ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Листопад 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30 
Архів новин
Листопад 2020 (57)
Жовтень 2020 (75)
Вересень 2020 (34)
Серпень 2020 (90)
Липень 2020 (72)
Червень 2020 (66)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » відділ ведення Держреєстру виборців

9-06-2016, 10:59
відділ ведення Держреєстру виборців
Рейтинг:
Категорія: Для ВАС працюють

                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                            розпорядження голови

                                                            Дубровицької районної

                                                            державної адміністрації

                                                            16.05. 2016 № 108

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ ведення Державного реєстру виборців

апарату Дубровицької райдержадміністрації

1. Відділ ведення Державного реєстру виборців (далі – відділ ведення Реєстру) – структурний підрозділ апарату райдержадміністрації, який утворюється головою райдержадміністрації, йому підзвітний та підконтрольний і підпорядковується керівникові апарату райдержадміністрації;

 

2. Відділ ведення Реєстру у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, відповідно актами Міністерства закордонних справ України, голів обласної та районної державних адміністрацій, а також цим Положенням.

 

3. Основними завданнями відділу ведення Реєстру є:

3.1. Ведення Державного реєстру виборців (далі – Реєстр), до якого заносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі – виборці) і проживають або перебувають на території села, міста, які входять до складу Дубровицького району.

3.2. Складання та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів.

 

4. Відділ ведення Реєстру відповідно до покладених на нього завдань:

4.1. Забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних Реєстру (далі – персональні дані Реєстру); знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України "Про Державний реєстр виборців" (далі – Закон) та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;

4.2. Веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, встановленими розпорядником Реєстру;

4.3. Забезпечує відповідно до законодавства захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі "Державний реєстр виборців";

4.4. Визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму (зазначає закордонний округ) та номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець;

4.5. В установленому законом порядку розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю;

4.6. Проводить у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру;

4.7. Надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру;

4.8. Надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру;

4.9. Надає на письмовий запит виборця, поданий у встановленому Законом порядку, відповідну інформацію з Реєстру;

4.10. Здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;

4.11. Забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях, дільницях референдуму відповідно до законодавства;

4.12. Здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси;

4.13. Виготовляє іменні запрошення виборцям на вибори чи референдуми у випадках, передбачених законодавством;

4.14. Отримує від дільничних виборчих комісій відомості про зміни, внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання в установленому Законом порядку;

4.15. Проводить перевірку звернень політичних партій, розглядає запити виборчих комісій в установленому Законом порядку;

4.16. Надає необхідну інформацію на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;

4.17. Надає в установленому законом порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;

4.18. Проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;

4.19. Формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями;

4.20. Здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі;

4.21. Вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів;

4.22. Передає до Центральної виборчої комісії зміст рішень та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках;

4.23. Здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру;

4.24. Здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

 

5. Покладення на відділ ведення Реєстру завдань, що виходять за межі його компетенції, не допускається.

 

6. Відділ ведення Реєстру має право одержувати в установленому порядку від виборців, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, виборчих комісій, комісій референдуму, закладів, установ та організацій, їх посадових осіб інформацію, документи та матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

 

7. Відділ ведення Реєстру взаємодіє у процесі виконання покладених на нього завдань із структурними підрозділами відповідно Міністерства закордонних справ України, районної, районної у місті Києві, місті Севастополі державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закордонними дипломатичними установами України, виборчими комісіями, комісіями референдуму, а також закладами, установами та організаціями всіх форм власності, об’єднаннями громадян і окремими громадянами.

 

8. Відділ ведення Реєстру очолює начальник, який:

8.1. Забезпечує виконання на відповідній території Закону, законів України про вибори та референдуми з питань, що стосуються діяльності відділу ведення Реєстру;

8.2. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

8.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу;

8.4. Видає накази у випадках та в порядку, визначених Законом, організовує і контролює їх виконання;

8.5. Забезпечує в межах своїх повноважень зберігання інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства;

8.6. Вносить у встановленому порядку пропозиції щодо фінансового забезпечення роботи відділу ведення Реєстру;

8.7. Підписує визначені Законом документи, що скріплюються печаткою відділу;

8.8. Вносить у встановленому законодавством порядку пропозиції стосовно притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону;

8.9. Забезпечує в установленому законом порядку представництво інтересів відділу ведення Реєстру в судах;

8.10. Виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про відділ.

 

9. Керівник та інші працівники відділу ведення Реєстру призначаються на посади та звільняються з посад відповідно головою райдержадміністрації, в установленому законодавством порядку.

 

10. Чисельність працівників відділу ведення Реєстру визначається відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 943 "Деякі питання утворення органів (відділів) ведення та регіональних органів (відділів) адміністрування Державного реєстру виборців".

 

11. Відділ ведення Реєстру має власну печатку та бланк.

 

В.о. керівника апарату адміністрації                                                          Д. Таранько

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 1 482
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


Дубровицький районний сектор філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області запрошує волонтерів до співпраці!

Уповноважені органи з питань пробації працюють з такими категоріями громадян, як:

·обвинувачені, стосовно яких органом пробації готується досудова доповідь;

·особи, засуджені до покарання у виді позбавлення права обіймати певні посади та займатися певною діяльністю, громадських робіт, виправних робіт;

·особи, яким покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк замінено покаранням у виді громадських робіт або виправних робіт;

·особи, звільнені від відбування покарання з випробуванням;

·звільнені від відбування покарання вагітні жінки та жінки, які мають дітей віком до трьох років;

·особи, які засуджені до покарання у виді обмеження волі, які направляються для відбування покарання до виправних центрів;

·особи, які відбувають покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, стосовно яких вживаються заходи з підготовки їх до звільнення.

Одним з головних чинників, які можуть забезпечити виконання повноваженими органами пробації покладених на них завдань і функцій, є налагодження тісної співпраці з громадянським суспільством, спільна робота у напрямі соціалізації правопорушників.

З цією метою законодавцем передбачена можливість залучення до виконання функцій, покладених на пробацію, волонтерів пробації.

Волонтером пробації може стати фізична особа, яка досягла вісімнадцятирічного віку, уповноважена органом пробації та волонтерською організацією на виконання окремих завдань, пов’язаних із пробацією, на добровільній та безоплатній основі. До волонтерської діяльності, пов’язаної із пробацією, не залучаються особи, які мають не погашену чи не зняту в установленому законом порядку судимість, а також особи, які раніше були виключені уповноваженим органом з питань пробації зі складу волонтерів пробації через допущення дій і вчинків, які негативно вплинули на репутацію волонтера пробації, уповноваженого органу з питань пробації, порушили права суб’єктів пробації.

Волонтерська діяльність, пов’язана з пробацією, здійснюється волонтерами пробації за такими напрямами: сприяння уповноваженим органам з питань пробації у здійсненні наглядових заходів за місцем проживання, роботи та навчання суб’єктів пробації; участь у складанні та реалізації виховної роботи із суб’єктами пробації; участь у складанні та реалізації індивідуальних планів роботи із суб’єктами пробації; участь у проведенні індивідуально-профілактичної роботи із суб’єктами пробації; надання консультативної, психологічної та інших видів допомоги суб’єктам пробації; сприяння у працевлаштуванні суб’єктів пробації, залучення їх до навчання, виховних заходів та соціально-корисної діяльності; сприяння у реалізації пробаційних програм стосовно суб’єктів пробації, звільнених від відбування покарання з випробуванням; участь у реалізації інших заходів, спрямованих на виправлення суб’єктів пробації та запобігання вчиненню ними повторних кримінальних правопорушень.

Просимо врахувати, що в сучасних умовах уповноважені органи з питань пробації не наділяються ресурсами для забезпечення роботи волонтерів та компенсації їх витрат. Так само відсутні й програми компенсації шкоди, що може бути спричинена при виконанні волонтерської діяльності.

З урахуванням викладеного, запрошуємо всіх бажаючих для співпраці з Дубровицьким районним сектором філії ДУ «Центр пробації» у Рівненській області в якості волонтерів.

Для отримання більш детальної інформації пропонуємо звертатися за такими контактами:м. Дубровиця, провулок Макарівський 1,Рівненська область

 

Переглядів: 36
Коментарів: 0

ОГОЛОШЕННЯ

Про проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради

 

Дубровицька районна державна адміністрація Рівненської області оголошує проведення конкурсу на заняття посади керівника комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Правові підстави

Конкурс проводиться відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017р. №1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», розпорядження голови Дубровицької районної державної адміністрації від 11 листопада 2020 року № 267 «Про затвердження складу конкурсної комісії».

Комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради створено відповідно до рішення 26 сесії 7 скликання Дубровицької районної ради від 31 жовтня 2018 року №334 «Про створення комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Найменування закладу:

Повне найменування українською мовою: комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради.

Скорочене найменування українською мовою: КНП «Дубровицька стоматполіклініка».

Юридичне та фактичне місцезнаходження закладу:

34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Шевченка, будинок 60.

Основні напрями діяльності підприємства, визначені Статутом комунального некомерційного підприємства «Дубровицька районна стоматологічна поліклініка» Дубровицької районної ради :

-надання населенню згідно з вимогами відповідних нормативно- правових актів стоматологічної допомоги та стоматологічних медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я населення;

-здійснення іншої діяльності, необхідної для належного забезпечення профілактики, діагностики та лікування захворювань зубо-щелепової системи.

(ознайомитись зі Статутом можна на веб-сайті Дубровицької районної ради за адресою: http://dubrrada.gov.ua/rshermya-radi/rshennya-26-sesyi/N2334)

 

Структура закладу:

1)адміністративно-управлінський підрозділ;

2)допоміжні підрозділи, в тому числі господарчі;

3)лікувально-профілактичні підрозділи.

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності КНП «Дубровицька стоматполіклініка» Дубровицької районної ради на 2020 рік складають 360000.00 грн.

Дата початку прийому документів для участі у конкурсі – 25 листопада 2020року.

Кінцевий строк приймання документів для участі у конкурсі - до

17 год.15 хв. 09 грудня 2020 року.

Адреса приймання документів для участі у конкурсі - 34100,

Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська, 16 (конкурсна комісія).

Електронна адреса для довідок: yursektor1@ukr.net

Телефон для довідок: (03658) 2-00-00, 2-03-24

Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою з повідомленням конкурсній комісії:

1)копію паспорта громадянина України;

2)письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою згідно з додатком 1;

3)резюме у довільній формі;

4)автобіографію;

5)копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

6)згоду на обробку персональних даних згідно з додатком 2;

7)конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі. Шрифт Times New Roman, розмір 14, інтервал - одинарний;

8)довідку МВС про відсутність судимості;

9)медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;

10)попередженнястосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за формою згідно з додатком 3;

11)заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів згідно із додатком 4;

12)підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік

(відповідно до абзацу першого частини третьоїстатті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються в запечатаному вигляді.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу.

Вимоги до претендентів:

- вища освіта II рівня за ступенем магістра спеціальності галузі знань "Управління та адміністрування" або "Публічне управління та адміністрування", або "Право", або "Соціальні та поведінкові науки", або "Гуманітарні науки", або "Охорона здоров'я" та спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров'я".

- стаж роботи за фахом - не менше 5 років.

- громадянство України;

-вільне володіння державною мовою;

- достатній рівень знань законодавства (Конституції України, законодавства України з охорони здоров’я, антикорупційного законодавства, закони, постанови, укази, розпорядження, рішення та інші нормативно-правові акти органів державної влади і місцевого самоврядування, які регулюють порядок діяльності закладу охорони здоров'я; профіль, спеціалізацію й особливості структури закладу охорони здоров'я; податкове та екологічне законодавство, інші законодавчі та нормативно-правові акти);

- знання порядку розроблення і затвердження бізнес-планів, фінансових планів (у разі необхідності);

- знання порядку укладення і виконання господарських та фінансових договорів, колективних договорів та регулювання соціально-трудових відносин

-здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні обов’язки;

- володіння сучасними засобами комунікацій та зв’язку;

- високі моральні, ділові, професійні якості та організаторські здібності;

- достатній рівень знань трудового законодавства, форм та методів роботи із засобами масової інформації; правила ділового етикету;

- знання специфікименеджменту і маркетингу в галузі охорони здоров'я.

Умови оплати праці керівника закладу із зазначенням істотних умов контракту: посадовий оклад за тарифікаційним розрядом керівнику визначений за відповідним тарифним розрядом Єдиної тарифної сітки, відповідно до спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 05 жовтня 2005 року №308/519 «Про впорядкування умов оплати праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 жовтня 2005 року за №1209/11489 (зі змінами та доповненнями) та іншими нормативно-правовими актами.

За рішенням органу управління - Дубровицької районної державної адміністрації встановлюються надбавки та доплати у відповідності до чинного законодавства.

З керівником укладається контрактза типовою формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 № 792 «Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та типових форм контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я».

Дата і місце проведення конкурсу:

Конкурс проводиться:

Розгляд заяв претендентів і доданих до них документів – 14 грудня 2020 року в 11 год.00 хв.

Співбесіда з претендентами – 17 грудня 2020 року в 11.00 год.

Місце проведення конкурсу: 34100, Рівненська область, місто Дубровиця, вулиця Воробинська,16, великий зал засідань Дубровицької райдержадміністрації, 3-й поверх.

За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

-неподання ним необхідних документів;

-його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

-наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

-наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

4) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

 

Конкурсна комісія

statut-knp-stomatpolklnka-2019.doc [88 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-1.doc [27.5 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-2.doc [28 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-3.doc [25 Kb] (cкачувань: 1)

 

dodatok-4.doc [43.5 Kb] (cкачувань: 1)

 


Переглядів: 38
Коментарів: 0

На Рівненщині зафіксовано 308 нових хворих з COVID-19

 

Переглядів: 145
Коментарів: 0
Переглядів: 193
Коментарів: 0
13-11-2020, 15:37
Засідання районної комісії по ТЕБ та НС
Рейтинг:
Категорія: Новини РДА

Засідання районної комісії по ТЕБ та НС

 

Переглядів: 484
Коментарів: 0

Новий антирекорд на Рівненщині: 550 нових хворих з короновірусом

 

Переглядів: 187
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 214