разі відсутності обґрунтування запиту він розглядається у загальному порядку та у відповіді запитувачу окремо зазначаються підстави прийняття такого рішення.

1.10. Відповідальність за достовірність даних та інформації, наведеної у запиті щодо надання публічної інформації, несе запитувач.

1.11. У разі якщо звернення громадянина серед інших перелічених питань містить питання, яке має ознаки запиту щодо надання публічної інформації відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", таке питання розглядається разом з іншими питаннями звернення у порядку, передбаченому Законом України "Про звернення громадян".

 

2. Процес отримання запитів щодо надання публічної інформації

2.1. Запити щодо надання публічної інформації приймаються райдержадміністрацією у робочі дні протягом робочого часу (з понеділка по четвер – з 09.00 до 18.15, у п’ятницю – з 09.00 до 17.00). Запити щодо надання публічної інформації у телефонному режимі, у письмовій чи усній формі, що подаються особисто в адміністративному будинку, в якому знаходиться райдержадміністрація, не приймаються протягом обідньої перерви (з 13.00 до 14.00).

2.2. Письмові запити щодо надання публічної інформації, надіслані поштою, отримані за допомогою електронної пошти, по телефону та факсом, подані в усній формі, які адресовані керівництву райдержадміністрації або райдержадміністрації в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, реєструються відповідальною особою, визначеною додатком 1 до цього розпорядження, та невідкладно розглядаються головним уповноваженим.

2.3. Запити щодо надання публічної інформації за допомогою електронної пошти, які адресовані керівництву райдержадміністрації або райдержадміністрації в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, надсилаються на електронну адресу райдержадміністрації, яка оприлюднюється на веб-сайті райдержадміністрації.

2.4. Запити на отримання публічної інформації, подані в усній формі та за телефоном (який оприлюднюється райдержадміністрацією у встановленому порядку), які адресовані керівництву райдержадміністрації або райдержадміністрації в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, оформляються відповідальною особою, визначеною додатком 1 до цього розпорядження, за формою запиту щодо надання інформації, із зазначенням усіх реквізитів запиту, передбачених у пункті 1.5 цього Порядку, дати та часу прийняття запиту.

2.5. При зверненні із запитом на отримання публічної інформації за телефоном до структурних підрозділів апарату райдержадміністрації, запитувача переадресовують за телефоном відповідальної особи, визначеної додатком 1 до цього розпорядження.

2.6. Запити на отримання інформації, які надійшли засобами факсимільного зв’язку, оформлюються і реєструються як запити, що надійшли поштою.

2.7. У разі якщо запит містить суперечливі положення, які не дозволяють однозначно ідентифікувати запит як такий, що підпадає під дію Закону України "Про доступ до публічної інформації", на будь-якій стадії прийому та реєстрації такого запиту залучається працівник юридичного сектору апарату райдержадміністрації – уповноважений з питань доступу до публічної інформації райдержадміністрації для невідкладного надання правової допомоги в ідентифікації документа. Про надання юридичного висновку уповноваженим з питань доступу до публічної інформації райдержадміністрації – працівником юридичного сектору апарату райдержадміністрації невідкладно проставляється відповідна відмітка: "Підпадає під дію Закону України "Про доступ до публічної інформації", "Не підпадає під дію Закону України "Про доступ до публічної інформації".

 

3. Процес реєстрації та обліку запитів щодо надання публічної інформації

3.1. Реєстрації підлягають усі отримані запити щодо надання публічної інформації. Відсутність повної інформації про запитувача, зазначеної у пункті 1.5 цього Порядку, чи інша невідповідність запиту вимогам пункту 1.5 цього Порядку не є підставою для відмови у реєстрації такого запиту.

3.2. Запити щодо надання публічної інформації отримують реєстраційну дату надходження до райдержадміністрації фактичного дня надходження. Запити щодо надання публічної інформації, які надійшли після закінчення робочого часу, отримують реєстраційну дату надходження до облдержадміністрації наступного робочого дня за фактичним днем надходження.

3.3. Реєстрація та облік запитів щодо надання публічної інформації, які адресовані керівництву райдержадміністрації або райдержадміністрації в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, здійснюються в окремому журналі або в окремій підсистемі "Запити публічної інформації". На кожний окремий запит оформлюється відповідна реєстраційна картка в електронній системі, в якій, крім даних, зазначених у пункті 1.5 цього Порядку, обов’язково фіксується час реєстрації.

3.4. При реєстрації в електронній системі документообігу запити щодо надання публічної інформації класифікуються за:

3.4.1. статусом запитувача (фізична або юридична особа): громадська організація, ЗМІ, підприємство тощо;

3.4.2. територією знаходження запитувача: райони області, міста обласного значення, інші області тощо;

3.4.3. тематикою запиту;

3.4.4. способом надсилання запиту: письмово, електронною поштою, у телефонному режимі, факсом, подано особисто.

3.5. На прохання запитувача, який особисто подав запит щодо надання публічної інформації в адміністративному будинку райдержадміністрації, відповідальна особа, визначена додатком 1 до цього розпорядження, проставляє реєстраційний номер на другому примірнику запиту, який запитувач залишає собі, або на ксерокопії.

3.6. Реєстраційні картки, запити на паперових носіях та відповіді, які надано запитувачу, формуються у справи та зберігаються в загальному відділі апарату райдержадміністрації.

 

4. Процес розгляду запитів щодо надання публічної інформації

4.1. Первинний розгляд запитів щодо надання публічної інформації, які адресовані керівництву райдержадміністрації або райдержадміністрації в цілому без зазначення конкретного підрозділу чи посадової особи, внесення пропозицій для вчинення резолюцій із дорученнями на підготовку проекту відповіді запитувачу здійснює головний уповноважений з питань забезпечення доступу до публічної інформації та передає керівнику апарату, який після аналізу передає їх на розгляд голові райдержадміністрації або першому заступнику чи заступникам голови, якщо запит адресовано відповідній посадовій особі.

4.2. Після розгляду запити з відповідною резолюцією відповідальною особою, визначеною додатком 1 до цього розпорядження, передаються до структурних підрозділів райдержадміністрації та її апарату (далі – структурні підрозділи), які згідно з резолюціями мають підготувати проект відповіді запитувачу. Термінові запити з терміном розгляду 48 годин передаються на розгляд структурним підрозділам райдержадміністрації негайно після накладення резолюції.

4.3. Структурні підрозділи розглядають запит та готують проект відповіді за підписом першого заступника, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

4.4. Проекти відповідей подаються на підпис у двох примірниках. До проекту відповіді у разі необхідності додаються копії документів (як до першого, так і до другого примірників).

4.5. Термін підготовки відповіді зазначається в реєстраційній картці, але не може перевищувати п”яти робочих днів з дня реєстрації.

4.6. У разі якщо запит стосується сфери повноважень декількох структурних підрозділів, відповідальним за підготовку проекту відповіді запитувачу є структурний підрозділ, зазначений першим у резолюції (на нього покладається узагальнення інформації).

4.7. Проект відповіді запитувачу, завізований керівником структурного підрозділу, який готував проект (у разі коли інформацію готували декілька структурних підрозділів, проект відповіді візують всі керівники), а також головним уповноваженим, подається на підпис першому заступнику, заступнику голови, керівнику апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень.

4.8. При наданні відповіді на запит електронною поштою, лист після його підписання та копії відповідних документів, що додаються до нього, скануються і надсилаються запитувачу відділом інформаційно-комп’ютерного забезпечення райдержадміністрації.

4.9. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, термін розгляду такого запиту може бути обґрунтовано продовжено до 20 робочих днів за погодженням із головним уповноваженим.

4.10. У разі продовження терміну розгляду запиту відповідний структурний підрозділ, на розгляді якого знаходиться запит, не пізніше терміну, зазначеного у реєстраційній картці відповідного запиту як термін виконання запиту, готує проект листа на адресу запитувача про подовження терміну розгляду запиту з обґрунтуванням причин подовження та у відповідності із пунктом 4.7 цього Порядку.

4.11. Керівники відповідних структурних підрозділів несуть персональну відповідальність за організацію розгляду запитів щодо надання публічної інформації згідно з резолюцією та дотримання термінів їх розгляду у відповідному підрозділі, а також за зміст підготовлених структурним підрозділом проектів відповідей.

4.12. Після підписання у першого заступника, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень та реєстрації відповідальною особою, визначеною додатком 1 до цього розпорядження, відповідь на запит із додатками невідкладно надсилається запитувачу загальним відділом апарату райдержадміністрації.

 

5. Процес контролю за дотриманням термінів розгляду запитів щодо надання публічної інформації

5.1. Заступник головного уповноваженого здійснює контроль за дотриманням термінів розгляду запитів та підготовки проектів відповідей структурними підрозділами.

5.2. Відповідальними за дотримання термінів розгляду запитів та підготовки відповідей є структурні підрозділи, а також посадові особи, на яких покладено контроль за виконанням, особи, визначені в резолюції керівництва райдержадміністрації, та безпосередні виконавці.

5.3. У разі порушення структурним підрозділом термінів підготовки проекту відповіді запитувачу головний уповноважений протягом одного робочого дня інформує про цей факт голову райдержадміністрації для вжиття відповідних заходів.

 

Керівник апарату адміністраціїО.Лисак

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

райдержадміністрації

10 червня 2011 року № 183

 

Форма для подання інформаційного запиту від об’єднань громадян, юридичних та фізичних осіб в письмовому виді

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації

 

Розпорядник інформації

Дубровицька районна державна адміністрація

( 34100 м. Дубровиця, вул. Воробинська, 16)

Кому

 

 

 

Організація, юридична особа, прізвище, ім’я, по батькові представника запитувача, посада (для юридичних осіб, об’єднань громадян)

 

Прізвище, ім’я, по батькові запитувача (для фізичних осіб)

 

 

Вид, назва, реквізити чи зміст документа, до якого ви б хотіли отримати доступ

 

або

Я б хотів отримати доступ до інформації про …

/Загальний опис інформації/

 

 

 

 

 

Прошу надати нам відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:

Поштою

/Вказати поштову адресу/

 

Факсом

/Вказати номер факсу/

Електронною поштою

/Вказати E-mail/

В усній формі

/Вказати номер телефону/

Підкреслити обрану категорію

 

Контактний телефон

 

Дата запиту, підпис

 

 

Зареєстровано __________________________________________________________________

__________________________________________________________________

 

Керівник апарату адміністраціїО.Лисак

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!