ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Листопад 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Архів новин
Листопад 2020 (38)
Жовтень 2020 (75)
Вересень 2020 (34)
Серпень 2020 (90)
Липень 2020 (72)
Червень 2020 (66)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » положення про службу у справах дітей РДА

4-06-2019, 17:28
положення про службу у справах дітей РДА
Рейтинг:
Категорія: Для ВАС працюють

                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                        розпорядженням голови Дубровицької

                                                                                        районної державної адміністрації

                                                                                        27.02.2019 № 60

 

ПОЛОЖЕННЯ
про службу у справах дітей

Дубровицької районної державної адміністрації



1. Служба у справах дітей Дубровицької районної державної адміністрації (далі - служба) є структурним підрозділом Дубровицької районної державної адміністрації, який утворюється головою Дубровицької районної державної адміністрації, підзвітний та підконтрольний голові районної державної адміністрації та службі у справах дітей обласної державної адміністрації.

 

2. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Сімейним Кодексом України, Законом України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», Законом України «Про державну службу», Законом України «Про запобігання корупції», іншими законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, рішеннями голови обласної, районної державних адміністрацій, наказами начальника служби у справах дітей обласної державної адміністрації та цим Положенням.

 

3. Основними завданнями служби є:

 

реалізація на території Дубровицького району державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;

 

розроблення і здійснення самостійно або разом з іншими структурними підрозділами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, громадськими організаціями заходів щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

координація зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у вирішенні питань соціального захисту дітей та організації роботи із запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності;

 

забезпечення додержання вимог законодавства щодо встановлення опіки та піклування над дітьми, їх усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї;

 

здійснення контролю за умовами утримання і виховання дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування усіх форм власності;

 

ведення державної статистики щодо дітей;

ведення обліку дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів (дитячих містечок);

 

надання органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам практичної та методичної допомоги, консультацій з питань соціального захисту дітей, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

 

улаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, до дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, сприяння усиновленню;

 

підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчинення дітьми правопорушень;

 

визначення пріоритетних напрямів поліпшення на території Дубровицького району становища дітей, їх соціального захисту, сприяння фізичному, духовному та інтелектуальному розвиткові, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.

 

4. Служба відповідно до покладених на неї завдань:

 

1) організовує розроблення і здійснення на території Дубровицького району заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх фізичного, інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

 

2) надає місцевим органам виконавчої влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень практичну, методичну та консультаційну допомогу у вирішенні питань щодо соціального захисту дітей та запобігання вчиненню ними правопорушень;

 

3) оформляє документи на влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, сприяє усиновленню;

 

4) подає пропозиції до проектів районних програм, планів і прогнозів у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей;

 

5) забезпечує у межах своїх повноважень здійснення контролю за додержанням законодавства щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню ними правопорушень;

 

6) здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у сім'ях опікунів, піклувальників, дитячих будинках сімейного типу, прийомних сім'ях;

 

7) разом з відповідними структурними підрозділами місцевих органів виконавчої влади організовує і проводить соціологічні дослідження, готує статистичні та інформаційні матеріали про причини і умови вчинення дітьми правопорушень, вивчає і поширює міжнародний досвід з питань соціального захисту дітей, їх прав та інтересів;

8) організовує і проводить разом з іншими структурними підрозділами державної адміністрації, уповноваженими підрозділами органів Національної поліції заходи щодо соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень;

 

9) розробляє і подає на розгляд Дубровицької районної держадміністрації пропозиції стосовно бюджетних асигнувань на виконання програм і здійснення заходів щодо реалізації державної політики з питань дітей, спрямованої на подолання дитячої бездоглядності та безпритульності;

10) веде облік дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, усиновлених, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу та соціально-реабілітаційних центрів (дитячих містечок);

 

11) надає потенційним усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, батькам-вихователям, прийомним батькам інформацію про дітей, які перебувають на обліку в службі, і видає направлення на відвідування закладів з метою налагодження психологічного контакту з дитиною;

 

12) готує акт обстеження умов проживання дитини та опис її майна, а також акт обстеження житлово-побутових умов потенційного опікуна, піклувальника;

 

13) проводить перевірку умов проживання і виховання дітей у сім'ях опікунів, піклувальників за окремо складеним графіком, але
не рідше ніж раз на рік, крім першої перевірки, яка проводиться через три місяці після встановлення опіки та піклування;

 

14) готує звіт про стан виховання, утримання і розвитку дітей в прийомних сім'ях та дитячих будинках сімейного типу;

 

15) бере участь у процесі вибуття дітей із закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та закладів соціального захисту для дітей у сім'ї усиновлювачів, опікунів, піклувальників, до дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей;

 

16) готує та подає в установленому порядку статистичну звітність;

 

17) розглядає в установленому порядку звернення громадян;

 

18) розглядає звернення власника підприємства, установи або організації усіх форм власності та надає письмовий дозвіл щодо звільнення працівника молодше 18 років;

 

19) проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції, через засоби масової інформації;

 

20) здійснює контроль за цільовим витрачання аліментів на дитину одним з батьків або іншим законним представником дитини, разом з яким вона проживає, шляхом проведення інспекційного відвідування;

 

21) здійснює контроль щодо захисту житлових та майнових прав дітей при відчуженні житла та майна, на яке вони мають право власності або право користування;

 

22) здійснює інші функції, які випливають з покладених на неї завдань, відповідно до законодавства.

 

23) розробляє та здійснює заходи щодо захисту прав і законних інтересів дитини, яка постраждала від домашнього насильства, та дитини, яка вчинила домашнє насильство у будь-якій формі;

24) інформує дитину, яка постраждала від домашнього насильства, її батьків, інших законних представників, якщо вони не є кривдниками дитини, а також дитину, яка вчинила домашнє насильство у будь-якій формі, її батьків, інших законних представників про права дитини, заходи та послуги, якими вони можуть скористатися;

25) забезпечує проведення з батьками, іншими законними представниками дитини профілактичної роботи із запобігання домашньому насильству стосовно дітей і за участю дітей, у тому числі із залученням представників уповноважених підрозділів органів Національної поліції;

26) порушує перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про притягнення до відповідальності згідно із законом посадових осіб у разі невиконання або неналежного виконання ними обов’язків у разі виявлення фактів домашнього насильства, у роботі з дітьми, які постраждали від домашнього насильства, та дітьми, які вчинили домашнє насильство у будь-якій формі.

5. Служба має право:

1) приймати з питань, що належать до її компетенції, рішення, які є обов'язкові для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, посадовими особами, громадянами;

 

2) отримувати повідомлення від місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, посадових осіб про заходи, вжиті на виконання прийнятих нею рішень;

 

3) отримувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до її компетенції, а від місцевих органів державної статистики - статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань;

 

4) звертатися до місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності у разі порушення прав та інтересів дітей;

5) проводити роботу серед дітей з метою запобігання вчиненню правопорушень;

6) порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про направлення до спеціальних установ, навчальних закладів усіх форм власності дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, неодноразово самовільно залишали сім'ю та навчальні заклади;

 

7) влаштовувати дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім'ї, передавати під опіку, піклування, на усиновлення;

 

8) вести справи з опіки, піклування над дітьми та усиновлення дітей;

9) перевіряти стан роботи із соціально-правового захисту дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, стан виховної роботи з дітьми у навчальних закладах за місцем проживання, а також у разі необхідності - умови роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності;

 

10) представляти у разі необхідності інтереси дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності;

 

11) запрошувати для бесіди батьків або опікунів, піклувальників, посадових осіб з метою з'ясування причин та умов, які призвели до порушення прав дітей, бездоглядності та безпритульності, вчинення правопорушень, і вживати заходів до усунення таких причин;

 

12) порушувати перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування питання про накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб у разі невиконання ними рішень, прийнятих спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у справах сім'ї, дітей та молоді;

 

13) укладати в установленому порядку угоди про співробітництво з об'єднаннями громадян і благодійними організаціями;

14) скликати в установленому порядку наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції;

 

15) проводити особистий прийом дітей, а також їх батьків, опікунів чи піклувальників, розглядати їх скарги та заяви з питань, що належать до її компетенції;

 

16) визначати потребу в утворенні закладів соціального захисту для дітей;

 

17) розробляти і реалізовувати власні та підтримувати громадські програми соціального спрямування з метою забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів дітей;

 

18) відвідувати дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають на обліку в службі, за місцем їх проживання, навчання і роботи; вживати заходів для соціального захисту дітей.

 

6. Служба під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами Дубровицької районної державної адміністрації та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об'єднаннями громадян і громадянами.

 

7. Службу очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою Дубровицької районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з органом виконавчої влади вищого рівня.

Начальник служби здійснює визначені Законом України "Про державну службу” повноваження керівника державної служби в службі у справах дітей районної державної адміністрації.

 

8. Начальник служби може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади начальником служби, відповідно до законодавства про державну службу.

 

9. Начальник служби:

 

здійснює керівництво діяльністю служби, несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань, а також за роботу підпорядкованих службі закладів;

 

призначає на посаду і звільняє з посади працівників служби;

 

видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

 

подає на затвердження голові районної державної адміністрації кошторис та штатний розпис служби в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;

 

затверджує положення про структурні підрозділи служби і функціональні обов’язки працівників служби;

 

розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису служби.

 

10. Функції щодо проведення процедури усиновлення, влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, під опіку, піклування, до дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей, інших сімейних форм виховання покладаються на відділ опіки та піклування, який утворюється у складі служби. Штатна чисельність такого підрозділу встановлюється залежно від кількості дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, але не менше трьох осіб.

 

11. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції служби, в ній може утворюватися колегія у складі начальника служби (голова колегії), його заступника, керівників інших структурних підрозділів державної адміністрації, органів Національної поліції, представників підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян та благодійних організацій.

Склад колегії затверджується головою районної державної адміністрації за поданням начальника служби.

Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника служби.

 

12. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо поліпшення діяльності та вирішення інших питань у службі можуть утворюватися наукові та координаційні ради і комісії. Склад цих рад і комісій та положення про них затверджує начальник служби.

13. Утримання та матеріально-технічне забезпечення служби здійснюється за кошти державного і місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством.

Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників служби затверджуються головою Дубровицької районної державної адміністрації.

Штатна чисельність працівників служби у справах дітей установлюється з розрахунку один працівник служби 
не більше ніж на одну тисячу дітей, які проживають у районі.

Кошторис та штатний розпис служби затверджуються у встановленому порядку головою районної державної адміністрації в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці її працівників.

 

14. Служба є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.

 

 

Керівник апарату О.Лисак

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 1 795
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


ОГОЛОШЕННЯ

Про проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради

 

Дубровицька районна державна адміністрація Рівненської області оголошує проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Правові підстави

Конкурс проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017р. №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», розпорядження голови Дубровицької районної державної адміністрації від 11 листопада 2020 року № 267 «Про затвердження складу конкурсної комісії».

Комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради створено відповідно до рішення 26 сесії 7 скликання Дубровицької районної ради від 31 жовтня 2018 року №334 «Про створення комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Найменування закладу:

Повне найменування українською мовою: комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Скорочене найменування українською мовою: КНП «Дубровицька стоматполіклініка».

Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу:

34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Шевченка, будинок 60.

Основні напрями діяльності підприємства, визначені Статутом комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради :

-надання населенню згідно з вимогами відповідних нормативно- правових актів стоматологічної допомоги та стоматологічних медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я населення;

-здійснення іншої діяльності, необхідної для належного забезпечення профілактики, діагностики та лікування захворювань зубо-щелепової системи.

(ознайомитись зі Статутом можна на веб-сайті Дубровицької районної ради за адресою: http://dubrrada.gov.ua/rshermya-radi/rshennya-26-sesyi/N2334)

 

Структура закладу:

1)адміністративно-управлінський підрозділ;

2)допоміжні підрозділи, в тому числі господарчі;

3)лікувально-профілактичні підрозділи.

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності КНП «Дубровицька стоматполіклініка» Дубровицької районної ради на 2020 рік складають 360000.00 грн.

Дата початку прийому документів для участі у конкурсі – 25 листопада 2020року.

Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі - до

17 год.15 хв. 09 грудня 2020 року.

Адреса приймання документів для участі у конкурсі - 34100,

Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська, 16 (конкурсна комісія).

Електронна адреса для довідок: yursektor1@ukr.net

Телефон для довідок: (03658) 2-00-00, 2-03-24

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою з повідомленням конкурсній комісії:

1)копію паспорта громадянина України;

2)письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3)резюме у довільній формі;

4)автобіографію;

5)копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6)згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7)конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі. Шрифт Times New Roman, розмір 14, інтервал - одинарний;

8)довідку МВС про відсутність судимості;

9)медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10)попередженнястосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11)заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12)підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік

(відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

Вимоги до претендентів:

- вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров'я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров'я".

- стаж роботи за фахом - не менше 5 років.

- громадянство України;

-вільне володіння державною мовою;

- достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти);

- знання порядку розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності);

- знання порядку укладення і виконання господарських та фінансових договорів, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин

-здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;

- володіння сучасними засобами комунікацій та зв’язку;

- високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності;

- достатній рівень знань трудового законодавства, форм та методів роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету;

- знання специфікименеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.

Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту: посадовий оклад за тарифікаційним розрядом керівнику визначений за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки, відповідно до спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05 жовтня 2005 року №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2005 року за №1209/11489 (зі змінами та доповненнями) та іншими нормативно-правовими актами.

За рішенням органу управління - Дубровицької районної державної адміністрації встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.

З керівником укладається контрактза типовою формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 № 792 «Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типових форм контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я».

Дата і місце проведення конкурсу:

Конкурс проводиться:

Розгляд заяв претендентів і доданих до них документів – 14 грудня 2020 року в 11 год.00 хв.

Співбесіда з претендентами – 17 грудня 2020 року в 11.00 год.

Місце проведення конкурсу: 34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська,16, великий зал засідань Дубровицької райдержадміністрації, 3-й поверх.

За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

-неподання ним необхідних документів;

-його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

-наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

-наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

4) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

 

Конкурсна комісія

statut-knp-stomatpolklnka-2019.doc [88 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-1.doc [27.5 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-2.doc [28 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-3.doc [25 Kb] (cкачувань: 0)

 

dodatok-4.doc [43.5 Kb] (cкачувань: 0)

 


Переглядів: 2
Коментарів: 0

На Рівненщині зафіксовано 308 нових хворих з COVID-19

 

Переглядів: 125
Коментарів: 0
Переглядів: 172
Коментарів: 0
13-11-2020, 15:37
Засідання районної комісії по ТЕБ та НС
Рейтинг:
Категорія: Новини РДА

Засідання районної комісії по ТЕБ та НС

 

Переглядів: 473
Коментарів: 0

Новий антирекорд на Рівненщині: 550 нових хворих з короновірусом

 

Переглядів: 176
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 214