1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Жовтень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
» » » 3. ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН проведення нарад-семінарів з міським та сільськими головами, міським та сільськими секретарями на 2013 рік

3. ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН проведення нарад-семінарів з міським та сільськими головами, міським та сільськими секретарями на 2013 рік

Написав admin
//
19 липня 2013
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

ПОГОДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО:

Голова райдержадміністрації Голова районної ради

О.Шатов Л.Стрибулевич

 

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

проведення нарад-семінарів з міським та сільськими головами,

міським та сільськими секретарями на 2013 рік

СІЧЕНЬ

1. Про підсумки роботи відділу реєстрації актів цивільного стану у 2012 році,

ведення обліку і звітності, використання бланків свідоцтв про державну

реєстрацію актів цивільного стану.

Інформує: Чернюк Н.В. - начальник

відділу державної реєстрації

актів цивільного стану реєстраційної

служби Дубровицькго районного

управління юстиції

 

2. Про порядок оформлення і видачі паспортів громадян України, постановка і

зняття з реєстраційного обліку.

Інформує: Король В.В. - завідувач

Дубровицького

районного сектору управління Державної

міграційної служби України в Рівненській

області

 

3. Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно.

Інформує: Нашора І.М. - завідувач

сектором державної реєстрації

речових прав на нерухоме майно

реєстраційної служби Дубровицького

районного управління юстиції

 

4. Про роботу адмінкомісій при виконавчих органах міської та сільських рад.

Про квартирний облік громадян, що потребують поліпшення житлових умов.

Мазанович І.Ю. – спеціаліст І-ої

категорії юридичного сектору апарату

райдержадміністрації

 

5. Про систему інформування та окремі питання внутрішньої політики.

Інформує: Кухарець Н.С. - завідувач сектору

з питань внутрішньої

політики та зв’язків з громадськістю

апарату райдержадміністрації

ЛЮТИЙ

1. Про організацію роботи з прийому заяв з необхідними документами від громадян для призначення соціальних допомог, житлових субсидій, компенсацій та пільг через фахівців із соціальних питань сільських рад.

Інформує: Буткевич В.А. – начальник

управління праці та соціального захисту

населення райдержадміністрації

 

2. Про захист житлових та майнових прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

Інформує: Лобзун О.П. – начальник

служби у справах дітей

райдержадміністрації

 

3. Про роботу із зверненнями громадян.

Інформує: Красько Н.В. – провідний

спеціаліст загального відділу

апарату райдержадміністрації

4. Вчинення нотаріальних дій.

Інформує: Мелех О.П. – приватний

нотаріус Дубровицького районного

нотаріального округу

 

БЕРЕЗЕНЬ

1. Про організацію, проведення оплачуваних громадських робіт. Фінансування оплачуваних громадських робіт.

Інформує: Дячук О.Л. – директор

Дубровицького районного центру

зайнятості

КВІТЕНЬ

1. Про медичне обслуговування дитячого населення району.

Інформує: Поліщук О.К. – головний

лікар КЗ ОЗ «Дубровицька ЦРЛ»

 

2. Про виконання розпорядження голови РДА від 09.07.2012 № 229 «Про покращення надання соціальних послуг найуразливішим верствам населення».

Інформує: Жакун В.І. – директор

районного центру соціальних служб для

сім’ї, дітей та молоді

 

ТРАВЕНЬ

1. Про новий порядок оздоровлення громадян району, які потерпіли внаслідок аварії на ЧАЕС.

Інформує: Буткевич В.А. – начальник

управління праці та соціального захисту

населення райдержадміністрації

 

2. Про правову експертизу рішень виконкомів місцевих рад з питань делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Інформує: Яцута А.І. – завідувач

юридичного сектору

апарату райдержадміністрації

ЧЕРВЕНЬ

1. Про порядок використання коштів державного бюджету на розвиток галузі тваринництва.

Інформує: Томілович Г.М. – заступник

начальника управління агропромислового

розвитку райдержадміністрації

ЛИПЕНЬ

1. Про нове у земельному законодавстві.

Інформує: Красько В.І. – начальник

управління Держземагентства

у Дубровицькому районі Рівненської області

 

2. Аналіз протокольних частин засідань виконавчих комітетів.

Інформує: Таранько Д.М. – начальник

відділу організаційно-кадрової

роботи апарату райдержадміністрації

СЕРПЕНЬ

1. Про роботу із зверненнями громадян.

Інформує: Красько Н.В. – провідний

спеціаліст загального відділу апарату

райдержадміністрації

ВЕРЕСЕНЬ

1. Про діяльність громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону.

Інформує: Яцута А.І. – завідувач

юридичного сектору

апарату райдержадміністрації

 

ЖОВТЕНЬ

1. Про підготовку плану контролю за виконанням документа та організація його виконання.

Інформує: Борщ О.М. – в.о. завідувача

сектору контролю

апарату райдержадміністрації

ЛИСТОПАД

1. Про передплату періодичних видань на І півріччя 2014 року.

Інформує: Гребень О.С. – заступник голови

райдержадміністрації

ГРУДЕНЬ

1. Про особливості формування надходжень до місцевих бюджетів та здійснення витрат з місцевих бюджетів.

Інформує: Секо Г.Г. – начальник

фінансового управління

 

 

 

Керівник апарату Заступник голови

райдержадміністрації районної ради

 

О.Лисак Г.Шах

 

 

 

Вик.О.Скаржинець,

2-07-89

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!