1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Вишивають ексклюзивну карту району (відео)

Вишивають ексклюзивну карту району (відео)

30 травня 2019
//
На телеканалі "Рівне - 1" показали як на Дубровиччині вишивають на полотні ЕКСКЛЮЗИВНУ КАРТУ РАЙОНУ.  
Архів новин Авторизація
«    Серпень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
» » ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ голови Дубровицької районної державної адміністрації

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ голови Дубровицької районної державної адміністрації

Написав admin
//
25 лютого 2019
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ

голови Дубровицької районної державної адміністрації

про підсумки діяльності Дубровицької районної

державної адміністрації за 2018 рік

У відповідності до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про місцеве самоврядування в Україні”, діючи на засадах законності, пріоритетності прав людини, гласності, поєднання державних і місцевих інтересів, Дубровицька районна державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території району, а також реалізує повноваження, делеговані їй районною радою.

Протягом 2018 року, на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та відомств, облдержадміністрації, власних і делегованих повноважень голова райдержадміністрації видав 300 розпоряджень з основної діяльності, які законодавчо врегульовують проблеми і охоплюють діяльність усіх сфер соціально-економічного розвитку, питання захисту прав і свобод громадян, гуманітарної, внутрішньої політики, законності і взаємодії з правоохоронними органами. Крім того, керівництво (голова та заступники) видало 28 власних доручень.

На засіданнях колегій райдержадміністрації протягом 2018 року розглянуто 18 питань. Слід відмітити, що у 2018 році головою райдержадміністрації здійснено 5 робочих поїздок до органів місцевого самоврядування з обов’язковим аналізом діяльності усіх установ соціальної сфери, а також торгівельних, господарських підприємств.

Взято за правило проведення нарад з керівним складом району, із заслуховуванням на них звітів окремих керівників по тих чи інших питаннях. Так, за 2018 рік проведено 57 таких наради, крім того проведено 5 виїзних нарад за наслідками яких надано відповідні доручення голови райдержадміністрації.

Апарат райдержадміністрації, здійснюючи свої повноваження щодо правового, кадрового, організаційного, обов’язків з документообороту, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності райдержадміністрації, постійно готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали, планує роботу райдержадміністрації.

Взято в практику роботи райдержадміністрації проведення нарад-семінарів з міським та сільськими головами та секретарями міськсільвиконкомів з питань роз’яснення та практичного використання законодавства України, змін до нього, з окремих процедурних питань діяльності виконавчого органу, господарської діяльності та інших. За 2018 рік проведено 9 таких нарад-семінарів, розглянуто (обговорено) 36 питань.

Для прозорості у діяльності виконавчої влади, її доступності для громадськості продовжує діяти веб-сайт з висвітлення діяльності виконавчої влади району.

Райдержадміністрація продовжує здійснювати контроль за реалізацією Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення”, інших документів щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян та організації їх особистого прийому.

В цілому становище щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення контрольована, постійно знаходиться в полі зору, як райдержадміністрації, так і органів місцевого самоврядування на місцях, два рази на рік розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

Всього за 2018 року до райдержадміністрації надійшло 400 звернень громадян /2017р. – 565/, з них письмових звернень – 266 (в т.ч. 1 електронне звернення) /2017р – 435(в т.ч. 5 електронних)/, на особистому прийомі – 134 /2017р. - 130/. Основні питання, які порушують у своїх зверненнях громадяни району: надання матеріальної допомоги для - вирішення соціальних проблем сімей, члени яких проходять (проходили) військову службу на сході України в зоні проведення антитерористичної операції, на лікування, оформлення субсидій, соціальних виплат; питання врегулювання тарифів на проїзд; транспортного сполучення та перевезення; земельні питання; питання роботи освітніх закладів та конфліктні ситуації в трудових колективах, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу навчальних закладів району, виплати надбавок та матеріальної допомоги медичним працівникам; проведення освітньої реформи та створення опорних шкіл в районі; ремонт доріг, особливо тих ділянок, якими підвозять дітей до шкіл та дитячих навчальних закладів шкільні автобуси, забезпечення населення скрапленим газом, забезпечення пільгових категорій громадян безкоштовними ліками, транспортного сполучення, передача в оренду земельних паїв, встановлення опіки над дітьми, позбавленими батьківського піклування, виділення житла для особи із числа дітей-сиріт.

Відповідно до статистичних даних за 2018 рік зареєстровано 27 звернення, які надійшли в райдержадміністрацію через органи влади вищого рівня /2017р - 23/. Питання, які порушуються в таких зверненнях: надання матеріальної допомоги на лікування; відкриття нового маршруту; поновлення на роботі; відтермінування реорганізації навчального закладу до утворення ОТГ, ремонту доріг до опорної школи, фінансування та виплата заробітної плати працівникам закладів охорони здоров’я, ремонт даху в навчальному закладі, ремонт житла та інші.

Колективних звернень від жителів району за 2018 рік до райдержадміністрації обліковано 37 /2017р - 34/, повторних – 29 /2017р – 36/. Порушували питання: щодо ремонту доріг; виплати надбавок та матеріальної допомоги медичним працівникам; роботи навчальних закладів району та проведення реформи з оптимізації шкіл району; забруднення навколишнього середовища; виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу навчальних закладів району; відкриття додаткового маршруту, ремонт даху навчального закладу та інше.

В райдержадміністрації створено всі умови для забезпечення об’єктивного і невідкладного розгляду звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» та телефонні «гарячі лінії» голів обласної та районної державних адміністрацій. Так, за 2018 рік в райдержадміністрації від жителів району зареєстровано:

- 162 звернень громадян, які надійшли по урядовій «гарячій лінії» (2017р. – 130).

- 29 звернення, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації (2017р.– 59).

- 7 звернень, що надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови райдержадміністрації (2017р. – 8).

В цих зверненнях в основному порушувались питання: призначення субсидій та соціальних виплат, питання підвищення тарифів за проїзд, діяльність закладів освіти, транспорту та транспортного сполучення, теплопостачання, підвезення дітей до школи, виплати заробітної плати, комунального господарства, забезпечення скрапленим газом населення району, покращення телефонного зв’язку, комунального господарства.

Відповідно до затвердженого графіку проводяться прийоми громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації. Всього за 2018 рік проведено 79 прийомів громадян (2017р. – 66), на яких побувало 208 громадян (з урахуванням 18 кол.) (2017р –201 (з урахуванням 15 кол.) та розглянуто 134 питання (2017р. – 130). Основні питання, з якими звертаються на особистий прийом громадяни: забезпечення лікарськими препаратами громадян, які не мають статусу постраждалого внаслідок аварії ЧАЕС; соціального захисту; транспортного сполучення та перевезення; приватизація земельних ділянок та земельні конфлікти між сусідами; ремонт будинку; діяльність закладів освіти та впровадження ідеї по оптимізації шкіл району; щодо відновлення стадіону «Горинь»; теплопостачання навчальних закладів та ДНЗ; надання матеріальної допомоги на лікування чи придбання дорого вартісних препаратів; виплата заробітної плати обслуговуючому персоналу дошкільних та навчальних закладів району; виплата заборгованості по матеріальній допомозі медичним працівникам та інших надбавок; ремонт доріг між населеними пунктами; забезпечення житлом; ремонт доріг, протезування зубів на пільговій основі.

Слід відмітити, що враховуючи численні звернення громадян та спортивної громадськості до райдержадміністрації в минулому році розпочато, а в поточному - продовжується будівництво спортивно-оздоровчого комплексу на стадіоні «Горинь» в м.Дубровиця. Заплановано в поточному році освоїти 16,812 млн. грн. В жовтні 2018 року відкрито спортивні майданчики в с.Людинь та біля Дубровицької ЗОШ №1 Також, враховуючи звернення громадян району, визначено дороги, які потребують першочергового ремонту. Завершилися роботи капітального ремонту комунальної дороги по вулиці Макарівська в місті Дубровиця.

Крім того, беручи до уваги звернення батьків та дирекції Дубровицького НВК «Ліцей-школа» розпочато та проводиться ремонт даху, утеплення фасаду та заміна вікон на суму 5 млн.грн.

Впроваджуючи реформи сільської медицини та зважаючи на численні звернення жителів віддалених сіл, в Удрицьку Миляцької ОТГ розпочали будівництво медичної амбулаторії. А медики ПМСД, ідучи назустріч жителям району, здійснювали виїзди в села та укладали електронні декларації з лікарями.

З метою забезпечення виконання корекційно-розвиткового та освітнього процесів дітей з особливими потребами в районі та зважаючи на звернення батьків дітей із особливими потребами у Дубровиці розпочав роботу інклюзивно-ресурсний центр для діток із особливими освітніми потребами. Відтепер діти з освітніми потребами віком від двох до 18 років зможуть відвідувати заняття з корекційними педагогами та спеціалістами дефектологами.Їх проводитимуть у новоствореному інклюзивно-ресурсному центрі.

Особливу увагу в райдержадміністрації приділяють розгляду звернень від родин військовослужбовців, які приймали або приймають участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, від самих військовослужбовців, які поранені, чи знаходяться на реабілітації, чи є демобілізованими, членів сімей загиблих військовослужбовців. Всі питання, порушені в зверненнях від такої категорії громадян, вирішуються в найкоротші терміни. Відповідно до Програми соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей на 2017-2020 роки райдержадміністрацією протягом 2018 року було виділено матеріальної допомоги на суму 78 000,00 грн. (допомогу згідно з поданими заявами отримали 24 громадяни).

Впродовж 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 63 виїзні прийоми (2017р. – 52), на яких прийнято 185 громадян (з урахуванням 34 кол.) (2017р. – 124 (з урахуванням 15 кол.)) та розглянуто 131 питання (2017р. – 76). В основному це питання: ремонт доріг, оформлення субсидій та соціальних виплат; заборгованість по виплаті заробітної плати; врегулювання тарифів за проїзд та безкоштовний проїзд пільгових категорій громадян в маршрутних таксі, земельні конфлікти між сусідами, щодо проведення оптимізації мережі навчальних закладів району, забезпечення скрапленим газом жителів району.

 

Одним із значних важелів здійснення повноважень виконавчої влади є забезпечення виконання програми соціально-економічного розвитку, що дозволяє забезпечити стабільну роботу господарського комплексу та розвиток соціальної сфери району.

Реалізація заходів Програми дозволила забезпечити стабільну роботу господарського комплексу та розвиток соціальної сфери району.

 

Промисловість.

Протягом 2018 року забезпечили нарощування виробництва промислової продукції Дочірнє підприємство «Ритм» - на 5,4 відсотка, Приватне підприємство «Сварицевицька цегла» - на 22,5 відсотка. Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма «Рекорд» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Дубровицька деревообробна компанія» забезпечили виробництво продукції на рівні 2017 року.

Всього промислової продукції за 2018 рік реалізовано на 105,3 мільйона гривень або на 17,5 відсотка більше до відповідного періоду 2017 року.

Підприємства району експортують свою продукцію до 12 країн світу і закуповують у 1 країни. У січні–жовтні 2018 р. експорт товарів становив 1925,4 тисяч доларів США, імпорт – 303,1 тисяч доларів США. Порівняно з відповідним періодом 2017 року експорт збільшився на 23 відсотка, імпорт скоротився на 20,2 відсотка.

Найбільші експортні поставки здійснювалися до Угорщини, Польщі, Румунії, Німеччини, Азербайджану.

Основу товарної структури експорту складали деревина і вироби з деревини.

 

Сільське господарство

У сільському господарстві району функціонують 21 агроформування, 3 фермерські господарства, 2 сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи (СОК) та понад 14000 особистих селянських господарств.

В районі приступили та діють нові підприємства сільськогосподарського напрямку.

- ТзОВ «Голден Агро Трейд» яке працює по напрямку виробництва сільськогосподарської продукції рослинництва.

- ТзОВ «Полісся Органік Агро» та Аграрне підприємство ТзОВ «Діброва фармз» які працюють по напрямку виробництва органічно чистої сільськогосподарської продукції рослинного походження.

- ТзОВ «Маяк Полісся» та ТзОВ «Долля Полісся» - вирощування зернових та іншої рослинницької продукції олійних культур.

- ПП «Сільськогосподарське підприємство «Захід», яке працює по напрямку вирощування ягід, горіхів та інших плодових культур та передбачається розвиток тваринницької галузі в плані м’ясного та молочного тваринництва.

За оперативними даними обсяг валової продукції сільського господарства по агроформуваннях району за 11 місяців 2018 року становить 26,5 мільйона гривень, що складає 155 відсотків до рівня минулого року.

Під урожай 2019 року посіяно озимих культур на площі 328 гектар, в тому числі: жито –200 гектар, пшениця – 88 гектар, ріпак – 40 гектар.

Всього у 2018 році було посіяно та зібрано зернових та зернобобових ярих культур на площі - 887,15 гектар. Зібрано озимих зерновихна площі 902 гектар, з них озиме жито – 496 гектар, озима пшениця – 406 гектар. Загальна площа до збирання зернових та зернобобових культур у 2018 році становила 1789,2 гектар.

По агроформуваннях району станом на 1 січня 2019 року утримується 2889 голови великої рогатої худоби (85,7 відсотка до відповідного періоду минулого року), в тому числі корів 1070 голів (96,7 відсотка до 2017 року).

В районі функціонує три племінні репродуктори по розведенню великої рогатої худоби молочного напрямку продуктивності: СПП «Україна», СПП «Хлібороб», ПСП «Промінь».

Протягом поточного року цими агропідприємствами реалізовано іншим господарствам 240 гол. племінного молодняку, що значно покращило їх фінансовий стан, в т.ч. СПП «Україна» - 160 голів, ПСП «Промінь» - 80 голів.

Протягом 2018 року по сільськогосподарських підприємствах вироблено 218,9 тонн м’яса (110,8 відсотка до відповідного періоду минулого року), молока 4628,3 тонн, що становить 81,4 відсотка до рівня минулого року. Середній надій на одну корову за 2018 рік склав 4181 кг. По СПП «Україна» - 4761 кг.

У зв’язку з спадом поголів’я прийнято ряд постанов про державну підтримку тваринництва.

Протягом 2018 року отримано державних дотації сільгоспвиробниками:

- фізичними особами за утримання молодняку худоби - 1146,4 тисячі гривень;

- агроформуваннями за утримання дійного стада – 1401,8 тисячі гривень;

Агроформуваннями району отримано державну компенсацію за закуплену в 2018 році сільськогосподарську техніку в сумі 835,6 тис.грн.

Загальна сума дотацій склала – 3383,8 тис. грн.

Рівень оплати праці працівників сільгосппідприємств району збільшується. Так середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за 2018 рік становить 4630,0 грн.

Заборгованості із виплати заробітної платі по сільськогосподарських підприємствах немає.

Продовжується робота з формування ринку земель несільськогосподарського призначення для здійснення підприємницької діяльності.

Площа земель Дубровицького району становить 181,8 тисячі гектарів.

Протягом 2018 року продано на земельних торгах (аукціоні) право оренди 10 земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення, розташованих за межами населених пунктів загальною площею 158,13 гектарів. На даний час на 54 земельні ділянки, які включені в перелік земельних ділянок, які підлягають продажу на земельних торгах (аукціоні), на загальну площу 884,9 гектара. Тривають роботи по розробленню документації із землеустрою.

Для надання у власність земельних ділянок сільськогосподаpського призначення державної власності учасникам антитероpистичної опеpації Головним управлінням Держгеокадастру у Рівненській області було прийнято 258 наказів на загальну площу 81,36 гектарів, з них: для ведення особистого селянського господарства для 91 учасників АТО площею 63,47 гектар, для садівництва – 167 учаснику АТО на площу 17,89 гектар.

По Дубровицькому району всього за 2018 рік укладено 3302 договори оренди земельних ділянок (земельних часток (паїв)) загальною площею 2,5775 тис.га. Сума нарахованої орендної плати згідно укладених договорів на 2018 рік в грошовому еквіваленті становить 1585,01 тисячі гривень.

Основним джерелом інвестування в районі є власні кошти підприємств і організацій та населення, кошти держбюджету та місцевих бюджетів.

За січень-вересень 2018 року обсяг капітальних інвестицій у соціально-економічний розвиток району становить 61,8 мільйона гривень, що становить 143 відсотки до відповідного періоду минулого року.

Загальний обсяг виконаних будівельних робіт підприємствами району за січень-листопад 2018 року становить 1173,0 тисяч гривень, що на 6 відсотків менше до відповідного періоду 2017 року.

За рахунок новоствореного дорожнього фонду у 2018 році та співфінансування на поточні середні ремонти та капітальні ремонти автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності виділено 13983,2 тис. гривень.

На даний час проведений капітальний ремонт дорожнього покриття в с. Селець, ділянки вулиці Макарівська в м. Дубровиця, підготовлена щебенева основа під асфальтове покриття ділянки автодороги до села Сварицевичі, в селі Будимля - вулиця Шкільна, село Переброди – вулиця Зарічна. Освоєно коштів в сумі – 6771,4 тисячі гривень. У наступному році роботи будуть продовжені.

 

Енергоефективність

З метою підвищення рівня енергоефективності бюджетних установ району за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету реалізовано проекти:

- капітальний ремонт (заміна вікон і дверей) Мочулищенського НВК "ЗОШ I—III ступенів–ДНЗ” по вул. Шкільна, 5 в с. Мочулище, - 255,5 тисяч гривень;

- капітальний ремонт (заміна вікон) Селецького НВК "ЗОШ I—III ступенів–ДНЗ” (дошкільний підрозділ) в с. Селець - 188,0 тисяч гривень;

- капітальний ремонт (заміна вікон) Орв’яницького НВК "ЗОШ I—III ступенів–ДНЗ” по вул. Піонерська, 1 в с. Орв’яниця - 30,9 тисяч гривень;

- придбання твердопаливного котла для Берестівського навчально- виховного комплексу "Загальноосвітня школа - I-III ст.- дошкільний навчальний заклад" (дошкільний підрозділ) села Берестя – 120,0 тисяч гривень;

- капітальний ремонт (заміна вікон та зовнішніх дверей) Сварицевицької ЗОШ - I-III ступенів – 100,0 тисяч гривень;

На виконання заходів районної програми відшкодування відсотків за кредитами, залученими фізичними особами на впровадження енергозберігаючих заходів на 2015-2018 роки спрямовано у поточному році 90,5 тисяч гривень.

У 2018 році збереглися позитивні тенденції щодо розвитку якості та об’ємів послуг транспорту та зв’язку. Транспортне обслуговування господарського комплексу і населення району здійснюється залізничним та автомобільним транспортом. Перевезення населення здійснюється за рахунок приватних перевізників. Регулярним автобусним сполученням охоплено 99,9 відсотка сільського населення.

 

Підприємництво та торгівля.

Продовжується робота щодо забезпечення сприятливих умов для розвитку малого підприємництва. В районі діє єдиний дозвільний центр, де суб’єкти господарювання мають змогу отримати необхідні дозвільні документи щодо відкриття власної справи.

Всі дозвільні документи у адміністратора оформляються за принципом Єдиного вікна у Центрі надання адміністративних послуг.

Станом на 1 січня 2019 року підприємницьку діяльність здійснює 903 особи.

За 2018 рік до місцевого бюджету від діяльності суб’єктів малого підприємництва надійшло 66760,9 тисячі гривень.

Станом на 1 січня 2019 року в районі функціонує 478 об’єктів роздрібної торгівлі торговою площею 26723,65 квадратних метрів та 57 об’єктів ресторанного господарства на 3067 посадочних місць.

Протягом 2018 року відкрито 19 об’єктів торгівлі торговою площею 1233,6 квадратних метри, 4 заклади ресторанного господарства на 121 посадочне місце.

Загальний обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі та ресторанного господарства на території Дубровицького району за січень-вересень 2018 року склав 126,1 мільйона гривень, що становить 128,3 відсотка до попереднього року.

Станом на 01 січня 2019 року в районі працює 127 об’єктів побутового обслуговування населення. Протягом року відкрито 6 об’єктів побутового обслуговування.

Продукція місцевих товаровиробників реалізовується підприємствами мережевої торгівлі.

Щочетверга та у передсвяткові дні проводиться продаж сільгосппродукції із залученням безпосередніх товаровиробників.

 

Бюджет району та надходження до державних цільових фондів.

За січень-грудень 2018 року до зведеного бюджету надійшло 140,2 мільйона гривень, що становить 371 відсотків до планових призначень.

До загального фонду бюджету району протягом 2018 року надійшло 65648,6 тисяч гривень власних доходів, що складає 108,1 відсотка планових призначень з урахуванням змін. Порівняно із відповідним періодом минулого року обсяг власних доходів збільшився на 6954,2 тисяч гривень (факт 2017 року – 58694,4 тисяч гривень), або ріст доходів склав 111,8 відсотка.

До загального фонду районного бюджету району протягом 2018 року надійшло 37512,5 тисяч гривень власних доходів, що складає 105,2 відсотка планових призначень, або районний бюджет отримав 1840,8 тисяч гривень додаткових надходжень.

До сільських бюджетів району надійшло 14951,2 тисяч гривень власних доходів, що становить 114,9 відсотка планових призначень.

Найкраще спрацювали в частині наповнення місцевих бюджетів Туменська (137,4 відсотка), Бережківська (135,9 відсотка), Берестівська (127,7 відсотка), Залузька (126,4 відсотка), Соломіївська (121,7 відсотка), Селецька (114,0 відсотка), Трипутнянська (112,5 відсотка), Лісівська (110,4 відсотка) сільські ради та Дубровицька міська рада (109,2 відсотка).

Із загальної кількості місцевих бюджетів району (19) не виконані – 3. Не забезпечили виконання затверджених завдань по наповненню бюджетів Мочулищенська (99,5 відсотка), Колківська (98,7 відсотка), Велюнська (98,4 відсотка) сільські ради.

До бюджету Пенсійного фонду надійшло 15,2 тисячі гривень, завдання з надходження платежів виконано на 121,6 відсотка.

Заборгованість до Пенсійного фонду станом на 1 січня 2019 року становить 374,5 тисячі гривень, в основному це відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій працівникам сільськогосподарських підприємств – 373,1 тисячі гривень, яка збільшилась на 4,9 відсотка до початку року.

Надходження єдиного соціального внеску становлять 92,1 мільйона гривень, відсотка та 150,4 відсотка до рівня 2017 року.

Заборгованість по єдиному соціальному внеску збільшилась у порівнянні до початку 2018 року на 552,3 тисячі гривень – у 4 раза і становить на 01 січня 2019 року – 739,1 тисячі гривень.

Найбільші боржники: товариство з обмеженою відповідальністю Дубровицький комплекс «Віпос» - 34,9 тисяч гривень, сільськогосподарський виробничий кооператив «Дружба» - 15,7 тисяч гривень, Фермерське господарство «Єврокомплекс –Арго»- 2,6 тисяч гривень, товариство з обмеженою відповідальністю «Коман-Груп»- 1,5 тисячі гривень та фізичні особи-підприємці на загальну суму – 684,4 тисячі гривень.

Щодо заборгованості до зведеного бюджету, то вона на 01 січня 2019 року враховуючи економічно активні підприємства, становить 7,2 мільйона гривень і збільшилася з початку року на 2,5 мільйона гривень або на 53,2 відсотка.

Найбільші боржники: комунальне підприємство «Теплосервіс» - 1857,3 тисячі гривень, товариство з обмеженою відповідальністю «Ішен» - 1235,5 тисячі гривень, товариство з обмеженою відповідальністю фірма «Рекорд» - 660,9 тисячі гривень, товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма «Рекорд» - 568,5 тисячі гривень, Філія «Дубровицький райавтодор» – 341,9 тисячі гривень, фізична особа- підприємець Жовклий В.М. – 220,6 тисячі гривень, фізична особа Чан Линь Хо – 154,7 тисячі гривень, фізична особа Жмура Дмитро – 242,1 тисячі гривень. Наростили борги у порівнянні до початку року: комунальне підприємство «Теплосервіс» – 869,5 тисячі гривень, товариство з обмеженою відповідальністю «Агрофірма "Рекорд» – 254,6 тисячі гривень, товариство з обмеженою відповідальністю фірма «Рекорд» - 276,6 тисячі гривень.

До боржників вживаються заходи фінансового та адміністративного впливу. Щомісячно порушники законодавства щодо погашення боргу заслуховуються на робочій групі з координації дій органів виконавчої влади щодо забезпечення податкових та інших надходжень.

 

Зайнятість населення.

Проведена значна робота щодо виконання Програми зайнятості населення.

Так, Послугами Дубровицької філії Рівненського обласного центру зайнятості 2018 році скористалось 2037 осіб, з них мали статус безробітного 1675 осіб. Ринок праці за цей період зменшився на 8,3% в порівняні з минулим роком.

За сприянням філії протягом 2018 року було працевлаштовано 1483 незайнятих громадян (114,1% від річного завдання Програми зайнятості населення району), з них 552 особи, які мали статус безробітного.

Шляхом компенсації єдиного внеску роботодавцям працевлаштовано 39 безробітних громадян.

Працевлаштовано 363 осіб, які відносяться до категорії осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.

Рівень працевлаштування склав 34,1 відсотка.

Для забезпечення відповідності професійно-кваліфікаційного рівня громадян, що шукають роботу, вимогам роботодавців, служба зайнятості організовує професійне навчання безробітних. У 2018 році до професійного навчання було залучено 319 осіб з числа безробітних.

Урахування вимог роботодавців та використання новітніх методик сприяли працевлаштуванню після закінчення навчання 97,6 відсотків безробітних громадян.

Покращилася співпраця та ефективність соціальних послуг, які надаються роботодавцям службою зайнятості району. В результаті, за звітний період в базі даних районного центру зайнятості було 1582 вакансій, з яких 94,3 відсотка укомплектовані.

Громадські роботи та роботи тимчасового характеру є такими, що організовуються для додаткового стимулювання мотивації до праці і матеріальної підтримки безробітних та інших категорій осіб і виконуються ними на добровільних засадах.

Фінансування громадських робіт для зареєстрованих безробітних здійснювалася за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та місцевих бюджетів пропорційно рівними частинами. До громадських робіт було залучено 57 осіб. В роботах тимчасового характеру брало участь 358 осіб.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-вересень 2018 року становила 6032 гривень, що на 40,4 відсотка більше відповідного періоду 2017 року.

Заборгованості із виплати заробітної плати на 01 січня 2019 року немає.

Одними із джерел наповнення місцевого та зведеного бюджету є детінізація заробітної плати та легалізація робочих місць, встановлення мінімальної заробітної плати для найманих працівників, а тому питання щомісячно розглядається на засіданні комісії з питань заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. З початку року заслухано 35 керівників підприємств, які допускали порушення трудового законодавства.

Соціальний захист населення.

Щодо соціального захисту населення проводиться робота по реалізації заходів спрямованих на підвищення рівня життя населення, збільшення рівня їх зайнятості, удосконалення системи надання соціальних послуг вразливим верствам населення.

Соціальний захист на території Дубровицького району поширюється на 15079 пенсіонерів та інші малозабезпечені верстви населення.

Протягом 2018 року в управлінні соціального захисту населення одержали різні види соціальної допомоги на суму 109640,1 тисячі гривень.

Компенсацію по догляду за пристарілими отримали 948 піклувальників.

У 2018 році призначено винагороду 24 жінкам, яким присвоєно почесне звання «мати-героїня» на суму 422,9 тисячі гривень.

Протягом 2018 року прийнято 187 нових особових справ громадян пільгової категорії, від 433 пільговиків прийнято додаткові документи необхідні для надання пільг.

Станом на 01 січня 2018 року на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги перебуває 36077 пільговиків.

До Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні надана одноразова грошова допомога 1083 громадянам на суму 964,4 тисячі гривень.

Адресної грошової допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, надано на покриття витрат на проживання – 405,8 тисячі гривень.

Освіта.

Упродовж року вживалися заходи для забезпечення функціонування галузі освіти району, метою якої є створення умов для рівного доступу мешканців району до якісної освіти.

Управління освіти, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації постійно працює над створенням відповідних умов для успішного функціонування освітньої галузі району.

Забезпечено функціонування 23 закладів дошкільної освіти, в тому числі: 3 - у комунальній власності Дубровицької міської ради, 1- у комунальній власності Бережківської сільської ради, 19 - у складі навчально-виховних комплексів «Загальноосвітня школа - дошкільний навчальний заклад» (далі - НВК) Дубровицької районної ради.

У закладах дошкільної освіти здобувають дошкільну освіту 1243 дитини.

Закладами дошкільної освіти охоплено дітей від 1 до 6 років - 55 відсотків; від 3 до 6 років – 79 відсотків; дітей 5-річного віку – 90 відсотків.

На базі 5 НВК функціонує 5 груп з короткотривалим перебуванням дітей.

У дошкільному навчальному закладі комбінованого типу (ясла-садок) №5 «Світлячок» м.Дубровиця навчаються та одночасно проходять комплекс лікувально-реабілітаційних заходів 35 дітей двох санаторних груп.

На сучасному етапі розвитку суспільства особливе значення має загальна середня освіта. Її модернізація є найбільш системною і масштабною.

Мережа закладів освіти, які перебувають у підпорядкуванні управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації складається із 23-х освітніх закладів.

У 2018-2019 навчальному році кількість дітей, що навчаються у освітніх закладах становить 4670 учнів, з них: 1947 учнів 1-4-х класів, 2179 школярів 5-9 класів і 544 учні 10-11 класів. Мережа навчальних класів налічує 131 клас початкової ланки, 144 – середньої ланки і 40 класів старшої ланки (разом 315 класів).

З 01 вересня 2018 року проведено реорганізацію Зеленської ЗОШ І-ІІ ст. у філію І-ІІ ступенів Сварицевицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ», Лісівського НВК «ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ» у філію І ступеня Сварицевицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» та Озерського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» у філію І-ІІ ступенів Сварицевицького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ».

На інклюзивній формі навчається 25 дітей.

За межею пішохідної доступності проживають та потребують підвозу 677 дітей шкільного і дошкільного віку та 187 педагогічних працівників. З них підвозиться шкільними автобусами 674 дітей та 51 педагогічний працівник. Підвіз дітей здійснюють десять шкільних автобусів .

У березні 2018 року створено «Дубровицький інклюзивно-ресурсний центр». У Центрі працюють кваліфіковані логопеди, дефектолог, психологи та вчитель лікувальної фізкультури. Вони надають комплексну оцінку розвитку дитини і у разі виявлення порушень, складають програму корекційного навчання та проводять корекційно-розвиткові навчання. Центр обслуговує 11027 дітей, віком від 2 до 18 років, які проживають на території Дубровицького району.

У районі функціонує 2 заклади позашкільної освіти: дитячо-юнацька спортивна школа та центр позашкільної освіти.

У 2018-2019 навчальному році позашкільною освітою охоплено 1077 дітей (без Миляцької і Висоцької ОТГ): по Центру позашкільної освіти - 607вихованців і в Дитячій юнацькій спортивній школі - 470школярів.

Протягом 2018 року управлінням освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації велась робота, направлена насамперед на створення інформатизованого робочого місця для вчителя І класу Нової української школи, вчителя-предметника, психолога.

Було інформатизовано усі робочі місця для вчителів перших класів (36 класів), що почали навчання за програмою Нової української школи.

Ще одним поповненням комп’ютерної техніки стало придбання її за рахунок зекономленої субвенції. За пропозиціями керівників загальноосвітніх навчальних закладів було придбано в цілому біля 100 ноутбуків та персональних комп’ютерів, 60 мультимедійних ЛЕД панелей, 40 БФП принтерів «Фабрики друку», проектори, інтерактивні панелі.

Також протягом року закуплено комп’ютерної техніки за сприянням Народного депутата України В.П.Яніцького, а саме 9 ноутбуків, 8 мультимедійних 43 дюймових ЛЕД панелей, 3 персональні комп’ютери, 2 БФП принтери «Фабрика друку» та 1 БФП принтер форматом А3 для спортивної школи.

 

Медицина.

Медична галузь району у 2018 році спрямовувала свої зусилля на зміцнення здоров’я населення, забезпечення рівного і справедливого доступу всіх членів суспільства до медичних послуг належної якості, створення стимулів для здорового способу життя і здорових умов праці.

Впродовж 2018 року комунальним некомерційним підприємством «Дубровицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» виконувалися заходи та завдання субпроекту «Підвищення ефективності лікування та профілактики хвороб системи кровообігу в Рівненській області», який буде фінансуватись з коштів проекту Світового банку. До даного субпроекту увійшли наступні об’єкти: реконструкція ФАПів під лікарські амбулаторії сіл Селець, Колки, Берестя; капітальний ремонт Бережницької, Дубровицької № 1, № 2, Сварицевицької лікарських амбулаторій - на виготовлення проектно-кошторисної документації виділено 130,337 тисяч гривень.

В рамках програми «Здоров’я дітей Дубровиччини» було використано 191,6 тисяч гривень для придбання спеціального продукту харчування для дітей віком від 4 до 12 років хворих на фенілкетонурію.

На медикаментозне забезпечення було виділено 36,0 тисяч гривень, з них придбано туберкуліну на суму 15,0 тисяч гривень, спецсуміш для лікувального харчування на суму 191,8 тисячі гривень та лікарські засоби для надання невідкладної допомоги прикріпленому населенню на суму 15,1 тисячі гривень (благодійні кошти громадян).

Для забезпечення перевезення ветеранів для лікування в Клеванському військовому госпіталі згідно районної цільової програми «Ветеран» було виділено та використано 36,2 тисячі гривень.

Протягом 2018 року заклад приймав участь у програмі «Доступні ліки», загалом лікарями первинної медико-санітарної допомоги було виписано 8758 рецептів. Кількість осіб, які отримали ліки за даною програмою, становить 6105 чоловік.

Відповідно до реформи сільської медицини в районі ведеться будівництво лікарських амбулаторій загальної практики сімейної медицини, на які спрямовано 15973,71 тисячі гривень субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, а саме:

- нове будівництво лікарської амбулаторії в с. Кривиця (загальна кошторисна вартість об’єкту складає 5386,91 тисячі гривень);

- на території Висоцької ОТГ в селі Людинь вартістю 5386,8 тисячі гривень та в селі Удрицьк Миляцької ОТГ в сумі 5200,0 тисяч гривень проводиться будівництво амбулаторій.

Проводиться реалізація Проекту Світового банку «Поліпшення здоров’я на службі у людей» з метою капітального ремонту та реконструкції семи ФАПів та амбулаторій, на загальну суму 918,4 тисячі доларів США.

На вторинному рівні медичну допомогу надає комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька центральна районна лікарня» до складу якої входить 8 стаціонарних відділень на 180 ліжок.

Протягом 2018 року продовжувалась робота по зміцненню матеріально-технічної бази комунального некомерційного підприємства «Дубровицька центральна районна лікарня».

За сприяння Народного депутата України Яніцького В.П. у відділення інтенсивної терапії придбано:

- монітор пацієнта, інфузомат, відсмоктувач на суму 125,1 тисячі гривень;

- передано електрокардіограф на суму 16,0 тисяч гривень;

- виділено кошти з державного бюджету на капітальний ремонт неврологічного відділення із заміною вікон на енергозберігаючі на суму 298,6 тисяч гривень;

- на виконання проекту МОЗ України «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» Благодійним Фондом (Manus Dei) у клініко-діагностичну лабораторію передано автоматизований гематологічний аналізатор вартістю 164,1 тисячі гривень.

Також на виконання цієї ж програми отримано обладнання:

- дефібрилятор-монітор та кардіо-васкулярний УЗД сканер вартість якого становить близько 1,0 мільйон гривень;

- отримано вкрай необхідний санітарний автомобіль, який обладнаний необхідною медичною апаратурою.

За кошти місцевого бюджету придбано:

- коагулометр, аналізатор сечі, біохімічний напіавтоматичний аналізатор на загальну суму 218,6 тисячі гривень;

- кольпоскоп на суму 80,0 тисяч гривень;

- 2 холодильні установки на суму 14,0 тисяч гривень;

- комп’ютерне обладнання на суму 100,1 тисячі гривень.

 

Культурний розвиток.

Роботу в галузі культури і туризму району було направлено на відродження, збереження та примноження національної культурної спадщини, популяризацію кращих мистецьких здобутків, формування позитивного туристичного іміджу.

В районі функціонує 48 закладів культури, з них 4 заклади районного рівня: "Дубровицький районний будинок культури", "Дубровицький історико-етнографічний музей", "Дубровицька дитяча музична школа", "Дубровицька централізована система публічно-шкільних бібліотек".

З метою популяризації і поширення якісного і різноманітного культурно-мистецького продукту серед широких верств населення цього річ в районі організовано проведення обласного фестивалю-конкурсу хорових колективів імені Є.Кухарця «Пісня – доля моя», районного фестивалю пісенно-музичного мистецтва «Новорічно-різдвяні піснеспіви», районного огляду-конкурсу читців-аматорів «Кобзарева струна не вмирає», районного фестивалю народної творчості «Поведемо Куста» в с.Сварицевичі, районного туристично-кулінарного фестивалю «Дубова ложка - 2018».

Протягом року аматорські колективи району, що носять звання «народний», взяли участь в різноманітних заходах: «Фольк-musik» (м.Київ); в національному центрі народної культури «Музей Івана Гончара» (м.Київ), взяв участь в обласному фестивалі народного мистецтва «Журавлина» обласному відкритому етно-фольк-фесті «Збериса, мой родоньку» (с.Рокитне, Рокитнівський район), у фестивалі «Ордогкатлан» (с.Надьхаршань, Угорщина) та участь в концерті «Поліфонія – колекція європейської пісенної спадщини, що зникає» (м. Париж, Франція); у Всеукраїнському фестивалі «Золоті ключі» імені В.Верховинця (м. Київ), у святкуванні Дня Незалежності Республіки Білорусь (м. Столін, Республіка Білорусь).

У 2018 році вокальному ансамблю «Намисто» комунального закладу "Дубровицький районний будинок культури" ДРР присвоєно звання «народний».

Відділ «Серпанкове розмаїття» комунального закладу "Дубровицький історико-етнографічний музей" Дубровицької районної ради взяв участь у проекті «Ткана Україна» організований за підтримки Міністерства культури України. На базі даного відділу та в с.Крупове знято документальний фільм «Традиція серпанкового ткацтва у селі Крупове Дубровицького району» (Ю. Гончарова, О.Бухало).

24 бібліотеки забезпечені 45 комп’ютерами, з ліцензійним програмним забезпеченням, 28 одиниць копіювально-розмножувальної техніки, 19 бібліотек підключено до мережі Інтернет, 27 бібліотек мають власні веб-сайти, на яких розміщена інформація з історії населених пунктів, легенди краю, творчі особистості та висвітлюється робота бібліотек.

На державному обліку перебуває 63 об’єктів культурної спадщини Дубровицького району (з них: 20 - археології, 30 - історії, 5 - монументального мистецтва, 8 - архітектури).

В листопаді цього року до Національного переліку елементів нематеріальної культурної спадщини України внесено елемент з нашого району – «Традиція обряду «Водіння Куста» в селі Сварицевичі Дубровицького району Рівненської області».

 

Соціальний захист дітей.

У 2018 році велика увага приділялась особам з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування.

На виконання постанови Кабміну від 15 листопада 2017 року № 877 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2018 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа» було придбано 3 квартири в м. Дубровиця на загальну суму 849,6 тисячі гривень та 1 житловий будинок в селі Висоцьк на суму 184,0 тисячі гривень для осіб з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування.

Службою у справах дітей райдержадміністрації постійно здійснюється контроль по питанню соціального-правового захисту дітей.

Протягом 2018 року виявлено 10 дітей, які залишилися без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. З них 5 дітям надано відповідний статус, 5 – повернуто на виховання батьку. Станом на 01.01.2019 р. на обліку служби у справах дітей перебуває 72 дітей, які залишились без батьківського піклування, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Постійно проводяться профілактичні заходи (рейди), в ході яких обстежуються матеріально-побутові умови проживання дітей з неблагополучних сімей, дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах. Протягом 2018 року проведено 54 таких рейдів, за результатами яких: обстежено умови проживання 103 сімей з дітьми; 1 дитину вилучено з сім’ї; попереджено про відповідальність за неналежне виконання батьківських обов’язків 22 батьків; ініційовано притягнення до відповідальності за ухилення від виконання батьківських обов’язків 23 батьків; на облік дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, взято 3 дітей. Всього на даному обліку перебуває 11 дітей.

Виконавчими комітетами при сільських та міській радах розглядаються питання щодо виховання малолітніх та неповнолітніх дітей в неблагополучних сім’ях, захист житлових та майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проводить соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, шляхом їх виявлення, обліку та вивчення потреб, планування та визначення методів допомоги, надання соціальних послуг, забезпечення за необхідності соціального супроводу.

Профілактична робота у населених пунктах району здійснюється через діяльність мобільного консультаційного пункту соціальної роботи. Роботою спеціалізованого формування у 2018 році було охоплено 26 населених пунктів, близько 117 осіб. Через діяльність служби спеціалістами центру постійно проводиться робота, направлена на соціальну підтримку та допомогу сім’ям, які опинилися у складних життєвих обставинах. Так, впродовж 2018 року на обліку перебувало 74 сім’ї в них 175 дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах. Під соціальним супроводом перебували 24 сім’ї у складних життєвих обставинах, з яких 12 сімей знято з соціального супроводу з позитивним результатом або мінімізовано складні життєві обставини.

Під соціальним супроводженням спеціалістів Центру перебуває 2 прийомні сім’ї, в яких виховується 6 прийомних дітей.

На квартирному обліку в Дубровицькому районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді перебуває 34 особи з числа дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, протягом 2018 року 3 особи отримали житло за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.

Протягом 2018 року перебувало 24 молодих осіб, які перебувають у конфлікті із законом, 3 особи звільнені з місць позбавлення волі, яким надаються індивідуальні послуги спеціалістів центру з метою профілактики недопущення вчинення повторного злочину та вирішення внутрішньо особистих проблем.

Протягом 2018 року спеціалістами районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді проводилася робота з демобілізованими учасниками АТО, яких на обліку в Центрі перебуває 185 осіб. Визначено оцінку потреб даної категорії, надано необхідні послуги. Дітей, батьки яких були учасниками АТО було відвезено на новорічне свято, яке відбулося в обласному академічному українському музично-драматичному театрі, дітям вручено солодкі подарунки, наданими обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Дітей із сімей вимушених переселенців до новорічних свят забезпечено подарунками, наданими обласним центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Разом з тим, внаслідок негативного впливу об’єктивних факторів, не вдалося досягти окремих запланованих показників.

Не вдалося завершити реконструкцію трубчастого переїзду на автодорозі Городище-Рівне-Старокостянтинів в районі села Бродець.

Незважаючи на вжиті заходи, значним залишаються податковий борг до зведеного бюджету і становить на 1 січня 2019 року 7,2 мільйона гривень та по єдиному соціальному внеску 739,1 тисячі гривень.

 

 

Публічний звіт буде заслухано о 16 годині 5 березня 2019 року в залі Дубровицького районного будинку культури.

Регламент публічного звіту:

Публічний звіт у формі офіційного виступу голови райдержадміністрації Петрушка М.М. – 45-50 хвилин.

Запитання відповіді після завершення виступу – 20 хвилин.

Відповідальний структурний підрозділ райдержадміністрації: відділ економічного розвитку та торгівлі Дубровицької райдержадміністрації.

 

Відповідальна особа: Веленець Оксана Тихонівна - виконуюча обов’язки начальника відділу економічного розвитку та торгівлі Дубровицької райдержадміністрації, тел. (03658) 2-00-62.

 

 

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!