1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Листопад 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
» » ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ голови Дубровицької районної державної адміністрації про підсумки діяльності Дубровицької районної державної адміністрації за 2017 р

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ голови Дубровицької районної державної адміністрації про підсумки діяльності Дубровицької районної державної адміністрації за 2017 р

Написав admin
//
21 лютого 2018
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ

голови Дубровицької районної державної адміністрації

про підсумки діяльності Дубровицької районної

державної адміністрації за 2017 рік

У відповідності до Законів України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про місцеве самоврядування в Україні”, діючи на засадах законності, пріоритетності прав людини, гласності, поєднання державних і місцевих інтересів, Дубровицька районна державна адміністрація в межах своїх повноважень здійснює виконавчу владу на території району, а також реалізує повноваження, делеговані їй районною радою.

Протягом 2017 року, на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та відомств, облдержадміністрації, власних і делегованих повноважень голова райдержадміністрації видав 334 розпорядження з основної діяльності, які законодавчо врегульовують проблеми і охоплюють діяльність усіх сфер соціально-економічного розвитку, питання захисту прав і свобод громадян, гуманітарної, внутрішньої політики, законності і взаємодії з правоохоронними органами. Крім того, керівництво (голова та заступники) видало 67 власних доручень.

На засіданнях колегій райдержадміністрації протягом 2017 року розглянуто 26 питань. Слід відмітити, що у 2017 році головою райдержадміністрації здійснено 8 робочих поїздок до органів місцевого самоврядування з обов’язковим аналізом діяльності усіх установ соціальної сфери, а також торгівельних, господарських підприємств.

Взято за правило проведення нарад з керівним складом району, із заслуховуванням на них звітів окремих керівників по тих чи інших питаннях. Так, за 2017 рік проведено 44 таких наради, крім того проведено 9 виїзних нарад, за наслідками яких надано відповідні доручення голови райдержадміністрації.

Апарат райдержадміністрації, здійснюючи свої повноваження щодо правового, кадрового, організаційного, обов’язків з документообороту, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності райдержадміністрації, постійно готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали, планує роботу райдержадміністрації.

За цей період апаратом райдержадміністрації опрацьовано близько 2329 одиниць вхідної документації, проаналізовано близько 196 протокольних частин виконавчих органів місцевого самоврядування.

За 12 місяців 2017 року було перевірено 1095 рішень міськсільвиконкомів на відповідність їх чинному законодавству України. Було надано близько 350 правових консультацій, подано на підпис голові райдержадміністрації 31 договір.

Взято в практику роботи райдержадміністрації проведення нарад-семінарів з міським та сільськими головами та секретарями міськсільвиконкомів з питань роз’яснення та практичного використання законодавства України, змін до нього, з окремих процедурних питань діяльності виконавчого органу, господарської діяльності та інших. За 2017 рік проведено 9 таких нарад-семінарів, розглянуто (обговорено) 43 питання.

Для прозорості у діяльності виконавчої влади, її доступності для громадськості продовжує діяти веб-сайт з висвітлення діяльності виконавчої влади району.

Райдержадміністрація продовжує здійснювати контроль за реалізацією Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення”, інших документів щодо поліпшення роботи зі зверненнями громадян та організації їх особистого прийому.

В цілому становище щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення контрольована, постійно знаходиться в полі зору, як райдержадміністрації, так і органів місцевого самоврядування на місцях, два рази на рік розглядається на засіданні колегії райдержадміністрації.

Всього 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 565 звернень громадян /2016р. – 423/, з них письмових звернень –435 (в т.ч. 5 електронних звернень) /2016р – 353/, на особистому прийомі – 130 /2016р. - 70/. Основні питання, які порушували громадяни району: надання матеріальної допомоги для вирішення соціальних проблем сімей, члени яких проходять (проходили) військову службу на сході України в зоні проведення антитерористичної операції; для родин загиблих військовослужбовців; на лікування та придбання дороговартісного обладнання; вирішення проблем волонтерського утримання бездомних тварин; оформлення субсидій, соціальних виплат; питання врегулювання тарифів на проїзд; транспортного сполучення та перевезення; земельні питання, виділення земельних ділянок учасникам АТО; питання роботи освітніх закладів, виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу навчальних закладів району;гарантовані виплати медичним працівникам; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, забезпечення ліками по безкоштовних рецептах та тих громадян, які не мають статусу постраждалого внаслідок аварії на ЧАЕС, забезпечення якісного телефонного зв’язку на території району та щодо відсутності працівника для прийому звернень громадян (письмових чи усних) щодо проблемних питань телефонного зв’язку.

Відповідно до статистичних даних за 2017 рік зареєстровано 23 звернення, які надійшли в райдержадміністрацію через органи влади вищого рівня /2016р - 33/, а саме: із Адміністрації Президента України (через обласну державну адміністрацію) – 3; із секретаріату Кабінету Міністрів України (через обласну державну адміністрацію)– 3; від обласної державної адміністрації – 17. Питання, які порушуються в таких зверненнях: надання матеріальної допомоги на лікування; підвищення плати за проїзд; транспорт та транспортне сполучення; земельні питання; питання охорони навколишнього середовища; житлові; діяльність органів місцевого самоврядування; надання матеріальної допомоги на лікування, так як не вистачає пенсії на проживання.

Колективних звернень від жителів району за 2017 рік обліковано 34 /2016р - 21/, повторних – 36 /2016р – 17/. Порушували питання: щодо ремонту школи; врегулювання тарифів за проїзд; щодо перевищення напруги в електромережі; окремих конфліктних ситуацій (по Вербівському НВК); надання матеріальної допомоги на лікування; виплати заробітної плати обслуговуючому персоналу навчальних закладів району; виділення нового автобусу по програмі "Шкільний автобус"; виділення земельних ділянок учасникам АТО.

Слід зауважити, що 79 звернень громадян про виділення матеріальної допомоги (з яких: 49 - на лікування онкохворих та важкохворих, 20 – на ремонт будівель після буревію, пожежі, для вирішення соціально-побутових питань у зв’язку із скрутним фінансовим становищем та 11 – від військовослужбовців чи членів їх сімей), які звернулись протягом 2017 року знаходяться на контролі, так як матеріальна допомога не була виділена, у зв’язку з недостатньою спроможністю районного бюджету. Ці звернення громадян будуть розглянуті повторно після перегляду районного бюджету на 2018 рік та надходження коштів на відповідні районні Програми. Про результати повторного розгляду своїх звернень громадяни будуть повідомлені додатково.

В райдержадміністрації створено всі умови для забезпечення об’єктивного і невідкладного розгляду звернень, що надходять на урядову «гарячу лінію» та телефонні «гарячі лінії» голів обласної та районної державних адміністрацій. Так, за 2017 рік в райдержадміністрації від жителів району зареєстровано:

- 130 звернень громадян, які надійшли по урядовій «гарячій лінії» (2016 рік – 249). Порушувались питання: призначення субсидій та соціальних виплат, підвищення тарифів за проїзд, житлові, роботи закладів освіти та медичних установ, транспорту та транспортного сполучення;

- 59 звернень, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації (2016 рік – 63). Порушувались питання: врегулювання тарифів за проїзд, оформлення та отримання субсидій, діяльності закладів освіти та медичних установ, земельні конфлікти;

- 8 звернень, які надійшли на телефонну «гарячу лінію» голови райдержадміністрації (2016 рік – 9). Це питання: відсутності державного нотаріуса в Дубровицькому районі; якості телефонного зв’язку; щодо поселення заявниці у стаціонарне відділення районного територіального центру соціального обслуговування, надання матеріальної допомоги, електропостачання.

Згідно із затвердженим графіком постійно проводяться прийоми громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації. Всього за 2017 рік проведено 66 особистих прийомів громадян (2016 рік – 40), на яких побувало 211 громадян (з урахуванням 15 кол.) (2016 рік – 81 (з урахуванням 9 колективних)) та розглянуто 130 питань (2016 рік – 69). Основними питаннями, з якими звертаються на особистий прийом громадяни є питання: безкоштовного проїзду пільгових категорій громадян; виписка безкоштовних рецептів на ліки; соціального захисту; транспортного сполучення та перевезення; земельних відносин; робота закладів освіти, надання матеріальної допомоги, придбання дороговартісного життєвонеобхідного медичного обладнання чи препаратів, виплата заробітної плати обслуговуючому персоналу дошкільних навчальних закладів району.

Також, впродовж 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведено 52 виїзних прийоми (2016 рік – 29), на яких прийнято 124 громадяни (з урахуванням 15 колективних) (2016 рік – 66 (з урахуванням 7 колективних)) та розглянуто 76 питань (2016 рік – 50). В основному це питання: оформлення субсидій та соціальних виплат; врегулювання тарифів на проїзд в маршрутних таксі та транспортних перевезень; земельні питання; житлові; ремонт доріг; видобуток кварцового піску на території Велюнської сільської ради.

На особливому контролі в райдержадміністрації знаходиться розгляд звернень від військовослужбовців – учасників АТО та членів їх сімей. Всі питання, порушені у зверненнях такої категорії громадян, вирішуються в найкоротші терміни.

Узагальнені матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян щокварталу розміщуються на веб-сайті Дубровицької районної державної адміністрації та оприлюднюються через засоби масової інформації.

 

Постійно тримається на контролі робота по виконанню вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації”. Зокрема в райдержадміністрації за 2017 рік зареєстровано 51 запит на інформацію (у 2016 році – 58), зокрема: статистичного, соціологічного, довідкового характеру та інших видів інформації.

 

Одним із значних важелів здійснення повноважень виконавчої влади є забезпечення виконання програми соціально-економічного розвитку, що дозволяє забезпечити стабільну роботу господарського комплексу та розвиток соціальної сфери району.

 

Протягом 2017 року забезпечили нарощування виробництва промислової продукції Дочірнє підприємство «Ритм» - на 6,9 відсотка, Приватне підприємство «Сварицевицька цегла» - на 13,3 відсотка, Товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма «Рекорд» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Дубровицька деревообробна компанія» забезпечили виробництво продукції на рівні 2016 року.

Всього промислової продукції за 11 місяців 2017 року реалізовано на 80500,0 тисяч гривень або на 47 відсотка більше до рівня 2016 року.

Підприємства району експортують свою продукцію до 12 країн світу і закуповують у 1 країни. Експортовано продукції за січень-жовтень 2017 року на 1565,3 тисяч доларів США, що на 52,1 відсотка менше до відповідного періоду 2016 року.

Сільське господарство

У сільському господарстві району функціонують 5 агроформувань, 2 фермерські господарства, 2 сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи та понад 14000 особистих селянських господарств. В цілому господарствами населення у 2017 році вирощено 100 відсотків урожаю картоплі, овочів, плодів і ягід, 60 відсотків зерна, 83 відсотка молока, 84 відсотка м’яса із загального обсягу виробництва по району.

Протягом 2017 року в районі зареєстровані нові підприємства сільськогосподарського напрямку:

- товариство з обмеженою відповідальністю «Голден Агро Трейд», яке працює по напрямку виробництва сільськогосподарської продукції рослинництва.

- товариство з обмеженою відповідальністю «Полісся Органік Агро», працює по напрямку виробництва органічно чистої сільськогосподарської продукції рослинного походження;

- фермерське господарство «Весна». Під урожай 2018 року посіяно 230 га озимих зернових;

- приватне підприємство «Сільськогосподарське підприємство «Захід», яке працює по напрямку вирощування ягід, горіхів, інших плодових культур та передбачається розвиток тваринницької галузі в плані м’ясного та молочного тваринництва;

- товариство з обмеженою відповідальністю «Діброва фармз», яке займається вирощуванням технічних культур. У 2017 році підприємством проведено збір урожаю технічної коноплі. Скошено і обмолочено 130 га;

- товариство з обмеженою відповідальністю «Маяк Полісся» - вирощування зернових та іншої рослинницької продукції, олійних культур;

- товариство з обмеженою відповідальністю «Агро-Дубровиця» - вирощування сільськогосподарської продукції;

- товариство з обмеженою відповідальністю «Плоди-Полісся», сільськогосподарський напрямок виробництва – вирощування овочів.

За оперативними даними обсяг валової продукції сільського господарства по агроформуваннях району за 2017 рік складає 20954,9 тисяч гривень, що складає 108,9 відсотка до рівня минулого року. Найбільшу питому вагу у виробництві валової продукції по району складає продукція сільськогосподарського приватного підприємства «Україна» – 45,2 відсотка, сільськогосподарського приватного підприємства «Злагода» – 29 відсотків, сільськогосподарського приватного підприємства «Хлібороб» – 14,8 відсотка, сільськогосподарського приватного підприємства «Промінь» – 9,1 відсотка.

Під урожай 2017-2018 років посіяно озимих культур на зерно на площі 882 гектарів (при плані 300 гектарів), що у 2,8 рази більше ніж у минулому році.

Агроформуваннями у 2017 році було проведено посів ярих на площі 446 гектарів, що на 37,7 відсотків більше до минулого року.

За результатами проведеного збирання урожаю 2017 року всього було скошено зернових та зернобобових культур на площі 396 га, в результаті чого намолочено 800,3 тон збіжжя. Середня урожайність зернових та зернобобових по району склала 20,2 центнерів з гектара.

По агроформуваннях району станом на 1 січня 2018 року утримується 3373 голови великої рогатої худоби (100,7 відсотка до відповідного періоду минулого року), в тому числі корів 1107 голів (100,2 відсотка до 2016 року).

Крім того в агроформуваннях району встановлено 12 доїльних установок з молокопроводом УДМ-200 та відповідним холодильним обладнанням, що дає можливість отримувати якісну молочну продукцію і її реалізації за підвищеними цінами.

Протягом 2017 року по сільськогосподарських підприємствах вироблено 19,8 тонн м’яса (104,5 відсотка до відповідного періоду минулого року), молока 5683 тонн, що становить 113,3 відсотка до рівня минулого року.

Продовжується робота зформування ринку земель несільськогосподарського призначення для здійснення підприємницької діяльності.

Площа земель Дубровицького району становить 181,8 тисячі гектарів.

Так, пpотягом 2017 pоку на теpитоpії pайону пpодано 19 земельних ділянок несільськогосподаpського пpизначення загальною плошею 3,3298 гектарів на загальну ваpтість 918,746 тисяч гpивень.

Кpім того, в 2017 pоці проведено земельний аукціон по пpодажу 4 земельних ділянок, у тому числі 2 земельні ділянки щляхом пpодажу у власність загальною плошею 0,0406 гектарів на загальну ваpтість 12,101 тисяч гpивень та 2 земельні ділянки шляхом пpодажу пpава оpенди на загальну площу 1,0000 гектар із загальним pічним pозміpом оpендної плати – 65,72201 тисяч гpивень.

Для надання у власність земельних ділянок сільськогосподаpського призначення державної власності учасникам антитероpистичної опеpації Головним упpавлінням Дежгеокадастpу в Рівненській області прийнято 221 наказ на площу 63,9993 гектарів (для ведення особистого селянського господарства – 48,0519 гектарів для 70 учасників антитероpистичної опеpації, під садівництво – 15,9474 гектарів для 151 учасника антитероpистичної опеpації). Оганами місцевого самовpядування надано для учасників антитероpистичної опеpації 143 земельних ділянки комунальної власності (для будівництва та обслуговування житлового будинку господаpських будівель та споруд 73, для ведення садівництва 12 та для ведення особистого селянського господаpства 58 земельних ділянок).

По Дубровицькому району всього за 2017 рік укладено 2952 договори (2016 рік- 1288 договорів – 0,977 тисяч гектарів) оренди земельних часток (паїв) загальною площею 1,7162 тисячі гектара. Сума нарахованої орендної плати згідно укладених договорів на 2017 рік в грошовому еквіваленті становить 769,9 тисячі гривень, яка виплачена стовідсотково.

З метою забезпечення потреби громадян у відведенні земельних ділянок для будівництва індивідуальних житлових будинків та зняття соціальної напруги, пов’язаної із введенням в експлуатацію самовільно збудованих за межами населених пунктів будинків, сільськими радами розпочато роботу щодо розширення існуючих меж населених пунктів.

Так, продовжується робота щодо забезпечення містобудівною документацією населених пунктів на території району та затвердження її згідно з чинним законодавством. Здійснюється контроль та надаються необхідні консультації у сфері проведення підготовчих робіт, початку та завершення будівництва об’єктів на територіях населених пунктів району. За рік видано 109 будівельних паспортів, 26 містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, 39 паспортів прив’язки тимчасових споруд та погоджено 265 проектів землеустрою.

Основним джерелом інвестування в районі є власні кошти підприємств, організацій та населення, кошти держбюджету та місцевих бюджетів.

За січень-вересень 2017 року обсяг капітальних інвестицій у соціально-економічний розвиток району становить 43200,0 тисяч гривень, що становить 122,4 відсотка до відповідного періоду минулого року.

Загальний обсяг виконаних будівельних робіт підприємствами району за січень-листопад 2017 року становить 1248,0 тисяч гривень, що на 62,5 відсотка більше до відповідного періоду 2016 року.

За співпраці з Рівненською агенцією із залучення інвестицій «Інвест Ін Рівне» проводиться робота з ТОВ «КРОНОСПАМ УА» та ТОВ «ТЕРРА-СТРОЙ-МИКОЛАЇВ» щодо впровадження інвестиційних проектів: «Організація виробництва плит на основі деревини» та будівництва сміттєпереробного заводу, який переробляє різні види відходів в енергію (електричну, теплову, вуглець і біодизель), а також надано необхідну інформацію по ТОВ «Дубровицький комплекс «ВІПОС».

 

Енергоефективність

З метою підвищення рівня енергоефективності реалізовано проекти, що пройшли конкурсний відбір в обласному конкурсі з енергоефективності:

- реконструкція будівель Дубровицького НВК «Ліцей - школа» по вулиці Макарівська, 11 міста Дубровиця Рівненської області (влаштування шатрового даху, зовнішнє опорядження фасадів, заміна вікон та зовнішніх дверей, реконструкція системи опалення) - загальна кошторисна вартість проекту 1344,1 тисячі гривень;

- реконструкція котельні по вулиці Будівельна, 3 з заміною газового котла на твердопаливний - загальна кошторисна вартість проекту 360,0 тисяч гривень;

- реконструкція котельні по вулиці Макарівська, 11а з заміною газових котлів на твердопаливні - загальна кошторисна вартість проекту 380,0 тисяч гривень;

- капітальний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 5 по вулиці Шкільна, 17а в місті Дубровиця - загальна кошторисна вартість проекту 62,1 тисячі гривень;

- капітальний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 4 по вулиці Воробинська, 71 в місті Дубровиця - загальна кошторисна вартість проекту 21,2 тисячі гривень;

- капітальний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу «Малятко» по вулиці Молодіжна, 8 в селі Бережки Дубровицького району Рівненської області - загальна кошторисна вартість проекту 21,5 тисячі гривень;

- технічне переоснащення системи опалення Великоозерянського НВК «ЗОШ I-III ступенів - ДНЗ» по вулиці Березова,4 в селі Великі Озера Дубровицького району Рівненської області (заміна тепломеханічного обладнання котельні) - загальна кошторисна вартість проекту 635,6 тисяч гривень;

- технічне переоснащення системи опалення Залузького НВК «ЗОШ I-III ступенів - ДНЗ» по вулиці Центральна,75 в селі Залужжя Дубровицького району Рівненської області (заміна тепломеханічного обладнання котельні) - загальна кошторисна вартість проекту 668,8 тисяч гривень;

- технічне переоснащення системи опалення Дубровицької «ЗОШ I-III ступенів № 1» по вулиці Воробинська, 134 в місті Дубровиця Рівненської області (заміна тепломеханічного обладнання котельні) - загальна кошторисна вартість проекту 636,3 тисячі гривень;

- капітальний ремонт у харчоблоці ЦРЛ із заміною електричного обладнання для приготування їжі - загальна кошторисна вартість проекту 139,6 тисяч гривень;

- капітальний ремонт системи опалення Дубровицької районної центральної бібліотеки із застосуванням альтернативних джерел енергії - загальна кошторисна вартість проекту 259,0 тисяч гривень;

- капітальний ремонт (заміна вікон і дверей) фельдшерсько-акушерського пункту в селі Вербівка Дубровицького району Рівненської області – загальна кошторисна вартість проекту 126,8 тисяч гривень;

- капітальний ремонт (заміна вікон і дверей) фельдшерсько-акушерського пункту в селі Озерськ Дубровицького району Рівненської області – загальна кошторисна вартість проекту 32,3 тисячі гривень;

- капітальний ремонт (заміна вікон і дверей) фельдшерсько-акушерського пункту в селі Лісове Дубровицького району Рівненської області – загальна кошторисна вартість проекту 26,2 тисячі гривень;

Всі роботи виконані на умовах співфінансування із районного бюджету.

 

У 2017 році Дубровицькою райдержадміністрацією реалізовано ряд проектів по соціально-економічному розвитку району у співпраці із народним депутатом України Василем Петровичем Яніцьким. Завдяки сприянню Яніцького В.П. Дубровицький район отримав із державного бюджету 7 млн 740 тис. 860 грн., зокрема:

- на будівництво спортивно-оздоровчого комплексу в місті Дубровиця, капітальних ремонтів сільських клубів, загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, неврологічного відділення КЗОЗ «Дубровицька центральна районна лікарня», фельдшерсько-акушерських пунктів, харчоблоків дошкільних навчальних закладів, реконструкції будівель Дубровицького НВК «Ліцей – школа», кургану-могили вояків УПА, придбання і встановлення дитячих ігрових майданчиків на суму 5 млн. 436 тис. 092 грн.;

- закуплено комп’ютерів та оргтехніки, медичного обладнання, придбання музично-озвучувальної апаратури, музичних інструментів, меблів, спортивного інвентаря, концертних костюмів, телевізорів для закладів соціально-культурної сфери, а саме для медичних установ, публічно-шкільних бібліотек, управління освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, Дубровицької дитячої музичної школи, самодіяльних народних колективів, навчально-виховних комплексів, загальноосвітніх шкіл та дошкільних навчальних закладів, Дубровицького районного територіального центру соціального обслуговування на загальну суму 600 тис.грн..

- на розвиток об’єднаних територіальних громад Висоцької та Миляцької сільських рад, зокрема на капітальний ремонт медичних закладів, загальноосвітніх навчальних закладів, придбання музично-озвучувальної апаратури було використано відповідно 776,77 тис.грн. та 928 тис.грн..

За підтримки голови Рівненської обласної державної адміністрації Муляренка Олексія Віталійовича, депутатів Рівненської обласної ради Суховича Віталія Миколайовича, Лобчука Миколи Івановича, Шевченка Геннадія Миколайовича у 2017 році в район було направлено кошти в сумі 4 млн. 326 тис.грн. (фінансування будівництва спортивно-оздоровчого комплексу, придбання шкільних автобусів, виконання заходів по обласній програмі енергоефективності, реконструкції Дубровицького НВК «Ліцей – школа»).

Також завдяки злагодженій підтримці депутатів Дубровицької районної ради з місцевого бюджету, для фінансування виконання обласної програми з енергоефективності було виділено 983 тис.грн., для співфінансування придбання шкільних автобусів – 459,1 тис.грн..

 

На виконання заходів районної програми відшкодування відсотків за кредитами, залученими фізичними особами на впровадження енергозберігаючих заходів на 2015-2018 роки спрямовано у поточному році 92,9 тисяч гривень.

За рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку для створення умов формування здорового населення розпочато будівництво спортивно-оздоровчого комплексу в місті Дубровиця. На даний час розпочато першу чергу будівництва та фактично профінансовано 2957,6 тисяч гривень. Загальна вартість проекту становить 38544,3 тисяч гривень.

Завершено будівництво та введено в експлуатацію їдальню Велюнської загальноосвітньої школи.

У 2017 році збереглися позитивні тенденції щодо розвитку якості та об’ємів послуг транспорту та зв’язку. На даний час перевезенням населення займаються приватні перевізники. Пасажирськими перевезеннями охоплено 56 населених пунктів із 58.

Продовжується робота з забезпечення сприятливих умов для розвитку малого підприємництва. В районі діє єдиний дозвільний центр, де суб’єкти господарювання мають змогу отримати необхідні дозвільні документи щодо відкриття власної справи.

Всі дозвільні документи у адміністратора оформляються за принципом Єдиного вікна у Центрі надання адміністративних послуг, який діє з листопада 2013 року.

Станом на 1 січня 2018 року підприємницьку діяльність здійснює 863 особи.

За 2017 рік до місцевого бюджету від діяльності суб’єктів малого підприємництва надійшло 55738,0 тисяч гривень.

Станом на 01.01.2018 року в районі функціонує 472 об’єктироздрібної торгівлі торговою площею 26198,65 квадратних метрів та 57 об’єктів ресторанного господарства на 2970 посадочних місць.

Протягом 2017 року відкрито 36 об’єктів торгівлі торговою площею 2121,41 квадратних метри, 8 закладів ресторанного господарства на 385 посадочних місць. Додатково створено 75 робочих місць.

Загальний обсяг роздрібного товарообороту підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі та ресторанного господарства на території Дубровицького району за січень-вересень 2017 року склав 98300,0 тисяч гривень, що становить 80,4 відсотка до попереднього року. Роздрібний товарооборот підприємств на одну особу склав 2,1 тисяч гривень.

Станом на 01 січня 2018 року в районі працює 130 об’єктів побутового обслуговування населення. Протягом року відкрито 10 об’єктів побутового обслуговування, в тому числі в сільській місцевості – 1 об’єкт. Додатково створено 17 робочих місць.

Продукція місцевих товаровиробників реалізовується підприємствами мережевої торгівлі.

Щочетверга та у передсвяткові дні проводиться продаж сільгосппродукції із залученням безпосередніх товаровиробників.

За січень-грудень 2017 року до зведеного бюджету району надійшло 130400,0 тисяч гривень, завдання виконано на 165,1 відсотка.

До загального фонду бюджету району (сільські, міський та районний) протягом 2017 року надійшло 58694,0 тисяч гривень власних доходів, що складає 111,3 відсотка планових призначень з урахуванням змін. Порівняно із відповідним періодом минулого року обсяг власних доходів збільшився на 16679,0 тисяч гривень (факт 2016 року без Висоцької ОТГ – (42014,0 тисяч гривень)), або ріст доходів склав 139,7 відсотка.

До загального фонду районного бюджету району протягом 2017 року надійшло 30860,0 тисяч гривень власних доходів, що складає 106,6 відсотка планових призначень, або районний бюджет отримав 1912,9 тисяч гривень додаткових надходжень.

До сільських бюджетів району надійшло 13769,0 тисяч гривень власних доходів, що становить 122,0 відсотка планових призначень.

Найкраще спрацювали в частині наповнення місцевих бюджетів Берестівська (168 відсотка), Залузька (152,5 відсотка), Селецька (126,6 відсотка), Бережківська (113,7 відсотка), Соломіївська (113,0 відсотка), Лісівська (108,7 відсотка), Туменська (106,5 відсотка) сільські ради та Дубровицька міська рада (112,6 відсотка).

Із загальної кількості місцевих бюджетів району (19) не виконані – 5. Не забезпечили виконання затверджених завдань по наповненню бюджетів Велюнська (99,9 відсотка), Лютинська (98,4 відсотка), Нивецька (96,5 відсотка), Осівська (91,6 відсотка), Великоозерянська (90,9 відсотка) сільські ради.

До бюджету Пенсійного фонду надійшло 89,6 тисячі гривень, завдання з надходження платежів виконано на 216,4 відсотка.

Заборгованість до Пенсійного фонду станом на 01.01.2018 року становить 357,0 тисяч гривень, в основному це відшкодування витрат на виплату та доставку пенсій працівникам сільськогосподарських підприємств – 355,6 тисячі гривень, яка збільшилась на 9,4 відсотка до початку року.

Надходження єдиного соціального внеску становлять 61200,0 тисяч гривень, завдання виконано на 100,9 відсотка, та на 150,1 відсотка до рівня 2016 року.

Заборгованість по єдиному соціальному внеску збільшилась у порівнянні до початку 2017 року на 113,1 тисячі гривень – у 2,5 раза і становить на 01 січня 2018 року – 186,8 тисячі гривень.

Найбільші боржники: товариство з обмеженою відповідальністю Дубровицький комплекс «Віпос» - 37,6 тисяч гривень, сільськогосподарський виробничий кооператив «Дружба» - 15,7 тисяч гривень, фермерське господарство «Єврокомплекс-Арго» - 2,6 тисяч гривень, товариство з обмеженою відповідальністю «Коман-Груп» - 1,5 тисячі гривень та фізичні особи-підприємці на загальну суму - 129,4 тисячі гривень.

Щодо заборгованості до зведеного бюджету, то вона на 01 січня 2018 року враховуючи економічно активні підприємства, становила 4800,0 тисяч гривень і збільшилася протягом року на 1200,0 тисяч гривень або на 31,6 відсотка. Найбільші боржники: «Ішен» - 1235,5 тисячі гривень, комунальне підприємство «Теплосервіс» - 987,8 тисячі гривень, Філія «Дубровицький райавтодор» – 412,6 тисячі гривень, товариство з обмеженою відповідальністю фірма «Рекорд» - 384,3 тисячі гривень, товариство з обмеженою відповідальністю Агрофірма «Рекорд» - 313,9 тисяч гривень, фізична особа-підприємець Жовклий В.М. – 220,2 тисячі гривень, фізична особа-підприємець Чан Линь Хо – 218,3 тисячі гривень. Наростили борги у порівнянні до початку року: комунальне підприємство "Теплосервіс” – 524,8 тисячі гривень, Філія «Дубровицький райавтодор» – 256,4 тисячі гривень, цегельний завод «Полісся» - 17,4 тисяч гривень.

До боржників вживаються заходи фінансового та адміністративного впливу. Щомісячно порушники законодавства щодо погашення боргу заслуховуються на засіданнях робочої групи з координації дій органів виконавчої влади щодо забезпечення податкових та інших надходжень.

Ситуація на ринку праці району залишається складною. За 12 місяців 2017 року послугами центру зайнятості скористалось 2256 осіб, в 2016 році – 1853 особи, з них мали статус безробітного 1827 осіб, в 2016 –1447 особа.Ринок праці за цей період збільшився на 26,3 відсотка в порівняні з минулим роком.

За направленням центру зайнятості протягом 2017 року було працевлаштовано 1453 незайнятих громадян, з них 615 осіб, які мали статус безробітного. Шляхом компенсації єдиного внеску роботодавцями працевлаштовано 27 безробітних громадян (100 відсотків від річного завдання).

Працевлаштовано 326 осіб, які відносяться до категорії осіб, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Рівень працевлаштування склав 35,0 відсотків.

За 2017 рік до професійного навчання було залучено 326 безробітних громадян.

Урахування вимог роботодавців та використання новітніх методик сприяли працевлаштуванню після закінчення навчання 95,7 відсотків безробітних громадян.

За звітний період в базі даних районного центру зайнятості було 1548 вакансій, з яких 95,5 відсотків укомплектовані.

На громадських роботах та роботах тимчасового характеру було залучено 433 особи. З них, до громадських робіт було залучено 88 осіб, на роботах тимчасового характеру 345 осіб.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-вересень 2017 року становила 4296 гривень, що на 13,9 відсотка більше відповідного періоду 2016 року і становила 82,7 відсотка від середнього рівня по області.

Заборгованості із виплати заробітної плати на 01 січня 2018 року немає.

Щодо соціального захисту населення проводиться робота по реалізації заходів спрямованих на підвищення рівня життя населення, збільшення рівня їх зайнятості, удосконалення системи надання соціальних послуг вразливим верствам населення.

Створено і функціонує єдиний автоматизований реєстр осіб, що мають право на пільги, створено базу даних людей з інвалідністю та малозабезпечених сімей, які потребують допомоги.

Станом на 01 січня 2018 року на обліку перебуває 37132 пільговики (в тому числі ті, що мають чорнобильські посвідчення).

У рамках Проекту «Удосконалення системи надання соціальних послуг» запроваджено призначення усіх видів соціальної допомоги за єдиною заявою, шляхом створення єдиної приймальні та запровадження єдиної технології прийому громадян.

З метою спрощення процедури прийому заяв та документів, наближення надання послуг до споживача, недопущення створення черг забезпечено прийом заяв та документів від громадян для призначення усіх видів соціальних виплат та житлових субсидій уповноваженими сільських рад, які здійснюють їх прийом. Крім того, працює виїзний «мобільний соціальний офіс», де спеціалістами якого ведеться роз’яснювальна робота та здійснюється прийом документів щодо призначення державних допомог, компенсацій та субсидій.

Протягом 2017 року нараховано та фактично профінансовано допомог сім’ям з дітьми та субсидій на суму – 151700,0 тисяч гривень.

По пільгах, що надаються населенню на житлово – комунальні послуги, придбання твердого палива та скрапленого газу, пільговий проїзд та інші пільги фактично нараховано – 11700,0 тисяч гривень, профінансовано – 10200,0 тисяч гривень, в тому числі заборгованість минулого року. Заборгованість станом на 1 січня 2018 року становила 1591,1 тисяч гривень.

По компенсаційним виплатам громадянам, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській атомній електростанції за 2017 рік фактично нараховано – 43800,0 тисяч гривень, профінансовано – 43300,0 тисяч гривень, в тому числі заборгованість минулих років. Заборгованість (в тому числі заборгованість минулих років) станом на 1 січня 2018 року становила 600,0 тисяч гривень.

Протягом року по програмі «Оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» оздоровлено 108 осіб, що віднесені до постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 1 категорії, 19 дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

Прийнято 41 заяву від людей з інвалідністю та непрацюючих малозабезпечених пенсіонерів для виділення матеріальної допомоги, виділено такої допомоги на суму 26,7 тисяч гривень.

Також надійшло 202 заяви від громадян району для виділення одноразової грошової допомоги відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 07 грудня 2015 року № 296 «Про районну програму матеріальної підтримки найбільш незахищених верств населення на 2015-2018 роки». Протягом року такої допомоги виділено 119 громадянам на суму 243,0 тисячі гривень.

Видано 18 інвалідних візків та 52 технічних засобів реабілітації.

Протягом року документи 16 людей з інвалідністю направлені для включення в чергу на забезпечення спецавтотранспортом.

Виплачено компенсацію на бензин 46 людям з інвалідністю на суму 11,4 тисячі гривень, компенсацію на транспортне обслуговування 124 людям з інвалідністю на суму 46,7 тисяч гривень.

До Дня Перемоги над наци́змом у Другій світовій війні 1198 ветеранам району виплачено 965,0 тисяч гривень.

Відповідно до районної програми соціального захисту військовослужбовців та членів їх сімей на 2017-2020 роки від 06.02.2017 року № 26 99 військовослужбовцям та членам їх сімей виділено одноразової допомоги на суму 163,0 тисяч гривень.

Прийнято та призначено винагороду 2 матерям-героїням.

Виплачено 407,7 тисяч гривень адресної допомоги особам, які переміщені з тимчасово окупованої території та зони проведення антитерористичної операції.

Відповідно до перспективного плану в районі утворено 2 територіальні громади: Миляцьку та Висоцьку. Обрано 6 старост Миляцької громади, та 4 старости Висоцької громади.

Упродовж року вживалися заходи для забезпечення функціонування галузі освіти району, метою якої є створення умов для рівного доступу мешканців району до якісної освіти.

У 2017 році мережа загальноосвітніх навчальних закладів району складалася із 28 загальноосвітніх навчальних закладів: 15 – навчально-виховних комплексів «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ», 4 - навчально-виховних комплекси «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ», 4 - загальноосвітні школи І-ІІІ ступенів, 2 - загальноосвітні школи І-ІІ ступенів, заклад для обдарованих дітей – Дубровицький навчально-виховний комплекс «Ліцей-школа» та 2-і філії.

У 2017-2018 н.р. функціонує 23 дошкільні заклади освіти, з них 19 – у складі НВК. Закладами дошкільної освіти охоплено 1305 дітей.

У 2017-2018 н.р. кількість дітей, що навчаються у освітніх закладах становить 4617 учнів. Мережа навчальних класів налічує 127 класів початкової ланки, 144 – середньої ланки і 42 класи старшої ланки (разом 313 класів).

У освітніх закладах Миляцької громади навчається 1207 учнів, у дошкільних підрозділах станом на грудень 2017 року виховувалося 192 дитини.

У освітніх закладах Висоцької громади навчається 475 дітей. У дошкільних підрозділах станом на грудень 2017 року виховувалося 205 дітей.

У 2017-2018 навчальному році організовано індивідуальне навчання для 54-х учнів за програмою загальноосвітньої школи, де наповнюваність учнів у класі менше 5 (Великочеремельська філія І ступеня, Узліська філія І ступеня, Трипутнянський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ», Туменський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ», Зеленська ЗОШ І-ІІ ступенів, Крупівська ЗОШ І-ІІ ступенів, Нивецький НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ»).

У 2017-2018 навчальному році організовано роботу інклюзивних класів у Бережницькому, Берестівському, Колківському, Мочулищенському, Сварицевицькому, Туменському НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ», Зеленській ЗОШ І-ІІ ступенів та Дубровицькій ЗОШ № 2.

На інклюзивній формі навчається 18 дітей: 4 учні навчаються за програмою для розумово-відсталих дітей; 1 дитина – за програмою для дітей із вадами зору; 2 дітей – за програмою для дітей із вадами слуху; 10 дітей навчаються за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку; 1 дитина – з тяжкими порушеннями мовлення.

У 2017-2018 навчальному році у дев’яти школах району організовано індивідуальне навчання: Берестівський, Лютинський, Залузький, Колківський, Мочулищенський, Орв’яницький, Селецький, Туменський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ», Дубровицький НВК «Ліцей-школа».

Індивідуальною формою навчання охоплено 14 школярів, з них: 8 дітей навчається за програмою для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату; 2 дітей навчається за програмою для дітей із затримкою психічного розвитку; 2 учні – за програмою для розумово-відсталих дітей, 2 дітей - за програмою загальноосвітнього навчального закладу.

Різке зменшення народжуваності дітей вплинуло і на наповнюваність навчальних закладів, і на середню наповнюваність класів. Найбільш гостро ця ситуація позначилася на сільських школах.

На сьогодні 4 школи І-ІІІ ступенів мають наповнюваність менше 100 учнів (Трипутнянський, Озерський, Велюнський НВК, Кривицька ЗОШ). У Лісівському НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ» функціонує лише 7 класів (нема 2-го і 5-го класів), нема 9-го класу у Крупівській ЗОШ І-ІІ ступенів, нема 10 класу у Озерському та 11 класу у Бережницькому НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів - ДНЗ».

Навчання у всіх закладах освіти проходить в одну зміну.

У районі функціонує 2 заклади позашкільної освіти: дитячо-юнацька спортивна школа та центр позашкільної освіти. У 2017-2018 навчальному році позашкільною освітою охоплено 1290 дітей (без Миляцької і Висоцької ОТГ), що складає 27,9 відсотка: по ЦПО - 736 вихованців (15,9 відсотка) і в ДЮСШ - 554 школярі, що становить 12 відсотка.

Одним із першочергових питань, які стоять на контролі управління освіти, молоді та спорту є комп’ютеризація та інформатизація закладів освіти.

Комп’ютерний парк освітніх закладів району налічує 478 персональних комп’ютерів, 27 – встановлено в управлінні освіти, молоді та спорту, 18 - у закладах позашкільної освіти, а 433- у закладах освіти району.

Для підтримки навчального процесу в освітніх закладах використовується 366 персональних комп’ютерів, для адміністративно-управлінської, науково-методичної та психологічної діяльності – 67. Достатній рівень забезпеченості загальноосвітніх навчальних закладів периферійним обладнанням – принтерами, сканерами, копіювальною технікою. У 2017-2018 навчальному році показник кількості учнів на один персональний комп’ютер становить – 14.

В ході навчально-виховного процесу педагогічними працівниками району застосовуються програмні засоби (електронні підручники, методичні комп'ютерні посібники, презентації уроків).

У 2017-2018 навчальному році проживають за межею пішохідної доступності та потребують підвозу 637 дітей шкільного і дошкільного віку та 178 педагогічних працівників. З них підвозиться шкільними автобусами 539 дітей та 61 педагогічний працівник. Не підвозилися учні до Сварицевицького НВК у зв’язку з очікуванням шкільного автобуса.

Підвіз дітей здійснює вісім шкільних автобусів. У грудні 2017 року придбано два шкільні автобуси для забезпечення функціонування Сварицевицького НВК, як опорного закладу для учнів Лісівського, Озерського НВК та Зеленської ЗОШ І-ІІ ст. Парк шкільних автобусів становить 10 одиниць.

Медична галузь району в 2017 році спрямовувала свої зусилля на зміцнення здоров’я населення, забезпечення рівного і справедливого доступу всіх членів суспільства до медичних послуг належної якості, створення стимулів для здорового способу життя і здорових умов праці.

Мешканці району отримують допомогу на первинному рівні в комунальному закладі охорони здоров’я «Дубровицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги», у 6 амбулаторіях загальної практики сімейної медицини та 33 фельдшерсько-акушерських пунктах.

В районі функціонує комунальний заклад охорони здоров’я «Миляцький центр первинної медико-санітарної допомоги» до складу якого увійшли 1 амбулаторія загальної практики сімейної медицини, 6 фельдшерсько-акушерських пунктів та 1 фельдшерський пункт.

На вторинному рівні медичну допомогу надають: комунальний заклад охорони здоров’я «Центральна районна лікарня» до складу якої входить 8 стаціонарних відділень на 200 ліжок, поліклінічне відділення, стоматологічне відділення.

Спільні зусилля керівників органів місцевого самоврядування, Дубровицького районного центру первинної медико-санітарної допомоги, працівників амбулаторій загальної практики-сімейної медицини та фельдшерсько-акушерських пунктів зумовили виконання ряду делегованих повноважень в галузі медицини.

Впродовж 2017 року Дубровицьким районним центром первинної медико-санітарної допомоги виконувалися заходи та завдання субпроекту «Підвищення ефективності лікування та профілактики хвороб системи кровообігу в Рівненській області», який буде фінансуватись з коштів проекту Світового банку. До даного субпроекту увійшли наступні об‘єкти: реконструкція ФАПів під АЗПСМ сіл Селець, Колки, Берестя; капітальний ремонт Бережницької, Дубровицької № 1, № 2, Сварицевицької АЗПСМ.

В 2017 році проведено заміну 35 вікон на ФАПах сіл Тумень, Бродець, Городище, освоєно 43,6 тисяч гривень із бюджету Туменської сільської ради, 13 вікон та 2 дверей на ФАПах сіл Лісове та Озерськ на суму 60,0 тисяч гривень та 12 вікон, 1 вхідні двері ФАПів сіл Бережки та Селець на суму 31,0 тисячу гривень.

Проведено ремонт приміщення ФАПу с.Лісове та зроблено опалювальні груби на суму 4,0 тисячі гривень. Придбано плитка для ремонту груби ФАПу села Осова на суму 1,4 тисяч гривень., трубу для ремонту котельні Сварицевицької АЗПСМ на суму 0,4 тисячі гривень.

Проведено ремонт підлоги ФАПу села Літвиця на суму 1,5 тисяч гривень.

На медикаментозне забезпечення було виділено 88,9 тисячі гривень, з них придбано туберкуліну на суму 3,9 тисячі гривень, спецсуміш для лікувального харчування на суму 117,1 тисячі гривень та лікарські засоби для надання невідкладної допомоги прикріпленому населенню на суму 42,0 тисячі гривень.

Роботу в галузі культури і туризму району було направлено на відродження, збереження та примноження національної культурної спадщини, популяризацію кращих мистецьких здобутків, формування позитивного туристичного іміджу.

В районі функціонує 48 закладів культури: 1 школа естетичного виховання, 1 музей, 1 централізована система публічно-шкільних бібліотек, 1 районний будинок культури, 44 заклади клубного типу сільської місцевості, які створюють належні умови для збереження, використання та популяризації національного культурного надбання, проведення й організації відпочинку і дозвілля громадян.

Проводиться постійна робота щодо виявлення інвестиційно привабливих для туристів об’єктів, здійснюється аналіз наявного туристичного потенціалу та матеріально-технічної бази туризму. Визначаються та забезпечується впорядкування місць масового відпочинку на територіях населених пунктів та за їх межами. На туристичних маршрутах району забезпечується громадський порядок та безпека дорожнього руху.

Розроблені туристичні маршрути територією Дубровиччини − «Зелене кільце Дубровиччини», урочища «Озеро Сомине», «Хілін», «Кураські гори», «Садовне», «Вовківня», «Дуби». Проводиться робота по розробці путівників, карт-схем туристсько-спортивних маршрутів вихідного дня по маршрутах Осова − витік річки Бережанка, Осова – річки Горинь – Нивецьк – Осова, Осова – урочище «Гора», проводиться екскурсія на «Лайдацьку гору» − криївку УПА.

Бібліотечні установи району працюють в обласному проекті по створенню зведених баз даних «Сакральні туристичні об’єкти Рівненщини», історія міст і сіл Рівненської області.

За звітний період на території району значну увагу приділено розвитку «зеленого туризму». Різноманітні послуги для туристів надають 5 сільських агросадиб в селах Великі Озера, Вербівка, Крупове, Селець, Хочин.

В районі діє 11 аматорських колективів, які мають звання «народний». Всі колективи проводять роботу щодо збереження та пропагування народної творчості району.

Періодично проводяться персональні виставки робіт заслужених майстрів народної творчості України та народних майстрів, серед яких Л.Стельмашук, З.Придюк, У.Кот, Н.Дем’янець.

Аматорські колективи району є бажаними учасниками концертних програм, котрі проводяться в установах клубного типу сільської місцевості, постійно беруть участь у районних та обласних конкурсах, фестивалях й інших культурно-масових заходах.

На державному обліку перебуває 63 об’єктів культурної спадщини Дубровицького району (з них: 20 - археології, 30 - історії, 5 - монументального мистецтва, 8 - архітектури).

24 бібліотеки забезпечені 45 комп’ютерами, з ліцензійним програмним забезпеченням, 28 одиниць копіювально-розмножувальної техніки, 19 бібліотек підключено до мережі Інтернет, 27 бібліотек мають власні веб-сайти, на яких розміщена інформація з історії населених пунктів, легенди краю, творчі особистості та висвітлюється робота бібліотек.

Бібліотечний сегмент в Інтернеті представлено 27 веб-сайтами бібліотек району, 5 бібліотек зареєстровані в соцмережах.

Разом з тим, внаслідок негативного впливу об’єктивних факторів, не вдалося досягти окремих запланованих показників.

Не вдалося завершити реконструкцію трубчастого переїзду на автодорозі Городище-Рівне-Старокостянтинів в районі села Бродець.

Не завершено будівництво підвідного газопроводу до трьох сіл (Бережниця, Кураш, Соломіївка).

Незважаючи на вжиті заходи, значним залишаються податковий борг до зведеного бюджету і становить на 1 січня 2018 року 4800,0 тисяч гривень та по єдиному соціальному внеску 186,8 тисячі гривень.

Голова Дубровицької

райдержадміністрації                                                                                    М.Петрушко

 

Публічний звіт заслухано 1 березня 2018 року в залі засідань Дубровицької райдержадміністрації.

Відповідальний структурний підрозділ райдержадміністрації: відділ економічного розвитку та торгівлі Дубровицької райдержадміністрації.

Відповідальна особа: Веленець Оксана Тихонівна - виконуюча обов’язки начальника відділу економічного розвитку та торгівлі Дубровицької райдержадміністрації, тел. (03658) 2-00-62.

 все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!