1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Травень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
» » положення про відділ мітобудування, архітектури та ЖКГ РДА

положення про відділ мітобудування, архітектури та ЖКГ РДА

Написав admin
//
19 липня 2013
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                            розпорядження голови

                                                                            Дубровицької районної

                                                                            державної адміністрації

                                                                            05.07.2013 №202

                                                                            (з доповненнями, змінами внесеними

                                                                            розпорядженнями 05.09.2014 №180,

                                                                            16.06.2016 №139)

 

ПОЛОЖЕННЯ
про відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Дубровицької районної

державної адміністрації Рівненської області

 

1.Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області (далі - відділ) утворюється головою райдержадміністрації, входить до її складу і в межах району забезпечує виконання покладених на відділ завдань.

Повне найменування: Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Дубровицької районної державної адміністрації Рівненської області.

Скорочена назва: Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації.

Юридична адреса відділу: вул. Воробинська, 16, м. Дубровиця, 34100.

2.Відділ є структурним підрозділом і підпорядкований голові райдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний департаменту з питань будівництва та архітектури облдержадміністрації, департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та енергоефективності облдержадміністрації.

Відділ утримується за рахунок державного бюджету і є неприбутковим.

3.Відділ у своїй діяльності керується Конституцієюта Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, а також цим Положенням.

4.Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства на території району.

5.Відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

1)організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій та здійснює контроль за їх реалізацією;

2)забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3)надає адміністративні послуги;

4)здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

5)бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

6)розробляє проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;

7)бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

8)бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи райдержадміністрації;

9)бере участь у підготовці звітів голови райдержадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

10)готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;

11)забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

12)готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

13)розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

14)опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

15)забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

16)постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

17)контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

18)здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

19)забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

20)забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

21)бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

22)забезпечує захист персональних даних;

23)здійснює передбачені законом галузеві повноваження;

24)здійснює інші передбачені законом повноваження.

6.У сфері містобудування та архітектури відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

1)підготовка рішень щодо планування територій на районному (схема планування території району) та місцевому рівнях;

2)внесення пропозицій щодо розроблення, коригування показників і затвердження схеми планування території району;

3)підготовка пропозицій до програм соціального-економічного розвитку району і подання їх на розгляд до райдержадміністрації;

4)організація розроблення і подання на затвердження районній раді містобудівних програм;

5)здійснення моніторингу:

реалізації схеми планування території району;

стану розроблення, оновлення містобудівної документації на районному та місцевому рівнях (схема планування території району, генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій);

забудови та іншого використання територій;

6)визначення державних інтересів для їх врахування під час розроблення містобудівної документації на районному рівні;

7)сприяння розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації населених пунктів району;

8)внесення пропозицій виконавчим органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів району, іншої містобудівної документації;

9)сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;

10) забезпечення контролю в установленому порядку діяльності виконавчих органів сільських, селищних рад з питань делегованих повноважень, передбачених підпунктом «б» частини першої статті 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

11) підготовка пропозицій щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;

12) у межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації регіонального рівня, прийняття участі у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;

13) координація діяльності:

суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної та містобудівної спадщини;

підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури;

14) надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

15) надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки;

16) надання пропозицій органам місцевого самоврядування щодо розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів району;

17) оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

18) надання пропозицій щодо присвоєння органами місцевого самоврядування поштових адрес об’єктам містобудування;

19) забезпечення ведення містобудівного кадастру на території району;

20) сприяння створенню та оновленню картографічної основи території району;

21) забезпечення виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів;

22) співпраця з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів містобудування;

23) інформування населення про плани розміщення на території району найважливіших містобудівних, промислових, енергетичних і транспортних комплексів;

24) організація проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

25) сприяння діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;

26) інші функції у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами.

7.У сфері житлово-комунального господарства відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

7.1. У сфері житлової політики та надання житлово-комунальних послуг:

1) забезпечує дотримання вимог законодавства у цій сфері;
2) розробляє і реалізує районні програми, приймає участь у розробленні, реалізації та фінансуванні державних програм у цій сфері;
3) взаємодіє з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів у межах своїх повноважень;
4) забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них;
5) забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо визначення і встановлення норм споживання у сфері житлово-комунальних послуг, здійснення контролю за їх дотриманням;
6) проводить аналіз рівня та динаміки цін/тарифів та їх складових на житлово-комунальні послуги;
7) надає методичну допомогу з питань формування цін/тарифів житлово-комунальних послуг та проведення перерахунків розміру плати за надання цих послуг та з інших питань, що належать до компетенції структурного підрозділу;
8) реалізує державну політику з питань формування й утримання житлового фонду гуртожитків;
9) реалізує державну політику з питань формування й утримання житлового фонду соціального призначення;
10) розглядає питання спільно з органами місцевого самоврядування щодо передачі у комунальну власність з наступним здійсненням приватизації державного житлового фонду, який знаходиться у повному господарському віданні або оперативному управлінні державних підприємств, організацій та установ;
11) бере участь у роботі комісій із забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків для досудового вирішення спорів;
12) інформує населення про проведення заходів щодо реконструкції, заміни житлового фонду;
13) забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення контролю за виконанням місцевих програм реконструкції, заміни житлового фонду.

7.2. У сфері питної води та питного водопостачання:

1)розробляє і реалізує місцеві програми у сфері питної води та питного водопостачання, бере участь у розробленні і реалізації державних та районних програм у цій сфері;

2)забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення контролю за виконанням установлених у цій сфері правил і норм;

3)порушує питання щодо прийняття рішення про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) діяльності підприємств, установ, організацій у разі порушення ними вимог законодавства у сфері питної води та питного водопостачання;

4)забезпечує виконання правил і норм користування системами питного водопостачання, дотримання режиму зон санітарної охорони джерел та об'єктів централізованого питного водопостачання;

5)здійснює аналіз стану сфери питної води, питного водопостачання та водовідведення;

6)забезпечує дотримання правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення потреб споживачів у питній воді, обмежує або забороняє використання питної води для промислових потреб, відповідає за належне забезпечення жителів населених пунктів питною водою, кількість та якість якої повинні відповідати нормативним вимогам;

7)розробляє і забезпечує реалізацію проектів зон санітарної охорони джерел та об'єктів централізованого питного водопостачання.

7.3. У сферах благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання:

1)бере участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм благоустрою населених пунктів;

2)інформує населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;

3)бере участь у проведені щорічного всеукраїнського конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримання громадського порядку»;

4)здійснює аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів, квітково-декоративного насінництва та розсадництва, поводження з побутовими відходами, галузі поховання;

5)забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері благоустрою території населених пунктів;

6)надає пропозиції щодо збирання і видалення побутових відходів, створення полігонів для їх захоронення, а також здійснення роздільного збирання корисних компонентів цих відходів;

7)надає пропозиції щодо затвердження схеми санітарного очищення в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

8)надає пропозиції щодо відведення земельних ділянок для організації місць поховання;

9)забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення на відповідній території державного контролю за дотриманням санітарних правил, державних стандартів, інших нормативних документів у галузі поховання, а також правил благоустрою.

7.4. У сфері будівництва бере участь у реалізації державних і бюджетних програм з питань будівництва, зокрема розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового будівництва, пільгового кредитування індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих категорій громадян, реалізації проектів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури. (пункт 7.4. доповнено розпорядженням голови райдержадміністрації від 05.09.2014 року №180).

8.Відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1)одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

2)залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3)вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи райдержадміністрації у відповідній галузі;

4)користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5)скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до їх компетенції.

9.Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

10. З метою колегіального та професійного розгляду містобудівних та архітектурних рішень при відділі у відповідності до Типового положення про архітектурно-містобудівні ради, затвердженого наказом Мінрегіону Українивід 07 липня 2011 року №903/19641, утворюється архітектурно-містобудівна рада, як дорадчий орган, що діє на громадських засадах.

11. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою райдержадміністрації за погодженням з облдержадміністрацією згідно із чинним законодавством про державну службу.

Начальник відділу за посадою є головним архітектором району та головою архітектурно-містобудівної ради.

12. Начальник відділу:

1)здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі;

2)подає на затвердження голові райдержадміністрації положення про відділ;

3)затверджує посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними;

4)планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи райдержадміністрації;

5)вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

6)звітує перед головою райдержадміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

7)може входити до складу колегії райдержадміністрації;

8)вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

9)може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10) представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва райдержадміністрації;

11) (підпункт 11 виключено розпорядженням голови райдержадміністрації від 16.06.2016 року №139).

12) здійснює добір кадрів;

13) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців відділу;

14) подає голові райдержадміністрації пропозиції щодо:

призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців відділу, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників відділу, які не є державними службовцями, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

15) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;

16) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

17) здійснює інші повноваження, визначені законом.

13.(пункт 13 виключено розпорядженням голови райдержадміністрації від 16.06.2016 року №139).

14. Ведення бухгалтерського обліку відділу здійснюється відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації.

15. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначає голова райдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

16. Штатний розпис та кошторис відділу затверджує голова райдержадміністрації.

17. Відділ має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

 

Керівник апарату райдержадміністрації                                                 О.Лисак


все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!