1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Грудень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
» » ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В РАЙДЕРЖАДМІНІСТАЦІЇ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2018 РОКУ

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В РАЙДЕРЖАДМІНІСТАЦІЇ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2018 РОКУ

Написав admin
//
23 липня 2018
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО РОБОТУ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В РАЙДЕРЖАДМІНІСТАЦІЇ ЗА І ПІВРІЧЧЯ 2018 РОКУ

 

З метою виконання законодавства України щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи В Дубровицькій райдержадміністрації за І півріччя 2018 року було сплановано та проведено ряд заходів.

В райдержадміністрації двічі на рік на засіданнях колегії слухається питання роботи із зверненнями громадян. Так, 01 березня 2018 року на засіданні колегії слухалось питання «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2017 році». За результатами роботи колегії було прийнято розпорядження голови райдержадміністрації: від 01 березня 2018 року № 54 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2017 році», в якому визначено низький рівень виконавської дисципліни щодо подання щоквартальних звітів по роботі із зверненнями громадян в окремих сільських радах, а також визначені основні шляхи покращення роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування. В липні 2018 року на засіданні колегії райдержадміністрації буде розглянуто питання про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації за І півріччя 2018 року.

На нараді із головами та секретарями міськсільвиконкомів 15 червня 2018 року було доведено постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян» від 21.02.2018 року № 94 та роздані рекомендації щодо заповнення форм звітності про стан організації роботи в органах місцевого самоврядування.

Щоквартально до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом міськсільвиконкоми подають статистичні звіти про звернення громадян. Слід зауважити, що за ІІ квартал 2018 року звіти подавались за новими зразками форм (постанова КМУ «Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян»від 21.02.2018року № 94).Але станом на 15.07.2018 року є такі сільські ради, які не подали звіт по роботі із зверненнями громадян за ІІ квартал ні за старими ні за новими формами: Лютинська, Миляцька та Сварицевицька.

Разом із тим уІ півріччі 2018 року забезпечено:

контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації, в тому числі через органи влади вищого рівня та звернулися до керівництва райдержадміністрації під час проведення особистого та виїзного прийомів громадян;

проведення засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації. Всього проведено п’ять засідань, на яких було розглянуто 5 питань. За результатами засідань комісії підготовлено протоколи засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації, рішення постійно діючої комісії та відповідні доручення.

роботу громадської приймальні з наданням первинної безоплатної правової допомоги населенню району та надана юридична консультативна допомога 12 громадянам. Серед питань, з якими звертались громадяни до громадської приймальні, були: оформлення права власності на землю; земельні спори; повернення неправомірно відібраного майна.

Відповідно до затвердженого графіку проводяться перевірки по виконанню Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008, інших нормативно-правових актів щодо роботи із зверненнями  громадян. За І півріччя 2018 року проведено 5 перевірок: Соломіївської, Туменської, Трипутнянської сільських рад, Дубровицької міської ради  та служби у справах дітей райдержадміністрації. За результатами проведення перевірок підготовлені відповідні довідки, які направлені керівникам для ознайомлення та усунення недоліків, виявлених під час перевірок.

В рамках проведення «днів контролю» по виконанню Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008» за І півріччя 2018 року проведено чотири «дні контролю» (в Соломіївській, Туменській, Трипутнянській сільських радах та Дубровицькій міській раді). За результатами проведення складені протокольні доручення, які направлені для ознайомлення та врахування в роботі сільським та міському головам. За звітний період проведено також одну перевірку стану фактичного виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 в службі у справах дітей райдержадміністрації. За результатами перевірки підготовлена інформація з аналізом проведення перевірки.

Щоквартально до обласної державної адміністрації подається інформація щодо звернень громадян, які надійшли за звітний період до райдержадміністрації із застосуванням Класифікатора звернень громадян у діяльності, пов’язаній з розглядом звернень, відповідно до їх характеристики. За ІІ квартал 2018 року інформація подана за № 01.47/531/18 від 02.07.2018 року, з урахуванням Змін, затверджених постановою КМУ від 21.02.2018 року №94 «Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян».

Аналітична робота та контроль роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації проводиться постійно. Інформація по результатах роботи щоквартально подається до обласної державної адміністрації та голові райдержадміністрації. Найбільш актуальні теми та конфліктні ситуації, які порушуються у зверненнях, розглядаються на засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян райдержадміністрації, нарадах у голови райдержадміністрації. Також практикується виїзд робочих груп для розгляду звернень безпосередньо на місці. Протягом звітного періоду здійснено виїзд робочої групи в с.Селець для розгляду колективного звернення жителів села щодо викидів шкідливих речовин у повітря із труби котельні сільської ради, по місту Дубровиці на розгляд двох звернень громадян по затопленню будинків (вул. Миру та вул. Комунальна).

Слід зазначити, що за І півріччя 2018 року райдержадміністрацією виділена, відповідно до Програми матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2016-2020 роки, матеріальна допомога на суму 34 500,00 грн. (допомогу згідно з поданими заявами отримали 33 громадяни).

Всього за І півріччя 2018 року до райдержадміністрації надійшло 223 звернення громадян /І півріччя. 2017р. – 283/, з них письмових звернень – 152 (в т.ч. 1 електронне звернення) /І півріччя. 2017р – 237 (в т.ч. 2 електронних)/, на особистому прийомі – 71 /І півріччя. 2017р. - 46/. Основні питання, які порушують у своїх зверненнях громадяни району: надання матеріальної допомоги для - вирішення соціальних проблем сімей, члени яких проходять (проходили) військову службу на сході України в зоні проведення антитерористичної операції, на лікування, оформлення субсидій, соціальних виплат; питання врегулювання тарифів на проїзд; транспортного сполучення та перевезення; земельні питання; питання роботи освітніх закладів та конфліктні ситуації в трудових колективах, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу навчальних закладів району, виплати надбавок та матеріальної допомоги медичним працівникам; проведення освітньої реформи та створення опорних шкіл в районі; ремонт доріг, особливо тих ділянок, якими підвозять дітей до шкіл та дитячих навчальних закладів шкільні автобуси, забезпечення населення скрапленим газом.

Відповідно до статистичних даних за І півріччя 2018 року зареєстровано 14 звернень, які надійшли в райдержадміністрацію через органи влади вищого рівня /І півріччя. 2017р - 13/. Питання, які порушуються в таких зверненнях: надання матеріальної допомоги на лікування; відкриття нового маршруту; поновлення на роботі; відтермінування реорганізації навчального закладу до утворення ОТГ, ремонту доріг до опорної школи, фінансування та виплата заробітної плати працівникам закладів охорони здоров’я, добудова газопроводу в с. Бережниця та інші.

Колективних звернень від жителів району за І півріччя 2018 року до райдержадміністрації обліковано 29 /І півріччя. 2017р - 17/, повторних – 13 /І півріччя 2017р – 18/. Порушували питання: щодо ремонту доріг; виплати надбавок та матеріальної допомоги медичним працівникам; роботи навчальних закладів району та проведення реформи з оптимізації шкіл району; забруднення навколишнього середовища; виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу навчальних закладів району; відкриття додаткового маршруту; добудови газопроводу; недопущення оптимізації робочих місць зубних техніків та інше.

В райдержадміністрації створено всі умови для забезпечення об’єктивного і невідкладного розгляду звернень, що надходять на  урядову «гарячу лінію» та телефонні «гарячі лінії» голів обласної та районної державних адміністрацій. Так, за І півріччя 2018 року в райдержадміністрації від жителів району зареєстровано:

- 65 звернень громадян, які надійшли по урядовій «гарячій лінії» (І півріччя 2017р. – 58).

- 22 звернення, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації (І півріччя 2017р. – 35).

- 5 звернень,що надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови райдержадміністрації (І півріччя 2017р. – 4).

В цих зверненнях в основному порушувались питання: призначення субсидій та соціальних виплат, питання підвищення тарифів за проїзд, діяльність закладів освіти, транспорту та транспортного сполучення, теплопостачання, підвезення дітей до школи, виплати заробітної плати, комунального господарства, забезпечення скрапленим газом населення району.

Відповідно до затвердженого графіку проводяться прийоми громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації. Всього за І півріччя 2018 року проведено 43 прийоми громадян (І півріччя 2017р. – 29), на яких  побувало 144 громадяни (з урахуванням 17 кол.) (І півріччя 2017р – 73 (з урахуванням 9 кол.)та розглянуто 71 питання (І півріччя 2017 р. – 46). Основні питання, з якими звертаються на особистий прийом громадяни: забезпечення лікарськими препаратами громадян, які не мають статусу постраждалого внаслідок аварії ЧАЕС; соціального захисту; транспортного сполучення та перевезення; приватизація земельних ділянок та земельні конфлікти між сусідами; ремонт будинку; діяльність закладів освіти та впровадження ідеї по оптимізації шкіл району; щодо відновлення стадіону «Горинь»; теплопостачання навчальних закладів та ДНЗ; надання матеріальної допомоги; виплата заробітної плати обслуговуючому персоналу дошкільних та навчальних закладів району; виплата заборгованості по матеріальній допомозі медичним працівникам та інших надбавок; ремонт доріг між населеними пунктами; забезпечення житлом; ремонт доріг.

Слід відмітити, що враховуючи численні звернення громадян та спортивної громадськості до райдержадміністрації впродовж 2005-2017 років в минулому році розпочато, а в поточному - продовжується будівництво спортивно-оздоровчого комплексу на стадіоні «Горинь» в м.Дубровиця. Заплановано в поточному році освоїти 16,812 млн. грн. Також, враховуючи звернення громадян району, визначено дороги, які потребують першочергового  ремонту. Протягом 2018 року планується провести ремонт доріг місцевого значення загального користування на суму 12 млн.грн.

Крім того, беручи до уваги звернення батьків та дирекції Дубровицького НВК «Ліцей-школа» розпочато та проводиться ремонт даху, утеплення фасаду та заміна вікон на суму 5 млн.грн.

Особливу увагу в райдержадміністрації приділяють розгляду звернень від родин військовослужбовців, які приймали або приймають участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, від самих військовослужбовців, які поранені, чи знаходяться на реабілітації, чи є демобілізованими, членів сімей загиблих військовослужбовців. Всі питання, порушені в зверненнях від такої категорії громадян, вирішуються в найкоротші терміни. Відповідно до Програми соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей на 2017-2020 роки райдержадміністрацією за перше півріччя 2018 року було виділено матеріальної допомоги на суму 20 000,00 грн. (допомогу згідно з поданими заявами отримали 11 громадян). З  метою вшанування пам’яті та враховуючи звернення окремих громадян, в березні 2018 року відбулось урочисте відкриття меморіальної дошки загиблому в зоні АТО Юрію Колеснику в державному професійно-технічному навчальному закладі «Дубровицький професійний ліцей», де навчався в свій час загиблий.

Узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян щокварталу оприлюднюються через засоби масової інформації та розміщуються на веб-сайті Дубровицької районної державної адміністрації.

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                           О.Лисак  

 

 

 

 

 

<!-- [if gte mso 9]> 800x600 <!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 <!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman",serif;}все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!