ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Серпень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Архів новин
Серпень 2020 (6)
Липень 2020 (72)
Червень 2020 (66)
Травень 2020 (106)
Квітень 2020 (94)
Березень 2020 (93)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » положення про відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян

12-04-2017, 12:27
положення про відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян
Рейтинг:
Категорія: Для ВАС працюють

ЗАТВЕРДЖУЮ

Керівник апарату Дубровицької

районної державної адміністрації

О.Лисак

01.08.2016 року

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян

апарату Дубровицької районної державної адміністрації

 

1. Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації утворюється головою райдержадміністрації і є складовою частиною апарату районної державної адміністрації.

2. Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій, положенням про апарат райдержадміністрації , наказами по апарату адміністрації та цим Положенням.

 

3. Структура і чисельність працівників відділу є складовою частиною апарату райдержадміністрації і затверджується відповідним розпорядженням голови райдержадміністрації.

4. Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації створюється для організаційно-технічного обслуговування апарату голови райдержадміністрації, забезпечення чіткої організації діловодства в ньому, організації прийому громадян, розглядом пропозицій, заяв і скарг громадян, надання методичної допомоги в організації роботи по веденню діловодства відділами, управліннями райдержадміністрації та здійснення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад.

5. Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

здійснює ведення діловодства в апараті райдержадміністрації, в тому числі, з документами яким надається гриф «Для службового користування» (ДСК);

приймає, здійснює попередній розгляд і реєструє документи в реєстраційно-контрольні картки, передає документи за їх призначенням, а також іншу документацію апарату райдержадміністрації, реєструє і відправляє вихідну кореспонденцію, веде контрольну і довідкову картотеки;

протоколює, обліковує, оформляє та зберігає протоколи засідань колегії райдержадміністрації, щопонеділкових оперативних нарад при голові райдержадміністрації, розмножує підготовлені матеріали до засідання колегії;

здійснює розмноження розпоряджень голови райдержадміністрації, доручень голови райдержадміністрації і його заступників, забезпечує своєчасне доведення розпорядчих документів до відповідних відділів і управлінь райдержадміністрації, виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових осіб та громадян, у необхідних випадках видає копії, виписки зприйнятих розпорядчих документів;

забезпечує контроль за строками виконання листів, що підлягають контролю, систематично інформує керівництво райдержадміністрації у разі порушення термінів виконання;

складає зведену номенклатуру справ райдержадміністрації, забезпечує контроль за правильністю формування справ;

готує та подає копії розпоряджень голови райдержадміністрації в організаційний відділ апарату облдержадміністрації;

здійснює оформлення, облік і зберігання протягом установленого строку розпоряджень голови адміністрації, готує і здає справи в архів;

забезпечує організаційно-технічне обслуговування прийому громадян у райдержадміністрації, веде облік пропозицій, заяв і скарг, що надходять на ім'я голови райдержадміністрації, контролює строки їх розгляду;

за дорученням голови адміністрації перевіряє в органах державної влади і місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах, організаціях району стан організації діловодства та дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян;

забезпечує культуру діловодства в апараті адміністрації, сприяє підвищенню ділової кваліфікації працівників відділу та управлінь райдержадміністрації, виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування, які займаються діловодством;

здійснює контроль за правильністю користування документами в апараті райдержадміністрації, готує довідки, звіти, відповіді, що належать до компетенції відділу, інформації з питань діловодства;

бере участь у розробці і виданні довідників та інших посібників, необхідних для роботи адміністрацій, виконавчим комітетам органів місцевого самоврядування;

здійснює координацію заходів щодо забезпечення контролю за виконанням актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації та методичне керівництво діяльністю сектору контролю апарату районної державної адміністрації здійснює відділ контролю апарату облдержадміністрації;

провадить свою діяльність на основі квартальних, місячних і тематичних ( на виконання програм з довгостроковим періодом виконання, а також інших програм) планів, що затверджуються керівником апарату районної державної адміністрації;

здійснює контроль за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в частині здійснення ними повноважень районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади (далі - територіальні органи центральних органів виконавчої влади та органи місцевого самоврядування) актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій (далі – документи) та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;

здійснює підготовку інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

інформує голову районної державної адміністрації про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;

здійснює підготовку проектів розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації з питань, що належать до компетенції відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації;

веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами, та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад , контроль за якими покладено на сектор;

перевіряє виконання документів структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади і органами місцевого самоврядування та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам центральних органів виконавчої влади щотижневі письмові нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів;

готує інформаційно-аналітичні матеріали для голови, його заступників та керівника апарату райдержадміністрації щодо виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації здійснення контролю за станом виконавської дисципліни;

проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад та своєчасно інформує голову райдержадміністрації, його заступників, відповідно до розподілу повноважень, про неможливість їх додержання;

вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації питань про стан виконання документів в структурних підрозділах райдержадміністрації, територіальних органах центральних органів виконавчої влади та в органах місцевого самоврядування;

виконує інші функції, які випливають з покладених на нього завдань.

6. Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації при вирішені питань, які належать до його компетенції, взаємодіє з іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

7. Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації має право:

повертати відділам і управлінням райдержадміністрації, виконавчим комітетам органів місцевого самоврядування проекти та інші документи, в яких порушені вимоги інструкції по діловодству;

проводити в структурних підрозділах районної державної адміністрації, територіальних органах центральних органів виконавчої влади та в органах місцевого самоврядування перевірки виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

одержувати необхідну інформацію, а в разі потреби - відповідні документи від структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;

брати участь в засіданнях колегій, виконкомів, нарадах, що проводяться в районній державній адміністрації, територіальних органах центральних органів виконавчої влади та в органах місцевого самоврядування;

вносити в установленому порядку відповідні пропозиції і перевіряти повноту усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми перевірками з питань що належать до його компетенції;

одержувати від структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування письмові та усні пояснення з питань, що виникають під час перевірок виконання документів та стану роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

залучати в установленому порядку спеціалістів інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, працівників установ, підприємств та організацій (за їх згодою) для проведення перевірок і вжиття необхідних заходів щодо оперативного усунення виявлених недоліків у виконанні зазначених документів та роботі з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

вносити пропозиції щодо зняття з контролю чи продовження строків виконання документів та стану роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

вносити пропозиції щодо заохочення або притягнення до відповідальності керівників та інших посадових осіб структурних підрозділів райдержадміністрації.

8. Відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації очолює начальник відділу, який призначається і звільняється розпорядженням голови райдержадміністрації.

У своїй діяльності з питань здійснення контролю відділ документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації безпосередньо підпорядковується голові райдержадміністрації, з інших питань – керівникові апарату райдержадміністрації.

9. Начальник відділу:

керує діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, забезпечує виконання перспективних і поточних планів роботи відділу;

визначає завдання і розподіляє обов'язки між працівниками відділу, забезпечує підвищення їх ділової кваліфікації;

вносить на розгляд заступника голови адміністрації, керівника
апарату пропозиції з питань, що належать до компетенції відділу;

організовує разом з відділом організаційно-кадрової роботи та внутрішньої політики апарату райдержадміністрації роботу з добору та розстановки кадрів, підвищення їх кваліфікації, координує роботу з формування кадрового резерву відділу;

вносить в установленому порядку подання про присвоєння рангів державного службовця, заохочення працівників відділу та накладання дисциплінарних стягнень;

розробляє і здійснює заходи щодо поліпшення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

забезпечує додержання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку;

визначає права та обов’язки працівників відділу;

виконує інші обов’язки, покладені на нього головою райдержадміністрації.

10. Працівники відділу документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації призначаються на посаду і звільняються з посади головою районної державної адміністрації в установленому порядку за поданням начальника сектору.

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 2 093
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


На Рівненщині запрацював колл-центр щодо тестування COVID -19

 

Переглядів: 37
Коментарів: 0
Вчора, 14:05
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 37
Коментарів: 0
3-08-2020, 17:15
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 64
Коментарів: 0
31-07-2020, 10:19
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 171
Коментарів: 0
30-07-2020, 11:58
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 197
Коментарів: 0
29-07-2020, 13:01
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 229
Коментарів: 0
28-07-2020, 14:58
Рівненщина COVID-19:
Рейтинг:

Рівненщина COVID-19:

 

Переглядів: 238
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 200