1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Травень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
» » положення про відділ цивільного захисту та ОНПС РДА

положення про відділ цивільного захисту та ОНПС РДА

Написав admin
//
12 квітня 2017
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

                                                                                                   ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                   розпорядження голови

                                                                                                   Дубровицької районної

                                                                                                   державної адміністрації

                                                                                                   24.03.2017 №78

 

                                                                  Положення

про відділ цивільного захисту та охорони навколишнього природного середовища Дубровицької районної державної адміністрації

 

1. Відділ з питань цивільного захисту та охорони навколишнього природного середовища Дубровицької районної державної адміністрації (далі - відділ)утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах району забезпечує виконання покладених на відділ завдань.

2. Відділ підпорядкований голові районної державної адміністрації та управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення облдержадміністрації.

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, розпорядженнями обласної, районної державних адміністрацій та наказами начальника управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення облдержадміністрації, а також цим Положенням.

4. Основними завданнями відділу є забезпечення реалізації, у межах законодавства, державної політики у сфері цивільного захисту на території району.

Здійснення управління та регулювання у сферах охорони навколишнього природного середовища, забезпечення екологічної та в межах своєї компетенції радіаційної безпеки, у сфері поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами), пестицидами та агрохімікатами, організації охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду України, формування, збереження та використання екологічної мережі.

Інформування населення через засоби масової інформації про стан навколишнього природного середовища на відповідній території, оперативне оповіщення про виникнення надзвичайних екологічних ситуацій та про хід виконання заходів щодо їх ліквідації.

Відділ є постійно діючим органом управління цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту району.

 

5. Відділ відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

1) організовує виконання Конституції України і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та здійснює контроль за їх реалізацією;

2)здійснює функції постійно діючого органу управління цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми;

3)забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням рішень комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій району, здійснює функції робочого органу (секретаріату) комісії;

4)забезпечує готовність органів управління та сил цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми до дій за призначенням;

5)розробляє та подає на затвердження план основних заходів цивільного захисту району на рік, інші плани у сфері цивільного захисту, здійснює контроль за їх виконанням;

6)розробляє проекти районних програм у сфері цивільного захисту, охорони навколишнього природного середовища, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, зменшення можливих втрат, надає ці програми в установленому порядку на затвердження, забезпечує моніторинг їх реалізації;

7)організовує та проводить моніторинг надзвичайних ситуацій, здійснює прогнозування імовірності їх виникнення та визначення показників ризику;

8)здійснює контроль за використанням відходів з урахуванням їх ресурсної цінності та вимог безпеки для здоров’я людей і навколишнього природного середовища та розглядає справи про адміністративні правопорушення або передає їх матеріали на розгляд інших органів у разі порушення законодавства про відходи;

9)забезпечує належне функціонування автоматизованої системи централізованого оповіщення цивільного захисту району "Сигнал-ВО", здійснює оповіщення керівного складу районної державної адміністрації, органів управління, підприємств, установ і організацій району;

10) координує та сприяє розвитку підприємницької діяльності у сфері поводження з відходами;

11) здійснює контроль за використанням відходів з урахуванням їх ресурсної цінності та вимог безпеки для здоров'я людей і навколишнього природного середовища;

12) здійснює контроль за діяльністю об'єктів поводження з відходами;

13) організовує та сприяє створенню спеціалізованих підприємств усіх форм власності для збирання, оброблення, утилізації та видалення відходів, а також для виготовлення, монтажу та сервісного обслуговування відповідного устаткування;

14) складає і веде реєстр об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів і реєстру місць видалення відходів;

15) організовує ліквідацію несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів самостійно або за рішенням уповноважених на те органів;

16) залучає та об’єднує на договірних засадах кошти підприємств, установ, організацій та громадян, місцевого бюджету і позабюджетних фондів для фінансування будівництва нових, розширення та реконструкцію діючих об’єктів поводження з відходами, а також для вивчення можливості утилізації відходів, їх маркетингу тощо;

17) сприяє роз’ясненню законодавства про відходи серед населення, створює необхідні умови для стимулювання залучення населення до збирання і заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини;

18) інформує населення про екологічно небезпечні аварії та ситуації, стан довкілля, а також про заходи, що вживаються до його поліпшення;

19) вживає заходів до відшкодування шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону довкілля підприємствами, установами, організаціями і громадянами;

20) організовує ведення обліку утворення, оброблення, знешкодження, утилізації та видалення відходів, їх паспортизації;

21) сприяє роз'ясненню законодавства про відходи серед населення, створення необхідних умов для стимулювання залучення населення до збирання і заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини;

22) забезпечує оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

23) готує пропозиції щодо утворення районних та комунальних аварійно-рятувальних служб, здійснює контроль за їх готовністю до дій за призначенням;

24) здійснює методичне керівництво щодо утворення та функціонування місцевих спеціалізованих служб цивільного захисту та формувань цивільного захисту, здійснює контроль за їх готовністю до дій за призначенням;

25)надає методичну допомогу органам з евакуації щодо організації проведення евакуації та підготовки району для розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також зберігання матеріальних і культурних цінностей;

26)організовує навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, керівників та їх заступників, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях;

27)організовує підготовку органів управління та сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми до дій за призначенням;

28)здійснює контроль за проведенням практичної підготовки на підприємствах, в установах та організаціях шляхом узагальнення звітів про проведення спеціальних об’єктових навчань (тренувань) з питань цивільного захисту;

29) бере участь в:

здійсненні заходів радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій;

організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, координації діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту;

30)готує пропозиції щодо віднесення суб’єктів господарювання, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, а також тих, що знаходяться у приватній власності, до категорії цивільного захисту та надання їх переліку на затвердження в установленому порядку;

31)визначає потреби та організовує завчасне накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення і зонах спостереження атомних електростанцій, та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки;

32) організовує та здійснює заходи з питань створення і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

33) організовує виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту;

34) визначає потребу фонду захисних споруд цивільного захисту;

35) планує та організовує роботу з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення;

36) готує проект рішення про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності;

37) організовує облік фонду захисних споруд цивільного захисту;

38) організовує проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх, за погодженням із державною службою надзвичайних ситуацій України, з фонду таких споруд;

39) надає технічні умови щодо інженерного забезпечення об'єкта та узгоджує розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту проектної документації на будівництво;

40) підтримує у готовності пункти управління районної державної адміністрації, забезпечує їх обладнання засобами управління, організовує оперативно-чергову службу в цілодобовому режимі;

41) у режимі підвищеної готовності для єдиної державної системи цивільного захисту, місцевої ланки територіальної підсистеми:

забезпечує організацію оповіщення органів управління та сил цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування їх про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;

формує оперативну групу для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;

готує проекти розпорядчих документів, спрямованих на посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об’єктах, території об’єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснює постійне прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;

організовує функціонування постів радіаційного і хімічного спостереження та розрахунково-аналітичних груп для здійснення спостереження за радіаційною і хімічною обстановкою при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з викидом (виливом) у довкілля радіоактивних та небезпечних хімічних речовин;

уточнює (у разі потреби) плани реагування на надзвичайні ситуації, здійснює заходи щодо запобігання їх виникненню;

уточнює та здійснює заходи щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;

бере участь у заходах із приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, готує пропозиції щодо залучення у разі потреби додаткових сил і засобів;

42)у режимі надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту, місцевої ланки територіальної підсистеми:

забезпечує організацію оповіщення органів управління та сил цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації;

готує розпорядчі документи щодо переведення територіальної підсистеми у режим надзвичайної ситуації, про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, у разі прийняття рішення про її утворення;

організовує роботи із визначення зони надзвичайної ситуації;

здійснює постійне прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

бере участь в організації:

аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, керівництві проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;

евакуаційних заходів (у разі потреби);

радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

організовує безперервний контроль за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

забезпечує інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;

43)у режимі надзвичайного стану - виконує завдання відповідно до Закону України „Про правовий режим надзвичайного стану”;

44)готує пропозиції щодо виконання заходів з питань радіологічного захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, реабілітації радіаційно забруднених територій;

45)організовує та координує роботи з обстеження радіоактивно забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи територій;

46)здійснює інформування громадян, які проживають на забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи територіях, з питань безпекипроживання та формування здорового способу життя;

47)забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

48)здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

49)бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;

50)забезпечує ефективне і цільове використання бюджетних коштів;

51)бере участь у підготовці заходів щодо місцевого розвитку;

52)розробляє проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань реалізації повноважень відділу;

53)бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

54)бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи районної державної адміністрації;

55)бере участь у підготовці звітів голови районої державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

56)готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної державної адміністрації;

57)забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

58)розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

59)опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

60)забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є відділ;

61)постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

62)контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

63)здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

64)забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, територіальної оборони, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

65)забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

66)здійснює інші, передбачені законом, повноваження.

6. Відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на управління завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції для сприяння здійсненню покладених на структурний підрозділ завдань;

6) порушувати клопотання перед головою районної державної адміністрації щодо залучення до здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх ліквідацією, сил місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту згідно з відповідними планами взаємодії, а також окремих спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

7) надавати методичну допомогу іншим структурним підрозділам районної державної адміністрації, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків таких ситуацій;

8) брати участь у розгляді районними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування питань, пов’язаних із діяльністю органів управління і сил місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.

7. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з районним сектором головним управлінням державної служби надзвичайних ситуацій України у Рівненській області, іншими структурними підрозділами, апаратом районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями та іншими суб’єктами забезпечення цивільного захисту.

8. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з обласною державною адміністрацією та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту в установленому законодавством порядку.

9. Начальник відділу:

1) здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в відділі;

2) подає на затвердження голові районної державної адміністрації Положення про управління;

3) затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов’язки між ними;

4) планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

5) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

6) звітує перед головою районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

7) може входити до складу колегії районної державної адміністрації;

8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10) представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва районної державної адміністрації;

11) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу.

10. Ведення бухгалтерського обліку відділу здійснюється відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації.

11. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначає голова райдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

12. Штатний розпис та кошторис відділу затверджує голова райдержадміністрації.

13. Відділ може мати печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

Керівник апарату адміністрації                                                                          О.Лисак

 все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!