ok
34100 м. Дубровиця, Рівненська область, вул. Воробинська, 16, тел. (03658) 2-03-24, факс (03658) 2-03-08 E-mail: dubrrda@gmail.com, dubr@dubrrda.gov.ua
Меню
Структура

Голова
Заступник
Апарат
Структурні підрозділи
Комунальні підприємства

Новини

Новини РДА
В області
В Україні
Новини звідусіль
Події
Додати новину

Регламентуючі документи

Основні завдання РДА
Інструкція з діловодства
Плани роботи РДА
Програми соц.-економ. розвитку району

Розпорядження голови

зареєстровані в органах юстиції
2020 рік
1992-2019 роки

Відомості про район

Історія району
Символіка району
Карта району
Населення району
Розклади руху транспорту

Доступ до публ. інф.

Нормативно-правові акти
Публічна інформація
Система обліку публічної інформації
Форма запиту на отримання публічної інформації
Звіти по результатах розгляду запитів на публічну інформацію
Інструкція щодо процедури надання запиту
Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Список посадових осіб, які організовують доступ до публічної інформації
Електронне звернення
Відкриті данні

Інформація

Звіти голови РДА
Звернення громадян
Адмінпослуги
Громадська рада
Держслужба
Вакансії
Антикорупційні заходи
Регуляторна діяльність
Очищення влади
Реєстр міст. умов та обмежень
Доступність об’єктів
Детальні плани територій
Плани зонування територій

Органи місц.самовряд.

Районна рада
Міська рада
Сільські ради
Генплан
Інформації територіальних громад

Служби інформують

Міндоходів
Військомат
Контрактна служба
Санепідслужба
Служба цивіл.захисту
Служба зайнятості
Фонд держмайна
Держземагентство
Служба соцзахисту
Колективні договори
Поліція
Юстиція
Казначейство
ФСС ТВП
Управління статистики
Державна прикордонна служба
Сектор державної реєстрації
Відділ освіти
Відділ культури

Місцеві сайти

Місцеві сайти

Інвестуй

Інвестуй

До відома

До відома

Громадська рада

Громадська рада
Громадські обговорення

Соц.-екон. стан. району

Соціально-економічне становище району

Проекти

ПАМ’ЯТІ ЗАГИБЛИМ ЗА УКРАЇНУ ДУБРОВИЧЧАНАМ-ВОЇНАМ АТО

Календар
«    Серпень 2020    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Архів новин
Серпень 2020 (39)
Липень 2020 (72)
Червень 2020 (66)
Травень 2020 (106)
Квітень 2020 (93)
Березень 2020 (93)
banner125x125



Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125


banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

banner125x125

» » фукціональні повноваження

19-07-2013, 10:21
фукціональні повноваження
Рейтинг:
Категорія: Для ВАС працюють

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження голови

Дубровицької районної

державної адміністрації

17.12.2012 № 110-к

 

Розподіл

функціональних повноважень керівництва

районної державної адміністрації

 

Керівник апарату райдержадміністрації

Лисак Олександр Ярославович

 

Очолює і організовує роботу апарату райдержадміністрації, виконання покладених на апарат завдань із правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності адміністрації.

Координує роботу структурних підрозділів і посадових осіб апарату, забезпечує виконання доручень голови райдержадміністрації, контроль за реалізацією яких покладається на апарат або його структурні підрозділи. Забезпечує взаємодію структурних підрозділів апарату з відділами, управліннями та іншими службами адміністрації, виконавчим апаратом районної ради, органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.

Вносить голові райдержадміністрації пропозиції з питань структури та штатного розпису апарату, чисельності, фонду оплати праці і видатків на утримання відділів, управлінь, інших підрозділів адміністрації.

Затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників апарату. Забезпечує дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку (режиму роботи). З питань, віднесених до його повноважень, та відповідно до законодавства видає накази.

Готує пропозиції до проектів розпоряджень голови райдержадміністрації про розподіл функціональних повноважень керівництва адміністрації.

Забезпечує розроблення регламенту районної державної адміністрації та правил внутрішнього трудового розпорядку.

Забезпечує підготовку проектів розпоряджень голови райдержадміністрації, інших документів з питань, віднесених до компетенції апарату. Візує всі проекти розпоряджень, підписує додатки до них і подає на розгляд голові райдержадміністрації.

Відповідає за стан діловодства.

Забезпечує своєчасне доведення розпоряджень та доручень голови райдержадміністрації до відповідних органів, службових осіб, населення.

За дорученням голови райдержадміністрації утворює робочі групи та комісії із спеціалістів управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації для вивчення питань і підготовки пропозицій з проблем, які підлягають розгляду при голові райдержадміністрації.

Організовує контроль над здійсненням виконавчими органами міської і сільських рад делегованих повноважень органів виконавчої влади.

На підставі пропозицій заступників голови райдержадміністрації, керівників відділів, управлінь, інших служб адміністрації забезпечує складання проектів планів роботи та інших заходів райдержадміністрації.

Забезпечує інформування голови райдержадміністрації про діяльність органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування.

Забезпечує підготовку матеріалів з питань призначення, погодження, притягнення до відповідальності та заохочення керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

За дорученням голови райдержадміністрації готує у встановленому порядку погодження про призначення та звільнення з посад керівників підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, подання про притягнення до відповідальності їх керівників у разі порушення ними законів.

Контролює дотримання вимог Закону України «Про державну службу», інших нормативно-правових актів з питань державної служби. Забезпечує реалізацію заходів щодо добору, підготовки, перепідготовки кадрів апарату райдержадміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації, підвищення їх кваліфікації; формування кадрового резерву на ці посади, його навчання і стажування.

Забезпечує дотримання законодавства щодо розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації, контролює стан цієї роботи в органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях і установах.

Організовує експертизу клопотань і забезпечує підготовку проектів рішень та подань про нагородження державними нагородами, відзнаками та почесними званнями України, голів обласної та районної держадміністрацій.

За дорученням голови забезпечує організацію дотримання законодавства з питань державної таємниці та контролю за його виконанням.

Вирішує питання проведення виборів, референдумів, адміністративно-територіального устрою у межах повноважень райдержадміністрації та забезпечує взаємодію місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій з питань створення і ведення Державного реєстру виборців.

Організовує господарське, матеріально-технічне забезпечення діяльності райдержадміністрації, ведення бухгалтерського обліку, списання матеріальних цінностей, вносить пропозиції щодо використання коштів у межах затвердженого кошторису витрат на утримання апарату.

 

Виконуючи функціональні повноваження, керівник апарату райдержадміністрації:

 

1. Здійснює керівництво:

 

Відділом організаційно-кадрової роботи апарату райдержадміністрації

Загальним відділом апарату райдержадміністрації

Відділом фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації

Відділом ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації

Сектором комп’ютерного забезпечення апарату райдержадміністрації.

 

2. Координує роботу:

 

Юридичного сектору апарату райдержадміністрації (в частині правової роботи)

Сектору контролю апарату райдержадміністрації

Сектору оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату райдержадміністрації (в частині режимно-секретної роботи).

 

3. Очолює та відповідає за ефективність роботи:

 

Експертної комісії апарату райдержадміністрації

Експертної комісії з питань оцінки матеріальних носіїв інформації та комісії по перевірці наявності і знищенню документів «Для службового користування»

Постійнодіючої комісії з визначення непридатності матеріальних цінностей і встановлення неможливості проведення відновлювального ремонту необоротних активів та запасів, що перебувають на балансі райдержадміністрації

Комісії по інвентаризації, прийманню, списанню та знищенню бланків документів щодо державної реєстрації, вилученню та знищенню реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

4. За дорученням голови райдержадміністрації відповідає за роботу:

Постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

 

 

Керівник апарату адміністрації                          О.Лисак

все для dleфильмы и сериалы онлайн hdавтоматический обмен webmoney на приват24android игры, приложения, инструкции, обзоры
Переглядів: 1 590
Коментарів: 0
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо войти на сайт под своим именем.
 
Інщі новини по темі:


Сьогодні, 14:15
Два садочки в Дубровиці відновили роботу
Рейтинг:
Категорія: Новини РДА

Два садочки в Дубровиці відновили роботу

Переглядів: 11
Коментарів: 0
Вчора, 14:41
Стратегію боротьби з COVID-19 змінюють
Рейтинг:
Категорія: Новини РДА

Стратегію боротьби з COVID-19 змінюють

 

Переглядів: 44
Коментарів: 0

Рівненщина COVID-19: важливе станом на 10 серпня

 

Переглядів: 48
Коментарів: 0

Рівненщина COVID-19: важливе станом на 7 серпня

 

Переглядів: 112
Коментарів: 0
Переглядів: 102
Коментарів: 0

Коротко про головне: щотижневий брифінг Віталія Коваля

 

Переглядів: 108
Коментарів: 0

Цілодобовий оперативний штаб Дубровицької РДА повідомляє

 

Переглядів: 107
Коментарів: 0
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 202