1111111111
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Slide 1
Slide 2
Slide 3
Slide 4
Slide 5
Архів новин Авторизація
«    Грудень 2019    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
» » положення про юридичний сектор РДА

положення про юридичний сектор РДА

Написав admin
//
04 червня 2019
//
//
Всё что стоит знать о Таиланде читайте на othai.ru, а так же о путешетвиях. Если желаете что то скачать, то ищите тут cashwarez.ru. На сайте neowar.ru много интересного.

                                                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                    Розпорядження голови

                                                                                    Дубровицької районної

                                                                                    державної адміністрації

                                                                                    22.02. 2019 № 55

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про юридичний сектор апарату районної державної адміністрації

 

1. Загальні положення

1) Положення про юридичний сектор апарату райдержадміністрації розроблене у відповідності до Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.11.2008 № 1040 та Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 №887.

2) Юридичний сектор апарату райдержадміністрації (далі - сектор) є самостійним структурним підрозділом апарату районної державної адміністрації (далі - райдержадміністрація) без права юридичної особи і утворюється головою райдержадміністрації.

3) Сектор підпорядковується безпосередньо голові райдержадміністрації, з питань роботи апарату адміністрації – керівнику апарату адміністрації, а з питань по роботі з правоохоронними органами та із запобігання, виявлення та протидії корупції – першому заступнику голови райдержадміністрації.

4) У своїй діяльності сектор керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Загальним положенням про юридичну службу міністерства, іншого органу виконавчої влади, державного підприємства, установи та організації, затвердженим постановоюКабінету Міністрів Українивід 26 листопада 2008 року № 1040, законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законами, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, голови районноїдержавної адміністрації, інших органів виконавчої влади, цим Положенням та іншими актами, які регламентують роботу районної державної адміністрації.

5) З питань організації та проведення правової роботи сектор керується актами Міністерства юстиції України.

6) Видання нормативно-правового акта, а також подання проекту такого акта райдержадміністрації для його прийняття чи погодження без попереднього розгляду та погодження з сектором не допускається.

 

7) Пропозиції сектору щодо приведення нормативно-правових актів та інших документів райдержадміністрації у відповідність із законодавством є обов'язковими для розгляду головою райдержадміністрації.

8) У разі неврахування пропозицій сектору або часткового їх врахування сектор подає голові райдержадміністрації письмовий висновок до проекту акта.

2. Основні завдання Сектору

Основним завданням юридичної служби є організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів райдержадміністрацією, керівниками та працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків, а також представлення інтересів райдержадміністрації в судах.

 

3.Функції Сектору

Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у відповідній сфері, правильного застосування законодавства в райдержадміністрації;

2) розробляє та бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації;

3) забезпечує відповідність законодавству та здійснює правову експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, наказів керівника апарату райдержадміністрації, візує їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату та інших органів, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність із вимогами законодавства;

3) перевіряє відповідність законодавству і міжнародним договорам України проектів розпоряджень, що подаються на підпис голові райдержадміністрації, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів;

4) проводить юридичну експертизу проектів нормативно-правових актів, підготовлених структурними підрозділами райдержадміністрації, за результатами якої готує висновки за формою, що затверджується Міністерством юстиції України, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів;

5) проводить гендерно-правову експертизу проектів нормативно-правових актів, за результатами якої готує висновки за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення гендерно-правової експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 листопада 2018 р. № 997;

6) проводить антидискримінаційну експертизу проектів нормативно-правових актів, за результатами якої готує висновки за формою згідно з додатком до Порядку проведення органами виконавчої влади антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2013 р. № 61 «Питання проведення антидискримінаційної експертизи та громадської антидискримінаційної експертизи проектів нормативно-правових актів»;

7) переглядає разом із структурними підрозділами райдержадміністрації нормативно-правові акти та інші документи з питань, що належать до його компетенції, з метою приведення їх у відповідність із законодавством;

8) інформує голову райдержадміністрації про необхідність вжиття заходів для внесення змін до нормативно-правових актів та інших документів, визнання їх такими, що втратили чинність, або скасування;

9) вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо подання нормативно-правового акта на державну реєстрацію в порядку, визначеному Міністерством юстиції України;

10) спільно зі структурними підрозділами райдержадміністрації узагальнює практику застосування законодавства у відповідній сфері, готує прпозиції щодо його вдосконалення (в тому числі і щодо адаптації до законодавства Європейського Союзу), подає їх на розгляд керівництва райдержадміністрації для вирішення питання щодо підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, внесення їх в установленому порядку до державного органу, уповноваженого приймати такі акти;

11) організовує роботу, пов’язану з укладенням договорів (контрактів), бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів райдержадміністрації, а також погоджує (візує) проекти договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів;

12) організовує претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням;

13) аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій, що характеризують стан дотримання законності райдержадміністрацією, готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень та бере участь в оргпнізації роботи з відшкодуваня збитків;

14) аналізує рішення виконавчих комітетів місцевих рад з питань виконання ними делегованих повноважень органів виконавчої влади, при виявленні невідповідності їх чинному законодавству готує пропозиції про усунення порушень;

15) аналізує накази керівників структурних підрозділів райдержадміністрації і дає висновки щодо відповідності їх чинному законодавству та, у разі необхідності, готує пропозиції щодо скасування їх головою райдержадміністрації;

16) сприяє правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі невиконання або порушення їх вимог подає голові райдержадміністрації письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень;

17) визначає потребу в юридичних кадрах структурних підрозділів райдержадміністрації та підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління райдержадміністрації;

18) роз’яснює застосування законодавства, надає правові консультації з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, а також за дорученням голови райдержадміністрації розглядає звернення громадян, звернення та запити народних депутатів України;

19) здійснює заходи, спрямовані на підвищення рівня правових знань працівників райдержадміністрації;

20) забезпечує в установленому порядку представлення інтересів райдержадміністрації в судах та інших органах;

21) вносить на розгляд голови райдержадміністрації, керівника апарату райдержадміністрації пропозиції щодо вдосконалення правової роботи, вживає заходів щодо впровадження кращих форм і методів діяльності сектору;

22) бере участь у засіданні колегії, комісій, комітетів та інших дорадчих органів, створених райдержадміністрацією;

23) виконує інші функції з питань правового забезпечення відповідно до чинного законодавства;

24) спільно з правоохоронними та контролюючими органами взаємодіє в питаннях запобігання злочинності і правопорушенням;

25) здійснює збір, аналіз та узагальнення інформаційних матеріалів з питань боротьби зі злочинністю та корупцією, забезпечує інформування голови райдержадміністрації та органів державної виконавчої влади вищого рівня про стан боротьби зі злочинністю та корупцією на території району і вносить пропозиції щодо його поліпшення;

26) проведить організаційну та роз’яснювальну роботу із запобігання, виявлення і протидії корупції;

27) контролює виконання законодавчих актів з питань боротьби зі злочинністю, корупцією, профілактики правопорушень та інших питань правоохоронного спрямування;

28) вносить пропозиції голові районної державної адміністрації щодо поліпшення заходів з питань протидії злочинності, запобігання та виявлення корупції в районній державній адміністрації; вдосконалення роботи в галузі забезпечення законності, правопорядку;

29) організовує проведення нарад з працівниками правоохоронних і контролюючих органів по питаннях боротьби зі злочинністю та корупцією.

4. Права Сектору

Сектор має право:

1) перевіряти дотримання законності структурними підрозділами райдержадміністрації та підприємствами, що належать до сфери її управління;

2) одержувати, в установленому порядку, від посадових осіб райдержадміністрації, органів місцевої виконавчої влади інформації та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього функцій.

Одержувати в установленому порядку для виконання покладених на неї завдань необхідні документи, інформацію, довідки, розрахунки, інші матеріали від посадових осіб територіальних органів і підприємств, що належать до сфери управління органу виконавчої влади.

З метою забезпечення своєчасного виконання завдань, які потребують оперативного вжиття відповідних заходів, посадові особи зобов'язані невідкладно подавати необхідні матеріали на вимогу Сектору;

3) залучати за згодою керівників структурних підрозділів райдержадміністрації спеціалістів з метою підготовки проектів нормативно-правових актів та інших документів, а також розроблення і здійснення заходів, які проводяться Сектором відповідно до покладених на нього завдань;

4) інформувати голову райдержадміністрації про покладення на Сектор обов'язків, що виходять за межі його компетенції, а також про випадки неподання або несвоєчасного подання на вимогу Сектору необхідних матеріалів посадовими особами територіальних органів і підприємства, що належить до сфери управління райдержадміністрації.

5) на відповідні умовидля нормальної роботи і підвищеннякваліфікації працівників Сектору, забезпечення їх приміщенням,телефонним зв'язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами;

6) брати участь в засіданнях колегій та роботі дорадчих органів райдержадміністрації, вносити пропозиції щодо поліпшення практики підготовки і проведення колегій та інших заходів;

7) виносити на розгляд голови райдержадміністрації питання, які належать до компетенції Сектору;

8) за дорученням керівництва проводити перевірки стану виконання структурними підрозділами райдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, заходів, спрямованих на профілактику правопорушень, запобігання злочинності і корупції;

9) залучати представників правоохоронних і контролюючих органів до підготовки нарад та колегій при райдержадміністрації, інших документів нормативного характеру, що приймаються на реалізацію заходів, спрямованих на запобігання злочинності і корупції, одержувати для цього необхідну інформацію від підприємств, установ, організацій усіх форм власності та підпорядкування.

5. Організація роботи Сектору

1) Сектор очолює завідувач, який призначається і звільняється з посади керівником апарату районної державної адміністрації, у відповідності до законодавства про державну службу.

2) Гранична чисельність, фонд оплати праці, а також кошторис видатків Сектору є складовою апарату райдержадміністрації та затверджуються головою райдержадміністрації.

3) Посадові інструкції працівників Сектору затверджуються керівником апарату райдержадміністрації.

4) Завідувач Сектору:

- здійснює керівництво Сектором та забезпечує виконання завдань, покладених на Сектор;

- забезпечує виконання доручень керівництва райдержадміністрації;

- визначає завдання і здійснює розподіл обов’язків між працівниками Сектору, проводить аналіз результатів роботи Сектору, вживає заходів щодо підвищення ефективності діяльності сектору;

- розробляє посадові інструкції працівників сектору, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку;

- організовує роботу працівників Сектору, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на Сектор завдань;

- подає пропозиції голові райдержадміністрації, керівнику апарату райдержадміністрації щодо заохочення або притягнення до відповідальності працівників Сектору згідно із законодавством.

 

6. Заключні положення

1) На посаду завідувача Сектору призначається повнолітній громадянин України, який вільно володіє державною мовою та здобув ступінь вищої юридичної освіти не нижче магістра, з досвідом роботи на посадах державної служби категорії "Б” чи "В” або досвідом служби в органах місцевого самоврядування, або досвідом роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.

2) На посаду головного спеціаліста Сектору призначається повнолітній громадянин України, який вільно володіє державною мовою та здобув ступінь вищої юридичної освіти бакалавра або молодшого бакалавра.

3) Покладення на Сектор обов’язків, не передбачених законодавчими і нормативно-правовими актами та цим Положенням, не допускається.

4) Матеріально-побутові, соціальні та інші трудові права працівників Сектору забезпечуються відповідно до чинного законодавства України.

 

 

 

Керівник апарату адміністрації                                                                         О.Лисак

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!