ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Серпень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Архів новин
Серпень 2020 (6)
Липень 2020 (72)
Червень 2020 (66)
Травень 2020 (106)
Квітень 2020 (94)
Березень 2020 (93)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » положення про відділ з питань оборонної роботи, цивільного захисту та ОНПС РДА

19-05-2020, 10:40
положення про відділ з питань оборонної роботи, цивільного захисту та ОНПС РДА
Рейтинг:
Категорія: Для ВАС працюють

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                           розпорядження голови райдержадміністрації

                                                                           22.04.2020 №90

Положення

про відділ з питань оборонної роботи, цивільного захисту та охорони навколишнього природного середовища Дубровицької районної державної адміністрації

 

1. Відділ з питань оборонної роботи, цивільного захисту та охорони навколишнього природного середовища Дубровицької районної державної адміністрації (далі - відділ)утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах району забезпечує виконання покладених на відділ завдань.

 

2. Відділ є структурним підрозділом і підпорядкований голові районної державної адміністрації, заступнику голови районної державної адміністрації відповідно до розподілу функціональних повноважень, з питань державної служби та інших питань - керівнику апарату райдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення облдержадміністрації, департаменту екології та природних ресурсів облдержадміністрації, відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату облдержадміністрації.

 

3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України,актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та органів влади вищого рівня, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, а також цим Положенням.

 

4. Основними завданнями відділу є забезпечення реалізації, у межах законодавства, державної політики у сфері цивільного захисту,окремих питаннях оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та боротьби зі злочинністю, охорони навколишнього природного середовища, забезпечення екологічної та в межах своєї компетенції радіаційної безпеки, у сфері поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами), пестицидами та агрохімікатами, організації охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду України, формування, збереження та використання екологічної мережі на території району.

Відділ є постійно діючим органом управління цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту району.

5. Відділ відповідно до визначених повноважень виконує такі завдання:

1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

4) розробляє та готує пропозиції до районних програм соціально-економічного розвитку району;

5) вносить пропозиції щодо проекту районного бюджету;

6) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

7) розробляє проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;

8) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

9) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, проектів наказів керівника апарату райдержадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи райдержадміністрації;

10) бере участь у підготовці звітів голови райдержадміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

11) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;

12)забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

13) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

14) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

15) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

16) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

17) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

18) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

19) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

20) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, територіальної оборони, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

21) забезпечує виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

22) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

23) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

24) забезпечує захист персональних даних;

25) приймає участь у проведенні інших заходів та робіт, визначених розпорядженнями та дорученнями керівництва райдержадміністрації;

26) здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

6. У сфері цивільного захисту відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

1)здійснює функції постійно діючого органу управління цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми;

2)забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням рішень комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій району, здійснює функції робочого органу (секретаріату) комісії;

3)забезпечує готовність органів управління та сил цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми до дій за призначенням;

4) розробляє та подає на затвердження план основних заходів цивільного захисту району на рік, інші плани у сфері цивільного захисту, здійснює контроль за їх виконанням;

5) розробляє проекти районних програм у сфері цивільного захисту, охорони навколишнього природного середовища, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, зменшення можливих втрат, надає ці програми в установленому порядку на затвердження, забезпечує моніторинг їх реалізації;

6) організовує та проводить моніторинг надзвичайних ситуацій, здійснює прогнозування імовірності їх виникнення та визначення показників ризику;

7) забезпечує створення та належне функціонування систем централізованого оповіщення цивільного захисту району, організовує оповіщення керівного складу районної державної адміністрації, органів управління, підприємств, установ і організацій району;

8) забезпечує оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

9) готує пропозиції щодо утворення районних та комунальних аварійно-рятувальних служб, здійснює контроль за їх готовністю до дій за призначенням;

10) здійснює методичне керівництво щодо утворення та функціонування місцевих спеціалізованих служб цивільного захисту та формувань цивільного захисту, здійснює контроль за їх готовністю до дій за призначенням;

11) надає методичну допомогу органам з евакуації щодо організації проведення евакуації та підготовки району для розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також зберігання матеріальних і культурних цінностей;

12) організовує навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, керівників та їх заступників, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях;

13) організовує підготовку органів управління та сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми до дій за призначенням;

14) здійснює контроль за проведенням практичної підготовки на підприємствах, в установах та організаціях шляхом узагальнення звітів про проведення спеціальних об’єктових навчань (тренувань) з питань цивільного захисту;

15)береучасть в:

заходах радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій;

організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, координації діяльності комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту;

16) готує пропозиції щодо віднесення суб’єктів господарювання, що належать до сфери управління районної державної адміністрації, а також тих, що знаходяться у приватній власності, до категорії цивільного захисту та надання їх переліку на затвердження в установленому порядку;

17)визначає потреби та організовує завчасне накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення і зонах спостереження атомних електростанцій, та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки;

18)організовує та здійснює заходи з питань створення і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

19)організовує виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту;

20)визначає потребу фонду захисних споруд цивільного захисту;

21)планує та організовує роботу з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення;

22)готує проекти рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності;

23)організовує облік фонду захисних споруд цивільного захисту;

24)організовує проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх, за погодженням із державною службою надзвичайних ситуацій України, з фонду таких споруд;

25)підтримує у готовності пункти управління районної державної адміністрації, забезпечує їх обладнання засобами управління, у разі потреби - організовує оперативно-чергову службу в цілодобовому режимі;

26)у режимі підвищеної готовності для єдиної державної системи цивільного захисту, місцевої ланки територіальної підсистеми:

забезпечує організацію оповіщення органів управління та сил цивільного захистумісцевої ланки територіальної підсистеми, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування їх про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;

формує оперативну групу для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;

готує проекти розпорядчих документів, спрямованих на посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об’єктах, території об’єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснює постійне прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;

організовує функціонування постів радіаційного і хімічного спостереження та розрахунково-аналітичних груп для здійснення спостереження за радіаційною і хімічною обстановкою при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з викидом (виливом) у довкілля радіоактивних та небезпечних хімічних речовин;

уточнює (у разі потреби) плани реагування на надзвичайні ситуації, здійснює заходи щодо запобігання їх виникненню;

уточнює та здійснює заходи щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;

бере участь у заходах із приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, готує пропозиції щодо залучення у разі потреби додаткових сил і засобів;

27) у режимі надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту, місцевої ланки територіальної підсистеми:

забезпечує організацію оповіщення органів управління та сил цивільного захисту місцевої ланки територіальної підсистеми, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації;

готує розпорядчі документи щодо переведення територіальної підсистеми у режим надзвичайної ситуації, про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, у разі прийняття рішення про її утворення;

організовує роботи із визначення зони надзвичайної ситуації;

здійснює постійне прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

бере участь в організації:

аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, керівництві проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;

евакуаційних заходів (у разі потреби);

радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;

організовує безперервний контроль за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

забезпечує інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;

28) у режимі надзвичайного стану - виконує завдання відповідно до ЗаконуУкраїни «Про правовий режим надзвичайного стану»;

29) готує пропозиції щодо виконання заходів з питань радіологічного захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, реабілітації радіаційно забруднених територій;

30) організовує та координує роботи з обстеження радіоактивно забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи територій;

31) здійснює інформування громадян, які проживають на забруднених внаслідок Чорнобильської катастрофи територіях, з питань безпекипроживання та формування здорового способу життя.

 

7. Усфері охорони навколишнього природного середовища, забезпечення екологічної безпеки, поводження з відходами відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

1) забезпечує, у межах повноважень, реалізацію державної політики у сферах охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів (земля, надра, поверхневі та підземні води, атмосферне повітря, ліси, тваринний і рослинний світ), поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами), пестицидами та агрохімікатами, екологічної безпеки, заповідної справи, формування, збереження та використання екологічної мережі;

2) координує та сприяє розвитку підприємницької діяльності у сфері поводження з відходами;

3) здійснює контроль за використанням відходів з урахуванням їх ресурсної цінності та вимог безпеки для здоров'я людей і навколишнього природного середовища;

4) здійснює контроль за діяльністю об'єктів поводження з відходами;

5) сприяє створенню спеціалізованих підприємств усіх форм власності для збирання, оброблення, утилізації та видалення відходів, а також для виготовлення, монтажу та сервісного обслуговування відповідного устаткування;

6) складає і веде реєстр об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів і реєстру місць видалення відходів;

7) організовує ліквідацію несанкціонованих і неконтрольованих звалищ відходів самостійно або за рішенням уповноважених на те органів;

8) залучає та об’єднує на договірних засадах кошти підприємств, установ, організацій та громадян, місцевого бюджету і позабюджетних фондів для фінансування будівництва нових, розширення та реконструкцію діючих об’єктів поводження з відходами, а також для вивчення можливості утилізації відходів, їх маркетингу тощо;

9) сприяє роз’ясненню законодавства про відходи серед населення, створює необхідні умови для стимулювання залучення населення до збирання і заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини;

10) інформує населення про екологічно небезпечні аварії та ситуації, стан довкілля, а також про заходи, що вживаються до його поліпшення;

11) вживає заходів до відшкодування шкоди, заподіяної порушенням законодавства про охорону довкілля підприємствами, установами, організаціями і громадянами;

12) організовує ведення обліку утворення, оброблення, знешкодження, утилізації та видалення відходів, їх паспортизації;

13) сприяє роз'ясненню законодавства про відходи серед населення, створення необхідних умов для стимулювання залучення населення до збирання і заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини;

14) здійснює контроль за використанням відходів з урахуванням їх ресурсної цінності та вимог безпеки для здоров’я людей і навколишнього природного середовища та розглядає справи про адміністративні правопорушення або передає їх матеріали на розгляд інших органів у разі порушення законодавства про відходи.

 

8. У сфері оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та боротьби зі злочинністю відділ відповідно до визначених галузевих повноважень виконує такі завдання:

1)взаємодіє у межах компетенції з органами військового управління, підрозділами Державної прикордонної служби України, Збройних Сил України, Національною гвардією України та іншими військовими формуваннями, що розташовані на території району, з правоохоронними органами та іншими органами державної влади з оборонних питань та питань щодо громадської безпеки, охорони громадського порядку, боротьби зі злочинністю;

2)сприяє розташованим на території району підрозділам Збройних Сил України та іншим військовим формуванням, що утворюються відповідно до законодавства, правоохоронним органам у виконанні покладених на них завдань;

3)сприяє підрозділам Державної прикордонної служби України в охороні та підтриманні встановленого режиму на державному кордоні;

4)організовує роботу районної міжвідомчої комісія з питань запобігання порушень державного кордону;

5)вживає заходів щодо створення належних умов для функціонування пунктів пропуску через державний кордон, розташованих на території району. Вивчає та аналізує стан здійснення в районі заходів щодо виконання вимог законодавства з питань охорони державного кордону та функціонування пунктів пропуску через державний кордон;

6)сприяє у забезпеченні виконання заходів реформування Збройних Сил України, інших військових формувань, що утворюються відповідно до законодавства, покладених на місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування;

7)організовує надання шефської допомоги військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України;

8)організовує роботу та працює з відомостями стосовно планів територіальної оборони, бере участь в розробці заходів по підготовці до виконання завдань територіальної оборони району (оповіщення, забезпечення та утримання пунктів управління, заходи по евакуації населення, його розселення та життєзабезпечення в особливий період), входить в склад штабу ТрО району;

9)забезпечує здійснення заходів щодо охорони громадської безпеки, громадського порядку, боротьби зі злочинністю;

10) бере участь у підготовці і реалізації заходів щодо посилення боротьби зі злочинністю, надає методичну і практичну допомогу з цих питань органам місцевого самоврядування;

11) вносить пропозиції та готує необхідні матеріали з питань забезпечення законності, правопорядку, проведення аналізу виконання заходів з профілактики правопорушень, виконання загальнодержавних, регіональних та районних програм з правоохоронних питань та розгляду їх на колегіях (нарадах) за участю керівників правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування;

12) забезпечує організацію проведення спільних нарад, семінарів, конференцій, засідань, ініційованих правоохоронними органами та громадськістю, з актуальних питань у сфері запобігання і протидії злочинності та правопорушень, з метою пошуку шляхів їх вирішення та підвищення ефективності взаємодії;

13) у межах своєї компетенції, спільно з органами Національної поліції та підрозділами Державної прикордонної служби України, здійснює координацію та контроль за діяльністю громадських формувань, заслуховує повідомлення і звіти керівників зазначених формувань;

14) організовує роботу районної спостережної комісії з метою здійснення громадського контролю за дотриманням прав, основних свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання, а також сприяння органам і установам виконання покарань у виправданні та ресоціалізації засуджених осіб та створенні належних умов для їх тримання, залучення до цієї діяльності громадських організацій, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян.

9. Відділ для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені, має право:

1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань;

2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації у відповідних галузях;

4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції для сприяння здійсненню покладених на структурний підрозділ завдань;

6) порушувати клопотання перед головою районної державної адміністрації щодо залучення до здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх ліквідацією, сил місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту згідно з відповідними планами взаємодії, а також окремих спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

7) надавати методичну допомогу іншим структурним підрозділам районної державної адміністрації, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям незалежно від форм власності щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків таких ситуацій;

8) брати участь у розгляді районними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування питань, пов’язаних із діяльністю органів управління і сил місцевої ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту.

 

10.Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями та іншими суб’єктами.

 

11.Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади керівником апарату районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з обласною державною адміністрацією.

Начальник відділу є членом штабу територіальної оборони району.

 

12.Начальник відділу:

1) здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в відділі;

2) подає на затвердження голові районної державної адміністрації положення про відділ;

3) планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

4) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

5) звітує перед головою районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

6) може входити до складу колегії районної державної адміністрації;

7) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації питань, що належать до компетенції відділу, та розробляє проекти відповідних рішень;

8) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

9) представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням керівництва районної державної адміністрації;

10) подає керівнику апарату райдержадміністрації пропозиції щодо:

- призначення на посаду та звільнення з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців структурного підрозділу, присвоєння їм рангів державних службовців, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

- прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників структурного підрозділу, які не є державними службовцями, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

11) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;

12) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

13) здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

10. Відділ не є юридичною особою публічного права.

 

11. Ведення бухгалтерського обліку відділу здійснюється відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації.

12. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначає голова райдержадміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

13. Штатний розпис та кошторис відділу затверджує голова райдержадміністрації.

14. Відділ може мати печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

Начальник відділу з питань оборонної роботи,

цивільного захисту та охорони навколишнього

природного середовища райдержадміністрації                                                             Олег ПЕТРУШКО

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 1 746
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


На Рівненщині запрацював колл-центр щодо тестування COVID -19

 

Переглядів: 37
Коментарів: 0
Вчора, 14:05
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 37
Коментарів: 0
3-08-2020, 17:15
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 64
Коментарів: 0
31-07-2020, 10:19
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 171
Коментарів: 0
30-07-2020, 11:58
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 197
Коментарів: 0
29-07-2020, 13:01
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 229
Коментарів: 0
28-07-2020, 14:58
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 238
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 200