1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Рівненщина COVID-19: важливе станом на 3 квітня

Рівненщина COVID-19: важливе станом на 3 квітня

03 квітня 2020
//
У Рівненській області, станом на ранок 3 квітня, зафіксовано 2 нових випадки на COVID-19. Це житель  Рівного та  мешканка Здолбунівського району, які контактували із вже попередньо діагностованими хворими.   
Архів новин Авторизація
«    Квітень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
» » » керівник апарату Дубровицької РДА

керівник апарату Дубровицької РДА

Написав admin
//
27 липня 2015
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

Керівник апарату Дубровицької районної державної адміністрації

ЛИСАК Олександр Ярославович

 

 

Біографічна довідка

керівника апарату Дубровицької районної державної адміністрації

Лисака Олександра Ярославовича

 

 
 Народився 14 травня 1972 року в селі Берестя Дубровицького району Рівненської області. З 1979 року розпочав навчатися в Берестівській середній школі, а з 1983 року продовжив навчання в Дубровицькій середній школі №1 Дубровицького району Рівненської області. Після закінчення середньої школи, у 1989 році, вступив на навчання до Київського технологічного інституту харчової промисловості на механічний факультет, який закінчив у 1994 році, здобувши кваліфікацію інженера-механіка.

З листопада 1994 по грудень 1995 року проходив строкову військову службу в лавах Збройних Сил України.

У березні 1996 року був призначений на посаду завідуючого відділом з питань оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи, а зрештою начальником відділу з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області.

У березні 2005 року призначений заступником голови, а з серпня 2005 року керівником апарату Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області.

Одружений, виховує сина.

 

Функціональні повноваження

керівника апарату райдержадміністрації

Лисака Олександра Ярославовича

 

Очолює і організовує роботу апарату райдержадміністрації, виконання покладених на апарат завдань із правового, кадрового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності райдержадміністрації.

Забезпечує підготовку аналітичних, інформаційних та інших матеріалів з питань, що належать до компетенції апарату, систематичний контроль за виконанням актів законодавства та розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Інформує голову районної державної адміністрації про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення громадян, народних депутатів України, депутатів місцевих рад структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.

Координує роботу структурних підрозділів і посадових осіб апарату, забезпечує виконання доручень голови райдержадміністрації, контроль за реалізацією яких покладається на апарат або його структурні підрозділи.

Забезпечує взаємодію структурних підрозділів апарату із структурними підрозділами райдержадміністрації, виконавчим апаратом районної ради, органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.

Вносить голові райдержадміністрації пропозиції з питань структури та штатного розпису апарату, чисельності, фонду оплати праці і видатків на утримання структурних підрозділів райдержадміністрації.

Затверджує в установленому порядку положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників апарату, якщо інше не передбачено актами законодавства.

Готує пропозиції щодо розподілу функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації.

Контролює дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку (режиму роботи) в апараті райдержадміністрації та структурних підрозділах підрозділах райдержадміністрації, що не є юридичними особами публічного права.

Організовує підготовку регламенту районної державної адміністрації та правил внутрішнього трудового розпорядку, проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, інших документів з питань, віднесених до компетенції апарату.

Візує всі проекти розпоряджень, підписує додатки до них і подає на розгляд голові райдержадміністрації.

Відповідає за стан діловодства в апараті райдержадміністрації.

Організовує своєчасне доведення розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації до відповідних органів, посадових осіб, населення.

За дорученням голови райдержадміністрації утворює робочі групи та комісії із залученням спеціалістів структурних підрозділів райдержадміністрації для вивчення питань і підготовки пропозицій з проблем, які підлягають розгляду при голові райдержадміністрації.

На підставі пропозицій заступників голови райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації забезпечує складання проектів планів роботи та інших заходів райдержадміністрації.

Забезпечує інформування голови райдержадміністрації про діяльність органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування.

Організовує контроль над здійсненням виконавчими органами міської і сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Здійснює в установленому порядку призначення на посади, звільнення з посад керівників та працівників структурних підрозділів апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації, що не є юридичними особами публічного права, розглядає питання їх заохочення та притягнення до відповідальності.

Затверджує графік відпусток працівникам структурних підрозділів апарату та структурних підрозділів райдержадміністрації, що не є юридичними особами публічного права, надає їм відпустки, приймає рішення щодо їх відрядження.

За дорученням голови райдержадміністрації забезпечує підготовку у встановленому порядку документів щодо погодження призначення на посади та звільнення з посад керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління центральних органів виконавчої влади, подання про притягнення до відповідальності цих керівників у разі порушення ними актів законодавства.

Забезпечує контроль за станом виконання Закону України «Про державну службу», інших актів законодавства з цих питань у структурних підрозділах райдержадміністрації.

Забезпечує реалізацію заходів щодо добору, підготовки, перепідготовки кадрів апарату райдержадміністрації, структурних підрозділів райдержадміністрації, підвищення їх кваліфікації.

Забезпечує дотримання законодавства щодо розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації, контролює стан цієї роботи в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях і установах.

Організовує експертизу клопотань і забезпечує підготовку проектів рішень та подань про нагородження державними нагородами, відзнаками та почесними званнями України, голів обласної та районної держадміністрацій.

За дорученням голови забезпечує організацію дотримання законодавства з питань державної таємниці та контролю за його виконанням.

Сприяє реалізації визначених законодавством заходів, спрямованих на забезпечення підготовки та проведення в районі виборів Президента України, депутатів рад усіх рівнів, референдумів.

Спрямовує, координує та контролює роботу щодо організаційної підтримки, забезпечення взаємодії місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій стосовно створення та ведення Державного реєстру виборців, виконання рішень розпорядника Державного реєстру виборців.

Організовує господарське, матеріально-технічне забезпечення діяльності райдержадміністрації, ведення бухгалтерського обліку і звітності, вносить пропозиції щодо використання коштів у межах затвердженого кошторису витрат на утримання апарату.

Організовує роботу щодо доступу до публічної інформації та захисту персональних даних в апараті райдержадміністрації.

Забезпечує та організовує у межах повноважень висвітлення діяльності райдержадміністрації на її офіційному сайті та у засобах масової інформації.

Забезпечує реалізацію державної політики у галузі архівної справи та діловодства на території району.

Здійснює інші повноваження, покладені на апарат райдержадміністрації актами законодавства та положенням про апарат райдержадміністрації.

З питань, віднесених до повноважень керівника апарату, та відповідно до законодавства видає накази.

Уразі відсутності керівника апарату райдержадміністрації його обов’язки виконує заступник керівника апарату-начальник відділу організаційно-кадрової роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації.

 

Виконуючи функціональні повноваження, керівник апарату райдержадміністрації:

 

1. Здійснює керівництво:

Архівним відділом райдержадміністрації

Відділом ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Відділом документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації

Відділом організаційно-кадрової роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації (в частині організаційно-кадрової роботи)

Відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Головним спеціалістом по комп’ютерному забезпеченню апарату райдержадміністрації.

 

2. Координує діяльність з:

Відділом мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації (в частині режимно-секретної роботи)

Головним спеціалістом з юридичного забезпечення апарату райдержадміністрації

Комунальною установою «Трудовий архів Дубровицького району».

 

3. Організовує роботу:

Атестаційної комісії райдержадміністрації

Експертної комісії апарату райдержадміністрації

Експертної комісії з питань оцінки матеріальних носіїв секретної та конфіденційної інформації

Комісії для проведення експертних випробувань комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"

Комісії з перегляду нормативно-правових актів Дубровицької районної державної адміністрації

Комісії з питань роботи із службовою інформацією районної державної адміністрації

Комісії по визначенню контрольованої зони та проведення спеціального обстеження і категоріювання приміщень інформаційної діяльності райдержадміністрації

Конкурсної комісії для проведення відбору кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби

Організаційного комітету з проведення першого туру щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець»

Постійно діючої комісії з визначення непридатності матеріальних цінностей і встановлення неможливості проведення відновлювального ремонту необоротних активів та запасів, що перебувають на балансі райдержадміністрації

Постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

 

4. За дорученням голови райдержадміністрації забезпечує взаємодію з:

Дубровицькою районною радою (з питань, що вносяться на розгляд сесії районної ради, та узгоджує проекти відповідних рішень).все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!