1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Вишивають ексклюзивну карту району (відео)

Вишивають ексклюзивну карту району (відео)

30 травня 2019
//
На телеканалі "Рівне - 1" показали як на Дубровиччині вишивають на полотні ЕКСКЛЮЗИВНУ КАРТУ РАЙОНУ.  
Архів новин Авторизація
«    Липень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
» » Порядок проведення прийому громадян

Порядок проведення прийому громадян

Написав admin
//
19 липня 2013
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

райдержадміністрації

07.04.2014 № 68

 

Порядок

проведення прийому громадян з особистих питань

в районній державній адміністрації

 

1. Особистий прийом громадян у Дубровицькій районній державній адміністрації проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та пункту 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:

 головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації, керівником апарату райдержадміністрації, згідно з затвердженим графіком;

з питань, вирішення яких належить до повноважень районної державної адміністрації, а також відповідно до розподілу функціональних повноважень керівництва райдержадміністрації;

за попереднім записом, з урахуванням наявності матеріалів щодо попереднього розгляду порушених громадянами питань у відповідних інстанціях.

2. За дорученням керівництва райдержадміністрації спеціалісти загального відділу апарату райдержадміністрації забезпечують надсилання звернень, поданих на особистому прийомі, безпосередньо керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, органам місцевого самоврядування та інших органів, установ, організацій, до повноважень яких належить вирішення проблеми і прийняття відповідних рішень.

3. Звернення, що згідно з резолюціями керівництва райдержадміністрації потребують подання інформації в райдержадміністрацію, підлягає контролю у загальному відділі, який здійснює оперативний контроль за дотриманням відповідальними виконавцями термінів, встановлених райдержадміністрацією.

Відповідальність за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання відповіді заявнику несуть посадові особи, яким доручено розгляд звернень.

Інформація керівнику райдержадміністрації про виконання звернення, що надійшло до райдержадміністрації, надається за підписом керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, установ та організацій, яким було доручено розгляд звернень та до повноважень яких входить вирішення порушених у зверненнях питань. А відповідь заявникам про результати розгляду звернень та вирішення їх по суті, надається тільки за підписом голови райдержадміністрації або особи, що виконує його обов’язки.

Рішення про зняття звернень з контролю приймають посадові особи, які прийняли рішення про контроль.

4. Загальний відділ апарату райдержадміністрації:

забезпечує у дні прийому кваліфіковану підготовку матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі (попередні звернення заявників, матеріали щодо їх розгляду, висновки тощо);

забезпечує першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу;

контролює додержання графіку прийому громадян в райдержадміністрації;

готує аналітичні матеріали (за потреби) про стан особистого прийому громадян в райдержадміністрації.

5. У разі коли особистий прийом громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови райдержадміністрації не може відбутися за графіком через поважні причини, він переноситься на черговий прийом, про що загальний відділ апарату райдержадміністрації повідомляє громадян.

                                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

райдержадміністрації

07.04.2014 № 68

 

Порядок

проведення виїзних прийомів громадян керівництвом

районної державної адміністрації

 

1. Керуючись Законом України «Про звернення громадян» та пунктом 6 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виїзні особисті прийоми громадян здійснюються згідно з графіком, який складається загальним відділом апарату райдержадміністрації за пропозиціями голови, його першого заступника та заступника голови райдержадміністрації на півріччя та до 3 числа останнього місяця подається на затвердження голові райдержадміністрації. У разі необхідності в виїзний графік прийому вносяться корективи.

2. Після затвердження головою райдержадміністрації графік виїзних прийомів громадян надсилається:

першому заступнику, заступнику голови райдержадміністрації – для виконання;

головному спеціалісту з  питань інформаційної  діяльності апарату райдержадміністрації для розміщення у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

3. Органи місцевого самоврядування, де заплановано проведення виїзного прийому:

повідомляють про дні та час прийому через засоби масової інформації;

організовують попередній запис громадян на прийом;

виділяють приміщення та створюють відповідні умови для проведення прийому.

4. Загальний відділ апарату райдержадміністрації:

забезпечує, в межах наданих повноважень, організаційний супровід виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації;

здійснює реєстрацію одержаних на прийомі звернень, контроль за дотриманням термінів їх розгляду та надання відповідей заявникам.

5. Рішення про зняття з контролю звернень, які були отримані на виїзному прийомі, приймають посадові особи, які проводили виїзний прийом громадян


все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!